buczer Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 założyłem się z masterem ze zrobie lepsze wnetrze niż on samochód ;)
nielot007 Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 założyłem się z masterem ze zrobie lepsze wnetrze niż on samochód ;) akurat to nie bedzie trudne ;P ;P :D pozdro
Master Kiełbaster Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 a o co się założyłeś, jeśli można wiedzieć? :* edit łinter freszzz
buczer Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 wstyd sie przyznac, pierwsze w zyciu iesy, a ze pierwsze nie mogły wyjsc za dobrze :)
patry Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Teścik wizki w nowym mentalu (kurde, zapomniałem dać photon basic do slotu photon i wszystko się zabarwiło jak w pralce :*) I szarak jak by ktoś chciał :)
chveti Napisano 10 Listopad 2006 Autor Napisano 10 Listopad 2006 hehe wreszcie ktoś mu to powiedział ;] ---- peter - i tak nieźle wyszedł ten interior. :)
JunioR Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 patry- probowales bawic sie conieco w vrayu? jezeli nie to polecam :]
DraB Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Mental sux man ! ;) VRay Forever and Ever (anielski śpiew)
hcpiter Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 hehe wreszcie ktoś mu to powiedział ;] heheh nie tylko on xD było jeszcze paru smiałkow patry-pomecz moze fałrejka byc moze przypadnie ci do gustu ;) peter wersja z iesami wymiata klimatem ! Pięknie czekam na wiecej tych twoich kotlecików xD
Zbychowaty Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Ty Party wyszlo super!!! Jak z Misia Kolabora :D!!!
Vorek Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 eksperymenty z mentalem cd. ustawienia Pozdrawiam
tweety Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 Mental sux man ! ;) a w ząbki chcesz? :] Vorek: nice :) te 18 min to jest czas tego konkretnie renderka?
Vorek Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 tweety: tak, ale chyba dało by się zejść nieco niżej, podkręcając nieco parametry FG, jeszcze będę nad tym siedział, w każdym bądź razie o "grzybku" można w zasadzie zapomnieć :)
tweety Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 chveti: pomijając sampling świateł to render jest nieziarnisty :] ma tylko trochę bugów od GI zwłaszcza na rogach i przy półeczkach. ziarniste są tylko krawędzie swiatła (mrAreaSpot?) i samplingu AreaShadows. Mam rację?
Vorek Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 dokładnie tak jak tweety mówi, szkoda mi przedłużać czasu na samplowanie cieni. mały teścik z materiałami, presety z arch+design. Zmienione nieco ustawienia FG (bardziej optymalne) ale większa rozdziałka. Nieco rozjaśnione w shopku. 14 min. 19 s.
tweety Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 no to widzę, że mental dostał mega-kopa :) widzę, że umiejętnie zamaskowałeś niedoskonałości GI bumpem :] a jak z cieniowaniem małych detali? wiesz... klamki na drzwiach, małe kuleczki, nogi od krzeseł etc? próbowałeś coś w tej kwestii?
maciekG Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 o, ale dziwny ten nowy FG:) bede musial chyba triala zessac i zobaczyc...
SWRSC Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 Tweety, odnośnie cieniowania detali, to jedyne wyjście, aby uzyskać dobry shading jest zapomnienie o presetach FG i uruchomienie starego dobrego "radii in pixels". Robielm już testy, presety FG nadają się do scen gdzie nie liczy się bardzo dokłądny shading (interiory/exteriory bez szczegółowego pierwszego planu)
Vorek Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 nie pytajcie bo sam nie wiem, chyba idę już spać :)
JunioR Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 Vorek bardzo fajny bump na scianie :] ale podloga za to mi sie nie podoba
maczuga Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 nawet nice :) jak zrobiłeś wodę? w sensie model, noise czy displace?
Georgas Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 Vorek fajny klimat, tylko ta podłoga patry bardzo fajny test :)
patry Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 Hehe, nareszcie coś co zrobiłem się podoba :) Dziękuję :*** Maczuga - to jest plane z noise (takie duże noise, czyli bez żadnych szczegółów, żeby tylko nabrać ogólnego kształtu fal na morzu) + w materiale wody jest displacement dla zwiększenia efektu "małej ziarnistości" :) Georgas - dzięki :)
SWRSC Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 patry, wez sobie zamiast tego noise wstaw water shader od lume, zobaczysz jakie to fajne :)
tweety Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 Vorek: fajna texturka i klimacik też niezły. pokusiłbym się o starą zniszczoną podłogę i ZG murowana :) patry: a widzisz? mental do interiorów jest słaby ale do innych rzeczy nadaje się w sam raz :) ode mnie kolejny teścik by myself :) Design mój - 25min przy słuchaniu La forme (pozdro anouk :D ). Renderer: vra... eee... powiedzmy, że Mental Ray ;) Ustawienia: qmc+lc Image Sampler: Adaptive QMC Min: 2 Max6 AA: Sharp Quadric QMC GI: Subdiv: 50 LC: Subdiv: 800 Sample: 0,006 dwa światła: skyligt i direct przepalenie celowe (chociaż może nazbyt mocne) ale trzymające się wmiarę zasad expozycji w fotografii (chociaż otoczenie i tak powinno być ciemniejsze). Starałem się uzyskać jak najbardziej poprawny shading GI. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam
Gość George82 Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 tweety na vryju?! jak dla mnie spoko wyglada...;]
hcpiter Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 tłiti zadziwiasz mnie :D:D cos ci sie wirej wkrecił :D Widze ze do dłuuugiego czasu renderu przyzwyczajony przez mentala 3H z LC i QMC :D
tweety Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 George82: tak na varyju dzięki :) hcpiter: jakby nie patrzeć za dwa mce mam dyplom ;] mówisz, że 3h to za dlugo? przy mniejszym subdiv w qmc jest za duże ziarno a przy większym subdiv czas się ciąąągnie :D
Vorek Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 ja wiem czy to przejaranie takie fotograficznie poprawne ? chyba że robisz na automacie...;]
tweety Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 Vorek kurde masz mnie bronić! :D nie no na serio to jest takie przejaranie jak sie ustawi ekspozycje na ściane a nie na promienie słoneczne. Szkoda, że nie ma słońca bo bym pokazał :] Ale może wygrzebie gdzies jakąś fotkę i wrzucę. Deshu: wyszła kawa w plastiku :)
Vorek Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 noise dodany w shopie, jak najbardziej celowy. Ahhh, wy i te wasze wizki ;P [+] bazgroł nr 3 zabawa z kolorami. Pozdrawiam
Georgas Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 Vorek jaki czas ostatniego rendera?? świetny render
Vorek Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 chveti - dzięki Georgas - nie pamiętam dokładnie, kilka minut + minuta na z-depth. DoF shopowy
buczer Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 Vorek: nie gupi ten mental. drugie podejście do ies'ów
hcpiter Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 sciany to jakas textura czy tak wyszło przy renderze ? super te iesy wyszły takie miekkie.
buczer Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 tak tekstura, ale przebarwienia na niej są od rozjasnienia w szopie
polka dot Napisano 11 Listopad 2006 Napisano 11 Listopad 2006 tweety - tia pozdro i szacun :D no i jakiś taki zajebisty ten twój mental ;) Vorek - ekstra kolory
patry Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 Następny teścik wizki (nie jest cały render bo nie chciało mi się czekać :*)
Vorek Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 Patry - jedziesz, jedziesz :) coraz lepiej kolejny bazgrołek. Bez GI i FG Pozdrawiać
Rekomendowane odpowiedzi