tadzio Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 to Vray sun&sky jesli dobrze widze wiec realistyczne sa te "przejarania" i sa jak najbardziej pozadane wg mnie. Stawiam na Ivy;) pozdr
hcpiter Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Tutaj raczej nie ma zadnych przejaran :) tak wyglada poprostu obiekt w sloncu :) Ivy raczej to bedzie :p Zrobilem na szybko z nudow taka kuchnie pododawalem modele i ustawilem swiatlo :p 2 wersje day and night :) Aa wiem wiem nie bijcie przesadzilem z filtrem xD Pozdrawiam :)
piksar Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Tutaj raczej nie ma zadnych przejaran :) tak wyglada poprostu obiekt w sloncu :) Ivy raczej to bedzie :p Zrobilem na szybko z nudow taka kuchnie pododawalem modele i ustawilem swiatlo :p 2 wersje day and night :) Aa wiem wiem nie bijcie przesadzilem z filtrem xD Pozdrawiam :) chyba noc z fleszem - szkoda że ciemno za oknem
krzys!3k Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 krzys!3kfajne, w czym to zrobiłeś i jak? tak tak. to ivy;)
maczuga Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Test darmowego maxwell-like renderera, Indigo :) Rendertime: 2h 29m i cośtam sekund :P Sorry za szum, prawdopodobnie w tym samym czasie maxwell albo fryrender zrobił by to mniej zaszumione, próbowałem ręcznego odszumiania i NeatImage, niestety rezultaty nie były zadowalające. Scena w blenderze. Btw jak ktoś nie chce patrzeć na ten szum to się nie pogniewam jak go spróbuje usunąć :>
pionix Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 Test fotomontażu - co najbardziej razi? Co by można poprawić? jest tak: a ma być tak:
JunioR Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 a ze niby kantor-pralnia hehe dobre, dobre ;) fajny fotomontaz.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Tescior w V-Ray'u... Porownywalem z Mentalem pewna rzecz ;) Mam nadzieje ze za kolpaki mnie nie zabijecie ;P
makbol Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Przesadziłem z ustawieniami i nie chciało mi sie czekać do końca renderu :P Firanka dobra czy nie ? Wiktor, kołpaxy roxuja :D
MaGuu Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Za duże oczka, dwa razy zwiększ tilling i będzie ok :) Materiał i to jaki cień rzuca firanka bardzo dobrze :)
chveti Napisano 25 Sierpień 2007 Autor Napisano 25 Sierpień 2007 Ja bym takiej firany nie powiesił :) Działa jak trzeba tylko jakaś kanciata na wybrzuszeniach.
Yaro16 Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 jak mozesz to zapodaj texture tej firanki:)
tadzio Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 Szybka pracka (w 3 dni). W sumie moje pierwsze zetkniecie z Fume'm wiec "wydech" nie jest idealny, ale wystarczajacy... SpaceShit ;) Mowcie czy widac dobrze obrazki (4 powinny byc, bo juz sie wku...rzylem na te fotosiki i imageshacki, i zaladowalem je ze swojego serwera z folio.
makbol Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 3 najlepsze. W porywach dałbym to do finished ;)
Touch Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 Bardzo przyzwoicie tadzio;) A do obrazków polecam http://www.allyoucanupload.com Pozdrawiam
JohnZi Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 http://www.allyoucanupload.com jakos dziwnie kompresuje pliki i traca one na jakosci:(
makbol Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 PROPER :P Myślę że już jest ok. A tutaj teksturka o którą prosił Yaro16. http://www.speedyshare.com/378389306.html
Bonifatz Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 Kolejny test zieleniny i ustawien renderu. (1h na quadcore)
tadzio Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 slajver nadal jak na moje oko za duze;) Moj SpaceShit sie do galerii nie nadaje...nie czarujmy sie;) pozdr
pionix Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 tadzio - mnie się tam Twój "SpaceShit" podoba - ma klimat. slajver - chyba nadmierny poziom dramaturgii;) (odp. do #2531) Bonifatz - ładna trawka?
Bonifatz Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 Bonifatz - ładna trawka? No mi sie podoba pionix :D
pionix Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 Już się poprawiam:) Bonifatz - ładna trawka! :p
t0m3k Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 dizajnerska lazienka poskladana z elementow podpatrzonych na jakiejs stronie, ten pasek jasnych plytek to niby podswietlane (taki moj pomysl :) ) zrobione dla testow w jakies 3h
pecet Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 ogólnie dizajniarsko ale wentylator mało dizajniarski (cokolwiek to znaczy ;)
MaGuu Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 to nie wentylator, to chyba prysznic :) imho najgorszy z całości ;) całkowicie nie pasuje, wszystko jest ładnie pozaginane na krawędziach tylko właśnie ten prysznic jakiś taki kwadratowy :)
t0m3k Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 chveti render testowy dlatego AA jest jakie jest co do prysznica to tez juz mi sie niepodoba choc na poczatku wydawal mi sie bardzo fajny.
MaGuu Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 Na wizualizacji wyglądał by może dobrze, gdyby 1) był wymodelowany takim jakim on jest - czyli bez tego....Extrude w dół. On jest przecież zwykłym boxem :] 2) Nie miał kratki o tak dużych otworkach :)
t0m3k Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 masz racje MaGuu troche mi nie wyszlo odwzorowanie :/ poprawie i zobacze jak bedzie wygladac.
delf77 Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 dziwnie by sie siedzialo na takim kwadratowym klopie , ... ogolnie lubie takie prysznice ale mysle ze po takiej kapieli cala lazienka do mycia / wycierania
t0m3k Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 to jest tzw. wetroom ale faktycznie mozna by dac kawalek szkla np. miedzy klopem a prysznicem
makbol Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 t0m3k zainspirowałeś mnie, chyba sobie machne taka mini scenke z tym prysznicem :P :D
DraB Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 i z jakas babeczka w nim ;) A wy zawsze o jednym :P
BizU Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 właściwie pierwsze rendery kolumbryny, robione na sucho, bez poprzednich prób: teraz kilka h, jak nie dni robienie sceny + shaderów -.-
Rekomendowane odpowiedzi