Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

XizOr tak ten render jest bez żadnej postprodukcji, we fryu można wgrać mapę kształtu

dyfrakcji, kontrolować jego siłę i aberację jak i również mapę zanieczyszczeń, np pył, ludzkie rzęsy ( wszystko w real time, synchronizacja framebufera kilka sekund). Jeszcze dodatkowo można blooma walnąć :) jakiś overview z renderkami powinien być niedługo.

Napisano

hmmm musiałbym wytestować też ten fryrender bo fajne renderki Ci wychodzą

 

a właśnie

znacie jakieś dobre tutki o tworzeniu studia i renderowaniu w vrayu bo muszę się w tym podszkolić

konkretnie chodzi mi o samochody

Napisano

To ja obstawię zwykły Target Spot (rectangle) z nieco zmniejszonym Hotspot/Beam w stosunku do parametru Falloff/Field dla zmiękczenia krawędzi światła, no i opcja projector map;P

 

Edit: Chociaż teraz tak patrzę, że to obrazu żadnego nie wyświetla no i mam wątpliwości;D

Napisano

Dawno nic nie wrzucałem.

 

Teścik utlenionej miedzi. Render przydługi (55 min), bo zaszalałem z ustawieniami (jak na mój sprzęt) i w trakcie renderingu miałem kilka włączonych programów. Mogłem też zmniejszyć subdivy materiałów. Render był w 640x480, ale przyciąłem

 

Ustawienia rendera

 

 

72fd52e27ad74499.jpg

 

Na prośbę mogę wrzucić shaderek (chciałem zrobić obrazek z ustawieniami, ale byłby trochę przy duży)

Jakby ktoś nie wiedział to modelik z free stuff-u na evermotion.org

Napisano
slonce zaglada przez okienko o poranku.

pozdr

 

taaa i to słońce jest gdzieś 2 metry od okna :P:P:P chyba że przypadkiem bomba atomowa wybuchła :P

Napisano
hmmm...

dla klimatu, by ocieplic? :)

slonce zaglada przez okienko o poranku.

pozdr

Troche się z tym zgodze. W realu kiedy jest mocno słoneczny dzień przy oknach zawsze jest troche "przepalone" i również uważam, że warto czasami celowo troche przepalić prace, ale nie wolno aż tak przesadzać ;) No ale nic :)

Pozdro

Napisano

JohnZi łap:

[ATTACH]49480[/ATTACH]

 

Troche dużo w tym proceduralek i trzeba samemu sobie w każdej tak +\- ustawić rozmiar, żeby pasowało do skali modelu (tu około 70cm)

Napisano

Tadzio według mnie przepalenie za oknem jest ok, ale w oknie zbyt mocne, zazwyczaj występuje ono ale raczej u dołu, nie w całym oknie, można czasami po prostu pstryknąć fotkę w podobnie oświetlonym pomieszczeniu. Po za tym render mi się podoba :)

Napisano
stary, odlot na maksa jak na plutona klient pewnie zapłacił od groma

 

elo ŁOJ!

 

dokladnie panie panie rafale, a talary sie do kieszeni posypaly ;)

elo elo ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności