arturprx2 Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 test krzesla w scenie (Leru dziekoweczka za przypomnienie ;)
Loki Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 efemerycznie jakos to krzesło wygląda, ale ogólnie fajne wrazenie robi (heheh takie buduarowe)
DraB Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 jak się opiera o te liście? Właśnie A tu taki renderek. Nie wrzucam do Finished by nie zaśmiecać ;)
SWRSC Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 widok za oknem wychodzi przed okno no i jakas krzywa perspektywa
pressenter Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 Ten widok za oknem to czasem też nie jest modelowany?
Georgas Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 DraB co do samej kuchni to zdecydowanie za mało miejcsa, 3 piekarniki a tu tak mało miejsca, no i balkon nie tego pressenter fajny pomysł z wodą ;)
viz.k Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 pressenter jesli to vray to jakiego rodzaju sa te swiatla, tam na tej tylnej scianie?
pressenter Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 Za lustrem są vraylight, z boku w tej wnęce jest okno, przez które wpada światło z hdrki, pod sufitem oraz w lampie stojącej są fotometryki free point. Ale w całym renderku jest jeszcze zastosowany lwf. jacekdrze: podziel się, jak zrobiłeś takie pionowe rozmycie światła?
maczuga Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 strzelam, duplicate layer ustawiona na overlay, potraktowana motion blurem i zmniejszonym opacity, druga duplicate layer na overlay potraktowana silnym gauss blurem? (Photoshop) Chociaż w sumie nie, wtedy mebelki też by miały tego glowa.
jacekdrze Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 To zabawa z After Effects, chyba tam było starglow i glow.
pressenter Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 Jeszcze taki, juz kilka miesiecy temu oddany projekt, o którym mi sie teraz przypomniało i postanowiłem go poprawić. W zasadzie umieszczam go jako ciekawostkę; wszystko tutaj zostało wymodelowane w autocadzie, w 3d były nakładane tylko tekstury i robiony render. ;)
Loki Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 modelowales tez te utensylia łaziebne (czyt. wanna, kibel, umywalka) czy to z któregoś katalogu Koła ? (czy innej firmy ) co do renderu - płytki kiepskie (raczej nieczęsto w łazience płytka odbija aż tyle, to bardziej lustro niz łazienkowa płytka teraz), szum na ceramice az zęby bolą, drewno mi sie nie podoba (tandetnie wygląda, ale to moze tylko moje skojazenia, bo kojazy mi sie z taką okleiną w jaką mieli moi rodzice taki beznadziejny stolik z lat 60tych) ogólnie, jak powiedziala ostatnio moja znajoma "szału nie ma" :)
pressenter Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Ceramika nie moja, te płytki na podłodze faktycznie się jak psu świecą, trza będzie poprawić. Co do "drewna" to firma grespania, której to płytki są ma takie w swoim katalogu i tak to one wyglądają. A co do szału? No trudno szaleć na 1,8m x 2,2m. ;) A szum przez lwf, spróbuję coś z tym później zrobić.
Loki Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 obrazek lisa nr2 mnie sie podoba bardzo, mozna wiedziec ile to sie renderowalo ? swietnie Ci wychodzą te chmury i odbicia nieba w szkle, jak to robisz ? (plane w tle ?)
buczer Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Lis, drugi super, dół odstaje, asfalt można jaśniejszy zrobić. a pierwszy obrazek powykrzywiał sie przez cienie. ... przychodnia kalifornijska wersja jak bozia przykazała z 30% rabatem na dach płaski ;)
JunioR Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 klimatyczne oswietlenie, ale chodnik rozmyty lekko, moze blur texturki na 0.1?
DraB Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Fajnie, spróbowałbym wersji bez tego drzewa po lewej i krzaka po prawej. Możesz postawic, znak z nazwa przychodni, i godzinami otwarcia ;) Pozdro
Lis Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Loki-> akurat w tym przypadku HDRI peter_muler-> to ten sam budynek tyle że od podwórka. syf straszny. 30% rabat mi siepodoba :) A i chmury ci prześwitują przez drzewa
pressenter Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 @Lis: Drugi całkiem fajny, jakiś motion blur by się może tylko na autkach zdał, pierwszy straszny, jakoś pikselowato ta tekstura na budynku wyszła, a trawa, możliwe że przez cienie, wygląda jak zwykła płaska tekstura. @Loki: Ty się nie pytaj Lisa ile mu się to renderowało, przy jego 7 x 6600 to wiesz... :/
polka dot Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Fajnie, spróbowałbym wersji bez tego drzewa po lewej i krzaka po prawej. no co ty! idź weź kandyńskiemu zaproponuj żeby dwa trójkąty wywalił!
!Ewert Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 świetnie, trawe tylko bym poprawił. DraB- ale żeś powiedział..
grzegerz Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 peter świetne.. ładne niebo .. pewnie w szopie:) taki test bez trawy :P ale bedzie. mies van der rohe to jest to :D co myslicie?
polka dot Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Aaa nie bijcie, tak mi się jakoś powiedziało 0o spoko, żartowałem, luźno!
t0m3k Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 grigoriob zeby miec taka aberracje na takim zdjeciu to obiektyw musialbys sobie sam zrobic w garazu :) jak sie poczyta to sie czlowiek dowie, ze jest to zjawisko niepozadane i zawodowcy (chodzi mi o fotografow) placa duuuuuzo za obiektywy zeby sie tego pozbyc, wiec po co robic z siebie kiepskiego, taniego "fotografa" dodajac aberracje do renderow?
Lis Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 taka tam: http://www.textury.pl/tymczasowy/penthouse_sypialnia_8_stycznia.mpg
mrkrzysiek Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Lis drugi render bardzo fajny szczególnie kolory budynku, co do animacji roleta mi się podoba i tulipany:) peter_muler ten render ładniejszy tylko jeszcze trawe bym poprawił dał disp może, grigoriob oba rendery za ciemne, ale na drugim masz fajnego ducha
buczer Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 jasne, trawe i inne duperele sie doda, na razie dopieszczam sam budynek tak żeby sie nie zawalił :) http://wloskowicz.pl/img/przychodnia_j_a.jpg
JunioR Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 peter zrobisz tutorial o oswietleniu ? oczywiscie z plikami max* ;]
!Ewert Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 peter kurde super to wygląda pełen respekt dla Ciebie! a teraz coś ode mnie ;) 6 6 6 Pozdrawiam
delf77 Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 wnetrze spoko ale to co sie dzieje za oknem jakos nie przemawia , tak samo to odbicie swiatel a nie lamp jest zle
!Ewert Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 No własnie jak zrobić żeby w szybie odbijały sie lapny bez vray lightów?
arturprx2 Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 to tam pod sufitem tyle vrejków wisi??? czy ja dobrze widze ?
pecet Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 chciałbym taki widok za oknem;) co do Twojego pytania to chyba zaznaczyć invisible, i odznaczyć affect specular
tweety Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 No własnie jak zrobić żeby w szybie odbijały sie lapny bez vray lightów? odznacz specular dla vraylighta, albo renderuj odbicia dla szyb osobno jeśli chcesz aby vraylight odbijał się w materiałach refleksyjnych. możesz też właczyć exlude dla szyby ale nie jestem pewien czy to zadziała.
delf77 Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 -oswietlenie swieci ale lampy na renderze wylaczone - z tego co pamietam to nacisnac prawym na lampy?lub lustro? i tam w opcjach obiektu cos tam ze spectacularem lub odbiciem wylaczyc ... ;/ eeee nie moge pomoc dokladnie bez maxa a w nie mam teraz u siebie ;/
JunioR Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 dodaj tam jakies duperele na tych biurkach bo wyglada pusto, no albo chociaz obrazki w ramkach.
!Ewert Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Spokojnie chłopaki wszystki bedzie :) juz mam to w głowie:)
t0m3k Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 biuro na Mount Everest :) szyba i to co za oknem do poprawy
Rekomendowane odpowiedzi