Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
pociagnij do konca render, czuje ze ladnie bedzie wygladalo:)

 

No scenka chyba faktycznie nie wyszła najgorzej, ale idzie do katalogu, i klient zabronił mi pokazywać w necie. :|

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Abell - moje uwagi:

 

1) Różnica w natężeniu kolorów tego co masz wewnątrz do tego co masz na zewnątrz. Na niekożyść wnętrza (nie potrafię tego jakoś lepiej określić - wnętrze wydaje się blade w porównianiu z fotką za oknem.

 

2) Przepalenia są trendy i kul, ale bez przesadyzmu.

 

3) Przy takim natężeniu światła zza okna, podświetlenie diodowe było by prawie nie widoczne

 

4) Obszar nad oknem (ta eksplozja światła - do poprawy

 

Ogólnie balans kolorystyczny do poprawy (zakładam że postpro w Fotoszopie będzie, ale trzeba troche podrasować ten obrazek w maksie jeszcze żeby bylo co postprodukować.

 

Co do samego projektu - przeszklenia jak pisał hcpiter - wypadało by dodać jakiś element który będzie wyraźnie zaznaczał je, żeby ludzie kiedyś się na tym nie pozabijali.

 

Barcelony - to krzesła chyba raczej projektowane z myślą o wypoczynku - tu kompletnie mijają się z celem. Nie mają np podłokietników więc nie da sie wygodnie w tym rozsiąść itrzymac kieliszka w dłoni tak jak przy dużych masywnych fotelach. Nie da się tez wygodnie na tym siedzieć i jeść ze stołu. Są poprostu za niskie i za bardzo "leżące".

 

Poza tym co do samego projektu - wszystko błyszczy i lśni - za dużo szkła, za mało podkreśłenia tego że to stoi w górach (nie mówię broń boże o oscypkach i białych misiach, ale może więcej jakiegoś kamienia, drewna itp.

 

Duży plus - duże okna :)

 

Lampy nie pasują. Ogólnie wnętrze sprawia wrażenie nie przemyślanego - i raczej "kolekcji modeli" niż wnętrza zaprojektowanego.

 

Render i wnętrze imo ma potencjał, ale czeka Cię jeszcze sporo pracy. No ale jak piszesz, masz czas do 10 lutego wiec luz :)

 

Morphe - dziarsko i fajnie :)

Napisano
No scenka chyba faktycznie nie wyszła najgorzej, ale idzie do katalogu, i klient zabronił mi pokazywać w necie. :|

 

ee tam, kto slucha klientow:P

Napisano

A mi, przyznam szczerze, się nie podoba, jakiśtaki nie Twój styl Kub@. Ta podłoga się totalnie zlewa z pracą, w ogóle jej nie widać.

Napisano

pressenter jak się zlewa? u mnie widać wszystkie fugi w podłodze i nic się nie zlewa (no może kolorystycznie troche monochrom wyszedł, ale poza tym fajnie Kub@)

Napisano

Takie kolorowe mieszkanie. Ciepłe kluchy;)

 

417fe5bd44457a48.jpg

Edytowane przez pionix

Napisano
(no może kolorystycznie troche monochrom wyszedł, ale poza tym fajnie Kub@)

 

No o to mi chodziło. Troszkę po wieczorze miałem problemy z wyrażeniem myśli. ;)

 

Pionix: ale ładne cukierki, bardzo mi się podoba. Podłoga to jakieś arrowaye czy co?

 

A swoją drogą... sprawa jest dość pilna, można zarobić kilka groszy. Czy ktoś tutaj potrafi zrobić zimowy exterior? Domek, śnieg itepe. Oczywiście pełen profesjonalizm, żadnego "dopiero-się-uczę". Jeśli tak, to zapraszam z jakimiś przykładami do mnie na gg lub maila office[at]pressenterdesign.[towytnij]com

Edytowane przez pressenter

Napisano

Troche poprawilem ta prace nie wiem teraz ktora wybrac kolorowa czy czarno bialo doradzcie i ocencie

kolorowee6ab8f82f4d09b96.jpg

i czarno biale

dbd11c08e3a3363a.jpg

Napisano

zdjęcie chyba troche za małe albo kielichy za duże.

