pressenter Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 pociagnij do konca render, czuje ze ladnie bedzie wygladalo:) No scenka chyba faktycznie nie wyszła najgorzej, ale idzie do katalogu, i klient zabronił mi pokazywać w necie. :|
Loki Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 Abell - moje uwagi: 1) Różnica w natężeniu kolorów tego co masz wewnątrz do tego co masz na zewnątrz. Na niekożyść wnętrza (nie potrafię tego jakoś lepiej określić - wnętrze wydaje się blade w porównianiu z fotką za oknem. 2) Przepalenia są trendy i kul, ale bez przesadyzmu. 3) Przy takim natężeniu światła zza okna, podświetlenie diodowe było by prawie nie widoczne 4) Obszar nad oknem (ta eksplozja światła - do poprawy Ogólnie balans kolorystyczny do poprawy (zakładam że postpro w Fotoszopie będzie, ale trzeba troche podrasować ten obrazek w maksie jeszcze żeby bylo co postprodukować. Co do samego projektu - przeszklenia jak pisał hcpiter - wypadało by dodać jakiś element który będzie wyraźnie zaznaczał je, żeby ludzie kiedyś się na tym nie pozabijali. Barcelony - to krzesła chyba raczej projektowane z myślą o wypoczynku - tu kompletnie mijają się z celem. Nie mają np podłokietników więc nie da sie wygodnie w tym rozsiąść itrzymac kieliszka w dłoni tak jak przy dużych masywnych fotelach. Nie da się tez wygodnie na tym siedzieć i jeść ze stołu. Są poprostu za niskie i za bardzo "leżące". Poza tym co do samego projektu - wszystko błyszczy i lśni - za dużo szkła, za mało podkreśłenia tego że to stoi w górach (nie mówię broń boże o oscypkach i białych misiach, ale może więcej jakiegoś kamienia, drewna itp. Duży plus - duże okna :) Lampy nie pasują. Ogólnie wnętrze sprawia wrażenie nie przemyślanego - i raczej "kolekcji modeli" niż wnętrza zaprojektowanego. Render i wnętrze imo ma potencjał, ale czeka Cię jeszcze sporo pracy. No ale jak piszesz, masz czas do 10 lutego wiec luz :) Morphe - dziarsko i fajnie :)
JohnZi Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 No scenka chyba faktycznie nie wyszła najgorzej, ale idzie do katalogu, i klient zabronił mi pokazywać w necie. :| ee tam, kto slucha klientow:P
pressenter Napisano 31 Styczeń 2009 Napisano 31 Styczeń 2009 A mi, przyznam szczerze, się nie podoba, jakiśtaki nie Twój styl Kub@. Ta podłoga się totalnie zlewa z pracą, w ogóle jej nie widać.
Loki Napisano 31 Styczeń 2009 Napisano 31 Styczeń 2009 pressenter jak się zlewa? u mnie widać wszystkie fugi w podłodze i nic się nie zlewa (no może kolorystycznie troche monochrom wyszedł, ale poza tym fajnie Kub@)
pionix Napisano 31 Styczeń 2009 Napisano 31 Styczeń 2009 (edytowane) Takie kolorowe mieszkanie. Ciepłe kluchy;) Edytowane 31 Styczeń 2009 przez pionix
pressenter Napisano 31 Styczeń 2009 Napisano 31 Styczeń 2009 (edytowane) (no może kolorystycznie troche monochrom wyszedł, ale poza tym fajnie Kub@) No o to mi chodziło. Troszkę po wieczorze miałem problemy z wyrażeniem myśli. ;) Pionix: ale ładne cukierki, bardzo mi się podoba. Podłoga to jakieś arrowaye czy co? A swoją drogą... sprawa jest dość pilna, można zarobić kilka groszy. Czy ktoś tutaj potrafi zrobić zimowy exterior? Domek, śnieg itepe. Oczywiście pełen profesjonalizm, żadnego "dopiero-się-uczę". Jeśli tak, to zapraszam z jakimiś przykładami do mnie na gg lub maila office[at]pressenterdesign.[towytnij]com Edytowane 31 Styczeń 2009 przez pressenter
Vehr Napisano 31 Styczeń 2009 Napisano 31 Styczeń 2009 Troche poprawilem ta prace nie wiem teraz ktora wybrac kolorowa czy czarno bialo doradzcie i ocencie kolorowe i czarno biale
tob01 Napisano 31 Styczeń 2009 Napisano 31 Styczeń 2009 zdjęcie chyba troche za małe albo kielichy za duże. Ogólnie jak się patrzy proporcje leża To pudełko za kanciate i ogólnie jakieś takie za proste
Destroyer Napisano 31 Styczeń 2009 Napisano 31 Styczeń 2009 (edytowane) czarnobiałe za ciemnie dla mnie a kolorowe za kolorowe :) może coś posrodku albo sephia czy coś :) i tob01 ma racje ze proporcje nie pasują, obrączki za małe i nadal nie wyglądają jak obrączki, albo te pociski to z broni przeciwpancernej :) i teraz wiem co to to szkalne jest :) ale jakoś te kieliszki giną, niby refraksja jest ale coś nie tak, i to pudeło z napisem love to daj nawet malutki bevel na krawędzi bo za ostra jest i wyglada bardzo CG :) tyle :) może coś w tym kierunku :0 nie wiem czy jest lepiej :D Edytowane 31 Styczeń 2009 przez Destroyer
Loki Napisano 31 Styczeń 2009 Napisano 31 Styczeń 2009 (edytowane) proporcje leżą i kwiczą. Obrączki dla 5 letniego dziecka albo mega puchar na wino masz. Popatrz na rozmiar liter , napisz sobie na kartce coś, połóż obrączkę mamy obok i porównaj do tego co masz na obrazku a odemnie test scenki do portfolio, brakuje jeszcze sporo detalu, ale mam nadzieję że klimat już jakiś jest. Edytowane 31 Styczeń 2009 przez Loki
pressenter Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 Loki: zapowiada się całkiem przyjemnie, żeby jeszcze tylko ta narzuta nie wchodziłą w mebel... ;) A ode mnie taki zielskotest. . Testował ktoś może już to całe OnyxGrass?
Loki Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 (edytowane) za duże źdźbła trawy masz, i kolor trawnika dziwny, poza tym przyjemnie na razie dość, ide spać rano powalcze jeszcze Edytowane 1 Luty 2009 przez Loki
pressenter Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 Loki: no fajnie, jeszcze tylko troszkę tą podłogę wysusz i będzie gites. :D A co powiecie na taką kolorystykę: ?
Destroyer Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 Loki bardzo fajny klimacik :) pressenter druga wersja bardziej mi się podoba bliżej do realistyki, trawka szególnie dobrze wyszła, poprzedni cukierek też mi się zresztą podoba :) btw to jest ta scenka której klient zabronił pokazywać w necie? :P
pressenter Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 Detroyer: Tak, dlatego tylko część widzicie, a nie cały projekt. ;)
FF Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 Blur mi sie nie podoba, szczególnie na drzwiach, tak to spoko.
La R Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 Loki - no klimat czuć, przyjemnie się robi :). Press... trochę mdli przez ten dof, a zielenina fajna.
Loki Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 test porankowy - prace trwają :) co poprawić / zmienić ?
hcpiter Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 Cos mi sie wydaje ze watek stal sie W.I.P`em a nie renderami testowymi ;)
Loki Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 heh no to jest render testowy , nie chodzi mi o dodanie detalu / geometrii ale o uwagi na temat renderu / postprodukcji.
pressenter Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 hcpiter: no bo tak realne patrząc ludzie wstawiający tutaj prace co chwilę coś robią, jakby każdy założył osobnego wipa to by tego było w chu-chu. ;) Freedom Fighter, La R: A tak sobie jeszcze ZDeptha teściłem, a ogólnie pracka miała się skupiać na tych choineczkach w narożniku. ;)
SWRSC Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 test wytycznych Pani z marketingu: chyba szkopałem widok za łoknem
hcpiter Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 wydaje sie jakby kamera byla zaawysoko i ten sufit jakos do mnie nie przemawia ;) pozdrawiam
pressenter Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 No mi się własnie ten sufit nie widzi tutaj totalnie, ale jak takie wytyczne... A może fajny byłby wymodelowany widoczek? Trawka, kilka krzaczków, drzewka...
SWRSC Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 kamera musi być tak wysoko, żeby pokazać dekor blatu. To pewnie jest kuchnia w kotłowni i obok stoi taki potężny piec. I tam palacz chodzi co kilka godzin i dorzuca węgla do tego pieca. Ten węgiel zapewne jest ukryty w tych szafkach. No i jak on dorzuca do tego pieca to jest pełno dymu i wszystko leci na sufit. A z sufitu później opada na podłogę.
pressenter Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 Tak się zastanawiam... zna ktoś może projektanta lub model takowego krzesełka lub ma jakieś fajne refki?
muniek Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 (edytowane) Witam wszystkich:) jestem nowym urzytkownikiem:) ale sledze od dluzszego czasu watki na forum:) a grafika zajmuje sie od okolo roku jak mam czas:P mam problem przymierzam sie do zrobienia wizualizacji i mam problem z trawa:/ probuje z roznych tutoriali cos wykombinowac ale jakos tan nie bardzo przekonujace sa te efekty staran:/ a o to testy moje, wszystko robie w max9 i vray. 1. difuse i cellular: 2.difuse i cellular (inna texturka): 3.difuse i vraydisplacementMod: 4.vray fur: mam pytania jak poprwic wyglad vray fur zeby jakos ciensze byly te wloski? i ktora metoda jest waszym zdaniem najlepsza do wizualizacji? chce osiagnac efekt taki jak evermotion robi w swoich archmodels np: vol 42: chodzi mi o to jak mozna taki efekt uzyskac? jesli wiecie jak prosze o pomoc, jakies linki lub cos podobnego:) Edytowane 2 Luty 2009 przez muniek
mrkrzysiek Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 muniek myślę ze Everova trawa to jest modelowana ;) z twoich najlepsza 1 ale vraydisp był by dobry o ile użyjesz dobrej textury do dispa
Loki Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 muniek polecam skrypt Advanced Painter (do znalezienia na http://www.scriptspot.com) za darmo, sporo lektóry o scatter w 3d studio i o eksportowaniu do proxy. - trawa wyjdzie znacznie lepiej, lub poprostu przeskaluj sobie mapkę displace (zagęść UVW mapping planar) co jednak zwiększy Ci czas renderu i pobór RAM'u. (hehe nie żeby scatter i trawa w proxy była jakoś rewelacyjnie błyskawiczna do renderowania, w sumie żeby dobry trawnik wyrenderować tym sposobem, trzeba też się uzbroić w cierpliwość, co jednak przydaje się kiedy jakieś niewielkie płaszczyzny trawy widać na 1 planie) Tores pokazywał gdzieś na forum przepis na zrobienie fajnej trawy, poszukaj sobie gdzieś tu się plontał :)
arev Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 niektóre obiekty są jeszcze bez materiałów. Dodam jeszcze jakieś lampy, okna i poprawię te kratki u góry :) Tekstura "włosa" wzięta z tutoriala - tym razem chciałem zrobić tylko test post-pro.
Touch Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 Ale za tą ramkę, to trzeba by Cię na gołą d... lać;) Podrzuć oryginał;)
arev Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 Czemu ci się ramka nie podoba? Mnie wydaje się akuratna do takiego zdjęcia :) A oryginał wrzucę razem z ostatecznym renderem, mkay?
Loki Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 tego włosa za dużo jest - przesunął bym go gdzies w prawo zeby nie było widać tej dolnej końcówki w kadrze, a poza tym spoko :)
muniek Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 Loki dzieki za pomoc. a o to kolejne testy z trawa: 1. tak jak to pokazywal Tores gdzies na forum ( disp i noise na plane): 2. vray fur: i tu jest kolejny problem jak robie trawe za pomoca vray fur to przy duzych obszarach czas renderu wydluza sie niesamowicie:/ slyszalem gdzies o jakiejs opcji level of detail tylko nie wiem czy to dziala na fur i jak sie to spisuje np gdy kamerka jest dalej lub nie jest iostotna jakosc trawy. czy przy wiekszych zblizeniach uzywac fur a przy znacznym oddaleniu kamery displa??
!Ewert Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 (edytowane) Jeśli będziesz robił wizualizacje jakiegoś budynku, nie ważne czy dużego czy małego to pomysł z furem Ci bardzo szybko przejdzie, a jak będziesz musiał zrobić ujęcie z lotu ptaka to nawet disp bardzo szybko przestanie być Ci pomocny. Tak dziś renderowałem sobie tą panoramę żeby coś było więcej na stronie. Edytowane 3 Luty 2009 przez !Ewert
wuj Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Super panoramy, jedynie kanapa jakas taka wyeksploatowana w porownaniu z reszta. Pozdrawiam
mirach Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Ewert: bardzo mi sie podoba swiatlo na ujeciu z TV i roslinka. Domu weselnego ciag dalszy. Szampan ma superspray w srodku, dof renderowany.
pressenter Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 mirach: łoj, bardzo fajnie wyszło, a spróbuj może z zdepthem, bo tutaj widać niski sampling dofa. A nie, bo kieliszek oleje, ale i tak bardzo ładnie, bąbelki robią wrażenie. Bene mayestro, bene.
Rekomendowane odpowiedzi