Gość BiX Napisano 21 Październik 2009 Share Napisano 21 Październik 2009 Jej jak dawno tu nie zaglądałem :) Hehe walka z trawą widzę, że nadal trwa.. Fajnie wam to idzie. Świerszczu fajna trawę wymodził jakiś czas temu. Tutaj moje takie wypociny... generalnie jakoś LWF'a probuję okiełznać. (dywan i ogień w kominku pójdzie do wymiany oraż texturka na sofie.. ale to jak znajdę trochę czasu na to) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 21 Październik 2009 Share Napisano 21 Październik 2009 (edytowane) bokeh test sześciogodzinny. zastrzeżenia, uwagi :p ;) Biksiu: te lampki w kloszach nieco rozjarz.. nie podoba mi się ten.. gliniany mały wazonik na szklanym stole.. wygląda ciut scanlinowo ;) reszta należy do opini innych :] Edytowane 21 Październik 2009 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 21 Październik 2009 Share Napisano 21 Październik 2009 poprzednie lepsze Ci Adam wyszło, według mnie za dużo tych flakoników nawaliłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 21 Październik 2009 Share Napisano 21 Październik 2009 Duna, to samo mozesz zrobic z uzyciem z-depth map w 5 minut w photoshopie:P to tak w razie czego jakby czasu brakowalo:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jlidesign Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 (edytowane) Test stołu+ krzesło Meble zaprojektowane i wykonane prze ze mnie. Może je oglądać na żywo :) Render: 3ds Max 2009+ V-ray+ Adobe Photoshop CS4 Edytowane 22 Październik 2009 przez jlidesign Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 Duna, to samo mozesz zrobic z uzyciem z-depth map w 5 minut w photoshopie:P to tak w razie czego jakby czasu brakowalo:P 1. przed i za punktem fokusu na odległości kranu od kamery? 2.vRay zdepth pomimo moich wielu prób renderuje bez ładnego wygładzenia krawędzi, są jakieś krosty, schodki.. dlatego musze rozdzielczość zdeptha podwajać nawet 2 razy 3.chodzi o Lens Blur w Photoshopie? Mam CS3 i jak w tym wypadku może wyjść ładny bokeh? 4.zresztą i tak wolałem "poprawny fizycznie bokeh" :) a więc mógłbym wiedziec dokładnie jak to porobić? jeszcze jedna uwaga - nie żałuję czasu na bokeh ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 Jest taki plugin do photoshopa co sie zowie DOF PRO, mozna go sciagnac ze strony producenta, raczej trial. Mozna tam na mapce zdepth zmieniac focus point wiec z jednej mapki mozesz wrecz zrobic animacje zmiany ostrosci. Bokeh uzyskujesz przez zabawe suwakami, cos podobnego jak tutaj http://img33.imageshack.us/img33/6825/znaczek1a.jpg Co do "schodkow" na z mapie musisz zaznaczyc enable filtering i po sprawie:) Nie mowie tego, ze Twoj sposob jest zly, tylko wybraz sobie jakbys musial to animowac a deadline tuz tuz. Wtedy ta motoda wydaje sie prostsza i szybsza:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delf77 Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 BiX - te szafki pod telewizorem - ciezko sie tam dostac ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 no no VS spróbuję inaczej potraktować zapisywanie obrazów w vRayu.. za posta masz plusa. Jednocześnie poprawiłeś mi zimny klimat w nieszczęśliwym świecie ;) słowa dają wiary :] JohnZi interesujące. Mam pytanie. Enable filtering w render elements - vRayZDepth.. właśnie ja go użyłem i wyrenderowałem ZDepth w vRay frame bufferze i nic nie wyszło jak trzeba z filtrowaniem obrazu :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 Duna, od zawsze tak robię i wychodzi... jeśli dasz enable filtering to będzie filtrowany filtrowaniem takim jak ustawiłeś na RGB buffer. może spróbuj wyłączyć V-ray frame Buffer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 (edytowane) Witam ostatnio bujam w obłokach dlatego taki teścik:). Render: Vray+after.b. czas: 5min (render nie tworzenie:) Jeśli ktoś wie co poprawić dla lepszego efektu proszę pisać. Edytowane 22 Październik 2009 przez bbandi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 Na pewno powinieneś zmienić kolor światła, dostrajając go do tła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 Lis-no tak poświata powinna być bardziej kremowa ale to dogram, a jeżeli by jeszcze mgłe zrobić ponizej tych chmurek co o tym myślicie?O czym jeszcze pomysleć czy cos dorzucić czy juz nie kombinować?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 (edytowane) Duna, od zawsze tak robię i wychodzi... jeśli dasz enable filtering to będzie filtrowany filtrowaniem takim jak ustawiłeś na RGB buffer. może spróbuj wyłączyć V-ray frame Buffer Dzięki bardzo, ja na własną rękę też zauważyłem że można ustawić dobrze nie DMC a zamiast tego Adaptive subdivision (ale przygotowuję do tego w parę sekund scenę bez GI i materiałów czy świateł) ale jak widać, to trochę wolniej trwa liczenie takiej zabawy z DOF niż ewentualnie zwykłe metody. W takim razie Twoje i innych rady są przydatne :) Pozdro. BTW, zrozumiałem jak się robi bokeh w photoshopie i jak ustawić zdepth, na przyszłość pokażę swój postęp. Ulepszone studio z krzesłem (model przekształcony tak żeby to siedzenie na "za plecami" było w miarę wygięte a nie płaskawe, bo było to oczywiście irytujące), plastik ma nieco mniejszego glossa, ale taki "pearl style plastic" jest efektem zamierzonym. Niestety przegiąłem z ustawieniami color mappingu a potem poprawką na krzywych kolorów. Coś + coś please, krytyka + sugestie :) Edytowane 22 Październik 2009 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 Dunablaster ja bym po zewnętrznym kształcie poprowadził jakąś aluminiowa rurkę (tak żeby oplatała krzesełko) dało by to wrażenie stabilnosci bo miałbyś usztywnione podparcie i dolną część na której stoi) no i pewnie lepsze wrażenie:), tło zbyt czekoladowe proponowałbym jakis błękit.To moje sugestie:). P.S albo kontrast tła zmienić:). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 ej Duna o co chodzi z tym "bokeh" ? ja tam nie widzę żadnego , jedynie jakiś standardowy DOF . Ty wiesz o czym mówisz ? czy to ja na stare lata nie wiem co piszę ? Lis! skóra z wizki tak zaurwiska, że warto ją pochwalić nawet 4 strony dalej. rispekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 (edytowane) ej Duna o co chodzi z tym "bokeh" ? ja tam nie widzę żadnego , jedynie jakiś standardowy DOF . Ty wiesz o czym mówisz ? czy to ja na stare lata nie wiem co piszę ? Zdeno, uprzejmie proszę o przejrzenie poprzednich stron, jest tam zamieszczony render kranu z flakonami perfum. Tam jest efekt bokeh, gdyż tą nazwę podpowiada mi vRayPhysicalCamera. Chodzi o taki dof na kształt wielokątów.. w moim przypadku jest pięciokąt. BTW może nie przyjrzałeś się dokładnie i nie widzisz tego bokeh... Edytowane 22 Październik 2009 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 22 Październik 2009 Share Napisano 22 Październik 2009 bokeh jest "troszkę wszędzie" na flakonach gdzie są jasne punkty, nie rozmyło się jak zwykły dof, a raczej jak ciąg pięciokątów :) oto lekcja spostrzegawczości :D Dobranoc misiaki, koniec mych postów na dobę obecną :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Użytkownik Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 Dunablaster: Ale ty jesteś irytujący ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 Test Domelighta vrayowego i takiej tam reszty. Dodatkowo postpro w PS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 A bez PS jak to to wygląda? Też swego czasu próbowałem dome, ale jednak lepsze efekty uzyskuje się vraysky, lepiej się tym operuje, przynajmniej w moim wypadku. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 Proszę bardzo bez PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gosc Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 no tores to ze spojechal z betone :D ladne ... ale zastanow sie kto by z takich malych kawaleczkow drewna robil sztalunek pod zalewanie scian budynku :D musisz troche powiekszyc teksture przy "garazu" czy co to jest po prawej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 tjviking: ja tam mogę zrobić za kilkaset tysięcy, jak się mnie ładnie poprosi, nie wiem jak Ty? :D Tores: a to nawet dużo nie shopowałeś. Ładnie, ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 tjviking :) szalunek! Robia robia.. sam robilem jak bylem ciesla w DE przez wakacje :) edit: jedyne czego brakuje to otworow po ankrach. Co jakis czas sciany szalunkowe sa skrecane ankrami (pretami stalowymi) i pozniej sie zostawia otwory, jako dodatek do dekoracji :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buczer Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 edit: jedyne czego brakuje to otworow po ankrach. Co jakis czas sciany szalunkowe sa skrecane ankrami (pretami stalowymi) i pozniej sie zostawia otwory, jako dodatek do dekoracji :P ale nie przy takim szalunku :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gosc Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 tjviking :) szalunek! Robia robia.. sam robilem jak bylem ciesla w DE przez wakacje :) yo,yo lyteroofka sie zakradla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 Testując różne tekstury betonu nie zmieniłem mapowania i stąd te błędy. Na razie wszystko jest ostre ale mam nadzieję że zdążę zrobić i wrzucić na murki displacement. Zrobiłem nowy żywopłot do scenki. Trochę te listki takie porozrzucane ale to już oceńcie sami czy daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barel Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 Tores - moim zdaniem bardzo daje radę, ogólnie bardzo przyjemne to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 Lis - dzięki za pomoc:), posiedziałem nad tymi chmurkami i teraz to wygląda całkiem nieźle (jutro idę na wesele to wypije za Ciebie kielicha:). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 Kajak. Przyjemnie robi się takie kształty. :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 RA: śliczny ten renderek z góry. A ja takie tam... ot, coby pusto nie było. Pozdrawiam Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halset Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 Tores: co to za roślinki jak można spytać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 RA: Piękny render! ale chyba słoje za duże trochę ? Przez co wydaje się jakby ten kajak bardzo malutki był (chociaż nie widziałem takiego na żywo wiec to tylko spekulacje ;) ) testy zieleniny . vray + onyx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 no tores to ze spojechal z betone :D ladne ... ale zastanow sie kto by z takich malych kawaleczkow drewna robil sztalunek pod zalewanie scian budynku :D musisz troche powiekszyc teksture przy "garazu" czy co to jest po prawej? hehe pojedź do Norwegii i zmienisz zdanie, oni tam tak wszystko szolują (a dlatego że wbrew pozorom w ekologicznej Norwegii... drewno sosnowe jest tanie jak przysłowiowy barszcz) Wycinają 15-20 letnie sosenki (na ich miejsce sadzą nowe), i dlatego deski takie cienkie wychodzą z tego - bo na ich glebie i tak większe by nie urosły. Powiem szczerze, jak zobaczyłem na żywo jak wygląda taki beton - to zakochałem się w tym. --------- dziarska ta zielenina Bonifatz, to jedno i to samo drzewko czy wiecej modeli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 23 Październik 2009 Share Napisano 23 Październik 2009 No fajnie to wyglada taki beton. Ale jedyne do czego moge sie przyczepic to do tekstury z kolorem. Taki beton ma fakture owszem, ale kolor jednolity - kolor betonu :) ale to tak tylko w kwestji wymadrzania sie :P a i jeszcze jedna rzecz.. szczeliny miedzy deskami beda wypukle a nie wklesle - tkz. negatyw :) edit: peter_muler - a tak z ciekawosci.. to co sie robi z otworami? zalepia sie na chama? :) przeciez to pewnie widac pozniej czy nie? Ja robilem takie scianki z otworami wlasnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 25 Październik 2009 Share Napisano 25 Październik 2009 Jakieś sugestie przed ostatecznym renderingiem, dodaniem ludzi? Chyba dołożę jeszcze liści przy krawężnikach i może grabie przy kupkach liści. O i woźnego też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 25 Październik 2009 Share Napisano 25 Październik 2009 Osobiście dałbym chyba jakieś lekkiep rzebarwienia na trawie, wygląda jakbyś narzucił dispa na zwykły vraymat o kolorze zielonym. ;) I na dole dachówki coś dziwnego siędzieje. Te dwa otwory na okna z łukami mają mieć w środku taki jakby standardowy szary materiał? Poza tym bardzo przyjemnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gosc Napisano 25 Październik 2009 Share Napisano 25 Październik 2009 te fruwajace liscie troche odciagaja uwage, wez troche je zdejmij... moze zostaw przy samej ziemi, chyba ze tajfun jakis wieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
routee Napisano 25 Październik 2009 Share Napisano 25 Październik 2009 a kaczki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubaswielgus Napisano 25 Październik 2009 Share Napisano 25 Październik 2009 SWRSC. Trochę słabo z kolorami. Za dużo się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 25 Październik 2009 Share Napisano 25 Październik 2009 O! A jeszcze ciekawą rzecz zauważyłęm. Ten szary budynek po lewej jest pomarańczowy lekko, a po prawej niebieski. To zamierzone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 25 Październik 2009 Share Napisano 25 Październik 2009 SWRSC, zdejmij niebieski z drugiego planu, za dużo go tam i w dodatku nie wiadomo skąd:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Użytkownik Napisano 25 Październik 2009 Share Napisano 25 Październik 2009 SWRSC: Marna podróbka motywu od redvertex. Poza tym jakieś cuda z kolorami się tu dzieją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 26 Październik 2009 Share Napisano 26 Październik 2009 ok, dzięki Panowie o to chodziło, poprawie to i owo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphe Napisano 26 Październik 2009 Share Napisano 26 Październik 2009 swierszczu dachowke ci wcielo na tym ceglanym budynku, i wydaje sie ze ta zolc to refleks od ego drzewa zoltego? mhm.. no chyba ze jakims cudem od slonca, ale sam bedziesz lepiej wiedzial:) a, i te siuski z kostki brukowej wywal :D albo pozadnie zrob kaluze i mokra kostke naokolo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 26 Październik 2009 Share Napisano 26 Październik 2009 ta jasna okładzina będzie jeszcze bardziej odbijać (żółty refleks - tak od drzewa), muszę ją zrobić bardziej metaliczną. Dachówkę sprawdziłem - dziwne przebarwienie to wina modelu, coś się skopało. Dojdzie jeszcze kilka bzdetów na architekturze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 26 Październik 2009 Share Napisano 26 Październik 2009 (edytowane) Fajny kajak :) Swrsc, podoba mi się, ale obrazek ma za duza saturacje, niebo za niebieskie itd. trawa jest zielona jak latem a krzewy juz mocno jesienne- choć wydaje mi sie ze takie krzewy nie tak zachowują sie jesienią - one gubią liście a nie tylko zamieniają kolor. Ogólnie bardzo sympatycznie, liscie w powietrzy bardzo ładnie sie wkomponowały :) Edytowane 26 Październik 2009 przez !Ewert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 26 Październik 2009 Share Napisano 26 Październik 2009 no to na czasie żeby być: test ogólny. Dzięki Morphe za rady dotyczące oświetlenia, jeszcze daleko do ideału, ale może coś podpowiecie co zmienić / poprawić / dodać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphe Napisano 26 Październik 2009 Share Napisano 26 Październik 2009 ja podpowiadam zeby uzyc na trawniku, krzewow nie poddajacych sie urowkowi por roku, dodac lisci, pokombinowac nad przyjemnymi kolorami jesiennych , choc moze niekoniecznie, przygasic zielen trawy na trawniku w stosunku to jzu pozolklej zieleni naokolo. sam nie wiem, cos pewnie sie znajdzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi