Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

kule akurat fajnie wyszły (tzn ta na trawniku przynajmniej) od tej ostatniej wizki Siwego gdzie takie lampy miał, też mi się podobają - dawałeś jakieś omni light w środku czy to tylko vraylightmaterial ?

 

A co do światła, niebo masz czerwonawo/ różowawo / niebieskie, a źródło światła daje żółtawy odcień, nie pasują do siebie i stąd dziwne wrażenie. tak samo po cieniach sądząc powinno być ogólnie ciemniej w scenie, (długie cienie od drzewa, prawie poziome światło) a nie jest.

 

Kostka - hmm w tym rozmiarze obrazka się zlewa, ale pewnie w dużej rozdzielczości wychodzi dobrze. Trawa w sumie fajnie.

Napisano

źle mnie zrozumiałeś (może nie do końca się jasno wyraziłem) - poprostu daj niebo które będzie pasowało do słońca.

Napisano

Sorry za off top. ale tutaj jest duży ruch, więc zadam pytanie tu:

 

czy robił ktoś albo zna jakiś przepis na fajny materiał zamszu pod Mentala? Plisssss!! ;]

Napisano
Sorry za off top. ale tutaj jest duży ruch, więc zadam pytanie tu:

 

czy robił ktoś albo zna jakiś przepis na fajny materiał zamszu pod Mentala? Plisssss!! ;]

 

http://mrmaterials.com/resource-central.html?func=fileinfo&id=951 Może ten opis dotyczący ogólnie materiału (w polu Description) się przyda do zrobienia materiału zamszu?

 

EDIT:

do tego jakaś darmowa teksturka ale moim zdaniem byle jaka... http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/301428 :)

Napisano

kitchen13bcopy.png

 

Walki ze światłem i materiałami ciąg dalszy.

Wiem że pustawo trochę, ale proszę o pomoc bo na pewno coś jest do poprawienia/wymiany.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Mocny bump, itd. mało realne te klepki drzewna. Walcz dalej nie tylko ze światłami i materiałami. Urozmaić scenę.

Dałeś mleczne szkło?

Zaprezentuj innym jakiego typu swiało zrobiles, gdzie je ustawiles i jakie masz ustawienia rendera. To inni Ci pomogą :)

 

Pozdrawiam :)

Napisano

oooj no bumpik za duży, materiały do wymiany. To drewno takie jakieś matowe. Blaty powinny odbijać nieco za to ściana coś tak jakby odbija.. No jesio troche męczenia ci zostalo :)

Napisano

Z mojej strony wstawiam wizualizacje biura i mam problem nie mogę pozbyć się ziarna na suficie i ścianie po prawej stronie? Czas ok 5 godz

 

3ds Max9, V-ray 1.5

Intel Core 2Duo

2,20 GHz, 3 GB RAM

 

attachment.php?attachmentid=63327&stc=1&d=1242134331

Napisano

Słaby sampling świateł za oknami i/lub słaby sampling sufitu. Albo marne AA. W skrajnym przypadku kwestia zapisu renderu (.jpg to w końcu nie .tif).

Napisano

Ustawienia? Sampling sky portali, filtr DMC, itd. Szum niestety jest wszędzie. Jakie silniki GI w V-Ray zastosowałeś? Proponuję IRR + LC.

Napisano

Co do materiału drewna - powinienem wymienić teksturę czy to raczej kwestia ustawień w ME?

Co do podłogi to trochę dziwna sprawa (tzn. tak mi się wydaje) ponieważ do tego renderu (-a?) ustawiłem taki bump z nadzieją że na dalszych planach jednak te szczeliny między płytkami będzie widać, a jednak nie.

No nic, walka trwa.

 

Dzięki :)

Napisano (edytowane)
Co do materiału drewna - powinienem wymienić teksturę czy to raczej kwestia ustawień w ME?

Co do podłogi to trochę dziwna sprawa (tzn. tak mi się wydaje) ponieważ do tego renderu (-a?) ustawiłem taki bump z nadzieją że na dalszych planach jednak te szczeliny między płytkami będzie widać, a jednak nie.

No nic, walka trwa.

 

Dzięki :)

 

Co do materiału drewna to myślę, że powinieneś pomieszać ustawieniami. Żeby nie było to takie matowe, to samo tyczy się podłogi. (dodaj lekkie odbicia albo coś) Możesz troche na szafkach poprawić też ustawienie tych texturek no i bump zrób normalny ^^

 

 

Fargate fajne słuchaweczki tylko te hmm (gąbeczki czy co to jest bo się nie znam) dziwnie wyglądają. Modelik ok ;)

Edytowane przez BiX
Napisano

kuba@- takie delikatne…bardzo przyjemne dla oka, kolor ściągnąć trochę dopracować dywan, który i tak jest super milusi, ale włosy za bardzo sterczom, i mamy prawie foteczkę , a tło za oknem miód!! I miły nois.. Pozdrawiam.

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Kub@: robiłeś post ?

 

pzdr.

Gość Cornelius Scipio
Napisano

no to czad ! ;)

 

pzdr.

Napisano

Kub@: długo Ci się liczył ten displejs, bo mi Fry nie chce wystartować jeśli mam w scenie displejsa :/ Strasznie długo na początku mieli ok. 30min i dalej nic się nie dzieje.

Napisano

fajne to studio Fargate, zarzucił byś jakimś źródłem inspiracji do takiego? bo coś mi się kroii zlecenie na kilka takich studyjnych obrazków a szczerze mówiąc poza tym z CGIndia studiem, za wiele na ten temat nie mam wiadomości.

Napisano

chrupek - w tej scenie nie ma wogole displaca. Robienie dywanu dispem mija sie z celem, zrobilem go hairem i skonwertowalem do mesha. Ogolnie fryoey disp jest ok, ale jak wspominasz dluugo sie wczytuje.

  • Confused 1
Napisano

Witam!

móje pierwsze wnętrze, wzięte jako praca z tutorialem od MaGuu, wiem ze jest dużo błędów wieć piszę z prośbą o wtkniecie ich :>

m.in te wiem:

-poprawie obraz za oknem bo cos sie schrzaniło

-troche sciana z oknem lewituje

-pólka z TV lewituje

-ekran do poprawy

-kołdra do poprawy

 

probka1.png

http://img167.imageshack.us/img167/3715/probka.png

 

 

jakies rady z oświetleniem? i z dywanem? wydaje mi sie lekko przepalił

 

PS. drzewko By Loki lekko zmodyfikowane jesli chodzi o pień i dodana trawka i doniczka

Napisano (edytowane)

Kub@: no i jednak nie powiedziałeś ile to Ci się liczyło i w jakiej rozdziałce oraz na jakim sprzęcie? ;)

 

Airice: Przez ten brak sufitu to strasznie się prawa strona przepaliła.

 

Tak jeszcze zapytam: ktoś tutaj porównywał Fry i Maxwella? Jak wypadło porównanie?

Edytowane przez pressenter
Gość Cornelius Scipio
Napisano

Taki teścik z mojej strony :)

C4D + Vray + PS

 

1spaszczonylightroom.jpg

 

pzdr.

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Dzisiaj zapuszczę większy obrazek :) To był ogólny teścik na światło i materiały ;)

 

pzdr.

Napisano
Tak jeszcze zapytam: ktoś tutaj porównywał Fry i Maxwella? Jak wypadło porównanie?

 

Ja się bawiłem trochę tym i tym.. Imo dwa silniki są bardzo do siebie zbliżone z tym, że fryrender wydaje się być szybszy.... :D Więcej Ci nie powiem.. hehe

Napisano

Siwy:

-szklany bruk

-dziwne pastelowe cienienie (przebarwienia) na tynku

-szyby rzucają cień niczym materiał nieprzezierny

-patrząc na niebo słońce ostro świeci, cień od drzewa wyraźny a domek jakiś taki nieoświetlony..

Poza tym fajnie

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Ok tak jak powiedziałem, większa wersja + małe zmiany :)

 

C4D + Vray + PS

 

pzdr.

 

2spaszczonylightroom.jpg

Napisano

Corneliusie Scipiousie - bardzo ładny render, przyjemne niebiesko-fioletowe przebarwienia tylko gazeta w tej pozycji to by się chyba nie utrzymała na blacie, no chyba, że jest przyklejona ;)

 

Glob - wprowadziłbym więcej niebieskiego koloru wpadającego przez okno

Napisano

Glob swietny render, bardzo podoba mi sie materac i poduchy, mozesz sie podzielic modelem?

 

Cornelius Scipio fajnie, lewa strona troche urwana i gazeta napewno by tak nie wisiala. wydaje mi sie ze jest za duzo czerwonego w drewnie, ogolnie troche bym je zdesaturowal.

Napisano

troszeczke poprawiłem...juz znikneły lewitujące półki i kosze ;) zapomniałem o suficie...ale juz sie pojawił... poprawiłem troszke dywan, zmieniłem ten kolor LCD oraz zmieniłem teksture na tej płycie na scianie i na drzwiach...

zmieniłem sposób oswietlenia , zamiast okragłego plane dałem 2 płaskie przy oknie (2 bo sie pojawiła okno przy równoległej ścianie), tylko znowu cos nie tak.... ten widok z za oknem coś nie tak, nie mam pojecia jak temu zaradzić no i nie wiem czy te plamy światła na dywanie to tak mają zostać..

 

no i oczywiście jestem w kropce z tą pościelą.. nie mam pojecia jaki materiał by tu dobrze wygladał

 

dwa2.png

http://img9.imageshack.us/my.php?image=dwal.png

Napisano

Airice - zachęcam do obniżenia kamery - przedział 80 - 120 cm od podłogi. Plamy na dywanie to jakiś błąd. Daj czysty szary materiał i zobacz czy plamy znowu się pojawią. Jak tak to coś z modelem dywanu jest nie tak. Widok za oknem zbyt nasycony i zbyt widoczny.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności