Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

O, Lis albo nie w humorze, albo go ta dachówka tak wkurzyła. :P

 

Wie ktoś może skąd takie postrzępione krawędzie? Żebym jakieś niskie parametry miał, ale przy całkiem wysokich robię. AQMC + Catmull.

 

sypialnia1copyhj0.jpg

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kurcze Lis, o co Ci chodzi ? Przecież ja tutaj nie projektuje domu tylko sobie testuje ustawienia. Dachówkę wstawiłem tylko dla testów żeby zobaczyć jak się prezentuje.

Napisano

pressenter to nie wyglada na wysokie ustawienia i nie tylko krawedzie szwankuja ale tez szum lekki jest...mysle ze podbic trzeba ustawienia aa i tyle...no i w rqmc albo zmniejszyc noise thresh albo w AA ustawic thres na 0,002 i odznaczyc "use rqmc"...mozliwe ze glupio mowie, jakos metoda prob i bledow przewaznie to robie + rady kolegow z tego forum:) dodatkowo troche ps'a by sie zdalo

 

ja co prawda skonczone ale gdzie tam do finished bede dawal

 

saleq2.jpg

Napisano

zaden problem

no moze i lepiej...do jasnosci i nasycenia zawsze jak cos tu pokazuje to sa jakies zastrzezenia:) moze monitor czas zmienic

to levelsy/curves?

 

a to

lazkabq1.jpg

jest ok pod tym wzgledem?

Napisano

Levels, kontrast, aberracja, winietowanie, glow na warstwie, saturacja, noise. Chyba wszystko :P

Ja to ustawiałem na LCD i max jasności.

 

Zapisuj sobie pliczki do np exr i potem --> władza, robisz co chcesz :D

Napisano

pressenter fajnie tylko ta koldra i dywan. miejscami przepalone i tapeta sie nie tiling'uje za dobrze.

 

KRZESLO "LOBSTER"

Speed modeling + pare renderkow no i jak ktos chce to mozna pobrac.

lobsterlz8.jpg

 

MAX9 + 3DS + OBJ

  • Like 3
  • Confused 1
Napisano

Hah! Panowie ale mam śmieszne pytanie. Dzięki czemu wyświetlane są bitmapy tekstur w widoku smooth? To jakaś zależność od formatu, w jakim jest bitmapa czy to może jakieś ustawienie? Bo kiedyś mi to gdzieś działało, a teraz nie chce. :/

Napisano

@fikołek: szczegółów nie znam, dlatego napisałem, że to cuda, ale na forum Vryja widziałem parę testów, gdzie goście ustawiali kilka obiektów tak, że ich powierzchnie się przecinały, a potem na tej podstawie robiły się renderki czegoś podobnego do rafy koralowej. Niestety nie wiem nawet czy na zwykłym Vryju można to zrobić, czy potrzeba czegoś jeszcze, ale efekt był co najmniej ciekawy :)

Napisano

t0m3k fajnie fajnie ale tez widze z piaskiem problem. kiedys nad tym dumałem ale nic konkretnego nie wydumałem. chodzi to zeby zamontować w jakis cudowny sposob dispa/bumpa w sss'ie. ale najs ;)

Napisano

pressenter- nie wiem czy ty projektujesz te aranżacje ale moim zdaniem strasznie to wszystko jednolite i na jedno kopyto;P

grunio- asfalt mogłby byc lepszy. ale miłe

Napisano

to od hawrok to raczej nie do gry. wyglada bardziej jakby niektore elementy subsurfa miały wyłączonego. skóra ciut za mocny bump i delikatnie zmniejszyć silę reflecta. gloss jest ok. i gdyby bardziej soczysty ten czarny był. ciemniejszy diff lub w Post podbic kontrast i skóra marzenie

Napisano

grigoriob: Bo tak wyszło, że zleceniodawca ten sam, i tak mu się podoba. :/ Poza tym ja też mam już swój styl, tzn o ile można powiedzieć o moich pracach, że w ogóle mają jakiś styl. Dodam w sumie jeszcze, że mój styl i jakość ogranicza troszkę sprzęt. Tylko się nie śmiejcie, ale pracuję na laptopie Core Duo 1,86GHz, 1GB ram. :D

Napisano

t0m3k, Xiz0r - dzieki za uwagi, jest kanciasto na pozostalych elementach bo sa bez MS jeszcze, poki co kozystam z laptopa i trzeba oszczedzac ;)

Napisano

grunio bardzo mi sie podobaja twoje rendery. Jeszcze widac sztucznosci ale jet blisko reala ;> czym renderowales?

 

p.s fajna masz stronke.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności