Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Takie moje luźne sugestie:

1. kamera niżej.

2. Węższe i odrobinę słabsze IESy w halogenach.

3. W fotelach "nogi" metalowe.

4. lekka niebiesko-granatowa poświata z otoczenia

5. Na tym zielonym materiale robi się jakiś stempelek czy to tak celowo?

I to tyle z mojej strony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test podłogi przy okazji brzydkiego wnętrza. I test plam przy oknie. I szybkości SP3: 2h w 4500px

 

livingmin.jpg

 

I pytanie do userów SP3 - czy mi się tylko wydaje, czy poprawili jakość cieni od vRay lightów? W sensie że są dokładniejsze i wyraźniejsze?

Nigdy nie miałem takich cieni - widać przy nogach) przy takich rozmiarach okien na wcześniejszych wersjach (SP2 i niżej). A może mi się tylko wydaje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swrsc- widzialem lepsze twoje rederki ;) A co do cieni to chyba nic takiego nie zmienili chociaz moze przy okazji cos podkrecili dodajac mesh lights

 

MaGuu- druga wersja troszke ciekawsza, ale czarny zrobil sie za mocny i np tam gdzie masz krzesla i lampy zabardzo widac kontrast miedzy kolorami. A projekt tez mozna ocenic ? Wydaje mi sie za wnetrze malo funkcjonalne i bez pomyslu troszke, nawet ta lampa fioletowa wyglada jakby nie chciala tam stac i sie gryzie ;)

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hcpiter:

no niestety wadą takiej obróbki jest całkowite spłaszczenie koloru czarnego.

a co do wnętrza, jego układ był niestety z góry narzucony, a to co widać na wizkach nie jest projektem, jest to zbiór modeli, które miałem na dysku poskładane tak, aby razem jakoś tam grały ;) co do lampy - zgodzę się, słabo siedzi.

dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix: moim zdaniem naturalne oświetlenie jest za słabe i ja osobiście bym poszedł w tą stronę. Z mapowaniem racja coś mi się przewidziało ;) Ten 2gi jest dobry, podoba mi się. Lekkie ale moim zdaniem zbędne przepalenie na płytkach. Szkiełko w prysznicu bym zrobił nieco bardziej atrakcyjne. No i uchwyt na papier jest lekko za nisko. Nie wiem kto projektował oświetlenie ale jest ona błędnie zaprojektowane całkowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ho ho! Nieźle to wygląda. Tylko krawężnik bym jakoś zmienił bo wygląda jakby był cały z jednego kawałka. Ta przerośnięta trawa jak Ci tam wyrosła? :)

Klimatyczne.

Edytowane przez pionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to lepiej będzie wyglądało. Ten kadr będzie stał w miejscu, niebo będzie animowane. na pierwszym planie szeroki chodnik i Pan A.Chyra z żołnierzami i zakładnikiem :)

 

Postprodukcja nie będzie profesjonalna, bo jak już powiedziałem jest to film niskobudżetowy robiony przez amatorów takich jak ja w tej dziedzinie.

 

Pionix - trawa na zwykłym displace, wysokość 100cm :p Musze obadać vector displace z vRaya SP3 to może ładniej by to wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pionix to drugie ujęcie łazienki... świetne! Ja tak przy okazji jeszcze raz zapytam, bo moje pytanie wcześniej gdzieś tam zaginęło w mnogości postów: masz może jakiegoś tutka lub info do tego jak i czym robiłeś te panoramy wcześniej?

 

Tores: nono, ładnie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tores - jak chcesz mieć większą kontrolę nad jakością odbić:

- renderuj sobie warstwe vRayRefraction filter z render elements

 

dalej już będziesz wiedział jak to wykorzystać :) np na overlay. (wykorzystujesz warstwe do zaznaczenia okien na renderze docelowym > kopiujesz okna na nową warstwe > tryb overlay)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności