Napisano 21 Październik 200618 l Troche dłubie sobie ostatnio scene taką z trochę większym przesłaniem. Błędów mam co nie miara jak narazie i najprawdopodobnie zadnych textur/shaderów nie zrobie bo jestem noga jeśli o to chodzi.. Pierwszy wip: Historia będzie się wyjasniać w miare updatów.... Narazie moge powiedziec ze jest to świat przyszłości w którym rządy objeły roboty. Jeszcze długa droga... pozdr.
Napisano 21 Październik 200618 l bardzo fajne ;] a to co on po tym chodzi to takie podloze? wyglada jak duze kafelki ;] ale pracka ogolnie bardzo fajna :D
Napisano 22 Październik 200618 l klimatyczne :) jak dociagniesz do konca to moze byc bardzo fajnie :)
Napisano 22 Październik 200618 l Dooooobreeee. Nie wiem czemu ale moim pierwszym skojarzeniem jak zobaczyłem tą pracę był half-life 2. Może dlatego bo w i hl i w tej pracy występuje zeschizowane połączenie człowieka z maszyną. Ale to tylko takie moje luźne skojarzenie:)
Napisano 22 Październik 200618 l zapowiada sie ciekawie.. ja wytkne: prawe przedramie.. jakby dłoń była doklejana na kropelce.. lub jakmy miał reke złamana.. prawa stopa chybaza bardzo sie wygina.. chyba sciegna az tak by nie puscily.. no chyba ze koles jest baletnicą :) pozdrowienia i powodzenia w pracy :)
Napisano 22 Październik 200618 l chyba jednak z deka za głębokie i za szerokie są szpary między tymi płytami chodnikowymi. ale może się czepiam. fajny ten robot, tylko to co ten gościu ma na głowie, wygląda trochę jak czepek na basen. tam gdzie on ma na ciele te takie kropki, dałbym połączenie do robota, tylko takimi cieniutkimi kabelkami, nie takimi jak te główne. bardzo fajnie się zapowiada. czekam na c.d.
Napisano 22 Październik 200618 l Autor UPDEJT Wybierałem sobie kolorki pod którymi bede renderował + robocik rzucający hologram + kabelki i detale Myślałem nad słonecznym uśmiechniętym dniem jako kontrast do destrukcji która będzie nastepować: Albo ciemnym, jakby zadymionym, krajobrazem pasującym do klimatu: odnetniN: To są takie płyty chodnikowe. Całkim wymyślone przezemnie i zupełnie niepraktyczne. Troche za szerobie ale chciałem zrobić troche więcej trawy pomiędzy płytami. BLADE: Widzę reke i noge. poprawie przy następnej okazji... Arxis: Jak potem może uda mi sie zrobic jakiś szaderek metalu to czepek bedzie metalowy :) a to z tymi cieniutkimi kabelkami to juz taki pomysł był. Teraz został wykonany tylko ze nie do robota tylko do pasa. Reszta:Dzięki
Napisano 23 Październik 200618 l Suuuper, iluzoryczny świat jak w Matrixie. BArdzo ładna, ambitna praca się zapowiada.
Napisano 23 Październik 200618 l Havoc z tym hologramem to podoba mi sie bardziej ta wersja ciemniejsza , a takie moje male pytanko ja zrobiles taki hologram? ;]
Napisano 23 Październik 200618 l Pracka fajna. Mnie jednak podoba się bardziej wersja słoneczna.... Powodzenia w pracy. Wzbudziłeś suże zainteresowanie i chyba publika nie da ci skończyć na szarych modelach :-)
Napisano 23 Październik 200618 l Do mnie to przeslanie trafia powolutku... juz ta pracka ma klimat... Bardzo ladnie!
Napisano 24 Październik 200618 l Autor Yay Updejcik. Już mam 1 895 922 poly Historia się rozwija... Mam do zrobienia finałowy model który wszystko wyjaśni. Potrzebuje waszego feedbacku na temat miasta. -Co tam można jeszcze dodać? -Co można zmienić? Potrzebuje jakis detali na tej scenie... Dzięki ludzie za podtrzymanie na duchu...
Napisano 24 Październik 200618 l Fjnie wyszedł walący się budynek w tle. Możesz dodać barierkę nad brzegiem, jakieś samochody (lub ich wraki), połamane ławki, może w pobliżu modelu jakiś kawałek murka, np z jakimś delikatnym, wypłowiałym graffiti
Napisano 24 Październik 200618 l Trochę ubogie te budynki w oddali. Ja bym postawił raczej na ruiny albo dodał więcej detali. Możesz jeszcze dodać dym który zasłoni te braki.
Napisano 24 Październik 200618 l hmm srodowisko powinno byc sterylne bo w koncu w tym swiecie ludzi juz nie ma ? wiec i miasto powinno byc stare itp =]
Napisano 25 Październik 200618 l Autor Budynki ubogie, wiem. Już w nowej wersji będzie więcej detali... (czyt: Inne budynki) A pozatym to nie jest taka odległa przyszłość ale miasta powinny być zdewastowane bo już tam nikt nie mieszka tak od 50 lat. Miasto dopiero teraz jest niszczone tak naprawde... Chce poniszczyć budynki w stylu poodłamywać kawałki tynku, kawałki ścian itp. Da sie to zrobić booleanem ?
Napisano 26 Październik 200618 l Autor Kolejny updejcik. ------------- Już chyba każdy rozumie przesłanie scenki nie ? ;)
Napisano 26 Październik 200618 l No jestem pod wrażeniem:) Robocik jest super!! Będziesz coś z nim jeszcze robił? Teksturował lub coś?
Napisano 26 Październik 200618 l Dziwne udo takie wybrzuszone, zlamana lewa reka w przedramieniu. Przeslanie hmm... a. Sadystyczne roboty znecaja sie nad czlowiekiem? czyzby mialy uczucia? b. Roboty obchodza wlasnie tydzien pod haslem "szanuj zielen". c. Roboty potrzebuja przestrzeni zyciowej . robia to za pomoca punktu a xD d. Roboty krecą sekwencje do reklamy [na wczoraj], i potrzebowaly kogos kto sie plynnie porusza do mocapa. d e f g h j i k ... nie chce mi sie pisac xD :D [lol].
Napisano 27 Październik 200618 l Dla mnie bomba :-) Fajnie wyszedł robocik! Całkiem skomplikowany model jak na drugi plan
Napisano 27 Październik 200618 l Stawiam na przesłanie pod literką d. Ewentualnie chorzy na stwardnienie rozsiane wyładowują negatywne emocje na przyrodzie.
Napisano 27 Październik 200618 l Ogólnie praca prezentuje się moim zdaniem super :) nie jestem profesjonalistą tak jak połowa z osób na tym forum ale ta lewa ręka wydaje mi się jakoś tak dziwnie wygięta.....? może złamana....:P Powodzenia
Napisano 27 Październik 200618 l Pomysł wymiata. Fajny klimat... gratuluje. Wykonanie też dobre ;) Z niecierpliwością czekam na finał :)
Napisano 31 Październik 200618 l Autor czemu mi sie tak dzieje do cholery ?? sampling 1/14 na 1 sampling 1 na 1/14 Dlaczego to sie dzieje ? Testowałem teźtury ale nawet żadnej nie mam w miejscu gdzie są te plamy... No i nic nie przetestuje bo na kazdym renderze są te plamy...
Napisano 2 Listopad 200618 l Autor bardzo by mi sie przydała pomoc na powyzszy post. nie jestem w stanie nic przez to wyrenderowac by moc wam pokazac... Dzięki
Napisano 2 Listopad 200618 l czym renderujesz? pokaż ustawienia rendera, może ktoś coś znajdzie. ja niestety nie wiem, nigdy czegoś takiego nie widziałam.
Napisano 2 Listopad 200618 l Ja tak mialem w vrayu przy Lancii... Jak obnizylem jakosc tekstur to problem zniknal... chyba komp (karta graf..???) nie wytrzymywal...
Napisano 2 Listopad 200618 l Grafa nie powinna miec nic do gadania przy renderach. Ja daaaawno temu miałem podobne jazdy jak się bawiłem brazilem i fotonami. Napisz dokładnie czym i z jakimi ustawieniami to renderujesz, może znajdzie sie jakiś ekspert :) pozdrawiam Mirach
Napisano 2 Listopad 200618 l Mi sie wydaje ze w scenie jest jakis material ktory robi takie artefakty. Na forum bylo pare razy chyba o tym...poszperaj troche
Napisano 15 Listopad 200618 l Autor Dobra renderuje w maxie 9 i wszystko jest gut przy tych samych ustawieniach... mam tylko 1mr_omni bez fotonów i skylighta. Bym se chyba głowe o sciane roztłókł gdybym miał czekac na GI jeszcze... Ale i tak wychodzi dobrze. Teraz musze sie pospieszyc ze sceną zanim mi trial wygasnie ;) Updejcik: Texturki i shaderki w robocie... Troche jeszcze zmieniam ułorzenie miasta i budynki ale niedlugo wszystko powinno byc git...
Napisano 15 Listopad 200618 l na rurze wygląda dobrze, ale na kulce tekstura jest dziwnie mapowana (tak wpoprzek tego pierścienia, bez jakiejś logiki), takie zadrapanie powinno się przy pierścieniu i innych nierównościach zachowywać inaczej.
Napisano 15 Listopad 200618 l True. Zabrudzenia i uszkodzenia powinny podążać za kształtem. To wygląda jak planar viewport mapping. Ja bym to proceduralnie ugryzł.
Napisano 15 Listopad 200618 l Autor to jest zwykly blend shaderka z texturką. Texturka jest zmapowana jak chciałem, miał być jakby zachlapany a metal to shader z noise-bumpem tylko nie zmapowanym bo by mi sie gryzło z texturą... Pozatym tego nawet nie bedzie widac na finałowym obrazku bo to jest tylko ten maly robocik. nie wiem po co to robie tak dokladnie.. :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto