Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Kolejne wieści z Nicolas Games - przeniesienie Frontline i rozwiązanie zespołu.

http://www.gram.pl/news_8A3eJ,u4_Nicolas_Games_przenosi_Frontline_z_Bydgoszczy_do_Katowic_i_rozwiazuje_zespol.html

 

Jak zwykle w takiej sytuacji są dwie wersje: Nicolasa i byłych pracowników Frontline. Znając życie i choć trochę sytuację skłaniam się ku drugiej wersji.

 

Zwłaszcza, że w komentarzach pod notką jest coś takiego:

 

SPROSTOWANIE

Jako osoba upoważniona przez byłych członków zespołu Frontline, pragnę sprostować, że pracownicy rozstali się z firmą z art. 55 §11 Kodeksu Pracy – rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia z winy pracodawcy, z powodu ciężkiego naruszenia podstawowych obowiązków pracodawcy wobec pracownika ( nagminne, nieterminowe wypłacanie wynagrodzenia za wykonywaną pracę). Tym samym zespół nie wykazał dalszej cierpliwości we współpracy z ze spółka Fronltine oraz Nicolas Games – włączając w to Bydgoszcz i Katowice. Ponadto, nie bez znaczenia była okoliczność iż począwszy od końca czerwca do dnia rezygnacji pracowników, pracownicy pozbawieni byli miejsca wykonywania pracy, gdyż została zerwana umowa najmu lokalu z Nicolas Games ze względu na brak płatności czynszowych jakie Nikolas Games winien dokonywać na rzecz właściciela lokalu. Tym samym wobec braku płatności wynagrodzeń oraz brakiem płatności za wynajmowaną powierzchnię stanowiącą miejsce pracy pracowników, decyzja podjęta przez pracowników mogła być tylko jedna i jest w pełni uzasadniona. Na dzień dzisiejszy pozostałych informacji, byli pracownicy Frontline zdecydowali się nie ujawniać, niemniej jednak powyższe sprostowanie wydawało się niezbędnym minimum ze względu na narastające fałszywe informacje co do wyżej wymienionej kwestii. Dodatkowo dementujemy jakoby Frontline posiadało kiedykolwiek oddział w Zabrzu zarówno w znaczeniu formalnym jak i organizacyjnym (dociekliwi potwierdzą to w KRS).

Napisano
Zaś CD Projekt RED ma powstrzymać THQ od "prowadzenia działań dystrybucyjnych i promocyjnych do czasu rozstrzygnięcia sporu".

gdzieś miedzy tym co wyżej, a wolą Namco do utarcia nosa Optimusowi.

Napisano
gdzieś miedzy tym co wyżej, a wolą Namco do utarcia nosa Optimusowi.

 

THQ nie odpowiada za globalną dystrybucję W2, więc nie odpowiada za datę premiery.

Napisano

wrzuciłem jako ciekawostkę ale jeżeli już maja podpisana umowę to albo opóźnią wszystko albo skomplikują sobie sprawę prawnie i finansowo.

Napisano

Co do sytuacji nicolasowej to lubię czytać spekulacje na podstawie spekulacji :), prowadzą czasem do tak zaskakujących wniosków :)

Napisano

SoAd a co masz myśli mówiąc o spekulacjach? Jest faktem, że Frontline sie przewróciło. Nie ma tu nic ze spekulacji.

 

http://www.bankier.pl/forum/pokaz_tresc.html?thread_id=2304151&strona=1

 

"Naszym kolegom z Nicolas Games, mimo podejścia do naszych osób, życzymy powodzenia i wieloletniej zabawy przy realizacji projektu Afterfall."

 

Mistrz.

 

 

A CDP to jednak jest prawdziwa firma z branży rozrywkowej - cały czas mi dostarcza rozrywki.

Napisano

Mówię tutaj o generalizacji i opieraniu swoich opinii na np jakims nieokreślonym krzykaczu i określaniu go mianem głosu pracowników Frontlina, podczas gdy osoby, które naprawdę mają w tym wszystkim czynny udział wogóle się nie wypowiadają, bo nie ma po co.

Napisano

SoAd: wiesz to jest jakiś głos z drugiej strony. Monologi są nudne. Oczywiście wiadomo, że fajnie jakby sie podpisał imieniem i nazwiskiem, a prawda leży po środku - ale to takie oczywistości. Na pewno stało sie tam coś bardzo złego i pewnie nie dowiemy sie co. Szkoda i tego, że tam sie źle działo i tego, że sie nie dowiemy :)

 

Reanimatorze a może zajmiesz sie adwertajzingiem Wieśka na Xboxa? Macie tam jakiś programistów co skończyli jakikolwiek projekt Xboxowy? ;)

Napisano

co do nicolasow, to nie raz obilo mi sie o uszy od znajomych ze nicolas jest "niewyplacalny" i ludzie po 3 miechy czekaja na swoje zarobione pieniadze, tak wiec niezdziwil bym sie gdyby kolo od komenta mowil szczera prawde....

 

a tak na marginesie mam przeczucie ze po wydaniu calego Afterfalla, nicolas albo zakonczy dzialalnosc, albo przerzuci sie na gierki casualowe na komorki...

Napisano

Filmik z Hard Reseta wygląda obiecująco. Ja mam dodatkowo nadzieję, że warstwa fabularna będzie na wysokim poziomie, jak zapowiadają twórcy.

Napisano

AI w hard resecie nie wyglada obiecująco, ale moze reszta da radę. Tworzenie grafi ciemnego miasta przyszłości nie jest w sumie trudne. Śmiesznie wygląda ta błona z plazmą w broni. Najpierw pomyślałem, że to będzie mana :)

Napisano

Ja jestem nieco zawiedziony szczerze mówiąc. Nie spodziewałem się kolejnej strzelanki pokroju Painkillera, tylko czegoś bardziej ambitnego :/

 

Mam nadzieję, że w grze będzie więcej mięska, nie tylko 'szczelanie' do wszystkiego co się rusza.

Napisano

A ja jestem zadowolony z powrotu do eee korzeni fps. Bez autoregeneracji i autoprzechodzenia samego siebie gry (shootera...) No i cieszy mnie wylacznosc na PC :)

 

Olaf - mi sie wydaje ze wlasnie tworzenie w ograniczonej(do mocno czarno ciemnych ) palecie barw jest rudniejsze.

 

Zajebiscie mi sie tez podejscie podoba do marketingu. Co tam meczylem ich zeby w koncu cos pokazali,a tu 2 lata ciszy i na chwile przed premiera. Tak to powinno sie robic... :D

Napisano

w ciemności łatwo zrobić grę świateł i takie tam. Oczywiscie życze powodzenia ale jezeli będzie kosztowac podobnie do RAGE, to moze byc ciężko. Tam gameplay jaki ogladałem i reakcje przeciwników mnie zniszczyły.

Napisano

Ze swiatlem sie zgodze - w ciemnosci iskry swiecace juz wygladaja fajnie. Wydaje mi sie ze przy kilku osobach tworzacych lvl, badz generalnie levele w grze musialby ktos trzymac piecze na drykecja artystyczna. co by to wsjo wyglada zacnie zacnawo...

Napisano

Niekoniecznie podoba mi sie marketing zaczety 3 lata przed premiera, ale na miesiac przed wydaniem to troche malo wiadomo, nie sadzisz?

 

Mnie sie to zupelnie nie podoba. Mam wrazenie, jakby chlopcy chcieli cos ukryc. Mam tez nadzieje bardzo sie mylic, bo zycze im jak najlepiej.

Napisano
Niekoniecznie podoba mi sie marketing zaczety 3 lata przed premiera, ale na miesiac przed wydaniem to troche malo wiadomo, nie sadzisz?

 

Mnie sie to zupelnie nie podoba. Mam wrazenie, jakby chlopcy chcieli cos ukryc. Mam tez nadzieje bardzo sie mylic, bo zycze im jak najlepiej.

 

W sumie racja. Troche moze przesadzili. Pol roku to chyba optymalny okres..

Napisano

Nie znam calej sytuacji wiec moge sie mylic, ale z tego co sie domyslam to Wild Hog robili ta gre finansujac ja sami, majac produkt prawie skonczony, zaczeli szukac wydawcy. Z tego co widac nie bylo chetnych na wydanie gry w formie pudelkowej, mozna sie domyslac ze zawazylo chociazby to, ze tylko na PC. Dlatego gra bedzie zapewne dystrybuowana przez developera w formie elektronicznej, np przez Steam.

 

Stad tez, "marketing", pozny w stosunku do standardow branzy, robiony pewnie przez samo studio i raczej oszczedny :)

Napisano

Znamy sie na robieniu gier. Marketingu dopiero sie uczymy. Powolutku. Ja tam nadal uważam, że lepiej najpierw jest mieć grę i ją reklamować, niż gadać cały czas o tym jaka to zajebista nie będzie. Podmalowywanie screenów zanim będzie gotowy rendering też imo jest słabe. Teraz mamy konkret i możemy pokazywać.

Gość Chrupek3D
Napisano

jest już allegro, teraz tylko burdel, kaplica i xfactor...

Napisano

mówiło się o voxelach (czy jakoś) juz od dawna, ale jak kazda technologia ma swoje ograniczenia i żadną rewolucją nie jest. A t co w tym akurat filmie koleś mówi, jest tyle samo warte co hipotezy, że święty mikołaj uderzył w WTC. Trochę ośmiesza tą technologię niestety.

Napisano

Nie rozumiem... Zgodnie z tym co mówi, jego technolologia może całkowicie zmienić rynek gier, ale nie tylko przecież - także softów do 3D. Też słyszałem o voxelach, ale nigdy nikt nie miał takich osiągów przy tryliardach (przekonwertowanych) poligonów.

 

Jeżeli to jest prawda, to wyobrażam sobie że lobby zarabiające na enginach do gier 3D, lobby low-poly modelerów itd, będzie na to patrzeć ze strachem w oczach:)

Napisano

Juz w 2008 na Siggraph Jon Olick ktory pracowal dla IDSoftware (moze nadal pracuje - nie wiem) pokazal takie demko

 

W sieci calkiem sporo jest voxelowych filmikow jak na przyklad ten

 

Mysle ze spokojnie mozna przyjac ze sprawy pojda w tym kierunku. Niestety takich newsow z ktorych niewiele wynika jest cala masa. Ja sie na przyklad jaralem kiedys takim demkiem - wyobrazacie sobie tak dopracowana animacje drzew w grze?

Napisano

Nie przejdzie to, gdzie podzieje sie nvidia, skoro juz teraz mozna wyciagnac taka jkosc/ilosc polygonow? CO bedzie do rozwijania? Swiatlo? Cienie ? Wieksza ilosc polygonow od zawsze jest chwytem marketingowym...

Napisano (edytowane)

Tak sie zastanowilem nad tym - wciaz moga rozwijac wydajnosc pod katem na przyklad symulacji real time - wezmy taka symulacje cieczy w real time na voxelach, symulacje miesni czy tkanin.. Spokojnie, cos tam sobie znajda - rozdzialka i ilosc poly to nie wszystko ;)

Edytowane przez Nezumi
Napisano

zostaje jeszcze texturowanie obiektow ich animacja, ogolna praca nad czyms takim, nie bez powodu nie ma jeszcze zadnego filmika pokazujacego np caly level razem z texturkami etc...

Napisano
zostaje jeszcze texturowanie obiektow ich animacja, ogolna praca nad czyms takim, nie bez powodu nie ma jeszcze zadnego filmika pokazujacego np caly level razem z texturkami etc...

 

Przeciez w tym linku od bolitica sa tekstury. Zas w podpisie pod nim mozesz przeczytac "This demo only shows what was ready at the time, we have a lot of really good stuff here but we are keeping it secret for now. (Yes grumpy forum people, we do have animation, but you'll just have to be patient.)". W samym zas filmie tworcy mowia ze nie sa artystami wiec jakosc wizualna ich tworow nie oddaje mozliwosci i ze sami sie nie moga doczekac co prawdziwi artysci zrobia na tym silniku. Widac postep od poprzedniego filmu - wtedy nie bylo tekstur, byly o ile dobrze pamietam jakies tam kolorki dziwne. Pokazuja tez ze i z cieniami sobie juz lepiej poradzili wiec napieraja. Szczerze - nie widze powodu zeby w to watpic - ot zobaczymy.

Napisano

no ok, ale czym to wizualnie dla mnie jako gracza różnić się będzie od tessalacji już teraz wdrożonej w gry nie wymagającej przesiadki dla tysięcy firm gamedev'owych?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności