Master Kiełbaster Napisano 29 Czerwiec 2008 Share Napisano 29 Czerwiec 2008 eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... eeee? aa... emmmm....hmmmm.... Nie wiem, jakaś głupota! Ludzie, ma ktoś fajny przepis na shader skóry? ^^' Aaaaj! wpierw wymodeluj głowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 (edytowane) Panowie wiem, że już pytałem, ale wyleciało mi całkowicie. Jak uniknąć rozmazywania się tekstury (tutaj dechy) w większej odległości od kamery? (nie używam dof) Edytowane 30 Czerwiec 2008 przez pressenter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 (edytowane) moze sie komus do sceny przyda [/url]>>>portfel Edytowane 30 Czerwiec 2008 przez arturprx2 8 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 arturprx2 super! dzięki łapaj repa + :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 arturprx2 - dziękować i repować ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert_krecik Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 Rep leci ;] dzięki, na pewno się przyda w przyszłości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 nadal walczę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 Ta glowa Artiego wyglada jak glowa.... Bjork ;)))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfaniak Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 wywal ta brzydule ze srodka :) Ta brzydula ze środka jest największym symbolem stolicy... A tu ode mnie takie wnętrze do biura zrobione w 6 h, pomysł nie mój tylko poukładanie tego w całość i wyrenderowanie. Specjalistą od interiorów nie jestem, ale chyba daje radę na ten czas. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 Coś byś mógł z tym w fotoszkopie chyba porobić, ale ogólnie całkiem przyjemnie. Parkiecik i mat na furniczurach galantes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viz.k Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 test zieleni, ciagle mi cos nie pasuje z shaderem listkow, wygladaja jak papierowe:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 masz na nich jakis maly reflection? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viz.k Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 tak, malutki i glossy ok 0,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 a SSS? a może źle wyglądają bo są płaskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 (edytowane) kolejne szlify : edit: dzieki Bobby_digital Edytowane 30 Czerwiec 2008 przez Bonifatz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobby_digital Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 Ta brzydula ze środka jest największym symbolem stolicy... nie robi to na mnie wrazenia :) bonifatz gicior... swiatlo i kolory jak nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sand Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 polshai - ja shadery do listkow robie tak: Vray Material -> Diffuse: falloff (na jednym daje teksture liscia, a na drugim jakis kolor zielono-żółty) - potem ustawienia reflection juz zaleznie od rodzaju liscia. No ale nic nie zdzialasz shaderami jak nie zrobisz modelu liscia lekko zagietego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 polshai moim zdaniem za duze glossy dales, za bardzo sie rozpraszaja odbicia. Daj ciemniejsza zielen na nie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viz.k Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 dzieki jeszcze poprobuje sss nie ma bo i nie wiem jak, probowalem z 2sided i translucency ale jakos tak mi sie nie podobalo... probowalem tez to drugie transluceny (hybrid model) ale to kompletnie nic nie dawalo... a master co rozumiesz przez plaske? plaskie sa w sensie ze polygony, bez shella, ale nikt chyba nie robi lisci o jakiejs grubosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 Evermotion robi. I w sumie nieźle wyglądają. Np. z materiałem z refract ~20 i refract gloss 0,2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 master mial chyba na mysli nie płaskie w sensie ze bez grubosci tylko wygiete jak lisc np tak, chyba ze sie myle ale to nie bic ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viz.k Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 arev ale na listkach z onyxa tak nie zrobie, mozna jedynie dac shella dla polygonow listkow ale efekt bedzie raczej oplakany arturpx2 tak mozliwe, wlasnie o tym tez pomyslalem ale te wszystkie zabiegi nic nie dadza jesli shader jest po prostu nieodpowiedni a to w nim jest chyba problem...posiedze jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 30 Czerwiec 2008 Share Napisano 30 Czerwiec 2008 w onyxie przeciez można uklądać benda listkom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 master mial chyba na mysli nie płaskie w sensie ze bez grubosci tylko wygiete jak lisc np tak o to mnie chodziło. możesz spróbować zasymulować to bumpem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 (edytowane) forfan moze sie przyda >>>nivea Edytowane 1 Lipiec 2008 przez arturprx2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
routee Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 refke widze a render ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 Hehe, dobrze ujete. To mi sie na pewno w lazienkach przyda. Repik dla Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 faktycznie, render wyszedł świetnie! dzięki za model :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 (edytowane) Fajny remder, ale kolorki trochę zbyt intensywne względem oryginału (wiem, bo mam :p). Edytowane 1 Lipiec 2008 przez arev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 a prosze was bardzo ;) arew fakt delikatne przekombinowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 a ja mam prośbę o pomoc, dlaczego dolne partie karoserii i opon odbijają tło, a górne partie mapę hdri? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 Wygląda na złe mapowanie HDRI. Chyba masz 'screen', a powinno być 'spherical'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 arev w environment mam zdjęcie, w slotach dla GI i reflect mapę hdri z mapowaniem spherical, spód wygląda jakby na GI też nie reagował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 (edytowane) Ale pod autem masz plane z materiałem Matte, a on widzi tło, a nie reflection override. Może wyłącz go z odbić? To wprawdzie nie rozwiąże sprawy GI, ale będziesz o jeden krok bliżej. edit: mógłbyś jeszcze osobno wyrenderować odbicia i trochę je przyciemnić. Jejku, ale kombinowania. Niech przyjdzie ktoś, kto takie rzeczy robi na co dzień :D edit dół: no problem, fajnie, że się udało ;) Edytowane 1 Lipiec 2008 przez arev 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 arev dzięki wielkie za pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowi Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 a ja mam takie pytanie Czy coś oprócz tego samochodu jest w 3d ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 Nowi nie, tylko samochód, no i plane pod nim dla cieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_ps Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 dariusz napewno powinien byc wiekszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 1 Lipiec 2008 Share Napisano 1 Lipiec 2008 dariusz napewno powinien byc wiekszy może jeszcze urośnie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 Test tapicerki. Miało być szaro-buro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 jest prześlicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trosiek Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 fajna kanapka :) podzieliłbyś się materiałem podłoża? bo bardzo mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 Podłoże - nic specjalnego. Diffuse: r35 g35 b35 Reflect: r100 g100 b100 Refl. glossines: 0,8 Fresnel: on IOR 1.5 Subdivs: 24 niebieskie zabarwienie od hdrki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 forfun klik Docelowo miało być znacznie dłuższe ale komp stwierdził inaczej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 fajne pionix, pracuj dalej fargate. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 (edytowane) Ktoś mi jest w stanie tak na chłopski rozum wytłumaczyć, na co ma wpływ ozone w vraysun i sky? Warto coś z tym ćwiczyć? Edit:/ I może ktoś jeszcze rzuci jakieś info co to jest to skylight portal w vraylight, bo nie widzę różnicy jakoś. Edytowane 2 Lipiec 2008 przez pressenter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 (edytowane) Ozone z tego co pamiętam zabarwia niebo na pomarańczowo-brązowo tuż nad horyzontem. Skylight portal bierze kolor i natężenie światła z otoczenia, jakoś tak. EDIT: Tak poza tym, to link poniżej dalej działa... http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ Edytowane 2 Lipiec 2008 przez RA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viz.k Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 pressenter, zeby zobaczyc dzialanie sky portal trzeba zrenderowac obraz a nie tylko light cache:) mozliwe ze dlatego nie widzisz roznicy, bo przy portalach to swiatlo ujawnia sie chyba dopiero przy liczeniu secondary bounces...tak mysle, kojarze ze cos takiego bylo, choc sam nie uzywam portali a ozone tak jak w instrukcji - zauwaz ze przy parametrach sun&sky nie ma nigdzie probki koloru tak jak w pozostalych swiatlach, wlasnie ozone od tego jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 O, dziękować za linka RA, na pewno się przyda. polshai: no właśnie renderuję do końca, zobaczymy. ;) Jeszcze takie pytanie o wasze zdanie. Dlaczego większość, albo nawet i wszyscy używają Adaptive QMC, a nie Subdivision? Czym to się różni, i czy dla was ma znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viz.k Napisano 2 Lipiec 2008 Share Napisano 2 Lipiec 2008 qmc jest w wiekszosci przypadkow szybsze, subdivision uzywa sie glownie kiedy nie mamy glossy reflection i sa duze powierzchnie "gladkie" czyli nie ma drastycznych zmian kontrastu na duzych obszarach rendera...albo jest zupelnie na odwrot, polecam upewnic sie w dokumentacji albo niech mnie sprostuje jakis fachowiec ale podsumowujac w wiekszosci przypadkow qmc jest duzo szybszy, subdivision dokladniejszy ale przyrost jakosci jest odwrotnie proporcjonalny do przedluzania sie czasu renderingu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi