Jump to content

Scena 3D: Artificial Inteligence "Sztuczna Inteligencja"


havoc

Recommended Posts

Troche dłubie sobie ostatnio scene taką z trochę większym przesłaniem.

Błędów mam co nie miara jak narazie i najprawdopodobnie zadnych textur/shaderów nie zrobie bo jestem noga jeśli o to chodzi..

 

Pierwszy wip:

ai1su0.th.jpg

Historia będzie się wyjasniać w miare updatów....

Narazie moge powiedziec ze jest to świat przyszłości w którym rządy objeły roboty.

 

Jeszcze długa droga...

pozdr.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zapowiada sie ciekawie.. ja wytkne: prawe przedramie.. jakby dłoń była doklejana na kropelce.. lub jakmy miał reke złamana.. prawa stopa chybaza bardzo sie wygina.. chyba sciegna az tak by nie puscily.. no chyba ze koles jest baletnicą :)

 

pozdrowienia i powodzenia w pracy :)

Link to comment
Share on other sites

chyba jednak z deka za głębokie i za szerokie są szpary między tymi płytami chodnikowymi. ale może się czepiam. fajny ten robot, tylko to co ten gościu ma na głowie, wygląda trochę jak czepek na basen. tam gdzie on ma na ciele te takie kropki, dałbym połączenie do robota, tylko takimi cieniutkimi kabelkami, nie takimi jak te główne. bardzo fajnie się zapowiada. czekam na c.d.

Link to comment
Share on other sites

UPDEJT

 

Wybierałem sobie kolorki pod którymi bede renderował + robocik rzucający hologram + kabelki i detale

 

Myślałem nad słonecznym uśmiechniętym dniem jako kontrast do destrukcji która będzie nastepować:

ai2dy0.th.jpg

 

Albo ciemnym, jakby zadymionym, krajobrazem pasującym do klimatu:

ai3ns2.th.jpg

 

odnetniN: To są takie płyty chodnikowe. Całkim wymyślone przezemnie i zupełnie niepraktyczne. Troche za szerobie ale chciałem zrobić troche więcej trawy pomiędzy płytami.

BLADE: Widzę reke i noge. poprawie przy następnej okazji...

Arxis: Jak potem może uda mi sie zrobic jakiś szaderek metalu to czepek bedzie metalowy :) a to z tymi cieniutkimi kabelkami to juz taki pomysł był.

Teraz został wykonany tylko ze nie do robota tylko do pasa.

 

Reszta:Dzięki

Link to comment
Share on other sites

Yay Updejcik.

 

ai4nd2.th.jpg

Już mam 1 895 922 poly

 

Historia się rozwija... Mam do zrobienia finałowy model który wszystko wyjaśni.

 

Potrzebuje waszego feedbacku na temat miasta.

 

-Co tam można jeszcze dodać?

-Co można zmienić?

 

Potrzebuje jakis detali na tej scenie...

 

Dzięki ludzie za podtrzymanie na duchu...

Link to comment
Share on other sites

Fjnie wyszedł walący się budynek w tle.

Możesz dodać barierkę nad brzegiem, jakieś samochody (lub ich wraki), połamane ławki, może w pobliżu modelu jakiś kawałek murka, np z jakimś delikatnym, wypłowiałym graffiti

Link to comment
Share on other sites

Budynki ubogie, wiem. Już w nowej wersji będzie więcej detali... (czyt: Inne budynki)

 

A pozatym to nie jest taka odległa przyszłość ale miasta powinny być zdewastowane bo już tam nikt nie mieszka tak od 50 lat.

Miasto dopiero teraz jest niszczone tak naprawde...

 

Chce poniszczyć budynki w stylu poodłamywać kawałki tynku, kawałki ścian itp.

Da sie to zrobić booleanem ?

Link to comment
Share on other sites

Dziwne udo takie wybrzuszone, zlamana lewa reka w przedramieniu.

Przeslanie hmm...

a. Sadystyczne roboty znecaja sie nad czlowiekiem? czyzby mialy uczucia?

b. Roboty obchodza wlasnie tydzien pod haslem "szanuj zielen".

c. Roboty potrzebuja przestrzeni zyciowej . robia to za pomoca punktu a xD

d. Roboty krecą sekwencje do reklamy [na wczoraj], i potrzebowaly kogos kto sie plynnie porusza do mocapa.

d e f g h j i k ... nie chce mi sie pisac xD :D [lol].

Link to comment
Share on other sites

czemu mi sie tak dzieje do cholery ??

nieudanenn8.th.jpg sampling 1/14 na 1

ai6km9.th.jpg sampling 1 na 1/14

 

Dlaczego to sie dzieje ?

 

Testowałem teźtury ale nawet żadnej nie mam w miejscu gdzie są te plamy...

No i nic nie przetestuje bo na kazdym renderze są te plamy...

Link to comment
Share on other sites

Grafa nie powinna miec nic do gadania przy renderach. Ja daaaawno temu miałem podobne jazdy jak się bawiłem brazilem i fotonami. Napisz dokładnie czym i z jakimi ustawieniami to renderujesz, może znajdzie sie jakiś ekspert :)

 

pozdrawiam

Mirach

Link to comment
Share on other sites

Dobra renderuje w maxie 9 i wszystko jest gut przy tych samych ustawieniach... mam tylko 1mr_omni bez fotonów i skylighta. Bym se chyba głowe o sciane roztłókł gdybym miał czekac na GI jeszcze... Ale i tak wychodzi dobrze. Teraz musze sie pospieszyc ze sceną zanim mi trial wygasnie ;)

 

Updejcik:

ai7bzr1.th.jpg

 

Texturki i shaderki w robocie...

Troche jeszcze zmieniam ułorzenie miasta i budynki ale niedlugo wszystko powinno byc git...

Link to comment
Share on other sites

to jest zwykly blend shaderka z texturką. Texturka jest zmapowana jak chciałem, miał być jakby zachlapany a metal to shader z noise-bumpem tylko nie zmapowanym bo by mi sie gryzło z texturą...

Pozatym tego nawet nie bedzie widac na finałowym obrazku bo to jest tylko ten maly robocik. nie wiem po co to robie tak dokladnie.. :/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy