Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Gientekwl dzięki.

 

T0m3k tła narazie w zasadzie nie ma, to tylko wstępny teścik. Scanlinem? ciekawe..

Napisano

kolejny teścik, tym razem dzień. MAx9 i mental, musnięte P-s'em.

wiem, trawa wygląda jak ściernisko, drzewa wypadają no i niebo też do wymiany.

 

c122cc2.jpg

Napisano

JunioR fajne porcelanowe (błyszczące) i ta z mocną fakturą, reszta za jednolicie gładka.

Napisano

Po świętach i po relasie vraya dla majki 2009 pobawiłem się troszkę renderami studyjnymi produktów, na folio wisi to już z tydzień ale jeszcze się tym tu nie pochwaliłem :P

 

qtekei2.th.jpg

qtek2ls2.th.jpg

qtek3jk7.th.jpg

qtek4yn5.th.jpg

 

wii

wiicase3fh8.th.jpg

wiicaseyw7.th.jpg

wiicase2nf7.th.jpg

wiicase4fv0.th.jpg

 

wiem że ipod nie podobny do siebie ale stary model to i nie wiem z czego go wymodelowałem ;)

 

ipodne9.th.jpg

 

cheers!

Napisano

Bardzo ladne renderki. Zwlaszcza podoba mi sie dramatyzm czarno-bialego Wii :)

Napisano

dzięki mirach taki był plan :P UVałki na szybko naciągałem po zrobieniu łamanej texturki żeby mi pasowały a po renderze zauważyłem, że są krzywe i musiałem w PS prostować :P

Napisano

JunioR - fajne fajne tylko gdzieś wcięło link do modeli ;P

Destroyer - bardzo ładne rendery

Napisano
JunioR fajne porcelanowe (błyszczące) i ta z mocną fakturą, reszta za jednolicie gładka.

thx, za jednolicie gladka ?

 

 

JunioR - fajne fajne tylko gdzieś wcięło link do modeli ;P

Destroyer - bardzo ładne rendery

thx! co do linku to chyba nie warto :)

 

Drab- model okej ale studio "blado" wyglada.

Napisano

AA mógłbyś podkręcić, mi sie bardzo podoba, ostre i wyraziste kolory.

Napisano

JunioR no taka nienaturalnie, równomiernie gładka, naturalnie zawsze są jakieś nierówności.

Napisano

Coś odnóżna tych mrówek nie takie jak trzeba ;) ( materiał ;) )

Napisano

material chyba ok, po prostu odbijaja szara podloge. Ustawic cos dla odbic i po krzyku.

Napisano
JunioR no taka nienaturalnie, równomiernie gładka, naturalnie zawsze są jakieś nierówności.

 

Jesli dobrze zrozumialem z ta gladkoscia to chyba sie mylisz bo sa takie gladkie wazony:

 

gladkiebp8.th.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

hcpiter jestem nażrawdę ciekaw jak wyciągasz taką biel z renderów :) ?

to czysty render czy post w PS'ie ?

Napisano

pressenter dzieki, nie, nie uzywam LWF`a :)

gientekwl dzieki, ogolnie trudno wytlumaczyc to tak odrazu, kiedys staralem sie jakos odpowiedziec na takie pytania jednak zauwazylem ze wszystko zalezy od sceny i nie ma jakiegos uniwersalnego sposobu na biel, przedewszyskim balansowanie kolorami no i czasami override mat na wielkie powierzchnie jednak juz z tego zrezygnowalem bo sceny wychodza za blade i trzeba meczyc duzo w PSie a teraz staram sie wogole nie zmieniac kolorow czy kontrastu w psie, jedynie jakis vignetic czy abberacje :)

 

A tutaj nocna wersja:

 

chairblacknightcopyvc1.jpg

 

Pozdrawiam !

Napisano

No bardzo ładnie oświetlone! niebo mocniejsze tylko jak dla mnie by się przydało, mapowanie drewna do poprawy( chyba że specjaknie tak jest), materiał szyb też taki.

 

Ogolnie wszystko jest lekko takie nieostre, ale i tak podoba mi sie

 

Hc- w dziennej nie ma praktycznie cienia, wszystko przez to wydaje się lewitujące.

Edytowane przez !Ewert

Napisano

 

Hc- w dziennej nie ma praktycznie cienia, wszystko przez to wydaje się lewitujące.

 

nie ma? dla mnie jest ok.

Napisano
nie ma? dla mnie jest ok.

 

Na mój gust zdecydowanie za mało

hc ile masz vrayplanów doświetlających?

Napisano

No fajnie fajnie. Zrób jakieś całe pomieszczenie a nie tylko meble pokazujesz ;)

Napisano

pressenter jak istnieją w rzeczywistości i są jakieś nie drogie (tzn jeśli mogę je pokazać klientowi) to czemu nie :)

Napisano

gientekwl - dodaj jeszcze jakieś inne materiały a nie będzie już tak biało ;)

pressenter - nie marudź tylko kopsaj linka :D

Napisano

moja pierwsza praca + pierwszy render.... nie wiem czemu takie plastikowe i sztuczne wyszło ;/

 

render1hh2.pngrender1hh2.png

 

no i niestety dopiero na renderze pojawiły sie błedy w siatce ;/

Napisano

dziarsko pionix to scatter + displace ?

 

ile zajmuje poly taki trawnik jak ten tutaj ?

i jak długo Ci się renderował?

Napisano

erm... wytłumaczy mi ktoś czemu robić trawę displacem, a nie partiklami?

Jakie są tego zalety, no bo chyba nie jest taki mesh lekki do uciągnięcia? Może szybszy rendering?

Napisano

pionix ladna trawa!

 

Ode mnie model krzesla od Moroso o nazwie Tropicalia a designerem jest Patricia Urquiola

 

morosotropicaliarenderat9.th.jpg

Napisano

Junior- ładne krzesełko i render, choć linki wydają sie być grubsze od owijki, chyba ze tak miało być.

Napisano

JunioR - świetny ten model zrobiłeś!

Loki - to są particle. Renderowało się 30 min na C2Q6600 1600px w podstwie.

Morte - to są własnie particle :)

 

test grassu 2

d40e38bb40347e24.jpg

Napisano

Wreszcie ludzie odchodzą od trawy displacem robionej.

Bardzo ładnie to wyglada panie Pionix :).

Napisano

JunioR bardzo ladnie, jak mozesz wrzuc siatke

 

Pionix a jak sie taka trawke robi?

Napisano

Wiecie, że jestem noobem tutaj, więc chyba nikogo nie zaskoczę pytaniem... co te te particle, bo Pionix wyszło super?

 

Edit:/ Już nie ważne, Tob01 mnie poratował info.

 

Trosiek taki mądry to ja też jestem, pytam speców, bo od nich najlepiej atakich rzeczy się uczyć, poza tym gdyby tacy ludzie jak ja nie pytali to Ty nie mógłbyś mi pojechać linkiem z googli, więc proszę, oszczędź. ;)

Edytowane przez pressenter

Napisano

La R - Tak szybko chyba nie odejdą bo taka trawka na particlach to morderstwo dla kompa przy większych powierzchniach. W tej scenie to tylko 10m x 10m.

 

Polecam prosty tutek:

http://www.highend3d.com/3dsmax/tutorials/particles_fx/creating-grass-land-using-particle-flow--333.html

 

Jak ktoś ma coś fajniejszego chętnie obejrzę :)

Edytowane przez pionix

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności