Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Teścik wizki w nowym mentalu (kurde, zapomniałem dać photon basic do slotu photon i wszystko się zabarwiło jak w pralce :*)

 

sypialnia11dj1.jpg

 

I szarak jak by ktoś chciał :)

 

sypialniaszarak1mt1.jpg

Napisano
hehe wreszcie ktoś mu to powiedział ;]

 

heheh nie tylko on xD było jeszcze paru smiałkow

patry-pomecz moze fałrejka byc moze przypadnie ci do gustu ;)

peter wersja z iesami wymiata klimatem ! Pięknie czekam na wiecej tych twoich kotlecików xD

Napisano

tweety: tak, ale chyba dało by się zejść nieco niżej, podkręcając nieco parametry FG, jeszcze będę nad tym siedział, w każdym bądź razie o "grzybku" można w zasadzie zapomnieć :)

Napisano

chveti: pomijając sampling świateł to render jest nieziarnisty :] ma tylko trochę bugów od GI zwłaszcza na rogach i przy półeczkach. ziarniste są tylko krawędzie swiatła (mrAreaSpot?) i samplingu AreaShadows. Mam rację?

Napisano

dokładnie tak jak tweety mówi, szkoda mi przedłużać czasu na samplowanie cieni.

 

mały teścik z materiałami, presety z arch+design. Zmienione nieco ustawienia FG (bardziej optymalne) ale większa rozdziałka. Nieco rozjaśnione w shopku.

 

14 min. 19 s.

 

6.jpg

 

6_ust.jpg

Napisano

no to widzę, że mental dostał mega-kopa :) widzę, że umiejętnie zamaskowałeś niedoskonałości GI bumpem :]

 

a jak z cieniowaniem małych detali? wiesz... klamki na drzwiach, małe kuleczki, nogi od krzeseł etc? próbowałeś coś w tej kwestii?

Napisano

Tweety, odnośnie cieniowania detali, to jedyne wyjście, aby uzyskać dobry shading jest zapomnienie o presetach FG i uruchomienie starego dobrego "radii in pixels". Robielm już testy, presety FG nadają się do scen gdzie nie liczy się bardzo dokłądny shading (interiory/exteriory bez szczegółowego pierwszego planu)

Napisano

Hehe, nareszcie coś co zrobiłem się podoba :) Dziękuję :***

Maczuga - to jest plane z noise (takie duże noise, czyli bez żadnych szczegółów, żeby tylko nabrać ogólnego kształtu fal na morzu) + w materiale wody jest displacement dla zwiększenia efektu "małej ziarnistości" :)

Georgas - dzięki :)

Napisano

Vorek: fajna texturka i klimacik też niezły. pokusiłbym się o starą zniszczoną podłogę i ZG murowana :)

 

patry: a widzisz? mental do interiorów jest słaby ale do innych rzeczy nadaje się w sam raz :)

 

ode mnie kolejny teścik by myself :)

 

a70025ae9b0fa396.jpg

 

Design mój - 25min przy słuchaniu La forme (pozdro anouk :D ).

 

Renderer: vra... eee... powiedzmy, że Mental Ray ;)

 

Ustawienia:

qmc+lc

 

Image Sampler:

Adaptive QMC Min: 2 Max6

AA: Sharp Quadric

 

QMC GI:

Subdiv: 50

 

LC:

Subdiv: 800

Sample: 0,006

 

dwa światła: skyligt i direct

 

przepalenie celowe (chociaż może nazbyt mocne) ale trzymające się wmiarę zasad expozycji w fotografii (chociaż otoczenie i tak powinno być ciemniejsze).

 

Starałem się uzyskać jak najbardziej poprawny shading GI. Co o tym sądzicie?

 

Pozdrawiam

Gość George82
Napisano

tweety na vryju?! jak dla mnie spoko wyglada...;]

Napisano

George82: tak na varyju dzięki :)

 

hcpiter: jakby nie patrzeć za dwa mce mam dyplom ;] mówisz, że 3h to za dlugo? przy mniejszym subdiv w qmc jest za duże ziarno a przy większym subdiv czas się ciąąągnie :D

Napisano

Vorek kurde masz mnie bronić! :D

nie no na serio to jest takie przejaranie jak sie ustawi ekspozycje na ściane a nie na promienie słoneczne. Szkoda, że nie ma słońca bo bym pokazał :] Ale może wygrzebie gdzies jakąś fotkę i wrzucę.

 

Deshu: wyszła kawa w plastiku :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności