Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wywal ta brzydule ze srodka :)

 

Ta brzydula ze środka jest największym symbolem stolicy...

 

A tu ode mnie takie wnętrze do biura zrobione w 6 h, pomysł nie mój tylko poukładanie tego w całość i wyrenderowanie. Specjalistą od interiorów nie jestem, ale chyba daje radę na ten czas. Pozdro.

 

ed83cb6645c082e3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polshai - ja shadery do listkow robie tak:

Vray Material -> Diffuse: falloff (na jednym daje teksture liscia, a na drugim jakis kolor zielono-żółty) - potem ustawienia reflection juz zaleznie od rodzaju liscia. No ale nic nie zdzialasz shaderami jak nie zrobisz modelu liscia lekko zagietego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki jeszcze poprobuje

sss nie ma bo i nie wiem jak, probowalem z 2sided i translucency ale jakos tak mi sie nie podobalo...

probowalem tez to drugie transluceny (hybrid model) ale to kompletnie nic nie dawalo...

a master co rozumiesz przez plaske? plaskie sa w sensie ze polygony, bez shella, ale nikt chyba nie robi lisci o jakiejs grubosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arev ale na listkach z onyxa tak nie zrobie, mozna jedynie dac shella dla polygonow listkow ale efekt bedzie raczej oplakany

 

arturpx2 tak mozliwe, wlasnie o tym tez pomyslalem

 

ale te wszystkie zabiegi nic nie dadza jesli shader jest po prostu nieodpowiedni a to w nim jest chyba problem...posiedze jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale pod autem masz plane z materiałem Matte, a on widzi tło, a nie reflection override. Może wyłącz go z odbić? To wprawdzie nie rozwiąże sprawy GI, ale będziesz o jeden krok bliżej.

 

edit: mógłbyś jeszcze osobno wyrenderować odbicia i trochę je przyciemnić. Jejku, ale kombinowania. Niech przyjdzie ktoś, kto takie rzeczy robi na co dzień :D

 

edit dół: no problem, fajnie, że się udało ;)

Edytowane przez arev
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi jest w stanie tak na chłopski rozum wytłumaczyć, na co ma wpływ ozone w vraysun i sky? Warto coś z tym ćwiczyć?

 

Edit:/ I może ktoś jeszcze rzuci jakieś info co to jest to skylight portal w vraylight, bo nie widzę różnicy jakoś.

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter, zeby zobaczyc dzialanie sky portal trzeba zrenderowac obraz a nie tylko light cache:) mozliwe ze dlatego nie widzisz roznicy, bo przy portalach to swiatlo ujawnia sie chyba dopiero przy liczeniu secondary bounces...tak mysle, kojarze ze cos takiego bylo, choc sam nie uzywam portali

 

a ozone tak jak w instrukcji - zauwaz ze przy parametrach sun&sky nie ma nigdzie probki koloru tak jak w pozostalych swiatlach, wlasnie ozone od tego jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, dziękować za linka RA, na pewno się przyda.

 

polshai: no właśnie renderuję do końca, zobaczymy. ;)

 

Jeszcze takie pytanie o wasze zdanie. Dlaczego większość, albo nawet i wszyscy używają Adaptive QMC, a nie Subdivision? Czym to się różni, i czy dla was ma znaczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qmc jest w wiekszosci przypadkow szybsze, subdivision uzywa sie glownie kiedy nie mamy glossy reflection i sa duze powierzchnie "gladkie" czyli nie ma drastycznych zmian kontrastu na duzych obszarach rendera...albo jest zupelnie na odwrot, polecam upewnic sie w dokumentacji albo niech mnie sprostuje jakis fachowiec

 

ale podsumowujac w wiekszosci przypadkow qmc jest duzo szybszy, subdivision dokladniejszy ale przyrost jakosci jest odwrotnie proporcjonalny do przedluzania sie czasu renderingu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności