Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość George82
Napisano

Taka "wizka" na prywatne poczeby.

 

basiekcleanaleksandriaphe6.th.jpg

 

co sadzicie?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajne mydełko mental robi. Szkoda że to nijak nie jest ciągle produkcyjne. 23:01:58 - czas renderowania. Sampling: min. 64 max. 1024

 

f75a9988fb.jpg btw. bardzo fajną abberacje robi szopowy lens correction, nie ma wrażenia że się widzi podwójnie.

Napisano

Core quad 2,9 ghz, 4gb ram, vista 64bit.

 

Za kratą jeden phonometryczny free area - multiplier 300, filter color - jasnozielony. Pod kratą biały plane, w self lumination mapa output z włączonym color map RGB: R = 1,2; G=2; B=3.

  • Like 1
Napisano

Patry - jeśli moge miec sugestie...

 

1) Zrób mały wylot po prawej stronie - najlepiej w podłodze

2) Użyj do oświetlenia jednego dużego plane'a zamiast sky

 

 

Bigu - fajne tylko co to jest :D ?

Napisano

Test exteriora. Muszę zakupic jakies dobre HDRI albo sferyczna mapke nieba. bo straszna pozoga.

Proste z rendera, bez posta itp. Jescze nie skonczone.

prev201gw1.jpg

Napisano

Coraz ladniej masterQ.

Twarz brezentuje sie juz superancko.

Wlosy Ladne ale troche za maly sampling maja. wygladaja jak wata szklana. No i te koncowki.

 

grigoriob -> Box to tzw. Working Pivot.

 

prev203postai9.jpg

Napisano

A jak się tego uzywa i co to? :)

 

Working Pivot to feature z maxa 2008 :)

Tylko od wersji 4 jest dokladnieto samo tylko inaczej sie nazywa :)

 

Robisz sobie takiego boxika z auto gridem i wtedy w kazdym miescu sceny, modelu, gdziekolwiek mozesz sie przelaczyc na jego uklad współżędnych. Jest to bardzo pomocny jesli budynki nie są prostopadle tylko pod jakimis dziwnymi kątami.

Napisano

Sorry, że piszę to tutaj, ale nie wiem gdzie, a oddzielnego wątku chyba nie opłaca się zakładać :)

Czy zna może ktoś adres stronki na której było porównanie renderów z maxwella ze zdjęciami? Pamiętam, że gdzieś taką widziałem, tam było dużo (może z 20-30) normalnych zdjęć, a obok nich render w maxwellu, który wyglądał prawie identycznie :)

Z góry dzięki za odpowiedzi :) O, i repa mogę za to dać też :D

Napisano

Ja proponuję zrobić osobną scenę na włosy i poustawiać wszystkie światła specjalnie pod nie. Przy okazji moc obliczeniową będziesz mógł poświęcić na lepsze parametry włosów, bo te zdają się być za grube i chyba jest ich niewiele.

Napisano

Brwi się nie tleni ale ewidentnie ma za ciemne w stosunku do włosów

To nie moja opinia tylko kosmetyczki z którą się ożeniłem :) :P

Napisano

Renderowane VRayToonem aby uzyskać delikatne wzmocnienie krawędzi. A w Photoshopie użyłem zestaw filtrów Color Efex Pro a dokładnie filtra Tonal Contrast i potem filtra Old Photo.

A tak wyglądało bez żadnych obróbek. Prosto z MAXa:

 

37ce3d1b943dfb65.jpg

Napisano

JunioR i hcpiter - dobra, zmieniłem :) Dawać repy, bo znowu zmienię na poprzedni :)

Lukasz_Stanek - przykro mi, ale 2 repy są lepsze niż 1 :D

  • Like 1
Napisano

Patry zmień avatar to dam ci repa ;P Nie, nie żart ;) Tak przy okazji widział ktoś jakiś dobry tutek dotyczący tworzenia tekstur cyfrakiem* z ps'em ?? szukałem ale nic ciekawego....

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności