Master Kiełbaster Napisano 29 Czerwiec 2008 Napisano 29 Czerwiec 2008 eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... eeee? aa... emmmm....hmmmm.... Nie wiem, jakaś głupota! Ludzie, ma ktoś fajny przepis na shader skóry? ^^' Aaaaj! wpierw wymodeluj głowę
pressenter Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 (edytowane) Panowie wiem, że już pytałem, ale wyleciało mi całkowicie. Jak uniknąć rozmazywania się tekstury (tutaj dechy) w większej odległości od kamery? (nie używam dof) Edytowane 30 Czerwiec 2008 przez pressenter
arturprx2 Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 (edytowane) moze sie komus do sceny przyda [/url]>>>portfel Edytowane 30 Czerwiec 2008 przez arturprx2 8 1
Destroyer Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 arturprx2 super! dzięki łapaj repa + :)
Robert_krecik Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 Rep leci ;] dzięki, na pewno się przyda w przyszłości
Reanimator Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 Ta glowa Artiego wyglada jak glowa.... Bjork ;))))
cfaniak Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 wywal ta brzydule ze srodka :) Ta brzydula ze środka jest największym symbolem stolicy... A tu ode mnie takie wnętrze do biura zrobione w 6 h, pomysł nie mój tylko poukładanie tego w całość i wyrenderowanie. Specjalistą od interiorów nie jestem, ale chyba daje radę na ten czas. Pozdro.
pressenter Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 Coś byś mógł z tym w fotoszkopie chyba porobić, ale ogólnie całkiem przyjemnie. Parkiecik i mat na furniczurach galantes.
viz.k Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 test zieleni, ciagle mi cos nie pasuje z shaderem listkow, wygladaja jak papierowe:(
Master Kiełbaster Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 a SSS? a może źle wyglądają bo są płaskie
Bonifatz Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 (edytowane) kolejne szlify : edit: dzieki Bobby_digital Edytowane 30 Czerwiec 2008 przez Bonifatz
Bobby_digital Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 Ta brzydula ze środka jest największym symbolem stolicy... nie robi to na mnie wrazenia :) bonifatz gicior... swiatlo i kolory jak nalezy
sand Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 polshai - ja shadery do listkow robie tak: Vray Material -> Diffuse: falloff (na jednym daje teksture liscia, a na drugim jakis kolor zielono-żółty) - potem ustawienia reflection juz zaleznie od rodzaju liscia. No ale nic nie zdzialasz shaderami jak nie zrobisz modelu liscia lekko zagietego.
JohnZi Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 polshai moim zdaniem za duze glossy dales, za bardzo sie rozpraszaja odbicia. Daj ciemniejsza zielen na nie:)
viz.k Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 dzieki jeszcze poprobuje sss nie ma bo i nie wiem jak, probowalem z 2sided i translucency ale jakos tak mi sie nie podobalo... probowalem tez to drugie transluceny (hybrid model) ale to kompletnie nic nie dawalo... a master co rozumiesz przez plaske? plaskie sa w sensie ze polygony, bez shella, ale nikt chyba nie robi lisci o jakiejs grubosci?
arev Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 Evermotion robi. I w sumie nieźle wyglądają. Np. z materiałem z refract ~20 i refract gloss 0,2.
arturprx2 Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 master mial chyba na mysli nie płaskie w sensie ze bez grubosci tylko wygiete jak lisc np tak, chyba ze sie myle ale to nie bic ;P
viz.k Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 arev ale na listkach z onyxa tak nie zrobie, mozna jedynie dac shella dla polygonow listkow ale efekt bedzie raczej oplakany arturpx2 tak mozliwe, wlasnie o tym tez pomyslalem ale te wszystkie zabiegi nic nie dadza jesli shader jest po prostu nieodpowiedni a to w nim jest chyba problem...posiedze jeszcze
Orangegraphics Napisano 30 Czerwiec 2008 Napisano 30 Czerwiec 2008 w onyxie przeciez można uklądać benda listkom
Master Kiełbaster Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 master mial chyba na mysli nie płaskie w sensie ze bez grubosci tylko wygiete jak lisc np tak o to mnie chodziło. możesz spróbować zasymulować to bumpem.
arturprx2 Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 (edytowane) forfan moze sie przyda >>>nivea Edytowane 1 Lipiec 2008 przez arturprx2 1
pressenter Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 Hehe, dobrze ujete. To mi sie na pewno w lazienkach przyda. Repik dla Ciebie.
MaGuu Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 faktycznie, render wyszedł świetnie! dzięki za model :)
arev Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 (edytowane) Fajny remder, ale kolorki trochę zbyt intensywne względem oryginału (wiem, bo mam :p). Edytowane 1 Lipiec 2008 przez arev
arturprx2 Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 a prosze was bardzo ;) arew fakt delikatne przekombinowane
dariusz Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 a ja mam prośbę o pomoc, dlaczego dolne partie karoserii i opon odbijają tło, a górne partie mapę hdri?
arev Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 Wygląda na złe mapowanie HDRI. Chyba masz 'screen', a powinno być 'spherical'.
dariusz Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 arev w environment mam zdjęcie, w slotach dla GI i reflect mapę hdri z mapowaniem spherical, spód wygląda jakby na GI też nie reagował
arev Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 (edytowane) Ale pod autem masz plane z materiałem Matte, a on widzi tło, a nie reflection override. Może wyłącz go z odbić? To wprawdzie nie rozwiąże sprawy GI, ale będziesz o jeden krok bliżej. edit: mógłbyś jeszcze osobno wyrenderować odbicia i trochę je przyciemnić. Jejku, ale kombinowania. Niech przyjdzie ktoś, kto takie rzeczy robi na co dzień :D edit dół: no problem, fajnie, że się udało ;) Edytowane 1 Lipiec 2008 przez arev 1
Nowi Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 a ja mam takie pytanie Czy coś oprócz tego samochodu jest w 3d ;)
dariusz Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 Nowi nie, tylko samochód, no i plane pod nim dla cieni
pecet Napisano 1 Lipiec 2008 Napisano 1 Lipiec 2008 dariusz napewno powinien byc wiekszy może jeszcze urośnie ;)
trosiek Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 fajna kanapka :) podzieliłbyś się materiałem podłoża? bo bardzo mi się podoba.
pionix Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 Podłoże - nic specjalnego. Diffuse: r35 g35 b35 Reflect: r100 g100 b100 Refl. glossines: 0,8 Fresnel: on IOR 1.5 Subdivs: 24 niebieskie zabarwienie od hdrki
Fargate Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 forfun klik Docelowo miało być znacznie dłuższe ale komp stwierdził inaczej :P
pressenter Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 (edytowane) Ktoś mi jest w stanie tak na chłopski rozum wytłumaczyć, na co ma wpływ ozone w vraysun i sky? Warto coś z tym ćwiczyć? Edit:/ I może ktoś jeszcze rzuci jakieś info co to jest to skylight portal w vraylight, bo nie widzę różnicy jakoś. Edytowane 2 Lipiec 2008 przez pressenter
RA Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 (edytowane) Ozone z tego co pamiętam zabarwia niebo na pomarańczowo-brązowo tuż nad horyzontem. Skylight portal bierze kolor i natężenie światła z otoczenia, jakoś tak. EDIT: Tak poza tym, to link poniżej dalej działa... http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ Edytowane 2 Lipiec 2008 przez RA
viz.k Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 pressenter, zeby zobaczyc dzialanie sky portal trzeba zrenderowac obraz a nie tylko light cache:) mozliwe ze dlatego nie widzisz roznicy, bo przy portalach to swiatlo ujawnia sie chyba dopiero przy liczeniu secondary bounces...tak mysle, kojarze ze cos takiego bylo, choc sam nie uzywam portali a ozone tak jak w instrukcji - zauwaz ze przy parametrach sun&sky nie ma nigdzie probki koloru tak jak w pozostalych swiatlach, wlasnie ozone od tego jest
pressenter Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 O, dziękować za linka RA, na pewno się przyda. polshai: no właśnie renderuję do końca, zobaczymy. ;) Jeszcze takie pytanie o wasze zdanie. Dlaczego większość, albo nawet i wszyscy używają Adaptive QMC, a nie Subdivision? Czym to się różni, i czy dla was ma znaczenie?
viz.k Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 qmc jest w wiekszosci przypadkow szybsze, subdivision uzywa sie glownie kiedy nie mamy glossy reflection i sa duze powierzchnie "gladkie" czyli nie ma drastycznych zmian kontrastu na duzych obszarach rendera...albo jest zupelnie na odwrot, polecam upewnic sie w dokumentacji albo niech mnie sprostuje jakis fachowiec ale podsumowujac w wiekszosci przypadkow qmc jest duzo szybszy, subdivision dokladniejszy ale przyrost jakosci jest odwrotnie proporcjonalny do przedluzania sie czasu renderingu:)
Rekomendowane odpowiedzi