Gość BiX Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 aa to wybacz ^^ niektórzy są spoko. nie znam tego akurat wiec dużo nie mogę powiedzieć ale ostatnim zdaniem mnie zmiażdżył. :)
polka dot Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 testy świecenia. model gabineciku skądś ściągnięty
RA Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 Wreszcie coś na czym można oko zawiesić. Super. Żądam więcej, hehe. :)
Gość BiX Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 polka dot no scena w porownaniu do lampki to @#$#$ :P Ale chodzi o test światełka. No więc jest ok :) Podoba mi się, zgadzam się z RA. Może 2 render coś tak nie za bardzo bo cała taka biała ta lampa.. Jak dla mnie 3 wymiata. pozdr.
kliment woroszyłow Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 ludziki przy samochodzie pod blokiem za wielcy mi sie wydaja ;) albo bramy za małe.....
siwy Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 chopy małe nie są. a brama ma pewnie 225 ale wszystko możliwe :)
kliment woroszyłow Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 za duzi ..maja dach sam na wys ponizej ramion, ale to tylko czepialstwo tetryka, bo wizka mi sie podoba ;)
!Ewert Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 polka, siwy, swrsc super rendery pokazujecie. CS- daj po prostu gładki ten dywan.
Gość Cornelius Scipio Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 !Ewert: a od razu nie można było :P:P:P pzdr.
tulips24 Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 W poprzedniej pracy nie było koloru, więc w końcu coś tam zrobiłem w full color:) Generalnie pierwsza w życiu wizualizacja architektoniczna ( chodzi mi o powage pracy, nie będe pisał o nieudanych pracach które nie przypominają czegokolwiek). Pomysł z głowy. Oczywiście praca niedokończona, można doszukać się wielu błędów i brak niektórych obiektów które powinny być (np opierzenie dachu, kominy, drzwi do garażu, parapety, kwiatki, jakiś kląbik, chodnik, płot... itd) pozatym pewnie błędy oświetlenia, rendera. Ale Czekam na Wasze uwagi i będe nanosił poprawki. pozdrawiam
Camel Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 No ładnie, a czy to jest scanline? :D Ucz się, przyłóź się do nauki operowania światłem :P
Loki Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 Siwy zgadzam się zarówno z !Ewertem (bardzo fajnie oświetlony obrazek) jak i z klimentem, albo ludzie pod blokiem są za wysocy, albo babka na chodniku za niska (ma oczy na wysokości ich pasów, fakt można powiedzieć "stanęła by na wysokości zadania" :) ale chyba to lekko przekłamane jest. Powiększył bym ją nieco (zeby bardziej pasowała do rozmiarów goscia na chodniku po prawej, i jednoczesnie zmniejszył ludzi przy samochodzie pod blokiem) no chyba że jest tam jakiś drastyczny spadek terenu w stronę kamery, ale tego nie widać na obrazku. Poza tym - Git malina :)
tulips24 Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 (edytowane) Dunablaster- render MentalRay. Zmieniłem oświetlenie i niebo. Wydaje mi się, że teraz obrazek jest bardziej żywy, ale jestem początkujący i nie mogę tego dokładnie ocenić. link http://i708.photobucket.com/albums/ww85/tulips24/ProjektDomKSZ2.jpg Edytowane 15 Kwiecień 2009 przez tulips24
rzulu Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 cos nie tak z proporcjami, domek za maly Pozdrawiam
JunioR Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 Polka jak zawsze klasa i dawaj więcej takich testów :) Siwy bardzo ładne otoczenie, ale ta pani idzie chodzi szybciej niż auto jadące ulica ;)
hcpiter Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 polka dot, siwy, swrsc bardzo fajnie cos waszego tutaj zobaczyc :) Oi !
arch515 Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 Takie sobie świąteczne tesciki prymitywne z fogie-v-ray, a nadole opisałem, co i jak w mini totku. 1. Pierw zaczynamy od stworzenia GoxGizmo create/helpers/atmospherics/box Gizmo obrazek 1-fog. Sam wymiar naszej „atmosfery” (Boxgizmo) zależny jest od otoczenia i na jak dużej przestrzeni chcemy zastosować je. Bardzo ważnym czynnikiem jest sama grubość naszej atmosfery ( Boxgizmo), czemu..? Ponieważ to ona Bedze po części odpowiadała za gęstość naszej atmosfery, czyli chmur i prześwitów światła emitującego słońce ( w naszym przypadku v-ray, Sun), ale to wyjaśnię na konkretnym przykładzie dalej. 2. Po utworzeniu naszej atmosfery i nadaniu wstępnej gęstości (grubości) należy dostosować/dopasować do terenu, w naszym przypadku będzie to plane (większy od naszej atmosfery) by nasza atmosfera zbiegła się z terenem musimy oszukać i zakrzywić naszą atmosferę przechylając ( obrazek 2-fog) tak by się złączyła z naszym terenem/horyzontem ,stosunkowo daleko by oddać wrażenie głębi.. 3. Wprowadzenie w scenie kamery fizycznej v-ray tak by oddać w miarę wierny horyzont i dynamikę naszego ujęcia, Samo ustawienie kamery nie będę opisywał, obrazek 3-fog jest przykładem jak została ustawiona kamera względem ,obiektu ,terenu , i atmosfery, same sety kamery zostały ustawione raz, i nie zostały weryfikowane osobno dla każdego przykładowego liczenia. ( Obrazek fog-V-ray Sp3a) 4. Obrazek 4-fog,czyli dodanie efektu VrayenvironmentFog w zakładce Rendering/environment and effectc. Za pomocom, Add…i wskazanie naszej atmosfery ( BoxGizmo) obrazek fog-4 i fog -4a. 5. Następnie wprowadzamy do sceny światło VraySun z podpiętym VraySky w slocie „Envi” tak jak pokazuje nam obrazek fog-5, samo natężenie światła jest tak sam odpowiedzialne jak i grubość naszej atmosfery za gęstość, prześwity i jasność w scenie rzecz oczywista:) wiec zachęcam do samej zabawy gęstością i natężeniem światła. Obrazek fog 6 6. Ustawienie naszej atmosfery, należy utworzyć odpowiednią mapę, w tym przypadku posłuży nam mapa nosie obrazek fog-7, samo jej ustawienie jest rzeczom indywidualną i bardzo dużych możliwościach regulacji jej. Wszystkie obrazki, jakie zostały tu pokazane zostały uzyskane wyłącznie przy tej mapie i jej ustawieniom obrazek fog-V-ray Sp3a. Następnie taką mapę ładujemy do slotu fog density. Obrazek fog-6. 7. Gęstość atmosfery – jest bardzo istotną sadzę rzeczom, która bardzo oddziałuje na nasz efekt atmosfery, gdzie obrazek fog-8 i fog-9 jest tu niezłym przykładem tego. Przy pomocy wyłącznie regulacji gęstości (grubości) naszej atmosfery uzyskujemy zupełnie odmienne efekty bez potrzeby korekcji parametrów macierzystych , czyli General parameters ( VrayenvironmentFog) 8. VrayenvironmentFog /General parameters i zakładka Maps obrazek fog-10. Nie opisze tu żadnego z parametrów, co który, za co odpowiada, ponieważ ja osobiście je całkiem inaczej, interpretuje niż ktoś inny, wiec mógłbym mocno wprowadzić w błąd wielu użytkowników.. Tu potrzebna jest praktyk a nie teoria a nie, co i jakie słowo znaczy.. Czynniki, które wyżej opisałem mogą i na pewno wpłyną na efekt końcowy,co może totalnie odmienić efekt wbrew temu, co kto ustawił w parametrach macierzystych. Sumując: Ten mini tutorial nie jest typem, tutoriala który opisuje każde polecenie i tłumaczy każde zachowanie, czemu,dlaczego.. I jak.. Lecz pokazuje na konkretnym banalnym przykładzie, możliwości, jaki daje FOG-V-Ray, który się na pewno w nie długim czasie przełoży na całkiem to nowe rozwiązania odnośnie tła, które jest tka bardzo ważnym elementem w naszej całej scenie. Więc uważam ze było warto przybliżyć i opisać dosyć ubogo i minimalnie te możliwości.. Zachęcam do testowania i dzieleniem się własnymi spostrzeżeniami. Dzięki wielkie za przeczytanie tego inf. i poświecenie mu swojej uwagi.. Pozdrawiam. 3
JunioR Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 ARCH świetnie, świetnie z pewnością się przyda kolego :D
SWRSC Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 to ja jeszcze pomęczę moim cukierkiem deweloperskim z dzisiaj (jeszcze ciepły):
kliment woroszyłow Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 swierszczu... no ile razy mam powtarzać! znowu niekompletna wizka! ;)
pionix Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 Swierszczu zanim zlecą się marudy to chciałem powiedzieć że wizka fajna a najlepsze te dwie laluny po środku ;)
Muminek Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 Czy te ściany są pochylone ? Krawężniki trochę niskie. Ten domek obok wydaje się z deczko za duży.
Vega Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 Na razie zostawiam mój blok i wrócę do niego, ale teraz poćwiczę na sucho :) W odpoczynku od ustawień rendera, nieba, itp. zabrałem się za testowanie traw. Na początek coś takiego.
Camel Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 Taka prosta trawa? LOL :) Masz może V-Ray Fur!? :P
trosiek Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 jak dla mnie trawa świetna. Taka trawa z lasu.
SWRSC Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 kliment: albo sprzedasz forda, albo nigdy nie ich więcej u mnie nie ujrzysz ! o ! :p Pionix: kcesz hires babeczek? :p Muminek: ściany proste, korekcja 3 zbiegu jest także to jakieś złudzenie. A co do bloczku to czekam aż mi architekci prześlą zdjęcie istniejącego, który stoi w tym miejscu.
kliment woroszyłow Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 :D swierszczu- załatwimy sprawe polubownie...Ty sprzedajesz pażota na zyletki a ja juz więcej nie wspomne o tych wrednych ptaszyskach.......?
kliment woroszyłow Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 Loki- kora lepiej niz poprzednio chyba ale korona , tzn liscie i ich gestosc i kształt juz nie..to nie sa brzozy!
chudy Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 swierszczu... no ile razy mam powtarzać! znowu niekompletna wizka! ;) tak taaaak brak kaczek rzuca się strasznie w oczy :P
hcpiter Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 obawiam sie ze brzoza wyglada troszke inaczej tzn jej liscie ;]
SWRSC Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 (edytowane) Kliment..sprzedawaj Forda. Tym razem full opcja: Q7 + kaczory + Kliment patrzący w niebo. Horyzont powinien być wyżej, ale nie dorwałem żadnej foty morza w hi-res w takiej perspektywie. Każde inne dawało złudzenie jeziora wiec obniżyłem. Edytowane 16 Kwiecień 2009 przez SWRSC
noted Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 tak taaaak brak kaczek rzuca się strasznie w oczy :P haha :D No niezła wizka gratuluje :) ale Kliment chyba trochę nie wyszedł :P
SWRSC Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 ale Kliment chyba trochę nie wyszedł :P no tak, nie ma pożaru.
Loki Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 te fotele chyba troche przeskalowałeś, poza tym git malina, nawet horyzont nie bardzo rzuca się w oczy ze obniżony. kliment wypatruje eskadry morderczych kaczek-obsrajdachów, chcących zapaskudzić mu forda, i dobrze grunt to czujność!
SWRSC Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 te leżaki maja strasznie długie oparcie, looknij na siedzisko. W ogóle to babola strzeliłem bo jak się okazało dałem morze od zachodu :D właśnie nastawiam poprawne ujęcie a na wstawie widok na miasto.
Loki Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 spoko, poprostu przez to krótkie siedzisko, i mega wysokie oparcie wydawało mi się ze są przeskalowane, nie upieram się, chociaż dla mnie dziwnie wyglądają walka trwa... co poprawic / zmienic ? (to mają być stare brzozy, nie jakies rachityczne kikutki, ale 15m drzewa) chyba pien powyginam nieco
Vega Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 Stara brzoza ma już dobrze rozwiniętą korę chyba :) U Ciebie ta kora wygląda trochę płasko :) Do tego zmienił bym texturę kory ta jakoś nie leży. Na górze jest zbyt biała, a na dole zbyt czarna. Stara brzoza: http://img24.imageshack.us/img24/8084/46809297.jpg http://img242.imageshack.us/img242/1844/brzoza2.jpg Młoda brzoza ma raczej płaską korę (tak mi się wydaję patrząc na inne drzewa nie tylko na brzozę). Liście są ok.
carlosss Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 Mi się wydaje, że modele są trochę złe. Za dużo liści i gałęzie takie jakieś szpiczaste u góry
kliment woroszyłow Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 hehehehehe..tak se czytam i mi sie micha cieszy...nie wiem czemu bo swierszczu przesadził teraz..ja w krótkich czy tez białych gatkach! o zgrozo :D
Neiraa Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 Świerszczu wszystko bardzo pięknie, ale te zasłonki wyglądaja fatalnie. Psują mi cały efekt, kurde, widzę tylko zasłonki... o_O No ale jak ich nie widzę to widzę całkiem zajebistą wizkę :]
Lis Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 airmoss -> Przydało by się zmiękczyć (rozmyć) torchę warstwę z 3d. Ode mnie test iluminacji nocnej:
Neiraa Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 Lisie miodzio jak zwykle, brzydki żywopot, taki kwadratowy. Ale za to ten duży krzaczor po srodku wymiata!! Jest boski!
Loki Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 lewa strona (do tego dużego przeszklenia) wydaje się jakaś "fajniejsza" od prawej Lisie - poza tym fajne światło na elewacji. drzewa za bardzo się chyba odcinają od budynku (pewnie przez to że są podświetlone od tyłu elewacją, ale tak czy tak jakos mi nie pasują). poza tym git malina. Klientowi by się spodobało :) Te załamania na panelach kamiennych to bump czy modelowane - fajnie wygląda światło na nich.
Menzo Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 Test materiału, wypalona, lakierowana glina (czego to nie wymyślą :P) na moim pierwszym modelu ze sculpta blendera.
Camel Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 Brzydziutki biesek :) Materiał ładny, ale sculpt nie aż taki. Gratulacje za materiał w indyku.
Kub@ Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 taki tescik: jeszcze duzo niedorobek, czarny wyszedl za czarny, lampy beda zmienione...
MaGuu Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 długo się renderowało i na jakim sprzęcie ?
Rekomendowane odpowiedzi