Ogólnie jak się patrzy proporcje leża

To pudełko za kanciate i ogólnie jakieś takie za proste

Napisano

czarnobiałe za ciemnie dla mnie a kolorowe za kolorowe :) może coś posrodku albo sephia czy coś :)

i tob01 ma racje ze proporcje nie pasują, obrączki za małe i nadal nie wyglądają jak obrączki, albo te pociski to z broni przeciwpancernej :)

i teraz wiem co to to szkalne jest :) ale jakoś te kieliszki giną, niby refraksja jest ale coś nie tak, i to pudeło z napisem love to daj nawet malutki bevel na krawędzi bo za ostra jest i wyglada bardzo CG :)

tyle :)

 

może coś w tym kierunku :0

f_3m_1e165de.jpg

nie wiem czy jest lepiej :D

Edytowane przez Destroyer

Napisano

proporcje leżą i kwiczą. Obrączki dla 5 letniego dziecka albo mega puchar na wino masz. Popatrz na rozmiar liter , napisz sobie na kartce coś, połóż obrączkę mamy obok i porównaj do tego co masz na obrazku

 

 

a odemnie test scenki do portfolio, brakuje jeszcze sporo detalu, ale mam nadzieję że klimat już jakiś jest.

 

noclozko03qm5.jpg

Edytowane przez Loki

Napisano

Loki: zapowiada się całkiem przyjemnie, żeby jeszcze tylko ta narzuta nie wchodziłą w mebel... ;)

 

A ode mnie taki zielskotest.

 

tmp1.jpg

.

 

Testował ktoś może już to całe OnyxGrass?

Napisano

za duże źdźbła trawy masz, i kolor trawnika dziwny, poza tym przyjemnie

 

noclozko03alr9.jpg

 

na razie dość, ide spać rano powalcze jeszcze

Edytowane przez Loki

Napisano

Loki: no fajnie, jeszcze tylko troszkę tą podłogę wysusz i będzie gites. :D

 

A co powiecie na taką kolorystykę:

 

tmp2.jpg

?

Napisano

Loki bardzo fajny klimacik :)

 

pressenter druga wersja bardziej mi się podoba bliżej do realistyki, trawka szególnie dobrze wyszła, poprzedni cukierek też mi się zresztą podoba :)

btw to jest ta scenka której klient zabronił pokazywać w necie? :P

Napisano

Blur mi sie nie podoba, szczególnie na drzwiach, tak to spoko.

Napisano

Loki - no klimat czuć, przyjemnie się robi :).

Press... trochę mdli przez ten dof, a zielenina fajna.

Napisano

heh no to jest render testowy , nie chodzi mi o dodanie detalu / geometrii ale o uwagi na temat renderu / postprodukcji.

Napisano

hcpiter: no bo tak realne patrząc ludzie wstawiający tutaj prace co chwilę coś robią, jakby każdy założył osobnego wipa to by tego było w chu-chu. ;)

 

Freedom Fighter, La R: A tak sobie jeszcze ZDeptha teściłem, a ogólnie pracka miała się skupiać na tych choineczkach w narożniku. ;)

Napisano

wydaje sie jakby kamera byla zaawysoko i ten sufit jakos do mnie nie przemawia ;)

pozdrawiam

Napisano

No mi się własnie ten sufit nie widzi tutaj totalnie, ale jak takie wytyczne...

 

A może fajny byłby wymodelowany widoczek? Trawka, kilka krzaczków, drzewka...

Napisano

kamera musi być tak wysoko, żeby pokazać dekor blatu.

 

To pewnie jest kuchnia w kotłowni i obok stoi taki potężny piec. I tam palacz chodzi co kilka godzin i dorzuca węgla do tego pieca. Ten węgiel zapewne jest ukryty w tych szafkach. No i jak on dorzuca do tego pieca to jest pełno dymu i wszystko leci na sufit. A z sufitu później opada na podłogę.

Napisano

Witam wszystkich:)

jestem nowym urzytkownikiem:) ale sledze od dluzszego czasu watki na forum:) a grafika zajmuje sie od okolo roku jak mam czas:P

 

mam problem przymierzam sie do zrobienia wizualizacji i mam problem z trawa:/ probuje z roznych tutoriali cos wykombinowac ale jakos tan nie bardzo przekonujace sa te efekty staran:/

a o to testy moje, wszystko robie w max9 i vray.

 

1. difuse i cellular:

grass2sq5.jpg

2.difuse i cellular (inna texturka):

grass3cj6.jpg

3.difuse i vraydisplacementMod:

grass4mm1.jpg

4.vray fur:

grass5pw6.jpg

 

mam pytania jak poprwic wyglad vray fur zeby jakos ciensze byly te wloski? i ktora metoda jest waszym zdaniem najlepsza do wizualizacji?

 

chce osiagnac efekt taki jak evermotion robi w swoich archmodels np: vol 42:

krzakiiw0.th.jpg

chodzi mi o to jak mozna taki efekt uzyskac?

jesli wiecie jak prosze o pomoc, jakies linki lub cos podobnego:)

Edytowane przez muniek

Napisano

muniek myślę ze Everova trawa to jest modelowana ;) z twoich najlepsza 1 ale vraydisp był by dobry o ile użyjesz dobrej textury do dispa

Napisano

muniek polecam skrypt Advanced Painter (do znalezienia na http://www.scriptspot.com) za darmo, sporo lektóry o scatter w 3d studio i o eksportowaniu do proxy. - trawa wyjdzie znacznie lepiej, lub poprostu przeskaluj sobie mapkę displace (zagęść UVW mapping planar) co jednak zwiększy Ci czas renderu i pobór RAM'u. (hehe nie żeby scatter i trawa w proxy była jakoś rewelacyjnie błyskawiczna do renderowania, w sumie żeby dobry trawnik wyrenderować tym sposobem, trzeba też się uzbroić w cierpliwość, co jednak przydaje się kiedy jakieś niewielkie płaszczyzny trawy widać na 1 planie)

 

Tores pokazywał gdzieś na forum przepis na zrobienie fajnej trawy, poszukaj sobie gdzieś tu się plontał :)

Napisano

7f9899cd86cc7940.png

niektóre obiekty są jeszcze bez materiałów. Dodam jeszcze jakieś lampy, okna i poprawię te kratki u góry :) Tekstura "włosa" wzięta z tutoriala - tym razem chciałem zrobić tylko test post-pro.

Napisano

Ale za tą ramkę, to trzeba by Cię na gołą d... lać;) Podrzuć oryginał;)

Napisano

Czemu ci się ramka nie podoba? Mnie wydaje się akuratna do takiego zdjęcia :)

A oryginał wrzucę razem z ostatecznym renderem, mkay?

Napisano

tego włosa za dużo jest - przesunął bym go gdzies w prawo zeby nie było widać tej dolnej końcówki w kadrze, a poza tym spoko :)

Napisano

Loki dzieki za pomoc.

a o to kolejne testy z trawa:

1. tak jak to pokazywal Tores gdzies na forum ( disp i noise na plane):

grass6dl4.jpg

2. vray fur:

grass7ko8.jpg

 

i tu jest kolejny problem jak robie trawe za pomoca vray fur to przy duzych obszarach czas renderu wydluza sie niesamowicie:/ slyszalem gdzies o jakiejs opcji level of detail tylko nie wiem czy to dziala na fur i jak sie to spisuje np gdy kamerka jest dalej lub nie jest iostotna jakosc trawy. czy przy wiekszych zblizeniach uzywac fur a przy znacznym oddaleniu kamery displa??

Napisano

Jeśli będziesz robił wizualizacje jakiegoś budynku, nie ważne czy dużego czy małego to pomysł z furem Ci bardzo szybko przejdzie, a jak będziesz musiał zrobić ujęcie z lotu ptaka to nawet disp bardzo szybko przestanie być Ci pomocny.

 

 

Tak dziś renderowałem sobie tą panoramę żeby coś było więcej na stronie.

forum1il1.jpg

Edytowane przez !Ewert

Napisano

Super panoramy, jedynie kanapa jakas taka wyeksploatowana w porownaniu z reszta.

Pozdrawiam

Napisano

Ewert: bardzo mi sie podoba swiatlo na ujeciu z TV i roslinka.

 

Domu weselnego ciag dalszy. Szampan ma superspray w srodku, dof renderowany.

 

render_01.jpg

Napisano

mirach: łoj, bardzo fajnie wyszło, a spróbuj może z zdepthem, bo tutaj widać niski sampling dofa. A nie, bo kieliszek oleje, ale i tak bardzo ładnie, bąbelki robią wrażenie. Bene mayestro, bene.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności