Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Troche d艂ubie sobie ostatnio scene tak膮 z troch臋 wi臋kszym przes艂aniem.

B艂臋d贸w mam co nie miara jak narazie i najprawdopodobnie zadnych textur/shader贸w nie zrobie bo jestem noga je艣li o to chodzi..

Pierwszy wip:

ai1su0.th.jpg

Historia b臋dzie si臋 wyjasnia膰 w miare updat贸w....

Narazie moge powiedziec ze jest to 艣wiat przysz艂o艣ci w kt贸rym rz膮dy obje艂y roboty.

Jeszcze d艂uga droga...

pozdr.

  • Odpowiedzi 42
  • Wy艣wietle艅 5,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo fajne ;] a to co on po tym chodzi to takie podloze? wyglada jak duze kafelki ;] ale pracka ogolnie bardzo fajna :D

Napisano

Dooooobreeee. Nie wiem czemu ale moim pierwszym skojarzeniem jak zobaczy艂em t膮 prac臋 by艂 half-life 2. Mo偶e dlatego bo w i hl i w tej pracy wyst臋puje zeschizowane po艂膮czenie cz艂owieka z maszyn膮. Ale to tylko takie moje lu藕ne skojarzenie:)

Napisano

zapowiada sie ciekawie.. ja wytkne: prawe przedramie.. jakby d艂o艅 by艂a doklejana na kropelce.. lub jakmy mia艂 reke z艂amana.. prawa stopa chybaza bardzo sie wygina.. chyba sciegna az tak by nie puscily.. no chyba ze koles jest baletnic膮 :)

pozdrowienia i powodzenia w pracy :)

Napisano

chyba jednak z deka za g艂臋bokie i za szerokie s膮 szpary mi臋dzy tymi p艂ytami chodnikowymi. ale mo偶e si臋 czepiam. fajny ten robot, tylko to co ten go艣ciu ma na g艂owie, wygl膮da troch臋 jak czepek na basen. tam gdzie on ma na ciele te takie kropki, da艂bym po艂膮czenie do robota, tylko takimi cieniutkimi kabelkami, nie takimi jak te g艂贸wne. bardzo fajnie si臋 zapowiada. czekam na c.d.

Napisano
  • Autor

UPDEJT

Wybiera艂em sobie kolorki pod kt贸rymi bede renderowa艂 + robocik rzucaj膮cy hologram + kabelki i detale

My艣la艂em nad s艂onecznym u艣miechni臋tym dniem jako kontrast do destrukcji kt贸ra b臋dzie nastepowa膰:

ai2dy0.th.jpg

Albo ciemnym, jakby zadymionym, krajobrazem pasuj膮cym do klimatu:

ai3ns2.th.jpg

odnetniN: To s膮 takie p艂yty chodnikowe. Ca艂kim wymy艣lone przezemnie i zupe艂nie niepraktyczne. Troche za szerobie ale chcia艂em zrobi膰 troche wi臋cej trawy pomi臋dzy p艂ytami.

BLADE: Widz臋 reke i noge. poprawie przy nast臋pnej okazji...

Arxis: Jak potem mo偶e uda mi sie zrobic jaki艣 szaderek metalu to czepek bedzie metalowy :) a to z tymi cieniutkimi kabelkami to juz taki pomys艂 by艂.

Teraz zosta艂 wykonany tylko ze nie do robota tylko do pasa.

Reszta:Dzi臋ki

Napisano

Havoc z tym hologramem to podoba mi sie bardziej ta wersja ciemniejsza , a takie moje male pytanko ja zrobiles taki hologram? ;]

Napisano

Pracka fajna. Mnie jednak podoba si臋 bardziej wersja s艂oneczna.... Powodzenia w pracy.

Wzbudzi艂e艣 su偶e zainteresowanie i chyba publika nie da ci sko艅czy膰 na szarych modelach :-)

Napisano
  • Autor

Yay Updejcik.

ai4nd2.th.jpg

Ju偶 mam 1 895 922 poly

Historia si臋 rozwija... Mam do zrobienia fina艂owy model kt贸ry wszystko wyja艣ni.

Potrzebuje waszego feedbacku na temat miasta.

-Co tam mo偶na jeszcze doda膰?

-Co mo偶na zmieni膰?

Potrzebuje jakis detali na tej scenie...

Dzi臋ki ludzie za podtrzymanie na duchu...

Napisano

Fjnie wyszed艂 wal膮cy si臋 budynek w tle.

Mo偶esz doda膰 barierk臋 nad brzegiem, jakie艣 samochody (lub ich wraki), po艂amane 艂awki, mo偶e w pobli偶u modelu jaki艣 kawa艂ek murka, np z jakim艣 delikatnym, wyp艂owia艂ym graffiti

Napisano

Troch臋 ubogie te budynki w oddali. Ja bym postawi艂 raczej na ruiny albo doda艂 wi臋cej detali. Mo偶esz jeszcze doda膰 dym kt贸ry zas艂oni te braki.

Napisano

hmm srodowisko powinno byc sterylne bo w koncu w tym swiecie ludzi juz nie ma ? wiec i miasto powinno byc stare itp =]

Napisano
  • Autor

Budynki ubogie, wiem. Ju偶 w nowej wersji b臋dzie wi臋cej detali... (czyt: Inne budynki)

A pozatym to nie jest taka odleg艂a przysz艂o艣膰 ale miasta powinny by膰 zdewastowane bo ju偶 tam nikt nie mieszka tak od 50 lat.

Miasto dopiero teraz jest niszczone tak naprawde...

Chce poniszczy膰 budynki w stylu pood艂amywa膰 kawa艂ki tynku, kawa艂ki 艣cian itp.

Da sie to zrobi膰 booleanem ?

Napisano
  • Autor

Kolejny updejcik.

ai5fl1.th.jpg

-------------

airobo1ja4.th.jpg

airobo3nh6.th.jpg

Ju偶 chyba ka偶dy rozumie przes艂anie scenki nie ? ;)

Napisano

No jestem pod wra偶eniem:) Robocik jest super!! B臋dziesz co艣 z nim jeszcze robi艂? Teksturowa艂 lub co艣?

Napisano

Jak dot膮d tylko sie przyglada艂em, to sie robi coraz ciekawsze ;)

Napisano

Dziwne udo takie wybrzuszone, zlamana lewa reka w przedramieniu.

Przeslanie hmm...

a. Sadystyczne roboty znecaja sie nad czlowiekiem? czyzby mialy uczucia?

b. Roboty obchodza wlasnie tydzien pod haslem "szanuj zielen".

c. Roboty potrzebuja przestrzeni zyciowej . robia to za pomoca punktu a xD

d. Roboty krec膮 sekwencje do reklamy [na wczoraj], i potrzebowaly kogos kto sie plynnie porusza do mocapa.

d e f g h j i k ... nie chce mi sie pisac xD :D [lol].

Napisano

Dla mnie bomba :-)

Fajnie wyszed艂 robocik! Ca艂kiem skomplikowany model jak na drugi plan

Napisano

Og贸lnie praca prezentuje si臋 moim zdaniem super :) nie jestem profesjonalist膮 tak jak po艂owa z os贸b na tym forum ale ta lewa r臋ka wydaje mi si臋 jako艣 tak dziwnie wygi臋ta.....? mo偶e z艂amana....:P

Powodzenia

Napisano

Pomys艂 wymiata. Fajny klimat... gratuluje. Wykonanie te偶 dobre ;)

Z niecierpliwo艣ci膮 czekam na fina艂 :)

Napisano
  • Autor

ta r臋ka po艂amana jest win膮 bipeda. W艂a艣nie zauwazy艂em

Napisano
  • Autor

czemu mi sie tak dzieje do cholery ??

nieudanenn8.th.jpg sampling 1/14 na 1

ai6km9.th.jpg sampling 1 na 1/14

Dlaczego to sie dzieje ?

Testowa艂em te藕tury ale nawet 偶adnej nie mam w miejscu gdzie s膮 te plamy...

No i nic nie przetestuje bo na kazdym renderze s膮 te plamy...

Napisano
  • Autor

bardzo by mi sie przyda艂a pomoc na powyzszy post. nie jestem w stanie nic przez to wyrenderowac by moc wam pokazac...

Dzi臋ki

Napisano

czym renderujesz?

poka偶 ustawienia rendera, mo偶e kto艣 co艣 znajdzie.

ja niestety nie wiem, nigdy czego艣 takiego nie widzia艂am.

Napisano

Grafa nie powinna miec nic do gadania przy renderach. Ja daaaawno temu mia艂em podobne jazdy jak si臋 bawi艂em brazilem i fotonami. Napisz dok艂adnie czym i z jakimi ustawieniami to renderujesz, mo偶e znajdzie sie jaki艣 ekspert :)

pozdrawiam

Mirach

Napisano

Mi sie wydaje ze w scenie jest jakis material ktory robi takie artefakty. Na forum bylo pare razy chyba o tym...poszperaj troche

Napisano
  • Autor

Dobra renderuje w maxie 9 i wszystko jest gut przy tych samych ustawieniach... mam tylko 1mr_omni bez foton贸w i skylighta. Bym se chyba g艂owe o sciane rozt艂贸k艂 gdybym mia艂 czekac na GI jeszcze... Ale i tak wychodzi dobrze. Teraz musze sie pospieszyc ze scen膮 zanim mi trial wygasnie ;)

Updejcik:

ai7bzr1.th.jpg

Texturki i shaderki w robocie...

Troche jeszcze zmieniam u艂orzenie miasta i budynki ale niedlugo wszystko powinno byc git...

Napisano

na rurze wygl膮da dobrze, ale na kulce tekstura jest dziwnie mapowana (tak wpoprzek tego pier艣cienia, bez jakiej艣 logiki), takie zadrapanie powinno si臋 przy pier艣cieniu i innych nier贸wno艣ciach zachowywa膰 inaczej.

Napisano

True. Zabrudzenia i uszkodzenia powinny pod膮偶a膰 za kszta艂tem. To wygl膮da jak planar viewport mapping. Ja bym to proceduralnie ugryz艂.

Napisano
  • Autor

to jest zwykly blend shaderka z texturk膮. Texturka jest zmapowana jak chcia艂em, mia艂 by膰 jakby zachlapany a metal to shader z noise-bumpem tylko nie zmapowanym bo by mi sie gryz艂o z textur膮...

Pozatym tego nawet nie bedzie widac na fina艂owym obrazku bo to jest tylko ten maly robocik. nie wiem po co to robie tak dokladnie.. :/

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci