SWRSC Napisano 11 Maj 2009 Napisano 11 Maj 2009 moim zdaniem taki typ oświetlenia (zachód) lepiej wypada na linearze
Loki Napisano 11 Maj 2009 Napisano 11 Maj 2009 kule akurat fajnie wyszły (tzn ta na trawniku przynajmniej) od tej ostatniej wizki Siwego gdzie takie lampy miał, też mi się podobają - dawałeś jakieś omni light w środku czy to tylko vraylightmaterial ? A co do światła, niebo masz czerwonawo/ różowawo / niebieskie, a źródło światła daje żółtawy odcień, nie pasują do siebie i stąd dziwne wrażenie. tak samo po cieniach sądząc powinno być ogólnie ciemniej w scenie, (długie cienie od drzewa, prawie poziome światło) a nie jest. Kostka - hmm w tym rozmiarze obrazka się zlewa, ale pewnie w dużej rozdzielczości wychodzi dobrze. Trawa w sumie fajnie.
!Ewert Napisano 11 Maj 2009 Napisano 11 Maj 2009 kule to vraylight typu sfera. Zobacz jak wieczorem( niekoniecznie dziś bo pada) wygląda słońce i niebo.
Loki Napisano 11 Maj 2009 Napisano 11 Maj 2009 źle mnie zrozumiałeś (może nie do końca się jasno wyraziłem) - poprostu daj niebo które będzie pasowało do słońca.
!Ewert Napisano 11 Maj 2009 Napisano 11 Maj 2009 Myślę że jeśli chodzi o kolorystykę nieba to jest jak najbardziej pasująca do słońca.
Neiraa Napisano 11 Maj 2009 Napisano 11 Maj 2009 Sorry za off top. ale tutaj jest duży ruch, więc zadam pytanie tu: czy robił ktoś albo zna jakiś przepis na fajny materiał zamszu pod Mentala? Plisssss!! ;]
Camel Napisano 11 Maj 2009 Napisano 11 Maj 2009 Sorry za off top. ale tutaj jest duży ruch, więc zadam pytanie tu: czy robił ktoś albo zna jakiś przepis na fajny materiał zamszu pod Mentala? Plisssss!! ;] http://mrmaterials.com/resource-central.html?func=fileinfo&id=951 Może ten opis dotyczący ogólnie materiału (w polu Description) się przyda do zrobienia materiału zamszu? EDIT: do tego jakaś darmowa teksturka ale moim zdaniem byle jaka... http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/301428 :)
Marshall Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 Walki ze światłem i materiałami ciąg dalszy. Wiem że pustawo trochę, ale proszę o pomoc bo na pewno coś jest do poprawienia/wymiany. Pozdrawiam.
Camel Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 Mocny bump, itd. mało realne te klepki drzewna. Walcz dalej nie tylko ze światłami i materiałami. Urozmaić scenę. Dałeś mleczne szkło? Zaprezentuj innym jakiego typu swiało zrobiles, gdzie je ustawiles i jakie masz ustawienia rendera. To inni Ci pomogą :) Pozdrawiam :)
Gość BiX Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 oooj no bumpik za duży, materiały do wymiany. To drewno takie jakieś matowe. Blaty powinny odbijać nieco za to ściana coś tak jakby odbija.. No jesio troche męczenia ci zostalo :)
jlidesign Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 Z mojej strony wstawiam wizualizacje biura i mam problem nie mogę pozbyć się ziarna na suficie i ścianie po prawej stronie? Czas ok 5 godz 3ds Max9, V-ray 1.5 Intel Core 2Duo 2,20 GHz, 3 GB RAM
RA Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 Słaby sampling świateł za oknami i/lub słaby sampling sufitu. Albo marne AA. W skrajnym przypadku kwestia zapisu renderu (.jpg to w końcu nie .tif).
Camel Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 Ustawienia? Sampling sky portali, filtr DMC, itd. Szum niestety jest wszędzie. Jakie silniki GI w V-Ray zastosowałeś? Proponuję IRR + LC.
Marshall Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 Co do materiału drewna - powinienem wymienić teksturę czy to raczej kwestia ustawień w ME? Co do podłogi to trochę dziwna sprawa (tzn. tak mi się wydaje) ponieważ do tego renderu (-a?) ustawiłem taki bump z nadzieją że na dalszych planach jednak te szczeliny między płytkami będzie widać, a jednak nie. No nic, walka trwa. Dzięki :)
Fargate Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 Testy nowego studia, docelowo ma być do prezentacji clay'a - model słuchawek nie mój. 1
Gość BiX Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 (edytowane) Co do materiału drewna - powinienem wymienić teksturę czy to raczej kwestia ustawień w ME? Co do podłogi to trochę dziwna sprawa (tzn. tak mi się wydaje) ponieważ do tego renderu (-a?) ustawiłem taki bump z nadzieją że na dalszych planach jednak te szczeliny między płytkami będzie widać, a jednak nie. No nic, walka trwa. Dzięki :) Co do materiału drewna to myślę, że powinieneś pomieszać ustawieniami. Żeby nie było to takie matowe, to samo tyczy się podłogi. (dodaj lekkie odbicia albo coś) Możesz troche na szafkach poprawić też ustawienie tych texturek no i bump zrób normalny ^^ Fargate fajne słuchaweczki tylko te hmm (gąbeczki czy co to jest bo się nie znam) dziwnie wyglądają. Modelik ok ;) Edytowane 12 Maj 2009 przez BiX
arch515 Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 kuba@- takie delikatne…bardzo przyjemne dla oka, kolor ściągnąć trochę dopracować dywan, który i tak jest super milusi, ale włosy za bardzo sterczom, i mamy prawie foteczkę , a tło za oknem miód!! I miły nois.. Pozdrawiam.
Kub@ Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 w shopie bardzo niewiele, lekko levele. To w zasadzie surowy output.
Chrupek Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 Kub@: długo Ci się liczył ten displejs, bo mi Fry nie chce wystartować jeśli mam w scenie displejsa :/ Strasznie długo na początku mieli ok. 30min i dalej nic się nie dzieje.
Loki Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 fajne to studio Fargate, zarzucił byś jakimś źródłem inspiracji do takiego? bo coś mi się kroii zlecenie na kilka takich studyjnych obrazków a szczerze mówiąc poza tym z CGIndia studiem, za wiele na ten temat nie mam wiadomości.
Kub@ Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 chrupek - w tej scenie nie ma wogole displaca. Robienie dywanu dispem mija sie z celem, zrobilem go hairem i skonwertowalem do mesha. Ogolnie fryoey disp jest ok, ale jak wspominasz dluugo sie wczytuje. 1
Airice Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 Witam! móje pierwsze wnętrze, wzięte jako praca z tutorialem od MaGuu, wiem ze jest dużo błędów wieć piszę z prośbą o wtkniecie ich :> m.in te wiem: -poprawie obraz za oknem bo cos sie schrzaniło -troche sciana z oknem lewituje -pólka z TV lewituje -ekran do poprawy -kołdra do poprawy http://img167.imageshack.us/img167/3715/probka.png jakies rady z oświetleniem? i z dywanem? wydaje mi sie lekko przepalił PS. drzewko By Loki lekko zmodyfikowane jesli chodzi o pień i dodana trawka i doniczka
Fargate Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 Loki : Spoko jak chcesz to wyślę ci scenkę z tym studiem. Wyślij mi na PW swój nr gg albo email. 1
pressenter Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 (edytowane) Kub@: no i jednak nie powiedziałeś ile to Ci się liczyło i w jakiej rozdziałce oraz na jakim sprzęcie? ;) Airice: Przez ten brak sufitu to strasznie się prawa strona przepaliła. Tak jeszcze zapytam: ktoś tutaj porównywał Fry i Maxwella? Jak wypadło porównanie? Edytowane 13 Maj 2009 przez pressenter
Gość Cornelius Scipio Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 Taki teścik z mojej strony :) C4D + Vray + PS pzdr.
Gość Cornelius Scipio Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 Dzisiaj zapuszczę większy obrazek :) To był ogólny teścik na światło i materiały ;) pzdr.
hcpiter Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 Cornelius Scipio- super wyszlo, kolorki bardzo fajne :)
Gość BiX Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 Tak jeszcze zapytam: ktoś tutaj porównywał Fry i Maxwella? Jak wypadło porównanie? Ja się bawiłem trochę tym i tym.. Imo dwa silniki są bardzo do siebie zbliżone z tym, że fryrender wydaje się być szybszy.... :D Więcej Ci nie powiem.. hehe
Glob Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 dawno nic nie wrzucalem...a wiec teraz na pierwszy ogien idzie taki tescik swiatla nocnego pozdr!
jarross Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 Siwy: -szklany bruk -dziwne pastelowe cienienie (przebarwienia) na tynku -szyby rzucają cień niczym materiał nieprzezierny -patrząc na niebo słońce ostro świeci, cień od drzewa wyraźny a domek jakiś taki nieoświetlony.. Poza tym fajnie
Gość Cornelius Scipio Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 Ok tak jak powiedziałem, większa wersja + małe zmiany :) C4D + Vray + PS pzdr.
pionix Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 Corneliusie Scipiousie - bardzo ładny render, przyjemne niebiesko-fioletowe przebarwienia tylko gazeta w tej pozycji to by się chyba nie utrzymała na blacie, no chyba, że jest przyklejona ;) Glob - wprowadziłbym więcej niebieskiego koloru wpadającego przez okno
t0m3k Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 Glob swietny render, bardzo podoba mi sie materac i poduchy, mozesz sie podzielic modelem? Cornelius Scipio fajnie, lewa strona troche urwana i gazeta napewno by tak nie wisiala. wydaje mi sie ze jest za duzo czerwonego w drewnie, ogolnie troche bym je zdesaturowal.
Airice Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 troszeczke poprawiłem...juz znikneły lewitujące półki i kosze ;) zapomniałem o suficie...ale juz sie pojawił... poprawiłem troszke dywan, zmieniłem ten kolor LCD oraz zmieniłem teksture na tej płycie na scianie i na drzwiach... zmieniłem sposób oswietlenia , zamiast okragłego plane dałem 2 płaskie przy oknie (2 bo sie pojawiła okno przy równoległej ścianie), tylko znowu cos nie tak.... ten widok z za oknem coś nie tak, nie mam pojecia jak temu zaradzić no i nie wiem czy te plamy światła na dywanie to tak mają zostać.. no i oczywiście jestem w kropce z tą pościelą.. nie mam pojecia jaki materiał by tu dobrze wygladał http://img9.imageshack.us/my.php?image=dwal.png
Marshall Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 Corneliusie Scipiousie - bardzo mi się podoba jeżeli możesz - podzieliłbyś się ustawieniami światła? (tzn. czym świecisz)
pionix Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 Airice - zachęcam do obniżenia kamery - przedział 80 - 120 cm od podłogi. Plamy na dywanie to jakiś błąd. Daj czysty szary materiał i zobacz czy plamy znowu się pojawią. Jak tak to coś z modelem dywanu jest nie tak. Widok za oknem zbyt nasycony i zbyt widoczny.
Rekomendowane odpowiedzi