Lis Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Finalnie chyba zmiksuję te dwie wersje :) Exterior narazie wip bo też nie jest gotowy. pressenter-> to obrazek(rendering zewnętrza) na plejnie.
SWRSC Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 heh, a tak ladnie pasuje ze wyglada jak model :) btw. Pierwsza wersja "przed" imo lepsza
pionix Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Lis - zewnętrze wolę z w.1 a wnętrze z w.2. A tak ogólnie to bardzo zgrabnie to wygląda.
Loki Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 testing wszystkiego - widok poglądowy dla inwestora C&C mile widziane
pionix Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Takie moje luźne sugestie: 1. kamera niżej. 2. Węższe i odrobinę słabsze IESy w halogenach. 3. W fotelach "nogi" metalowe. 4. lekka niebiesko-granatowa poświata z otoczenia 5. Na tym zielonym materiale robi się jakiś stempelek czy to tak celowo? I to tyle z mojej strony :)
!Ewert Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 6. daj odbicia w szkle 7. zrób tak żeby cienie z IES'ów były miękkie i zróżnicowane. 8. może jakiś spek na betonie? 9. popraw model siedziska(jest jeden poligon nie w tą stronę chyba) ;)
SWRSC Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Test podłogi przy okazji brzydkiego wnętrza. I test plam przy oknie. I szybkości SP3: 2h w 4500px I pytanie do userów SP3 - czy mi się tylko wydaje, czy poprawili jakość cieni od vRay lightów? W sensie że są dokładniejsze i wyraźniejsze? Nigdy nie miałem takich cieni - widać przy nogach) przy takich rozmiarach okien na wcześniejszych wersjach (SP2 i niżej). A może mi się tylko wydaje...
!Ewert Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Wnętrze nie było by takie złe jak by kolor ścian był np. beżowy. test plam jak najbardziej udany ;)
muniek Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 witam po dluzszej przerwie:P kolejny test tym razem oceanu, a dokladniej fal i piany na ich grzbietach:P kulka tylko po to zeby cos sie odbijalo:P
pressenter Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Świerszczu co to za sofa? A w ogóle taki fajny mebel w takim wnętrzu... tzn mi się nie podoba, o. ;) Sam test niezgorszy, plamy wyszły idealnie. ;) muniek: bardzo fajnie to wyszło. Możesz przybliżyć, jakieś info jak toto stworzyłeś?
MaGuu Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 dawno mnie nie było test klimatyzującej obróbki
JohnZi Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 pressenter to prawdopodobnie jest ocean waves. Kiedys ktos to pokazywal:) http://charles.hollemeersch.net/Projects/24/oceanwaves
hcpiter Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 swrsc- widzialem lepsze twoje rederki ;) A co do cieni to chyba nic takiego nie zmienili chociaz moze przy okazji cos podkrecili dodajac mesh lights MaGuu- druga wersja troszke ciekawsza, ale czarny zrobil sie za mocny i np tam gdzie masz krzesla i lampy zabardzo widac kontrast miedzy kolorami. A projekt tez mozna ocenic ? Wydaje mi sie za wnetrze malo funkcjonalne i bez pomyslu troszke, nawet ta lampa fioletowa wyglada jakby nie chciala tam stac i sie gryzie ;) Pozdrawiam :)
MaGuu Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 hcpiter: no niestety wadą takiej obróbki jest całkowite spłaszczenie koloru czarnego. a co do wnętrza, jego układ był niestety z góry narzucony, a to co widać na wizkach nie jest projektem, jest to zbiór modeli, które miałem na dysku poskładane tak, aby razem jakoś tam grały ;) co do lampy - zgodzę się, słabo siedzi. dzięki.
remanent Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Lis - bardzo fajne postpro. jestem za drugą wersją, tylko cienie pod meblami mam za ciemne na moim monitorze. poza tym git.
Bonifatz Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 stary render - nowe postpro ... ja tez sie dorzucam ;)
muniek Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 pressenter to jest wlasnie ten plugin co JohnZi napisal:)
Loki Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Bonifatz trawą zniszczyłeś mnie totalnie. Niebo nudne.
pressenter Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Bonifatz: no całkiem, ale ta trawa to nie jest czasem wklejona w PS? Coś mi się wydaje, że jakby było jaśniej to by już tak fajnie nie wyglądała? A ja mam dla was taką ciekawostkę z serii "chcę i muszę to mieć" xD http://www.perpetualkid.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=2245
Bonifatz Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Loki : dzieki! :) pressenter : tak w ps podmalowana (kwiatki) ... generanie mozna ja stosowac w kazdych warunkach ;)
Maqs Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Takie coś dziś zrobiłem. http://xs137.xs.to/xs137/09131/windblow353.jpg
FF Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 No ładnie, widać że wieje tylko ten szum mi tak sobie podchodzi.
Maqs Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Bo to indyk, jeszcze się smaży, potem wrzucę render bez szumu i jeszcze jeden z yafa, o ile mi się nie odechce.
flesch Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 wymodzone na szybko koncept połączania 2 pokoi z antresolami. w jeden większy.. ciągłe testy :/ niestety...
pionix Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 (edytowane) Fargate - wygląda całkiem bardzo OK. test: Edytowane 24 Marzec 2009 przez pionix
Użytkownik Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 pionix: Zmienił bym znacznie balans pomiędzy światłem naturalnym i sztucznym. Mapowanie drewna na szafce do poprawy i shader płytek przypomina mi skórę.
pionix Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Użytkownik - balans byś zmienił ale jak? bardziej w natural czy sztuczny? Co z tym mapowaniem na szafce nie tak? I jeszcze to. Dla klienta idzie wersja bardziej przyjazna/ciepła.
Gość Cornelius Scipio Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Pionix: Kozacko !!! Podobać sie bardzo ;) pzdr.
Użytkownik Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 pionix: moim zdaniem naturalne oświetlenie jest za słabe i ja osobiście bym poszedł w tą stronę. Z mapowaniem racja coś mi się przewidziało ;) Ten 2gi jest dobry, podoba mi się. Lekkie ale moim zdaniem zbędne przepalenie na płytkach. Szkiełko w prysznicu bym zrobił nieco bardziej atrakcyjne. No i uchwyt na papier jest lekko za nisko. Nie wiem kto projektował oświetlenie ale jest ona błędnie zaprojektowane całkowicie.
SWRSC Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Fragment kadru, który jest jeszcze w produkcji dla niskobudżetowej, niezależnej produkcji filmowej:
pionix Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 (edytowane) Ho ho! Nieźle to wygląda. Tylko krawężnik bym jakoś zmienił bo wygląda jakby był cały z jednego kawałka. Ta przerośnięta trawa jak Ci tam wyrosła? :) Klimatyczne. Edytowane 24 Marzec 2009 przez pionix
wuj Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Mi to bardziej zalatuje grą niżeli filmem, ale o ile się nie mylę to dobra postprodukcja w takich produkcjach jest połową sukcesu więc sie nie czepiam ;) pozdrawiam
SWRSC Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 nie wiem czy to lepiej będzie wyglądało. Ten kadr będzie stał w miejscu, niebo będzie animowane. na pierwszym planie szeroki chodnik i Pan A.Chyra z żołnierzami i zakładnikiem :) Postprodukcja nie będzie profesjonalna, bo jak już powiedziałem jest to film niskobudżetowy robiony przez amatorów takich jak ja w tej dziedzinie. Pionix - trawa na zwykłym displace, wysokość 100cm :p Musze obadać vector displace z vRaya SP3 to może ładniej by to wyglądało.
Tores Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 pionix - bardzo ładnie tylko te iesy na podłodze dają taki dziwny efekt obwódki i placka na posadzce. a ode mnie teścik oświetlenia i szyb
Loki Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 dziarsko i dynamicznie Toresie :) - mnie się podoba, brakuje tylko odbic otoczenia, no ale w tej scenie poza VrayPlanem (który robi co może zeby się odbijać) nie ma za wiele do odbijanai :)
pressenter Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Pionix to drugie ujęcie łazienki... świetne! Ja tak przy okazji jeszcze raz zapytam, bo moje pytanie wcześniej gdzieś tam zaginęło w mnogości postów: masz może jakiegoś tutka lub info do tego jak i czym robiłeś te panoramy wcześniej? Tores: nono, ładnie wygląda.
SWRSC Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Tores - jak chcesz mieć większą kontrolę nad jakością odbić: - renderuj sobie warstwe vRayRefraction filter z render elements dalej już będziesz wiedział jak to wykorzystać :) np na overlay. (wykorzystujesz warstwe do zaznaczenia okien na renderze docelowym > kopiujesz okna na nową warstwe > tryb overlay)
pionix Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 pressenter - gdzieś mi umkło Twe pytanie. http://gardengnomesoftware.com/pano2qtvr.php Tores - bardzo przyjemne światło.
Filip Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 SWRSC - te łuki na tym kościele zdecydowanie do wymiany, poza tym to nice. Tores - ładne światełko
Rekomendowane odpowiedzi