Skocz do zawartości

Scena 3D: Artificial Inteligence "Sztuczna Inteligencja"


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Troche dłubie sobie ostatnio scene taką z trochę większym przesłaniem.

Błędów mam co nie miara jak narazie i najprawdopodobnie zadnych textur/shaderów nie zrobie bo jestem noga jeśli o to chodzi..

 

Pierwszy wip:

ai1su0.th.jpg

Historia będzie się wyjasniać w miare updatów....

Narazie moge powiedziec ze jest to świat przyszłości w którym rządy objeły roboty.

 

Jeszcze długa droga...

pozdr.

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dooooobreeee. Nie wiem czemu ale moim pierwszym skojarzeniem jak zobaczyłem tą pracę był half-life 2. Może dlatego bo w i hl i w tej pracy występuje zeschizowane połączenie człowieka z maszyną. Ale to tylko takie moje luźne skojarzenie:)

Napisano

zapowiada sie ciekawie.. ja wytkne: prawe przedramie.. jakby dłoń była doklejana na kropelce.. lub jakmy miał reke złamana.. prawa stopa chybaza bardzo sie wygina.. chyba sciegna az tak by nie puscily.. no chyba ze koles jest baletnicą :)

 

pozdrowienia i powodzenia w pracy :)

Napisano

chyba jednak z deka za głębokie i za szerokie są szpary między tymi płytami chodnikowymi. ale może się czepiam. fajny ten robot, tylko to co ten gościu ma na głowie, wygląda trochę jak czepek na basen. tam gdzie on ma na ciele te takie kropki, dałbym połączenie do robota, tylko takimi cieniutkimi kabelkami, nie takimi jak te główne. bardzo fajnie się zapowiada. czekam na c.d.

Napisano

UPDEJT

 

Wybierałem sobie kolorki pod którymi bede renderował + robocik rzucający hologram + kabelki i detale

 

Myślałem nad słonecznym uśmiechniętym dniem jako kontrast do destrukcji która będzie nastepować:

ai2dy0.th.jpg

 

Albo ciemnym, jakby zadymionym, krajobrazem pasującym do klimatu:

ai3ns2.th.jpg

 

odnetniN: To są takie płyty chodnikowe. Całkim wymyślone przezemnie i zupełnie niepraktyczne. Troche za szerobie ale chciałem zrobić troche więcej trawy pomiędzy płytami.

BLADE: Widzę reke i noge. poprawie przy następnej okazji...

Arxis: Jak potem może uda mi sie zrobic jakiś szaderek metalu to czepek bedzie metalowy :) a to z tymi cieniutkimi kabelkami to juz taki pomysł był.

Teraz został wykonany tylko ze nie do robota tylko do pasa.

 

Reszta:Dzięki

Napisano

Pracka fajna. Mnie jednak podoba się bardziej wersja słoneczna.... Powodzenia w pracy.

Wzbudziłeś suże zainteresowanie i chyba publika nie da ci skończyć na szarych modelach :-)

Napisano

Yay Updejcik.

 

ai4nd2.th.jpg

Już mam 1 895 922 poly

 

Historia się rozwija... Mam do zrobienia finałowy model który wszystko wyjaśni.

 

Potrzebuje waszego feedbacku na temat miasta.

 

-Co tam można jeszcze dodać?

-Co można zmienić?

 

Potrzebuje jakis detali na tej scenie...

 

Dzięki ludzie za podtrzymanie na duchu...

Napisano

Fjnie wyszedł walący się budynek w tle.

Możesz dodać barierkę nad brzegiem, jakieś samochody (lub ich wraki), połamane ławki, może w pobliżu modelu jakiś kawałek murka, np z jakimś delikatnym, wypłowiałym graffiti

Napisano

Budynki ubogie, wiem. Już w nowej wersji będzie więcej detali... (czyt: Inne budynki)

 

A pozatym to nie jest taka odległa przyszłość ale miasta powinny być zdewastowane bo już tam nikt nie mieszka tak od 50 lat.

Miasto dopiero teraz jest niszczone tak naprawde...

 

Chce poniszczyć budynki w stylu poodłamywać kawałki tynku, kawałki ścian itp.

Da sie to zrobić booleanem ?

Napisano

Dziwne udo takie wybrzuszone, zlamana lewa reka w przedramieniu.

Przeslanie hmm...

a. Sadystyczne roboty znecaja sie nad czlowiekiem? czyzby mialy uczucia?

b. Roboty obchodza wlasnie tydzien pod haslem "szanuj zielen".

c. Roboty potrzebuja przestrzeni zyciowej . robia to za pomoca punktu a xD

d. Roboty krecą sekwencje do reklamy [na wczoraj], i potrzebowaly kogos kto sie plynnie porusza do mocapa.

d e f g h j i k ... nie chce mi sie pisac xD :D [lol].

Napisano

Ogólnie praca prezentuje się moim zdaniem super :) nie jestem profesjonalistą tak jak połowa z osób na tym forum ale ta lewa ręka wydaje mi się jakoś tak dziwnie wygięta.....? może złamana....:P

Powodzenia

Napisano

Pomysł wymiata. Fajny klimat... gratuluje. Wykonanie też dobre ;)

Z niecierpliwością czekam na finał :)

Napisano

czemu mi sie tak dzieje do cholery ??

nieudanenn8.th.jpg sampling 1/14 na 1

ai6km9.th.jpg sampling 1 na 1/14

 

Dlaczego to sie dzieje ?

 

Testowałem teźtury ale nawet żadnej nie mam w miejscu gdzie są te plamy...

No i nic nie przetestuje bo na kazdym renderze są te plamy...

Napisano

bardzo by mi sie przydała pomoc na powyzszy post. nie jestem w stanie nic przez to wyrenderowac by moc wam pokazac...

 

Dzięki

Napisano

czym renderujesz?

pokaż ustawienia rendera, może ktoś coś znajdzie.

ja niestety nie wiem, nigdy czegoś takiego nie widziałam.

Napisano

Grafa nie powinna miec nic do gadania przy renderach. Ja daaaawno temu miałem podobne jazdy jak się bawiłem brazilem i fotonami. Napisz dokładnie czym i z jakimi ustawieniami to renderujesz, może znajdzie sie jakiś ekspert :)

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano

Dobra renderuje w maxie 9 i wszystko jest gut przy tych samych ustawieniach... mam tylko 1mr_omni bez fotonów i skylighta. Bym se chyba głowe o sciane roztłókł gdybym miał czekac na GI jeszcze... Ale i tak wychodzi dobrze. Teraz musze sie pospieszyc ze sceną zanim mi trial wygasnie ;)

 

Updejcik:

ai7bzr1.th.jpg

 

Texturki i shaderki w robocie...

Troche jeszcze zmieniam ułorzenie miasta i budynki ale niedlugo wszystko powinno byc git...

Napisano

na rurze wygląda dobrze, ale na kulce tekstura jest dziwnie mapowana (tak wpoprzek tego pierścienia, bez jakiejś logiki), takie zadrapanie powinno się przy pierścieniu i innych nierównościach zachowywać inaczej.

Napisano

to jest zwykly blend shaderka z texturką. Texturka jest zmapowana jak chciałem, miał być jakby zachlapany a metal to shader z noise-bumpem tylko nie zmapowanym bo by mi sie gryzło z texturą...

Pozatym tego nawet nie bedzie widac na finałowym obrazku bo to jest tylko ten maly robocik. nie wiem po co to robie tak dokladnie.. :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności