Napisano 25 Lipiec 200915 l Axel: Wielka Ucieczka - nowe zdjęcia i zapowiedź ogólnodostępnego dema! Mamy przyjemność poinformować, że prace nad grą „Axel: Wielka Ucieczka (Axel: The Great Escape) idą w coraz szybszym tempie. Prezentujemy nowe zdjęcia bezpośrednio z gameplayu oraz dwie kompozycje muzyczne. Całość znajduje się w poniższym linku: http://moonrise-interactive.com/axel http://moonrise-interactive.com/axel/galery.html Końcem Września, ściągnąć będzie można ogólnodostępne demo, zawierające jeden z poziomów gry. Zapraszamy do oglądania
Napisano 27 Lipiec 200915 l Przyznaje, z duza dawka sceptycyzmu wszedlem na strone, zeby obejrzec Alexa i musze przyznac, ze to co zobaczylem przeszlo moje najsmielsze przypuszczenia! Wspaniale! Cudowny design i wykonanie! Postacie cudowne i zywe! Tekstury ostre jak zyleta! To bedzie prawdziwy hit! Gdzie jest opcja Pre-Order?!
Napisano 27 Lipiec 200915 l Reanimator -> czyzbym wyczuwał nutke ironi?? ;);) Alex chyba kiedys byl w inkubarorze gier czy jakostakos....do Playa sie nadaje:) pamietajmy ze to gra dla dzieci:)
Napisano 27 Lipiec 200915 l Yhm. Dla dzieci, czyli mozna zrobic cokolwiek i bedzie ok. Ja bylbym raczej za wychowywaniem plastycznym dzieci, a nie wciskaniem im kazdego koszmarka "bo to dla dzieci".
Napisano 27 Lipiec 200915 l survival horror dla dzieci:) Gra AAA to to nie jest, ale jak na poczatek, 1sza gra, i to jeszcze zapewne przez neidoswiadczonych ludzi zrobiona! wieze ze nastepna ich gra bedzie lepsza:) moze nie duzo..ale zawsze:) ps. "textura" kory wam sie nie tiluje...albo mapowania skaszanione na drzewie:)
Napisano 27 Lipiec 200915 l survival horror dla dzieci:) Gra AAA to to nie jest, ale jak na poczatek, 1sza gra, i to jeszcze zapewne przez neidoswiadczonych ludzi zrobiona! wieze ze nastepna ich gra bedzie lepsza:) moze nie duzo..ale zawsze:) ps. "textura" kory wam sie nie tiluje...albo mapowania skaszanione na drzewie:) Axel to nasz drugi projekt. Pierwsza gra, która została wydana to Denis Adventure.
Napisano 27 Lipiec 200915 l Pierwszy filmik z multi Call of Duty Modern Warfare 2 http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-trailer-modern-warfare/53382 Począwszy od pierwszej części na każdego kolejnego CoDa śliniłem się niemiłosiernie. Piątka nie za bardzo przypadła mi do gustu, co do MW2 mam mieszane uczucia, bo niby fajne, ale jak na razie wygląda na podlansowane CoD4.
Napisano 29 Lipiec 200915 l Sorki za powrot do tematu Afterfall... ale nie moge sie powstrzymac od napisania: MegaK****ZajebistyLOL! PS. Na MW2 tez zacieram łapska, jako fanatyk "jedynki" :) Edytowane 29 Lipiec 200915 l przez thirdeye
Napisano 29 Lipiec 200915 l W MW2 troche cena przeraza. Ostro pojechali. Ale wierze, ze bedzie jej warte w przeciwienstwie do wielu tanszych "hitow" typu killzone2. COD4:MW przeszedlem ze 3 razy i za kazdym razem byla super. 18 sierpnia Wolfenstein wychodzi :D
Napisano 29 Lipiec 200915 l Ja tez przeszedlem singla ze 2 razy calego, za to w multi gram od roku srednio godzinke dziennie - jak dla mnie gra jest warta kazdego wydanego na nia grosza.
Napisano 30 Lipiec 200915 l na stornce molotova, zwyciezcy DWIV pojawił się bardzo fajny making of w formie video: http://slipgatecentral.livejournal.com/25838.html?mode=reply
Napisano 31 Lipiec 200915 l Ktoś wie jak on zrobił to, że maluje w photoshopie teksturę, a podgląd jej ma od razu w 3d?
Napisano 31 Lipiec 200915 l a jest w 3d? jak dla mnie to zwykła projekcja, są takie plugini tez do innych softow (min 3ds maxa czy zbrusha) gdzie robi screena z softu 3d, otwiera automatycznie w ps i później automatycnzie zapisuje do pliku z texturka, czy jakoś tak. a na początku filmiku jest dozo ps'owego flip horyzontal, dlatego wydaje się ze obiekt się obraca, dodatkowo na osobnej warstwie ma siatkę którą ukrywa i pokazuje od czasu do czasu
Napisano 31 Lipiec 200915 l Od Photoshopa CS4 Extended działa to całkiem sensownie. I jest wbudowane w program.
Napisano 1 Sierpień 200915 l On używa DeepPaint 3d i photoshopa na zasadzie takiej jak działa zapplink i zbrush.
Napisano 5 Sierpień 200915 l filmik promujący WET Dość nietypowy :) http://www.gametrailers.com/player/53684.html
Napisano 5 Sierpień 200915 l hmmm z tego co wiem wyciekla juz beta nowego Wolfensteina nie gralme jeszcze ale napewno mozna sciagnac i zagrac wiadomo gdzie :-). polecam tez Heroes of Newerth dla wszystkich fanow (pewnie tu takich nie ma) doty, czyli moda do warcrafta3, rozpoczela sie open beta i wszystko wskazuje na to ze gra bedzie wielkim sukcesem.
Napisano 5 Sierpień 200915 l Filmiki z bety są na youtube, kolega dostał zaproszenie, twierdzi że niestety multi nie dorasta do pięt pierwszej części. Ja fanem RTCW nigdy nie byłem, filmy z dwójki do tej pory też mnie nie zachwyciły.
Napisano 5 Sierpień 200915 l Filmiki z bety są na youtube, kolega dostał zaproszenie, twierdzi że niestety multi nie dorasta do pięt pierwszej części. Ja fanem RTCW nigdy nie byłem, filmy z dwójki do tej pory też mnie nie zachwyciły. Bez zaproszenia można w betę grać. Niestety, ale gra jest bardzo słaba. Akurat na forum e-sportowym o tym rozmawialiśmy i w sumie tak właśnie zapowiadali w sumie nawet twórcy. Pierwsze multi do RTCW będzie słabe a potem wydadzą dodatkowego multi.
Napisano 13 Sierpień 200915 l Nowy trailer Rage na QuakeCon http://www.gametrailers.com/video/quakecon-trailer-rage/54146 QuakeCon Live http://www.ustream.tv/channel/quakecon-2009-live-stream
Napisano 14 Sierpień 200915 l jak dla mnie Rage miażdzy klimatem Fallouta3 liczę na sukces tej gry jak i sukces ich silnika, hegemonia Unreala staje się powoli nudna podsyłam jeszcze linka do bardzo ciekawego (i treściwego) materiału filmowego jaki udało się zrealizować redakcji CD-Action (między innymi na temat Rage'a i idTech5) http://www.cdaction.pl/news-7673/john-carmack-opowiada-o-rage---pol-godziny-goracego-materialu-prosto-ze-studia-id-software.html
Napisano 14 Sierpień 200915 l czy ID chce wykorzystac sukces fallouta? chyba to nie przypadek ze Rage odgrywa sie w tym samym swiecie jak dla mnie wyglada to na Fallout 4 (owszem bez elementow rpg) tylko ze ze stajni ID, szkoda, ale z drugiej strony zapowiada sie ciekawie... .... tylko znowu bedzie trzeba kupic nowego kompa zeby sie w to dalo grac... :/
Napisano 14 Sierpień 200915 l Tylko różnica jest w tym że Rage był robiony znacznie wcześniej niż Fallout 3 Rage napewno będzie czymś więcej niż tylko falloutem 4 , prawie każdy zainteresowany wie że Id nie robi gier masowych jak to teraz w wielu firmach jest , oni dopracowywują swoje gry w każdym najmniejszym kawałku , każda ich gra jest wyjątkowa , wystarczy popatrzeć na wcześniejsze gry ,każda ma to czego brakuje teraz 70% gier czyli klimat,zawsze tak było i tak na pewno nadal będą postępować, kiedy oni przez lata pracują nad jedną grą to inni w tym czasie wydają 10 gier , nowych , sequeli ,prequeli i jeszcze innych dziwactw. Edytowane 14 Sierpień 200915 l przez Davegraph
Napisano 14 Sierpień 200915 l no to Bethesda Softworks wygralo wyscig.... ja nie mam nic do IDsoftware, uwielbiam ich gry, tylko myslalem ze zabraklo u nich pomyslow i musieli je zaczerpnac od kogos innego, a okazalo sie ze jest zupelnie na odwrot.. obejrzalem pierwsza czesc wywiadu z Carmackiem, i mowi niby o czyms "nowym": -ogromne tekstury, no spoko, to cos nowego -uzywanie layerow bez tracenia szybkosci gry, czyli np jest zciana ze zwykla tekstura i dorzucasz na nia powiedzmy pelniecia, jaka dodatkowa warswa na podstawowa teksturke, tak zeby to lepiej wygladalo.... co w tym nowego? nie wiem jak jest z innymi enginami, ale w Fallout 3, wiekszosc rzeczy jest wlasnie tak stworzona, widac to golym okiem jezeli nie wlaczysz antialiasing, np. resztki ulicy, widac ze na glownej teksturce asfaltu sa dorzucone ekstra pekniecia, ktore sa wlasnie dodatkowym layerem... ... chyba ze moj angielksi jest az tak zly i go zle zrozumialem...
Napisano 14 Sierpień 200915 l moze to jakis super nowy patent ktory inteligentnie losowo te pekniecia daje ? i mowi o layerach, dotad to chyba albo domiksowane w materiale na masce, albo decal. moze 'layery' sa wydajniejsze, latwiejsze, moze mozna 3 layery albo i 8. kij go wie... jak to w cda napisali 'carmack zwolal zebranie by wytlumaczyc jak dziala nowe oswietlenie, ekipa wziela nowego, dobrze zapowiadajacego sie programiste. Carmack przez prawie godzine tlumaczyl na czym polega nowy system, jak dziala komunikacja z karta graficzna, co jest wydajniejsze. oczywiscie nikt go nie rozumial. po zebraniu zapytali sie tego nowego czy wszystko zapamietal, bo to wazne.' ponoc mine mial nietega (ale zartowali sobie). trza czekac, sie okaze co zrobili tym razem oni Ci Ci ID
Napisano 14 Sierpień 200915 l w idTech5 żaden piksel nie będzie użyty 2 razy (to dotyczy również postaci), co powiecie na taką nowość? :)
Napisano 14 Sierpień 200915 l w idTech5 żaden piksel nie będzie użyty 2 razy (to dotyczy również postaci), co powiecie na taką nowość? :) jaaaasne ;)
Napisano 14 Sierpień 200915 l Będzie. Chodzi o to że virtual texture daje teoretycznie taką możliwość ale limitacją będzie nośnik.
Napisano 14 Sierpień 200915 l ...kiedy oni przez lata pracują nad jedną grą to inni w tym czasie wydają 10 gier , nowych , sequeli ,prequeli i jeszcze innych dziwactw. Z jednej strony masz racje a z drugiej pomysl jakby wszyscy tak robili to by nie bylo w co grac bo bys mial 2 premiery w roku ;)
Napisano 14 Sierpień 200915 l hmmm... no niby tak ;) Ale z drugiej strony firm produkujące większe gry jest całkiem sporo więc może nie było by tak źle , zresztą teraz jest taka samo , coraz częściej się zdarza że wychodzi masa gier z czego 1/3 jest na przyzwoitym poziomie więc to tak samo jakby reszty tych gier nie było , w ogóle mało która teraz gra przyciąga do monitora jak dawniej. Ja jestem ciekaw jaka będzie sugerowana cena Rage'a . btw: jak widzicie problem z rosnącymi kosztami produkcji gier? Gry powinny być droższe ? U nas to dosyć duży kłopot bo dla przeciętnego małego kowalskiego wydać na grę około 100pln to może być kłopot Moim zdaniem powinny być droższe pod warunkiem że cena będzie warta tej gry np. raczej Rage będzie wart wydania na niego nawet 200PLN bo raczej jest pewne co dostaniemy.
Napisano 14 Sierpień 200915 l Z jednej strony masz racje a z drugiej pomysl jakby wszyscy tak robili to by nie bylo w co grac bo bys mial 2 premiery w roku ;) Za to gry byłyby dobre, a konsole by nie istniały. Muahahaha ;)
Napisano 15 Sierpień 200915 l btw: jak widzicie problem z rosnącymi kosztami produkcji gier? Gry powinny być droższe ? ja to licze "od godziny", np dooma III przejdziesz powiedzmy w 20godzin, a cena na poczatku jaka byla? 120zl? to wychodzi ci 6zl za godzine, teraz porownaj koszt kina, za 1,5godz rozrywki placisz ile? 30zl? wychodzi lekko 20 zl za godzine, czyli gry moga byc drozsze ......;)
Napisano 15 Sierpień 200915 l Mimo to gra to jednak inne medium. Co w takim razie z książkami? Cztery stówki za romansidło średniej grubości to dobra cena? ;) Jeśli mielibyśmy liczyć w taki sposób to koniecznie powinno to współgrać z aspektem jakości i rozbudowania rozgrywki, jakości oprawy. Moim zdaniem powinny nastąpić w światku gier dobrze rozplanowane rozwarstwienia. Ukierunkować targety i nie psuć gier bezsensowną ekspansją na nowe rynki. Podział retail, casual, indi już nic nie mówi i zaczyna się rozmywać. Teraz powstają gry z mechaniką i oprawą jak z gier klasy AAA ale poziom trudności i złożoności są debilnie obniżane pod casuali. Gry na tym zwyczajnie tracą, nie tylko te retailowe. Kasa kasą ale ja osobiście przerzucę się na wypas owiec jeśli ta branża się zepsuje i gry będą tylko czymś na wzór hollywoodzkich filmów bez polotu. Zawsze pozostaje indi ale nadal ta działka była i jest za mało szanowana przez panów w garniakach dla których robienie gier to wyłącznie kasa taka sama jak ze sprzedaży kurczaków spasionym nastolatkom z US&A. Szerze pesymizm? ;) [edit] Davegraph- Pamiętaj o błędnym kole piractwa: Duże koszta (nie tylko devu) -> Gra sprzedawana drożej -> Większe piractwo biednego kowalskiego -> Straty dla wydawcy -> Mniejszy support danego rynku -> Jeszcze droższe gry, bez lokalizacji, konsolki bez serwisu -> Rosja. Można dodać trochę pomniejszych spraw ale wyglądać to może raczej podobnie. Patrz jak wygląda sytuacja Nintendo a Sony w Polsce. Na świecie są tylko 2 kraje gdzie PSP jest bardziej popularne od DSa, jeden to Polska drugi to Irlandia. Kosmiczne ceny gier i konsol, brak wsparcia, szczątkowe reklamy. Takie mamy skutki na naszym poletku. Ciekawe jak CDPRed zarobił w Polsce na Wieśminie który był sprzedawany za grosze. Wie ktoś? :) Edytowane 15 Sierpień 200915 l przez Monio
Napisano 15 Sierpień 200915 l Character customisation w Brink - filmik z QuakeCon mimo zakazu filmowania :) http://www.youtube.com/watch?v=V7nEESn-OtE http://www.youtube.com/watch?v=dBncvkkbeq0 Obecnie najbardziej przeze mnie wyczekiwana gra, mam nadzieję, że pokażą w końcu konkretny gameplay. PS. http://www.gametrailers.com/user-movie/brink-character-customization/327469 Edytowane 15 Sierpień 200915 l przez Kuba
Napisano 16 Sierpień 200915 l nie widzialem na jutubie filmow bo zakaz filmowania zrobil swoje, ale to co gametrailers pokazali, to nie takie Simsy chocby 3 tylko z ful wypas hi endowa grafika ?:)
Napisano 16 Sierpień 200915 l Łooobrazki: Tom Willits mówi o Rage: http://www.gametrailers.com/video/creative-director-rage/54284
Napisano 16 Sierpień 200915 l Paradoksalnie nie musi mieć jakiś kosmicznych. :) Na pewno podbiją coś co teraz możemy uznać za średnią klasę sprzętu do gier ale z technologicznego punktu widzenia to na upartego mogło by pójść na słabszym sprzęcie. Tyle że w takim wypadku odpada dobre AA, część efektów a tekturki na ekranie byłyby w trochę mniejszych rozdziałkach. Zajebistą sprawą jest że dzięki wirtualnemu teksturowaniu grafika może się starzeć w mniejszym tempie. Dokładniej chodzi mi o rozdzielczość tekturek na ekranie, jeśli na nośniku będą opasłe to po zmianie bebechów 2 lata po premierze będzie można odczuć nie tylko większą płynność ale i większy detal na wszystkim. W tym momencie dziękujemy polskim inżynierom za wynalezienie błękitnego lasera. :D A właśnie. Wy graficy z większym stażem. Jak widzicie produkcje gier na silnikach z wirtualnym teksturowaniem? Na screenach da się zauważyć stemple (czaszki). Może warto zacząć już teraz myśleć jak my graficy mamy to wykorzystywać? :P BTW. Ja i tak zmodernizuje kompa przed premierą Rage. Mam niesamowicie wielkie pragnienie żebym grafikę poczuł po samą dwunastnicę. Kurka, jeszcze pół roku temu megatexture było dla mnie mrzonką, teraz jestem fanbojem Rage. ;)
Napisano 16 Sierpień 200915 l A co to się stanie jak wypuszczą id tech 5 za kilka lat jako open source. :)
Napisano 16 Sierpień 200915 l nie chce wiedziec jakei ta gra bedzie miała wymagania... Jeśli ma pójść na konsolach, to nie będzie miała kosmicznych.
Napisano 16 Sierpień 200915 l RA- Przecież można kupić silnik, kupić prawa do tej technologi albo kombinować i zrobić samemu coś na wzór tego*. A nóż wyjdzie w podobnej jakości lub w przypadku zamkniętej architektury danej konsoli jeszcze lepiej. Kuba- Dokładnie. Nie mamy się o co martwić. (I tak sprzeniewierzę parę wypłat na highendową kobyłę. :D) *Panom z techlandu proponuje działać już dzisiaj w tym kierunku. ;P
Napisano 16 Sierpień 200915 l Pewnie, że można. Ale małego, początkującego studia, które ma świetny pomysł (na pewno dalej takie będą powstawać) nie stać na taką technologię. :) A tak, za kilka lat silnik dostaną w prezencie i będą mogli się popisać. A jak widać, możliwości będą mieli niemal nieograniczone. Jak by to powiedziała ta babka z "Rodziny zastępczej": Fascynujące! ;)
Napisano 16 Sierpień 200915 l Kuba -w cda pisali ze idtech 5 ma dzialac plynnie na konsolach - jakosc grafiki, a na pecetach dzialac plynnie + jakosc grafiki, hope so :Da wymagania w stylu pewnie 4gb ramu 2rdzenie po3 ghz i 30gb pamieci na karcie :D:D:D Edytowane 16 Sierpień 200915 l przez ofca
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto