Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
pociagnij do konca render, czuje ze ladnie bedzie wygladalo:)

 

No scenka chyba faktycznie nie wyszła najgorzej, ale idzie do katalogu, i klient zabronił mi pokazywać w necie. :|

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Abell - moje uwagi:

 

1) Różnica w natężeniu kolorów tego co masz wewnątrz do tego co masz na zewnątrz. Na niekożyść wnętrza (nie potrafię tego jakoś lepiej określić - wnętrze wydaje się blade w porównianiu z fotką za oknem.

 

2) Przepalenia są trendy i kul, ale bez przesadyzmu.

 

3) Przy takim natężeniu światła zza okna, podświetlenie diodowe było by prawie nie widoczne

 

4) Obszar nad oknem (ta eksplozja światła - do poprawy

 

Ogólnie balans kolorystyczny do poprawy (zakładam że postpro w Fotoszopie będzie, ale trzeba troche podrasować ten obrazek w maksie jeszcze żeby bylo co postprodukować.

 

Co do samego projektu - przeszklenia jak pisał hcpiter - wypadało by dodać jakiś element który będzie wyraźnie zaznaczał je, żeby ludzie kiedyś się na tym nie pozabijali.

 

Barcelony - to krzesła chyba raczej projektowane z myślą o wypoczynku - tu kompletnie mijają się z celem. Nie mają np podłokietników więc nie da sie wygodnie w tym rozsiąść itrzymac kieliszka w dłoni tak jak przy dużych masywnych fotelach. Nie da się tez wygodnie na tym siedzieć i jeść ze stołu. Są poprostu za niskie i za bardzo "leżące".

 

Poza tym co do samego projektu - wszystko błyszczy i lśni - za dużo szkła, za mało podkreśłenia tego że to stoi w górach (nie mówię broń boże o oscypkach i białych misiach, ale może więcej jakiegoś kamienia, drewna itp.

 

Duży plus - duże okna :)

 

Lampy nie pasują. Ogólnie wnętrze sprawia wrażenie nie przemyślanego - i raczej "kolekcji modeli" niż wnętrza zaprojektowanego.

 

Render i wnętrze imo ma potencjał, ale czeka Cię jeszcze sporo pracy. No ale jak piszesz, masz czas do 10 lutego wiec luz :)

 

Morphe - dziarsko i fajnie :)

Napisano
No scenka chyba faktycznie nie wyszła najgorzej, ale idzie do katalogu, i klient zabronił mi pokazywać w necie. :|

 

ee tam, kto slucha klientow:P

Napisano

pressenter jak się zlewa? u mnie widać wszystkie fugi w podłodze i nic się nie zlewa (no może kolorystycznie troche monochrom wyszedł, ale poza tym fajnie Kub@)

Napisano (edytowane)
(no może kolorystycznie troche monochrom wyszedł, ale poza tym fajnie Kub@)

 

No o to mi chodziło. Troszkę po wieczorze miałem problemy z wyrażeniem myśli. ;)

 

Pionix: ale ładne cukierki, bardzo mi się podoba. Podłoga to jakieś arrowaye czy co?

 

A swoją drogą... sprawa jest dość pilna, można zarobić kilka groszy. Czy ktoś tutaj potrafi zrobić zimowy exterior? Domek, śnieg itepe. Oczywiście pełen profesjonalizm, żadnego "dopiero-się-uczę". Jeśli tak, to zapraszam z jakimiś przykładami do mnie na gg lub maila office[at]pressenterdesign.[towytnij]com

Edytowane przez pressenter
Napisano

zdjęcie chyba troche za małe albo kielichy za duże.

Ogólnie jak się patrzy proporcje leża

To pudełko za kanciate i ogólnie jakieś takie za proste

Napisano (edytowane)

czarnobiałe za ciemnie dla mnie a kolorowe za kolorowe :) może coś posrodku albo sephia czy coś :)

i tob01 ma racje ze proporcje nie pasują, obrączki za małe i nadal nie wyglądają jak obrączki, albo te pociski to z broni przeciwpancernej :)

i teraz wiem co to to szkalne jest :) ale jakoś te kieliszki giną, niby refraksja jest ale coś nie tak, i to pudeło z napisem love to daj nawet malutki bevel na krawędzi bo za ostra jest i wyglada bardzo CG :)

tyle :)

 

może coś w tym kierunku :0

f_3m_1e165de.jpg

nie wiem czy jest lepiej :D

Edytowane przez Destroyer
Napisano (edytowane)

proporcje leżą i kwiczą. Obrączki dla 5 letniego dziecka albo mega puchar na wino masz. Popatrz na rozmiar liter , napisz sobie na kartce coś, połóż obrączkę mamy obok i porównaj do tego co masz na obrazku

 

 

a odemnie test scenki do portfolio, brakuje jeszcze sporo detalu, ale mam nadzieję że klimat już jakiś jest.

 

noclozko03qm5.jpg

Edytowane przez Loki
Napisano

Loki: zapowiada się całkiem przyjemnie, żeby jeszcze tylko ta narzuta nie wchodziłą w mebel... ;)

 

A ode mnie taki zielskotest.

 

tmp1.jpg

.

 

Testował ktoś może już to całe OnyxGrass?

Napisano (edytowane)

za duże źdźbła trawy masz, i kolor trawnika dziwny, poza tym przyjemnie

 

noclozko03alr9.jpg

 

na razie dość, ide spać rano powalcze jeszcze

Edytowane przez Loki
Napisano

Loki bardzo fajny klimacik :)

 

pressenter druga wersja bardziej mi się podoba bliżej do realistyki, trawka szególnie dobrze wyszła, poprzedni cukierek też mi się zresztą podoba :)

btw to jest ta scenka której klient zabronił pokazywać w necie? :P

Napisano

heh no to jest render testowy , nie chodzi mi o dodanie detalu / geometrii ale o uwagi na temat renderu / postprodukcji.

Napisano

hcpiter: no bo tak realne patrząc ludzie wstawiający tutaj prace co chwilę coś robią, jakby każdy założył osobnego wipa to by tego było w chu-chu. ;)

 

Freedom Fighter, La R: A tak sobie jeszcze ZDeptha teściłem, a ogólnie pracka miała się skupiać na tych choineczkach w narożniku. ;)

Napisano

kamera musi być tak wysoko, żeby pokazać dekor blatu.

 

To pewnie jest kuchnia w kotłowni i obok stoi taki potężny piec. I tam palacz chodzi co kilka godzin i dorzuca węgla do tego pieca. Ten węgiel zapewne jest ukryty w tych szafkach. No i jak on dorzuca do tego pieca to jest pełno dymu i wszystko leci na sufit. A z sufitu później opada na podłogę.

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich:)

jestem nowym urzytkownikiem:) ale sledze od dluzszego czasu watki na forum:) a grafika zajmuje sie od okolo roku jak mam czas:P

 

mam problem przymierzam sie do zrobienia wizualizacji i mam problem z trawa:/ probuje z roznych tutoriali cos wykombinowac ale jakos tan nie bardzo przekonujace sa te efekty staran:/

a o to testy moje, wszystko robie w max9 i vray.

 

1. difuse i cellular:

grass2sq5.jpg

2.difuse i cellular (inna texturka):

grass3cj6.jpg

3.difuse i vraydisplacementMod:

grass4mm1.jpg

4.vray fur:

grass5pw6.jpg

 

mam pytania jak poprwic wyglad vray fur zeby jakos ciensze byly te wloski? i ktora metoda jest waszym zdaniem najlepsza do wizualizacji?

 

chce osiagnac efekt taki jak evermotion robi w swoich archmodels np: vol 42:

krzakiiw0.th.jpg

chodzi mi o to jak mozna taki efekt uzyskac?

jesli wiecie jak prosze o pomoc, jakies linki lub cos podobnego:)

Edytowane przez muniek
Napisano

muniek polecam skrypt Advanced Painter (do znalezienia na http://www.scriptspot.com) za darmo, sporo lektóry o scatter w 3d studio i o eksportowaniu do proxy. - trawa wyjdzie znacznie lepiej, lub poprostu przeskaluj sobie mapkę displace (zagęść UVW mapping planar) co jednak zwiększy Ci czas renderu i pobór RAM'u. (hehe nie żeby scatter i trawa w proxy była jakoś rewelacyjnie błyskawiczna do renderowania, w sumie żeby dobry trawnik wyrenderować tym sposobem, trzeba też się uzbroić w cierpliwość, co jednak przydaje się kiedy jakieś niewielkie płaszczyzny trawy widać na 1 planie)

 

Tores pokazywał gdzieś na forum przepis na zrobienie fajnej trawy, poszukaj sobie gdzieś tu się plontał :)

Napisano

7f9899cd86cc7940.png

niektóre obiekty są jeszcze bez materiałów. Dodam jeszcze jakieś lampy, okna i poprawię te kratki u góry :) Tekstura "włosa" wzięta z tutoriala - tym razem chciałem zrobić tylko test post-pro.

Napisano

Czemu ci się ramka nie podoba? Mnie wydaje się akuratna do takiego zdjęcia :)

A oryginał wrzucę razem z ostatecznym renderem, mkay?

Napisano

tego włosa za dużo jest - przesunął bym go gdzies w prawo zeby nie było widać tej dolnej końcówki w kadrze, a poza tym spoko :)

Napisano

Loki dzieki za pomoc.

a o to kolejne testy z trawa:

1. tak jak to pokazywal Tores gdzies na forum ( disp i noise na plane):

grass6dl4.jpg

2. vray fur:

grass7ko8.jpg

 

i tu jest kolejny problem jak robie trawe za pomoca vray fur to przy duzych obszarach czas renderu wydluza sie niesamowicie:/ slyszalem gdzies o jakiejs opcji level of detail tylko nie wiem czy to dziala na fur i jak sie to spisuje np gdy kamerka jest dalej lub nie jest iostotna jakosc trawy. czy przy wiekszych zblizeniach uzywac fur a przy znacznym oddaleniu kamery displa??

Napisano (edytowane)

Jeśli będziesz robił wizualizacje jakiegoś budynku, nie ważne czy dużego czy małego to pomysł z furem Ci bardzo szybko przejdzie, a jak będziesz musiał zrobić ujęcie z lotu ptaka to nawet disp bardzo szybko przestanie być Ci pomocny.

 

 

Tak dziś renderowałem sobie tą panoramę żeby coś było więcej na stronie.

forum1il1.jpg

Edytowane przez !Ewert
Napisano

Ewert: bardzo mi sie podoba swiatlo na ujeciu z TV i roslinka.

 

Domu weselnego ciag dalszy. Szampan ma superspray w srodku, dof renderowany.

 

render_01.jpg

Napisano

mirach: łoj, bardzo fajnie wyszło, a spróbuj może z zdepthem, bo tutaj widać niski sampling dofa. A nie, bo kieliszek oleje, ale i tak bardzo ładnie, bąbelki robią wrażenie. Bene mayestro, bene.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności