Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

:)

Klapacz wymagał małej poprawki, więc podmieniłem link wyslijto na nowy-poprawny.

Napisano

RA - jesteś MEGA WIELKI!!! :D Niestey już reputa nie mogę CI dać.

Napisano

RA -> takie dorobne pytank. Czy możemy używać tych modeli do celów komercyjnych?

Napisano

Tak, tu nie robię żadnych problemów. Ale sprzedaż całych modeli lub ich fragmentów będę ścigał. ;)

Napisano

RA jest światełkiem w ciemności ;) + za inicjatywę :)

Napisano

wielkie dzieki RA

 

uzupelnie kolekcje o MACKBOOK AIR

model byl zrobiony bez limitu poly i jest "dosc" ciezki, radze przerobic na proxy :)

airda6.jpg

 

POBIERZ

Edytowane przez t0m3k

Napisano

o dzieki !, rowniez sie przyda :) ogolnie mozna by zrobic oddzielny dzial na modele i wtedy jak by ktos mial cos to mozna dodawac i przynajmniej wszystko by bylo w jednym miejscu :)

pozdro i plusik !

Napisano
o dzieki !, rowniez sie przyda :) ogolnie mozna by zrobic oddzielny dzial na modele i wtedy jak by ktos mial cos to mozna dodawac i przynajmniej wszystko by bylo w jednym miejscu :)

pozdro i plusik !

 

z tymi modelami byla juz taka inicjatywa :) jak wiadomo nie wypalila. zreszta nie czesto zdarza sie ze ktos dzieli sie modelami :)

 

tom3k przyda sie, dziekx!

Napisano

Dzieki Tomek! hehe 5 czy 6 modeli RA waży w sumie 3mb a Twój jeden 14mb :P

Napisano

t0m3k: fajnie ale mapkę dla klawiaturki można by było nieco większa zrobić ;)

Napisano

i w tym airze klawiatura tak nie odbija. jest bardziej matowa. i nie wiem czemu ale jakiś za gruby się wydaje ;)

Napisano

Nie za ostra ta trawa? Chyba bym jej troszkę nasycenia odebrał, ale to tylko taki drobiazg, bo reszta świetna.

Napisano

pressenter : dzieki za dobre slowa ;) ... jezeli chodzi o nasycenie to sam juz nie wiem ... u mnie na laptopie wyglada przesycone a na kalibrowanym monitorze ok ... wiec sam juz nie wiem.

Napisano

to dom czy domek na działce, bo taki jakiś mały się wydaje, trawa bardzo fajna, zostaw taką jaka jest ;]

Napisano

heh Bonifatz standardowy problem :D

 

a tu maly test żywopłotu

 

zywoplottestux3.jpg

 

a tu plik jak by ktoś chciał

 

ZYWOPLOT

Edytowane przez Loki

Napisano

Bonifatz - świetnie!

Zdejmij jednak saturację.

Proponuje tak:

 

dom011rw0.jpg

Tak czy siak chętnie zobaczyłbym te nastawy:)

 

 

Loki- daje rade- biore;) thx

Napisano

Loki: nawet miło, ale imho - liście powinny być mniejsze, ale ich więcej, ciemniejsze, i jeśli teraz tak nie jest to oteksturowane. Ale i tak całkiem ładnie.

Napisano

ten zywoplot nie jest jakiś specjalnie wysoki (30x90x200 chyba, nie pamietam szczeze mowiac, a nie mam pliku przed sobą teraz) wiec tych lisci i tak nie bylo by za duzo - co do rozmiaru to sie zgadzam mogly by byc nieco mniejsze (tak czy tak wyszlo z tego cos 200k poly :/) i coś hmm 12000 lisci na stronę czy jakoś tak

 

nie jest oteksturowany - tzn jest tylko material z diffuse kolorem nadanym i jakimis pierdołami, bez bitmap (vray)

Napisano
a tak z innej beczki od czego zależy kolor cienia w vvryju?

 

Od wizji artysty ;)

Napisano

panowie pytanie za 100 punktow... z czego sie robia ta ciemna bańka w odbiciach kiedy kamera jest na wprost? z perspektywy nie ma takiego problema...

szafaszkicfronttx7.jpgszafaszkicqw2.jpg

Napisano

a zrób rendera tak jak pierwszy na wprost tylko przesuń kamare 20cm w lewo.

 

ale patrzyłeś czy to tam gdzie kamera ? może Ty masz ukryte przedmioty a w ustawieniach zrobione żeby je renderowało..wiem banalne ale to dziwne na maxa

Napisano

nic nie jest ukryte / renderzone bez kamery

a tu przesunieto w prawo i w lewo z tym samym dziadem...

myslalem o nastawach tego szkla ale nic specjanego nie wymyslilem :/

juz którys raz widze taką lipe przy pracy.

 

szafawieksze2df3.jpg

Napisano

obiektyw się odbija:) a tak na serio, daj zamiast szkła materiał lustra i się obada co to za stwór

Napisano

etyr11 : dzieki za wskazówkę ... trawa juz jest zielona jak sie nalezy :D

 

dom_01.jpg

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

a u mnie anty visru nie wplywa na rzaden rendering.

 

a tutaj cos innego, nowego, niesamowitego i nudnego, nic ciekawego a zarazem niedopracowanego, nie zrozumialego ale tylko do ogladania wlasnego.

 

latoyv8.jpg

Napisano

No i widzicie - warto inwestować w antyviry bo później tylko strata czasu, płacz i takie inne :(

 

Test światła i materiałów.

 

ba92dd64d9ff770c.jpg

Napisano

JohnyCa- pobaw sie podłogą jeszcze ale podoba mi sie już. kadr bym zmienił, materiał skóry na sofie.

Napisano

Witam

 

mam takie male pytanko. Co zrobic aby zblurowac odbicia. Efekt jak i ustawienia ponizej. Siedze i kombinuje juz ze 3godziny nie liczac czasu na rendery

 

144uz7.jpg

ustawienia

 

matsetsom8.jpg

 

normalnie bym na to wpadl ale mam jakies zacimienie umysowe. Wiec jak ktos jest wstanie pomoc to bede wdzieczny

 

Sahe

Napisano

pressenter - Prubuje uzyskac taki efekt jak na fotce ponizej ale albo mam odbicia raczej jak lustro albo prawie wcale

 

prodemabaqag8.jpg

 

Sahe

Napisano

gloss na 0.75 albo 0.79 z fresnel i bedzie tylko trzeba dobrze kamere ustawic, jakies dobre katy cz konty :p

Napisano

a sprobuj tak:

 

Refl na 215, z zalaczonym Fresnel reflection, i refl glossiness na 0.7

 

mi wyszlo cos takiego:

test01yk1.jpg

Napisano

hcpiter, JunioRdzieki przetestuje i wrzuce co mi wyszło

 

Sahe

Napisano

lepiej, ale parkiet wciąż zły. a właśnie wcześniej miałem napsiać ciegiełka też ble..

 

krzesło Ci lewituje.

 

co do materiały podłogi to nie wiem po co dajesz blura zmniejszonego na bumpa. popatrz sie jak u Ciebie w domu wygląda podłoga.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności