Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

kolejny teścik, tym razem dzień. MAx9 i mental, musnięte P-s'em.

wiem, trawa wygląda jak ściernisko, drzewa wypadają no i niebo też do wymiany.

 

c122cc2.jpg

Napisano

Po świętach i po relasie vraya dla majki 2009 pobawiłem się troszkę renderami studyjnymi produktów, na folio wisi to już z tydzień ale jeszcze się tym tu nie pochwaliłem :P

 

qtekei2.th.jpg

qtek2ls2.th.jpg

qtek3jk7.th.jpg

qtek4yn5.th.jpg

 

wii

wiicase3fh8.th.jpg

wiicaseyw7.th.jpg

wiicase2nf7.th.jpg

wiicase4fv0.th.jpg

 

wiem że ipod nie podobny do siebie ale stary model to i nie wiem z czego go wymodelowałem ;)

 

ipodne9.th.jpg

 

cheers!

Napisano

dzięki mirach taki był plan :P UVałki na szybko naciągałem po zrobieniu łamanej texturki żeby mi pasowały a po renderze zauważyłem, że są krzywe i musiałem w PS prostować :P

Napisano
JunioR fajne porcelanowe (błyszczące) i ta z mocną fakturą, reszta za jednolicie gładka.

thx, za jednolicie gladka ?

 

 

JunioR - fajne fajne tylko gdzieś wcięło link do modeli ;P

Destroyer - bardzo ładne rendery

thx! co do linku to chyba nie warto :)

 

Drab- model okej ale studio "blado" wyglada.

Napisano
JunioR no taka nienaturalnie, równomiernie gładka, naturalnie zawsze są jakieś nierówności.

 

Jesli dobrze zrozumialem z ta gladkoscia to chyba sie mylisz bo sa takie gladkie wazony:

 

gladkiebp8.th.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

pressenter dzieki, nie, nie uzywam LWF`a :)

gientekwl dzieki, ogolnie trudno wytlumaczyc to tak odrazu, kiedys staralem sie jakos odpowiedziec na takie pytania jednak zauwazylem ze wszystko zalezy od sceny i nie ma jakiegos uniwersalnego sposobu na biel, przedewszyskim balansowanie kolorami no i czasami override mat na wielkie powierzchnie jednak juz z tego zrezygnowalem bo sceny wychodza za blade i trzeba meczyc duzo w PSie a teraz staram sie wogole nie zmieniac kolorow czy kontrastu w psie, jedynie jakis vignetic czy abberacje :)

 

A tutaj nocna wersja:

 

chairblacknightcopyvc1.jpg

 

Pozdrawiam !

Napisano (edytowane)

No bardzo ładnie oświetlone! niebo mocniejsze tylko jak dla mnie by się przydało, mapowanie drewna do poprawy( chyba że specjaknie tak jest), materiał szyb też taki.

 

Ogolnie wszystko jest lekko takie nieostre, ale i tak podoba mi sie

 

Hc- w dziennej nie ma praktycznie cienia, wszystko przez to wydaje się lewitujące.

Edytowane przez !Ewert
Napisano

moja pierwsza praca + pierwszy render.... nie wiem czemu takie plastikowe i sztuczne wyszło ;/

 

render1hh2.pngrender1hh2.png

 

no i niestety dopiero na renderze pojawiły sie błedy w siatce ;/

Napisano

erm... wytłumaczy mi ktoś czemu robić trawę displacem, a nie partiklami?

Jakie są tego zalety, no bo chyba nie jest taki mesh lekki do uciągnięcia? Może szybszy rendering?

Napisano

JunioR - świetny ten model zrobiłeś!

Loki - to są particle. Renderowało się 30 min na C2Q6600 1600px w podstwie.

Morte - to są własnie particle :)

 

test grassu 2

d40e38bb40347e24.jpg

Napisano (edytowane)

Wiecie, że jestem noobem tutaj, więc chyba nikogo nie zaskoczę pytaniem... co te te particle, bo Pionix wyszło super?

 

Edit:/ Już nie ważne, Tob01 mnie poratował info.

 

Trosiek taki mądry to ja też jestem, pytam speców, bo od nich najlepiej atakich rzeczy się uczyć, poza tym gdyby tacy ludzie jak ja nie pytali to Ty nie mógłbyś mi pojechać linkiem z googli, więc proszę, oszczędź. ;)

Edytowane przez pressenter
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności