havoc Napisano 21 Październik 2006 Share Napisano 21 Październik 2006 Troche dłubie sobie ostatnio scene taką z trochę większym przesłaniem. Błędów mam co nie miara jak narazie i najprawdopodobnie zadnych textur/shaderów nie zrobie bo jestem noga jeśli o to chodzi.. Pierwszy wip: Historia będzie się wyjasniać w miare updatów.... Narazie moge powiedziec ze jest to świat przyszłości w którym rządy objeły roboty. Jeszcze długa droga... pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 21 Październik 2006 Share Napisano 21 Październik 2006 bardzo fajne ;] a to co on po tym chodzi to takie podloze? wyglada jak duze kafelki ;] ale pracka ogolnie bardzo fajna :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 22 Październik 2006 Share Napisano 22 Październik 2006 klimatyczne :) jak dociagniesz do konca to moze byc bardzo fajnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 22 Październik 2006 Share Napisano 22 Październik 2006 NAPRAWDE CIEKAWE, NIE ZAWIEDZ Z RESZszta materialow, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steve_loopez Napisano 22 Październik 2006 Share Napisano 22 Październik 2006 Dooooobreeee. Nie wiem czemu ale moim pierwszym skojarzeniem jak zobaczyłem tą pracę był half-life 2. Może dlatego bo w i hl i w tej pracy występuje zeschizowane połączenie człowieka z maszyną. Ale to tylko takie moje luźne skojarzenie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 22 Październik 2006 Share Napisano 22 Październik 2006 zapowiada sie ciekawie.. ja wytkne: prawe przedramie.. jakby dłoń była doklejana na kropelce.. lub jakmy miał reke złamana.. prawa stopa chybaza bardzo sie wygina.. chyba sciegna az tak by nie puscily.. no chyba ze koles jest baletnicą :) pozdrowienia i powodzenia w pracy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arxis Napisano 22 Październik 2006 Share Napisano 22 Październik 2006 chyba jednak z deka za głębokie i za szerokie są szpary między tymi płytami chodnikowymi. ale może się czepiam. fajny ten robot, tylko to co ten gościu ma na głowie, wygląda trochę jak czepek na basen. tam gdzie on ma na ciele te takie kropki, dałbym połączenie do robota, tylko takimi cieniutkimi kabelkami, nie takimi jak te główne. bardzo fajnie się zapowiada. czekam na c.d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 22 Październik 2006 Autor Share Napisano 22 Październik 2006 UPDEJT Wybierałem sobie kolorki pod którymi bede renderował + robocik rzucający hologram + kabelki i detale Myślałem nad słonecznym uśmiechniętym dniem jako kontrast do destrukcji która będzie nastepować: Albo ciemnym, jakby zadymionym, krajobrazem pasującym do klimatu: odnetniN: To są takie płyty chodnikowe. Całkim wymyślone przezemnie i zupełnie niepraktyczne. Troche za szerobie ale chciałem zrobić troche więcej trawy pomiędzy płytami. BLADE: Widzę reke i noge. poprawie przy następnej okazji... Arxis: Jak potem może uda mi sie zrobic jakiś szaderek metalu to czepek bedzie metalowy :) a to z tymi cieniutkimi kabelkami to juz taki pomysł był. Teraz został wykonany tylko ze nie do robota tylko do pasa. Reszta:Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 22 Październik 2006 Share Napisano 22 Październik 2006 poruszyl mnie pomysl, gratuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steve_loopez Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 Suuuper, iluzoryczny świat jak w Matrixie. BArdzo ładna, ambitna praca się zapowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 Havoc z tym hologramem to podoba mi sie bardziej ta wersja ciemniejsza , a takie moje male pytanko ja zrobiles taki hologram? ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 Pracka fajna. Mnie jednak podoba się bardziej wersja słoneczna.... Powodzenia w pracy. Wzbudziłeś suże zainteresowanie i chyba publika nie da ci skończyć na szarych modelach :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 Do mnie to przeslanie trafia powolutku... juz ta pracka ma klimat... Bardzo ladnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ferni Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 zajefajny ciekawy pomysl czekam na koncowy efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 świetny pomysł !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 24 Październik 2006 Autor Share Napisano 24 Październik 2006 Yay Updejcik. Już mam 1 895 922 poly Historia się rozwija... Mam do zrobienia finałowy model który wszystko wyjaśni. Potrzebuje waszego feedbacku na temat miasta. -Co tam można jeszcze dodać? -Co można zmienić? Potrzebuje jakis detali na tej scenie... Dzięki ludzie za podtrzymanie na duchu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 24 Październik 2006 Share Napisano 24 Październik 2006 Fjnie wyszedł walący się budynek w tle. Możesz dodać barierkę nad brzegiem, jakieś samochody (lub ich wraki), połamane ławki, może w pobliżu modelu jakiś kawałek murka, np z jakimś delikatnym, wypłowiałym graffiti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 24 Październik 2006 Share Napisano 24 Październik 2006 Trochę ubogie te budynki w oddali. Ja bym postawił raczej na ruiny albo dodał więcej detali. Możesz jeszcze dodać dym który zasłoni te braki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 24 Październik 2006 Share Napisano 24 Październik 2006 hmm srodowisko powinno byc sterylne bo w koncu w tym swiecie ludzi juz nie ma ? wiec i miasto powinno byc stare itp =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 25 Październik 2006 Autor Share Napisano 25 Październik 2006 Budynki ubogie, wiem. Już w nowej wersji będzie więcej detali... (czyt: Inne budynki) A pozatym to nie jest taka odległa przyszłość ale miasta powinny być zdewastowane bo już tam nikt nie mieszka tak od 50 lat. Miasto dopiero teraz jest niszczone tak naprawde... Chce poniszczyć budynki w stylu poodłamywać kawałki tynku, kawałki ścian itp. Da sie to zrobić booleanem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 25 Październik 2006 Share Napisano 25 Październik 2006 zbluruj te miasto w oddali troche :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 26 Październik 2006 Autor Share Napisano 26 Październik 2006 Kolejny updejcik. ------------- Już chyba każdy rozumie przesłanie scenki nie ? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 26 Październik 2006 Share Napisano 26 Październik 2006 cool modelik :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diablos Napisano 26 Październik 2006 Share Napisano 26 Październik 2006 No jestem pod wrażeniem:) Robocik jest super!! Będziesz coś z nim jeszcze robił? Teksturował lub coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 26 Październik 2006 Share Napisano 26 Październik 2006 Intrygujące -czekam na finał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 26 Październik 2006 Share Napisano 26 Październik 2006 Jak dotąd tylko sie przygladałem, to sie robi coraz ciekawsze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brumugun Napisano 26 Październik 2006 Share Napisano 26 Październik 2006 Dziwne udo takie wybrzuszone, zlamana lewa reka w przedramieniu. Przeslanie hmm... a. Sadystyczne roboty znecaja sie nad czlowiekiem? czyzby mialy uczucia? b. Roboty obchodza wlasnie tydzien pod haslem "szanuj zielen". c. Roboty potrzebuja przestrzeni zyciowej . robia to za pomoca punktu a xD d. Roboty krecą sekwencje do reklamy [na wczoraj], i potrzebowaly kogos kto sie plynnie porusza do mocapa. d e f g h j i k ... nie chce mi sie pisac xD :D [lol]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 27 Październik 2006 Share Napisano 27 Październik 2006 Dla mnie bomba :-) Fajnie wyszedł robocik! Całkiem skomplikowany model jak na drugi plan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 27 Październik 2006 Share Napisano 27 Październik 2006 Stawiam na przesłanie pod literką d. Ewentualnie chorzy na stwardnienie rozsiane wyładowują negatywne emocje na przyrodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sanderalek Napisano 27 Październik 2006 Share Napisano 27 Październik 2006 Ogólnie praca prezentuje się moim zdaniem super :) nie jestem profesjonalistą tak jak połowa z osób na tym forum ale ta lewa ręka wydaje mi się jakoś tak dziwnie wygięta.....? może złamana....:P Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość obo Napisano 27 Październik 2006 Share Napisano 27 Październik 2006 Pomysł wymiata. Fajny klimat... gratuluje. Wykonanie też dobre ;) Z niecierpliwością czekam na finał :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 28 Październik 2006 Autor Share Napisano 28 Październik 2006 ta ręka połamana jest winą bipeda. Właśnie zauwazyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 28 Październik 2006 Share Napisano 28 Październik 2006 mi tez scena sie podoba :) oby tak dalej! pionier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 31 Październik 2006 Autor Share Napisano 31 Październik 2006 czemu mi sie tak dzieje do cholery ?? sampling 1/14 na 1 sampling 1 na 1/14 Dlaczego to sie dzieje ? Testowałem teźtury ale nawet żadnej nie mam w miejscu gdzie są te plamy... No i nic nie przetestuje bo na kazdym renderze są te plamy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 2 Listopad 2006 Autor Share Napisano 2 Listopad 2006 bardzo by mi sie przydała pomoc na powyzszy post. nie jestem w stanie nic przez to wyrenderowac by moc wam pokazac... Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 2 Listopad 2006 Share Napisano 2 Listopad 2006 czym renderujesz? pokaż ustawienia rendera, może ktoś coś znajdzie. ja niestety nie wiem, nigdy czegoś takiego nie widziałam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 2 Listopad 2006 Share Napisano 2 Listopad 2006 Ja tak mialem w vrayu przy Lancii... Jak obnizylem jakosc tekstur to problem zniknal... chyba komp (karta graf..???) nie wytrzymywal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 2 Listopad 2006 Share Napisano 2 Listopad 2006 Grafa nie powinna miec nic do gadania przy renderach. Ja daaaawno temu miałem podobne jazdy jak się bawiłem brazilem i fotonami. Napisz dokładnie czym i z jakimi ustawieniami to renderujesz, może znajdzie sie jakiś ekspert :) pozdrawiam Mirach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 2 Listopad 2006 Share Napisano 2 Listopad 2006 Mi sie wydaje ze w scenie jest jakis material ktory robi takie artefakty. Na forum bylo pare razy chyba o tym...poszperaj troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 15 Listopad 2006 Autor Share Napisano 15 Listopad 2006 Dobra renderuje w maxie 9 i wszystko jest gut przy tych samych ustawieniach... mam tylko 1mr_omni bez fotonów i skylighta. Bym se chyba głowe o sciane roztłókł gdybym miał czekac na GI jeszcze... Ale i tak wychodzi dobrze. Teraz musze sie pospieszyc ze sceną zanim mi trial wygasnie ;) Updejcik: Texturki i shaderki w robocie... Troche jeszcze zmieniam ułorzenie miasta i budynki ale niedlugo wszystko powinno byc git... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 15 Listopad 2006 Share Napisano 15 Listopad 2006 na rurze wygląda dobrze, ale na kulce tekstura jest dziwnie mapowana (tak wpoprzek tego pierścienia, bez jakiejś logiki), takie zadrapanie powinno się przy pierścieniu i innych nierównościach zachowywać inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 15 Listopad 2006 Share Napisano 15 Listopad 2006 True. Zabrudzenia i uszkodzenia powinny podążać za kształtem. To wygląda jak planar viewport mapping. Ja bym to proceduralnie ugryzł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 15 Listopad 2006 Autor Share Napisano 15 Listopad 2006 to jest zwykly blend shaderka z texturką. Texturka jest zmapowana jak chciałem, miał być jakby zachlapany a metal to shader z noise-bumpem tylko nie zmapowanym bo by mi sie gryzło z texturą... Pozatym tego nawet nie bedzie widac na finałowym obrazku bo to jest tylko ten maly robocik. nie wiem po co to robie tak dokladnie.. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się