Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za komentarze. No ocet to nie jest ale kiepawo to wyszło. za szybko musiałem render oddać.

mały_cg - ja bym zrobił trochę jaśniej

 

Wrzucam jeszcze studio do swoich modeli które kiedys tam zacznę sprzedawać.

vitraeamesdra.jpg

Napisano

endits.jpg

 

 

 

Poprawiłem podłogę bo tamta była słaba. I to chyba koniec poprawek. Myślę, że się nada do folio gdzieś na szary koniec :]

Napisano

Tores światło jest chyba ok, ale podłoga zdecydowanie do zmiany.

maly_cg ja nie pomogę bo nie renderuję BruteForcem :/ Za bardzo niecierpliwy na to jestem.

Nvidia Finito? A te niefajne plamy przy krawędzi sufitu nad lampką? Widzę że w wannie szaleje burza ;)

 

Żeby nie było, też walczę z łazienką (właściwie to z całym domkiem jednorodzinnym) i klientowi (kumplowi) wystarcza taki poziom, ale do portfolio będę to jeszcze poprawiać:

lazienka01.jpg

Napisano

maly_cg- te plamy wynikaja byc moze z tego ze pomieszczenie jest niedoswietlone i swiatlo wpadajace przez okno blokowane jest zaluzjami, dodatkowo swiatlo postawione centralnie za kamera bardzo splaszcza cienie i scena robi sie malo realistyczna.

Napisano

maly_cg czyli może tak: sporo przygasić światło za kamerą, za oknem podstawić jakiś plane z ładnym widoczkiem (na vraylightmtl), a główne światło na scenę ustawić przy żaluzjach, ale wewnątrz pomieszczenia - takie małe oszukaństwo ;>

Napisano

Miałem wcześniej białą podłogę ale chciałem zrobić coś innego. Niepowiem bo mi się podobała nawet ale taką mają prawie wszyscy. Coś jeszcze wykombinuję ale to po urlopie.

Nvidia - te przepalenia trochę przegięte. Przynajmniej na dywaniku zmniejsz. Kolorystyka bardzo mi się podoba. Plam się nie czepiam bo to testowy render.

Razor - monitor mam za ciemny ale to pod wanną jest chyba za ciemne. Blura bym zmniejszył też na płytkach bo za bardzo odstają od tego paska fioletowego no i bump na tych jasnych odstaje. Po prostu wygląda to jak niedobrze dobrane płytki. Chrom też słabo wygląda na kranach.

Napisano

Numer of passes na tyle ile masz rdzeni w procku. LC nie musisz tyle walić. 1200 powinno wystarczyć. Jak będziesz miał ładnie doświetlone wnętrze to nie musisz podkręcać parametrów do niebotycznych rozmiarów. Co do moich ustawieć to LC zmniejszam czasami i do 0,7 bo przy 1,0 blade wnętrza wychodziły. Przynajmniej w moim przypadku.

Napisano

maly_cg 5000 subdiv w light cache daje twojemu komputerowi do przeliczenia 25000000 sampli. Przy rozmiarze jaki ustawiłeś (0,02) masz tych sampli spooooooro za dużo :)

 

To raczej nie powinno powodować błędów, ale po co czekać na nadmiarowe sample które tak naprawdę nic nie dają? (zwłaszcza przy takim rozmiarze samego sampla - gdzie zajmuje on 0,02 powierzchni całego obrazka). Mozesz spokojnie zjechać ilością subdiv do 800 - 1000 i to wystarczy w zupełności. Tores dobrze radzi, nie staraj sie ratowac obrazka oversamplingiem, ale pomysl co nei dziala, dlaczego masz ciemno w srodku - jak bedzie wysatrczająco dużo światła wewnątrz bedzie ok.

 

przy okazji masz jakąś szybę w tym oknie? jesli tak, odznacz jej "cast shadows" (object properties ), a w materiale mozesz dac IOR 1, i odznaczyc "affect shadows" - albo w ogóle wyrzuć, bo nie wnosi nic poza tym ze blokuje swiatlo (o ile jest)

Napisano (edytowane)

testuję nowy setup scen do exterior shots.

 

Na razie trawnik + oświetlenie.

 

(teoretycznie przy ujęciu dziennym białe kwadraty = 100% bieli, szare = 50% bieli, czarne 0% bieli, w praktyce, białe = 98%, szare 55-56%, czarne 0%, coś nie bardzo wychodzi mi rozłożenie kontrastu na tych szarościach - chcę mieć możliwość pokazywania detalu w cieniach ładnie, ale bez przepaleń na białych powierzchniach prostopadle do słońca)

 

kamera jakiś metr nad trawnikiem

 

render w rozdzielczości 1500x1200 ~ 32min

 

dzien:

 

setupgrass.jpg

.

.

.

wieczór 1:

 

setupgrass2.jpg

 

.

.

.

wieczór 2:

 

setupgrass3.jpg

Edytowane przez Loki
Napisano

Drzewo na środku nie potrzebne moim zdaniem. Cień iglaka też dziwnie, bo ten z lewej jest daleko. A tak ogólnie przyjemnie się na to patrzy, kupuję ;)

Napisano

Pierwszy kolorystycznie lepszy:) Drzewko na środku jak najbardziej na plus, dopełnia całości, inaczej mielibyśmy w centrum nieciekawą pustkę:)

 

Pozdr

Napisano

Pierwsze! Generalnie Lisie to jest to mój ulubiony projekt z Twojej strony. Kolorystyka, kompozycja... no według mnie świetne. JEdynie według mnie jeszcze Housing estate mogło by iść z tym w konkury.

Napisano

Dzięki za opinie. Przesterowane kolorki fajne. Ale wiadomo ze u klienta by nie przeszło.

 

Kamil- wow. To były czasy. Pamiętam ze brakowało mi ramu żeby wyrenderowac przyzwoite gi :).

Napisano

ttaaddeekk - nie wiem co to, ale Twoja kolej w makro konkursie... a to, to chyba ten gość, z tej gry, co to zmienia kształty i dużo zabija innych panów, I skacze po dachach. Ogólnie wygląda jak biceps i przedramię.

Napisano (edytowane)

W między czasie tworzę kolejną łazienkę i taki mały teścik laski, szkła itd.

Model laski od pressenter'a. Dzięki ;)

girlg.jpg

Edytowane przez NV
Napisano

Gwoli ścisłości dodam, że nie wiem jak ten model z posera, który przesłała mi moja kobieta znalazł się tutaj, także chyba najlepiej będzie jak pozostawię to bez dalszego komentarza...

Napisano
a to, to chyba ten gość, z tej gry, co to zmienia kształty i dużo zabija innych panów, I skacze po dachach. Ogólnie wygląda jak biceps i przedramię.

Alex Mercer z Prototype? ;) Jakaś mumia prędzej, w każdym razie wygląda srogo.

 

pressenter pani wprost idealna do wizek łazienek. Weź się podziel, i jeszcze jakaś wersja do wanny by się przydała, albo ze dwie ;)

Napisano

Fajnie. Ja kiedyś, w ramach testów, wepchnąłem ciało kobiety (3D oczywiście ; ) do kuchennej szafki z piaskowanego szkła. Było creepy ;]

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Z mojej stronki taki teścik.Niskie ustawienia aa oraz GI, ale z efektu jestem zadowolony.Trochę sharpowane w PS więc może się rzucać w oczy ;)

 

Cinema 4D + Vray

 

Liczyło jakąś godzinke na C2D.

 

pzdr.

 

17515842.jpg

Napisano

No to ja też coś pokaże :) Mental Ray jak zwykle :P

takie o wyszło. Na pierwszym coś dalej mam plamy. Troche ponad godzina na ujęcie na C2Q.

 

ocam02.jpgw1000.png

.

ocam03.jpgw1000.png

.

ocam05.jpgw1000.png

.

ocam06.jpgw1000.png

.

ocam07.jpgw1000.png

Napisano

arev hehe pamiętam to, wyglądało rewelacyjnie :)

Cornelius Scipio bardzo fajnie i jaśniutko, ale ta aberracja zdecydowanie przesadzona (tiaa, powiedział Razer który zawsze musi się powstrzymywać przy aberkach). Nie wiem też czy nie za ostry ten sharpen, troszkę mnie w oczy kłuje, ale może to przez niewyspanie.

chudy telewizor w sypialni wbudowany w ścianę? Bajer.

pionix gdzie się tak fajnie rozmywa IESy? Area Shadow w VrayShadow params?

Lis jak zawsze super, nie godnym na to spoglądać ;)

 

Dobra, teraz ja się chwalę. Ukończyłem mojego trawiastego tutka, pierwszy raz w życiu coś takiego pisałem więc mam nadzieję że jest ok. Wrzucam go na razie tutaj i liczę na wyłapanie błędów, jeśli wszystko będzie ok to zapostuję go w sekcji tutoriali.

 

trawa_tut_beta_thumb.jpg

  • Like 14
Napisano
Press: Ale chyba nie masz nic przeciwko bo ja myślałem, że wiesz do kogo trafi ten model jak wysyłałeś ?

 

Nie, nie wiedziałem, ale nie chodzi o to. Jestem 26letnim właścicielem pracowni projektowej, nie chcę aby cokolwiek na necie mnie łączyło z jakimikolwiek gołymi babami, w jakiejkolwiek postaci. ;)

 

 

Dobra, teraz ja się chwalę. Ukończyłem mojego trawiastego tutka...

 

Może wartoby było podać na początku jakieś takie "Co będzie potrzebne:", może jakieś linki do danych aplikacji/skryptów? Ot taka sugestia.

 

A ja mam pytanie do administracji forum: może czas zrobić porządek w złotej galerii? Wstyd trochę, że na tak dużym i poczytnym forum można znaleźć w głównej w zasadzie galerii takie wątki jak:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=47008

czy

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=47007

(wątki w zasadzie wymarłe, ponieważ nie ma w nich prac-zwycięzców).

 

Pozdrawiam

Szymon

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności