pressenter Napisano 19 Maj 2010 Napisano 19 Maj 2010 Loki ja wiem, że można, pisałem że "się boję". ;) Jakoś nie mam zaufania do ogrzewania podłogowego pod drewnem. Sz.
Loki Napisano 19 Maj 2010 Napisano 19 Maj 2010 no to tu się zgadzamy, może niezbyt jasno się wypowiedziałem. arch515 - o tym przyznam bez bicia nie słyszałem, ale pogooglałem i wygląda nieźle. Dzięki!
Paweł Baron Napisano 20 Maj 2010 Napisano 20 Maj 2010 baronek fajne to to ale nie za duże winiety ? Winieta to bardzo trudny temat i sam nie wiem jak bardzo można sobie zaszaleć :) z mojego puntu widzenia to raczej do momentu w którym widoczny jest obszar roboczy pracy: foto, obrazu. pozdro
arturprx2 Napisano 20 Maj 2010 Napisano 20 Maj 2010 (edytowane) wiesz co baronek, chodzi o to jaki efekt chcesz osiągnąć... czy finał ma być maksymalnie zbliżony do tego co widzi ludzkie oko czy może do tego co widzi aparat... ja to tak sobie dziele. No a trzeci podział to wyobraźnia renderowca... chyba jakoś tak :P Edit: takie raczej koncowe... Edytowane 26 Maj 2010 przez arturprx2
chveti Napisano 20 Maj 2010 Autor Napisano 20 Maj 2010 zasłony trochę podejrzane. w dzień i w nocy podobne plamki. shader czy cos? nocna wersja fajniejsza, dzienna imo lekko za ciemna.
pressenter Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 Ogólnie fajnie, troszkę bym rozjaśnił i podbił kontrast, oraz nadał lekki kolor flarom, jakiś delikatny pomarańcz może? Ale rzecz, która najbardziej mnie boli to ten narożnik. Nie pisałęm wcześniej, bo myślałem że jeszcze coś z nim zrobisz, ale wygląda troszkę jak betonowy klocuszek. Może chociaż jakieś ciamfery na krawędziach? :) I testy podkładania nieba. ;) . Sz.
arturprx2 Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 chveti, nie bardzo rozumiem o co chodzi z tymi podejrzanymi plamkami? pressenter, masz racje kwadraciak wyszedl... dla klienta narazie wystarczy moze do folio sie poprawi. Ogolnie to jest prosto z maxa bez zadnego psa, a te flary to tak na szybko dodane. A te twoje nieba to jakby troche za ostre w porownaniu do zieleni w oddali...
terenas Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 Artur, te świeczki tuż przy kominku to nie jest najszczęśliwszy pomysł ;) zaraz plama wosku by z nich została, całość bardzo dobra Press, ta trawa wchodząca w piach jakoś strasznie razi, imho takie zjawisko miało by miejsce na wydmach gdzie piach wędrując, mógłby zasypać część połci trawy, twój domek ewidentnie sie w takim miejscu nie znajduje poza tym daj tam w difuse jakąś inną bitmape niech ta trawa będzie zróżnicowana troche, póki co wygląda to jak zielony materiał z noisem w displacemencie czyli mocno średnio w opozycji do reszty projektu która jest fajna ;) pzdr
pionix Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 (edytowane) pressenter - trawa fuj fuj fuj reszta jes jes jes tylko niebo bez chmurek bym zaproponował i na brzegach niech się przyciemnia a nie rozjaśnia jak teraz ;) Nowi - bardzo naturalnie to wygląda. Edytowane 21 Maj 2010 przez pionix
Camel Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 nowe testy. wybaczcie ten powtarzajacy sie tiling ;/ ciulowa tekstura ;)
terenas Napisano 21 Maj 2010 Napisano 21 Maj 2010 kurde no wyglada to fajnie Dunuś, ale ale :P, nie widziałem na meblach skóry o tak subtelnym połysku co w sumie nie wyklucza faktu że mogą takowe istnieć, natomiast jeśli to jest skóra to poduszki są zdecydowanie za bardzo pogniecione. Wyglądem przypominają wyjętą z prania bawełnę, skóra nie poddaje się tak łatwo tak zdecydowanym odkształceniom ;) reszta czad, pzdr
jlidesign Napisano 22 Maj 2010 Napisano 22 Maj 2010 Koncepcja mieszkania 3ds max 2009+ Vray %20%20Uploaded%20with%20"] Uploaded with [/url]ImageShack.us
Gość szysia565 Napisano 22 Maj 2010 Napisano 22 Maj 2010 Ten piesek trochę nie pasuje.. Poza tym to ściana z tego kamienia po prawej za płaska.. Wygląda jak płaska powierzchnia z bumpem. A to by się przydało wymodelować.. Firanki też takie sobie. Dziwnie się zawijają na dole, a na górze nie widać gdzie się zaczynają. Gdzieniegdzie za dużo przepalonych miejsc..
jlidesign Napisano 22 Maj 2010 Napisano 22 Maj 2010 tadzio, szysia565, - Mało miałem czasu na wymodelowanie piasku ;) zasłona idzie do poprawy. Dzięki za uwagi. Pozdrawiam Ivan
pressenter Napisano 23 Maj 2010 Napisano 23 Maj 2010 Witam, nie czułem potrzeby zaśmiecania forum takim głupim pytaniem, więc zadam je tylko tutaj: czy podgląd w trakcie renderu ma jakieś znaczenie dla czasu renderu? Sz.
SWRSC Napisano 23 Maj 2010 Napisano 23 Maj 2010 tak. Zjada pamięć. Im większa rozdziałka, tym więcej zżera pamięci. Może dojść do zapchania ramu i swapa, co spowolni rendering.
pressenter Napisano 23 Maj 2010 Napisano 23 Maj 2010 Ale zakłądając, że zżera mało pamięci to wtedy nie ma znaczenia?
KaeMS Napisano 23 Maj 2010 Napisano 23 Maj 2010 terenas: spotkałem się już ze skórą, która jest właśnie taka "miękka" i wtedy właśnie ma taki delikatny gloss. Dunuś - render bardzo spoko. Żeby nie spamować podrzucam taki shit zrobiony na potrzeby mebli:
!Ewert Napisano 23 Maj 2010 Napisano 23 Maj 2010 (edytowane) Fajny pomysł ale źle przedstawiony moim zdaniem. Kamere dał bym lekko w lewo a cel w prawo i wyglądało by dużo lepiej. Fajny dywan ale chyba lewituje. Pres - jeśli zostanie Ci jeszcze pamięć wolna to niezauważalnie. Ale wiadomo że jeśli się robi finalny render powiedzmy do druku to logiczne jest że się wyłącza podgląd. Edytowane 23 Maj 2010 przez !Ewert
KaeMS Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 Chyba zrobie jeszcze jedno ujecie do tego zestawu, klient sobie wybierze. Na razie mecze ten system (ale z innym zestawem) w aranzacji salonu. Przy okazji pytanko - patrze na to na innym monitorze - czy drewno na sciankach bocznych w systemie, szczegolnie przy szafie i na regale obok niej nie jest za ciemne ? Na tym monitorze, przy ktorym teraz siedze mam wrazenie, ze tam jest tylko ciemna plama :/
chudy Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 no u mnie jest podobnie. szafa z tą półką z książkami to jedna plama. ogólnie ładnie to wygląda.
pionix Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 pressenter - w przypadku Irradiance mapy: "Show calc phase - when this option is on, V-Ray will show the irradiance map passes as the irradiance map is calculated. This will give you a rough idea of the indirect illumination even before the final rendering is complete. Note that turning this on slows the calculations a little bit, especially for large images. This option is ignored when rendering to fields - in that case, the calculation phase is never displayed." KaeMS - Render bardzo spoko jedynie kadr bardziej w prawo daj i dywan bym wymienił bo wygląda trochę jak trawa po powodzi ;)
KaeMS Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 (edytowane) Hehe, dywanu juz raz uzywalem, zreszta jest zaakceptwany przez jego producenta- jedyne co to z lekka lewituje a nie bardzo przychodzi mi do glowy co by tam wstawic. Potestuje z drugim ujeciem ale przede wszystkim do poprawy jest ten ciemniejszy fornir. Edit: pionix, racja, zapomnialem o spadach. thx Edytowane 24 Maj 2010 przez KaeMS
bolitic Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 taki render for fun, z wizki ktora robie wlasnie - chce zrobic scenke z tego, wiec jak macie pomysl to napiszcie:)
Loki Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 co do wyłączenia podglądu - hmm jeszcze mi się nie zdarzyło żebym musiał oszczędzać aż tak ram, by wyłączyć podgląd w czasie renderowania. bolitic - szum przeszkadza (Czasem daje fajny efekt, ale mi w tym wypadku akurat przeszkadza).
arturprx2 Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 tak jak Loki, na podglądzie nie zdarzyło mi się oszczędzać. i taki ostatni prodżekt przy okazji
09121986 Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 Arturprx2 - Stary jesteś dla mnie bogiem , nie mówie akurat o tej konkretnej wizce ale o całokształcie twórczości... heh mam laikowe pytanko , jak dajesz dipsa na rogach np. cegła jak robisz że się na rogu to nie "otwiera"
arturprx2 Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 tu nie ma dispa, cegla ma tylko bampa. A jak nie chcesz rozerwanych krawedzi w dispie to zafajkuj sobie cos takiego jak keep continuity. 1
09121986 Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 No to powiem Ci ze bardzo ładnie Ci bump siadł :) a co do dispa , dzięki ... zobacze jak to sie sprawdza.
!Ewert Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 swrsc- a czasem wyłączam podgląd bo i tak niczego się nowego nie dowiem. Jeśli mamy zapas pamięci to ten podgląd bierze tyle co ruch kursorem - czyli prawie nic.
terenas Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 nie bede zakładał nowego wątku, może mi ktoś wyjaśni ocb bo ja juz nie moge, otóż rzeźbie sobie krzaczek i pojawia się problem: jeśli podniose go nad plejna to rzuca normalny cień jak na obrazku pierwszym(słońce jest bezpośrednio pionowo nad nim) natomiast w momencie kiedy wchodzi w geometrie tylko część liści rzuca jakiś szczątkowy cień, ktoś może wie o co chodzi ?
Camel Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 (edytowane) to jest vRay Sun czy jakiś direct ? Niezależnie od tego: wina na pewno może leżeć w shadow bias - ustaw go poprawnie w parametrach światła. Spróbuj shadow bias 1. Ja domyślnie mam ustawione w 3ds max jednostki na cm, dlatego mam 1 cm ale cóż można spróbować Edytowane 24 Maj 2010 przez Camel
terenas Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 (edytowane) vRay Sun i nic wiecej Dziękuję Dunuś pomocny człowieku :D Edytowane 24 Maj 2010 przez terenas
grafik3d Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 a u mnie final osiedla, pewno znajdziecie braki ale ja tego osiedla już mam dość. mimo to nie wygląda chyba tak źle..
Loki Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 grafik3d - makietkowo fajnie, zbliżenie nie daje rady (ludzie są za wielcy! i nie pasuja horyzontem do reszty obrazka, obniżył bym kamere na wysokość 1.6m i będzie Ci łatwiej wstawić ludzi) niebo brzydkie na 2 obrazku, trawnik też. Fajna kostka brukowa (szara) żółta już nie (jakas wypłowiała wyszła dziwnie). Drzewo po lewej ma dziwny pień i zdaje się być również przeskalowane. Ogólnie w 2 ujęciu kadrowanie leży i rozkłada cały obrazek. Pierwsze fajne.
grafik3d Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 LOKI dzieks po takiej krytyce chyba znajdę perę minut i spróbuję poprawić to i owo
arturprx2 Napisano 25 Maj 2010 Napisano 25 Maj 2010 (edytowane) fajne grafik3d ;] choć delikatnie bym nasycił kolorami Dunuś elegancko ;] I jeszcze męczony swiatłotest Edytowane 26 Maj 2010 przez arturprx2
grafik3d Napisano 25 Maj 2010 Napisano 25 Maj 2010 fajne grafik3d ;] choć delikatnie bym nasycił kolorami Dunuś elegancko ;] I jeszcze męczony swiatłotest nasycil kolorami? tzn u mnie na moni jest bardziej rzut nasycony ale to ujecie drugie wygląda dobrze nie wiem możne to różnica monitorów Dywanik mniam, ale firanki po lewej na dole tak z 30cm od ziemi jakieś mocno krochmalne bo się lamią. Światełko lampy przyjemne i taki kawałek kuchni płytek na ścianę jeszcze nie mam wiec takie tam byle były
arturprx2 Napisano 25 Maj 2010 Napisano 25 Maj 2010 nieprecyzyjnie się wyraziłem, chodziło mi o ten dolny i tak bym to widział. -jak nie pasuje to usune.
jahred6 Napisano 25 Maj 2010 Napisano 25 Maj 2010 arturprx2 przesz do przodu ładnie ! Ostatnio co nie wrzucisz podoba mi się. Powiedz jak zrobiłeś tak ładne zasłonki ? ( materiał ) Światło też fajne. Tak trzymaj!
arturprx2 Napisano 25 Maj 2010 Napisano 25 Maj 2010 zasłonki mają bampa zmarszczek a w difuzie falloff z jedną mapą a'la zamsz/polar jakoś tak ;p
grafik3d Napisano 25 Maj 2010 Napisano 25 Maj 2010 nieprecyzyjnie się wyraziłem, chodziło mi o ten dolny i tak bym to widział. -jak nie pasuje to usune. spoko lepiej niż u mnie, popatrzyłem na paru moni i widze ze cos u mnie z kolorami nie tak Podziękował
FF Napisano 25 Maj 2010 Napisano 25 Maj 2010 arturprx2 - gdyby uciąć cześć z regalami to był bym przekonany ze to fota.
jlidesign Napisano 25 Maj 2010 Napisano 25 Maj 2010 Łazienka %20%20Uploaded%20with%20"] Uploaded with [/url]ImageShack.us
remanent Napisano 25 Maj 2010 Napisano 25 Maj 2010 arturprx2, dunuś może zamiast nas denerwować zaczęlibyście wrzucać swoje testy do galerii 3d ;DDD żartuję...tłum prosi o jeszcze
Rekomendowane odpowiedzi