Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Abell - moje uwagi:

 

1) Różnica w natężeniu kolorów tego co masz wewnątrz do tego co masz na zewnątrz. Na niekożyść wnętrza (nie potrafię tego jakoś lepiej określić - wnętrze wydaje się blade w porównianiu z fotką za oknem.

 

2) Przepalenia są trendy i kul, ale bez przesadyzmu.

 

3) Przy takim natężeniu światła zza okna, podświetlenie diodowe było by prawie nie widoczne

 

4) Obszar nad oknem (ta eksplozja światła - do poprawy

 

Ogólnie balans kolorystyczny do poprawy (zakładam że postpro w Fotoszopie będzie, ale trzeba troche podrasować ten obrazek w maksie jeszcze żeby bylo co postprodukować.

 

Co do samego projektu - przeszklenia jak pisał hcpiter - wypadało by dodać jakiś element który będzie wyraźnie zaznaczał je, żeby ludzie kiedyś się na tym nie pozabijali.

 

Barcelony - to krzesła chyba raczej projektowane z myślą o wypoczynku - tu kompletnie mijają się z celem. Nie mają np podłokietników więc nie da sie wygodnie w tym rozsiąść itrzymac kieliszka w dłoni tak jak przy dużych masywnych fotelach. Nie da się tez wygodnie na tym siedzieć i jeść ze stołu. Są poprostu za niskie i za bardzo "leżące".

 

Poza tym co do samego projektu - wszystko błyszczy i lśni - za dużo szkła, za mało podkreśłenia tego że to stoi w górach (nie mówię broń boże o oscypkach i białych misiach, ale może więcej jakiegoś kamienia, drewna itp.

 

Duży plus - duże okna :)

 

Lampy nie pasują. Ogólnie wnętrze sprawia wrażenie nie przemyślanego - i raczej "kolekcji modeli" niż wnętrza zaprojektowanego.

 

Render i wnętrze imo ma potencjał, ale czeka Cię jeszcze sporo pracy. No ale jak piszesz, masz czas do 10 lutego wiec luz :)

 

Morphe - dziarsko i fajnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(no może kolorystycznie troche monochrom wyszedł, ale poza tym fajnie Kub@)

 

No o to mi chodziło. Troszkę po wieczorze miałem problemy z wyrażeniem myśli. ;)

 

Pionix: ale ładne cukierki, bardzo mi się podoba. Podłoga to jakieś arrowaye czy co?

 

A swoją drogą... sprawa jest dość pilna, można zarobić kilka groszy. Czy ktoś tutaj potrafi zrobić zimowy exterior? Domek, śnieg itepe. Oczywiście pełen profesjonalizm, żadnego "dopiero-się-uczę". Jeśli tak, to zapraszam z jakimiś przykładami do mnie na gg lub maila office[at]pressenterdesign.[towytnij]com

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarnobiałe za ciemnie dla mnie a kolorowe za kolorowe :) może coś posrodku albo sephia czy coś :)

i tob01 ma racje ze proporcje nie pasują, obrączki za małe i nadal nie wyglądają jak obrączki, albo te pociski to z broni przeciwpancernej :)

i teraz wiem co to to szkalne jest :) ale jakoś te kieliszki giną, niby refraksja jest ale coś nie tak, i to pudeło z napisem love to daj nawet malutki bevel na krawędzi bo za ostra jest i wyglada bardzo CG :)

tyle :)

 

może coś w tym kierunku :0

f_3m_1e165de.jpg

nie wiem czy jest lepiej :D

Edytowane przez Destroyer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proporcje leżą i kwiczą. Obrączki dla 5 letniego dziecka albo mega puchar na wino masz. Popatrz na rozmiar liter , napisz sobie na kartce coś, połóż obrączkę mamy obok i porównaj do tego co masz na obrazku

 

 

a odemnie test scenki do portfolio, brakuje jeszcze sporo detalu, ale mam nadzieję że klimat już jakiś jest.

 

noclozko03qm5.jpg

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki bardzo fajny klimacik :)

 

pressenter druga wersja bardziej mi się podoba bliżej do realistyki, trawka szególnie dobrze wyszła, poprzedni cukierek też mi się zresztą podoba :)

btw to jest ta scenka której klient zabronił pokazywać w necie? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hcpiter: no bo tak realne patrząc ludzie wstawiający tutaj prace co chwilę coś robią, jakby każdy założył osobnego wipa to by tego było w chu-chu. ;)

 

Freedom Fighter, La R: A tak sobie jeszcze ZDeptha teściłem, a ogólnie pracka miała się skupiać na tych choineczkach w narożniku. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamera musi być tak wysoko, żeby pokazać dekor blatu.

 

To pewnie jest kuchnia w kotłowni i obok stoi taki potężny piec. I tam palacz chodzi co kilka godzin i dorzuca węgla do tego pieca. Ten węgiel zapewne jest ukryty w tych szafkach. No i jak on dorzuca do tego pieca to jest pełno dymu i wszystko leci na sufit. A z sufitu później opada na podłogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich:)

jestem nowym urzytkownikiem:) ale sledze od dluzszego czasu watki na forum:) a grafika zajmuje sie od okolo roku jak mam czas:P

 

mam problem przymierzam sie do zrobienia wizualizacji i mam problem z trawa:/ probuje z roznych tutoriali cos wykombinowac ale jakos tan nie bardzo przekonujace sa te efekty staran:/

a o to testy moje, wszystko robie w max9 i vray.

 

1. difuse i cellular:

grass2sq5.jpg

2.difuse i cellular (inna texturka):

grass3cj6.jpg

3.difuse i vraydisplacementMod:

grass4mm1.jpg

4.vray fur:

grass5pw6.jpg

 

mam pytania jak poprwic wyglad vray fur zeby jakos ciensze byly te wloski? i ktora metoda jest waszym zdaniem najlepsza do wizualizacji?

 

chce osiagnac efekt taki jak evermotion robi w swoich archmodels np: vol 42:

krzakiiw0.th.jpg

chodzi mi o to jak mozna taki efekt uzyskac?

jesli wiecie jak prosze o pomoc, jakies linki lub cos podobnego:)

Edytowane przez muniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muniek polecam skrypt Advanced Painter (do znalezienia na http://www.scriptspot.com) za darmo, sporo lektóry o scatter w 3d studio i o eksportowaniu do proxy. - trawa wyjdzie znacznie lepiej, lub poprostu przeskaluj sobie mapkę displace (zagęść UVW mapping planar) co jednak zwiększy Ci czas renderu i pobór RAM'u. (hehe nie żeby scatter i trawa w proxy była jakoś rewelacyjnie błyskawiczna do renderowania, w sumie żeby dobry trawnik wyrenderować tym sposobem, trzeba też się uzbroić w cierpliwość, co jednak przydaje się kiedy jakieś niewielkie płaszczyzny trawy widać na 1 planie)

 

Tores pokazywał gdzieś na forum przepis na zrobienie fajnej trawy, poszukaj sobie gdzieś tu się plontał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7f9899cd86cc7940.png

niektóre obiekty są jeszcze bez materiałów. Dodam jeszcze jakieś lampy, okna i poprawię te kratki u góry :) Tekstura "włosa" wzięta z tutoriala - tym razem chciałem zrobić tylko test post-pro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki dzieki za pomoc.

a o to kolejne testy z trawa:

1. tak jak to pokazywal Tores gdzies na forum ( disp i noise na plane):

grass6dl4.jpg

2. vray fur:

grass7ko8.jpg

 

i tu jest kolejny problem jak robie trawe za pomoca vray fur to przy duzych obszarach czas renderu wydluza sie niesamowicie:/ slyszalem gdzies o jakiejs opcji level of detail tylko nie wiem czy to dziala na fur i jak sie to spisuje np gdy kamerka jest dalej lub nie jest iostotna jakosc trawy. czy przy wiekszych zblizeniach uzywac fur a przy znacznym oddaleniu kamery displa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będziesz robił wizualizacje jakiegoś budynku, nie ważne czy dużego czy małego to pomysł z furem Ci bardzo szybko przejdzie, a jak będziesz musiał zrobić ujęcie z lotu ptaka to nawet disp bardzo szybko przestanie być Ci pomocny.

 

 

Tak dziś renderowałem sobie tą panoramę żeby coś było więcej na stronie.

forum1il1.jpg

Edytowane przez !Ewert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności