Skocz do zawartości

Scena 3D: Artificial Inteligence "Sztuczna Inteligencja"


havoc

Rekomendowane odpowiedzi

Troche dłubie sobie ostatnio scene taką z trochę większym przesłaniem.

Błędów mam co nie miara jak narazie i najprawdopodobnie zadnych textur/shaderów nie zrobie bo jestem noga jeśli o to chodzi..

 

Pierwszy wip:

ai1su0.th.jpg

Historia będzie się wyjasniać w miare updatów....

Narazie moge powiedziec ze jest to świat przyszłości w którym rządy objeły roboty.

 

Jeszcze długa droga...

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

zapowiada sie ciekawie.. ja wytkne: prawe przedramie.. jakby dłoń była doklejana na kropelce.. lub jakmy miał reke złamana.. prawa stopa chybaza bardzo sie wygina.. chyba sciegna az tak by nie puscily.. no chyba ze koles jest baletnicą :)

 

pozdrowienia i powodzenia w pracy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jednak z deka za głębokie i za szerokie są szpary między tymi płytami chodnikowymi. ale może się czepiam. fajny ten robot, tylko to co ten gościu ma na głowie, wygląda trochę jak czepek na basen. tam gdzie on ma na ciele te takie kropki, dałbym połączenie do robota, tylko takimi cieniutkimi kabelkami, nie takimi jak te główne. bardzo fajnie się zapowiada. czekam na c.d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPDEJT

 

Wybierałem sobie kolorki pod którymi bede renderował + robocik rzucający hologram + kabelki i detale

 

Myślałem nad słonecznym uśmiechniętym dniem jako kontrast do destrukcji która będzie nastepować:

ai2dy0.th.jpg

 

Albo ciemnym, jakby zadymionym, krajobrazem pasującym do klimatu:

ai3ns2.th.jpg

 

odnetniN: To są takie płyty chodnikowe. Całkim wymyślone przezemnie i zupełnie niepraktyczne. Troche za szerobie ale chciałem zrobić troche więcej trawy pomiędzy płytami.

BLADE: Widzę reke i noge. poprawie przy następnej okazji...

Arxis: Jak potem może uda mi sie zrobic jakiś szaderek metalu to czepek bedzie metalowy :) a to z tymi cieniutkimi kabelkami to juz taki pomysł był.

Teraz został wykonany tylko ze nie do robota tylko do pasa.

 

Reszta:Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yay Updejcik.

 

ai4nd2.th.jpg

Już mam 1 895 922 poly

 

Historia się rozwija... Mam do zrobienia finałowy model który wszystko wyjaśni.

 

Potrzebuje waszego feedbacku na temat miasta.

 

-Co tam można jeszcze dodać?

-Co można zmienić?

 

Potrzebuje jakis detali na tej scenie...

 

Dzięki ludzie za podtrzymanie na duchu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budynki ubogie, wiem. Już w nowej wersji będzie więcej detali... (czyt: Inne budynki)

 

A pozatym to nie jest taka odległa przyszłość ale miasta powinny być zdewastowane bo już tam nikt nie mieszka tak od 50 lat.

Miasto dopiero teraz jest niszczone tak naprawde...

 

Chce poniszczyć budynki w stylu poodłamywać kawałki tynku, kawałki ścian itp.

Da sie to zrobić booleanem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne udo takie wybrzuszone, zlamana lewa reka w przedramieniu.

Przeslanie hmm...

a. Sadystyczne roboty znecaja sie nad czlowiekiem? czyzby mialy uczucia?

b. Roboty obchodza wlasnie tydzien pod haslem "szanuj zielen".

c. Roboty potrzebuja przestrzeni zyciowej . robia to za pomoca punktu a xD

d. Roboty krecą sekwencje do reklamy [na wczoraj], i potrzebowaly kogos kto sie plynnie porusza do mocapa.

d e f g h j i k ... nie chce mi sie pisac xD :D [lol].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu mi sie tak dzieje do cholery ??

nieudanenn8.th.jpg sampling 1/14 na 1

ai6km9.th.jpg sampling 1 na 1/14

 

Dlaczego to sie dzieje ?

 

Testowałem teźtury ale nawet żadnej nie mam w miejscu gdzie są te plamy...

No i nic nie przetestuje bo na kazdym renderze są te plamy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafa nie powinna miec nic do gadania przy renderach. Ja daaaawno temu miałem podobne jazdy jak się bawiłem brazilem i fotonami. Napisz dokładnie czym i z jakimi ustawieniami to renderujesz, może znajdzie sie jakiś ekspert :)

 

pozdrawiam

Mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra renderuje w maxie 9 i wszystko jest gut przy tych samych ustawieniach... mam tylko 1mr_omni bez fotonów i skylighta. Bym se chyba głowe o sciane roztłókł gdybym miał czekac na GI jeszcze... Ale i tak wychodzi dobrze. Teraz musze sie pospieszyc ze sceną zanim mi trial wygasnie ;)

 

Updejcik:

ai7bzr1.th.jpg

 

Texturki i shaderki w robocie...

Troche jeszcze zmieniam ułorzenie miasta i budynki ale niedlugo wszystko powinno byc git...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na rurze wygląda dobrze, ale na kulce tekstura jest dziwnie mapowana (tak wpoprzek tego pierścienia, bez jakiejś logiki), takie zadrapanie powinno się przy pierścieniu i innych nierównościach zachowywać inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest zwykly blend shaderka z texturką. Texturka jest zmapowana jak chciałem, miał być jakby zachlapany a metal to shader z noise-bumpem tylko nie zmapowanym bo by mi sie gryzło z texturą...

Pozatym tego nawet nie bedzie widac na finałowym obrazku bo to jest tylko ten maly robocik. nie wiem po co to robie tak dokladnie.. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności