Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fantastyczny powrot do przeszlosci :) no bo dobrych rzeczy sie nie zmienia, nawet levele sa identyko :) mega czad, podoba mi sie plynnosc ruchow w laczeniu ciesow itp bardzo to apetycznie wyglada wszytko :) natomiast nie podoba mi sie ta stylizacja modeli :|

Napisano (edytowane)
No dobra, pierwszy zwiastun Mortala mnie nie ruszył zupełnie, ale to jest odjechane: http://www.youtube.com/watch?v=ZqXBiP7cL8g

 

Dzieki za linka! O stary - kapitalna sprawa. Ostatnie fatality na filmiku kopie tylek :D Te x-ray ciosy tez nie sa zle - takie CSI:Morta Kombat :D I jedyne co boli to ze nie ma na peceta. Tak, tak, wiem - piraci, zly uklad planet, burze na Sloncu - no nie da sie...

 

Co do RAGE - wydawca jest bethesda.. Mam nadzieje ze za bardzo nie mieszali sie do samej gry bo niestety ale zarowno Oblivion jak i tragiczna przerobka Fallouta z numerem 3 mialy kosmicznie nudna glowna linie fabularna... Obliviona cudem jakims skonczylem (zamknij brame, zamknij brame, zamknij jeszcze jedna piekielna brame i jeszcze jedna i jeszcze - jesli nie rzygasz z nudow to poszukaj kolejnych 50 bram i je zamknij...), Fallouta3 nie dalem rady - bardziej pasjonujace jest patrzenie na schnaca farbe... Tak ze co wyniknie z RAGE'a zobaczymy - bo graficzny wypasik to nie wszystko.

Edytowane przez Nezumi
Napisano

Ciężko z czasem żeby ogarnąć tegoroczne E3. Pomijając rewelacyjnie wyglądającego BulletStorma (rispect PCF) dla mnie jak na razie informacją targów jest powrót Raymana do 2d:

.

Wygląda to wszystko rewelacyjnie. Polecam też zajrzeć na http://ubi-art.uk.ubi.com/ po więcej info i trochę dłuższy filmik. Eh.. szkoda że nie mam takiego enginu do 2D - można by było przyszaleć :)

Napisano

hahah wiedzialem ze tak bedzie :) coraz wiecej gierek wraca do korzeni, ludzi nie bawi juz to ze mozesz pobiegac w przestrzeni 3d przynajmniej od 10 lat mozna biegac, od 10 lat jestesmy karmieni roznego rodzaju 3d szitem ;) pierw Mortal Kombat, teraz rayman kozak!

Napisano

Czy ja wiem czy bardzo slaba? Mnie wydaje sie raczej ze doszlismy wlasnie do takego poziomu technoogicznego ze nie chodzi juz o jak najwieksza ilosc poligonow/ szejderow etc. ale mozna sie pobawic w stylizacje, czy wracac w formule 2d. mam nadzieje ze grafika przestaje byc jakby motorkiem gier, a teraz znow tworcy beda mogli sie skupic na gejmpleju.

Napisano

hmm nie widzialem na pc nigdy tak dopracowanych gierek jak na konsole ;) posluchaj wywiadow z karmakiem, dokladnie opowiada ze rozwizania w pcach (karty graficzne) sa o kant dupy ;)

 

jest duzo tytulow na ps3, dla mnie wygrywaja :

 

hewenli słord (piekne animacje twarzy itp)

killlzołn2

anczarted 1 i 2 (co smieszne 1 i 2 maja taka sama fabule, ale inne telka ;) tzn tak samo prowadzona jest historia, ale gierka jest git)

batman

Napisano

Nezumi - no prob :)

 

Swoją drogą te gry na wyłączność i wojenki konsolowo pecetowe mogliby sobie już darować, mam pady od X360 zarówno do konsoli jak i do PC, w tytuły multiplatformowe i tak gram na padzie, nawet w takie gry jak Alpha Protocol, więc nie ma dla mnie różnicy.

 

Jeśli chodzi o Rejdża, to poza unikalnym wyglądem terenu w zasadzie niczym mnie ta gra nie powaliła. Pan z ID skupił się na opowiadaniu jacy to oni nie pionierzy i jaki ten ich nowy shooter nie będzie. Znacznie lepiej by było, gdyby to pokazał na ekranie zamiast gadać ;) A, właśnie, mam jeszcze Borderlands do nadrobienia. Ale z tym poczekam aż kumpel zmieni net i przejdziemy sobie grę w coopie, bo samemu mi się nie chce ;)

Napisano
Czy ja wiem czy bardzo slaba? Mnie wydaje sie raczej ze doszlismy wlasnie do takego poziomu technoogicznego ze nie chodzi juz o jak najwieksza ilosc poligonow/ szejderow etc. ale mozna sie pobawic w stylizacje, czy wracac w formule 2d. mam nadzieje ze grafika przestaje byc jakby motorkiem gier, a teraz znow tworcy beda mogli sie skupic na gejmpleju.

 

Dokładnie. Ja tam nic to gier 3d nie mam, ale cieszy mnie że coraz bardziej istotna jest nie moc engine'u tylko jak się ten engine wykorzystuje. Coraz bardziej na znaczeniu ma artystyczne podejście do kreacji świata gry. A że na dodatek coraz częściej robi się wypasione gry 2d to tym lepiej. Ja zawsze mówiłem że 2d w grach ma jeszcze dużo do powiedzenia. Po prostu pewne mechanizmy gameplay'owe są bardziej wyraziste w dwóch wymiarach.

Napisano

nie mówie, ze nie sa dopracowane, tylko słabe technicznie. AA, polygony, rozdziałki tekstur. Jakoś mnie takie rzeczy odpychają od gier 3d od zawsze.

Napisano (edytowane)

nie no Ola-f wiadomo ze 3d nie jest idealne, ale to wszystko idzie do przodu, brak AA faktycznie wk.. nie powiem ze nie :) rozdzialki textur, jakos nie bardzo wystarczy wlaczyc nowego Godof wora, nie ma ani jednej slabej texturki :) Tak czy inaczej wydaje mi sie ze konsole nowej generacji bardzo mocno pchna do przodu temat :)

 

Problem natomiast bedzie ilosc gier na te konsole, teraz juz zeby zrobic cos na poziomie, potrzeba kilku lat, jezeli kazde studio bedzie robilo cos na poziomie, to bedzie jeden tytul rocznie wychodzil na taka konsole, bo zyluja ta jakosc na film, nie wiem po jakiego grzybusa, jakbym chcial ogladac film to poszedlbym do kina a nie wlaczal konsole :|

Edytowane przez Adek
Napisano

Klicek, nie. Nie chodzi mi o to bym patrzał na postaci z gry i mówił, cześć Tereska. Po prostu 2d łatwo kupic takie jakie jest przez swoją stylistykę. 3d juz nie tak łatwo. Jak widze piksele bez AA, wkładanie sobie ręki w głowe przez NPC itd. to odpuszczam. Natomiast czasem polygony słuza jako narzedzie wsparcia kreacji 2d i wtedy jest fajnie. Nie trzeba robić salta, by coś sprzedało się wizualnie.

 

Co do czasu pracy nad grami - wole pograć w 10 Chunków z roznym odjechanym klimatem, energią itp. niż jedną strzelankę 3d. Kilka lat w jednej produkcji potrafi ukisić miliony pomysłow i wykastrować każdy koncept.

Napisano (edytowane)

Oj tam, casualowe konsolki, w tym roku wychodzi Digital Combat Simulator: A-10C Warthog i Storm of War: Battle of Britain i to są wiadomości z których należy się cieszyć, o!

 

A-10C to będzie najbardziej skomplikowany symulator odrzutowca od czasów niezapomnianego Falcona 4:

 

DCS_A-10C_Warthog2.jpg

 

all_101c_015.jpg

 

all_101c_014.jpg

 

Firma ta ma na koncie serie Flanker, Lock On, DCS: Black Shark i symulator A-10C dla amerykańskiego wojska. Teraz robią wersję rozrywkową Warthoga, która się niewiele będzie różnić od wojskowej :)

 

SoW:BoB to z kolei porządnie zapowiadający się tytuł od twórców Il2 Szturmowik:

 

shot_20100617_160121.jpg

 

shot_20100617_205618.jpg

 

shot_20100617_211335.jpg

 

shot_20100617_211743.jpg

 

Hardware: idealna replika zestawu HOTAS z samolotu A-10C. Premiera jesienią.

 

509767.jpg

 

Info na engadget:

 

http://www.engadget.com/2010/06/17/thrustmaster-unveils-its-perfect-replica-hotas-warthog-flight-co/

 

 

Na koniec coś dla tych którzy pamiętają serię Harpoon. Jako, że na rynku nie ma hardcorowych strategii/gier taktycznych ekipa maniaków zaczęła pisać taki tytuł samodzielnie. Nie ma tu zbędnych fajerwerków, polygonów itd. Gra rozgrywa się na mapie taktycznej, do dyspozycji jest cała planeta:

 

2-300x221.png1-300x222.png

 

RedPill_Baltic_RC135_Intercept_0041-300x182.gifUntitled12_thumb-300x176.png

 

http://www.warfaresims.com/

 

To dla tych którzy szukają nieco innej rozgrywki niż mainstream :)

Edytowane przez _michal
Napisano

symulatory kozak :) ta gra taktyczna to już nie moja bajka.

 

Co do 2D Vs 3D. Z grami Dwa-De(DD) jest tak samo jak 3D, są perełki a reszta to odsmażane kotlety.

Napisano

To jeszcze nie wszystkie symulatory dostępne na rynku ;) Wbrew temu co mówią złośliwi ten gatunek ma się całkiem dobrze, choć zszedł do podziemia :)

 

Jedyny sim tworzony przez dużego producenta to Silent Hunter. Który zresztą od trzeciej edycji się stacza.

Napisano
To jeszcze nie wszystkie symulatory dostępne na rynku ;) Wbrew temu co mówią złośliwi ten gatunek ma się całkiem dobrze, choć zszedł do podziemia :)
Ja lubię symulatory lotu, ale teraz bardziej w "Arcadowe" gram (np. Blazing Angels), więc ciężko nazwać to symulatorami ;) ale kiedyś ostro zagrywałem się w European Air War i Flight Simulator.
Napisano

Podejrzewam, że dużo więcej, może nawet pod 50k. Te samoloty mają kompletny model zniszczeń. Wymodelowane żebra, wręgi, silnik, mechanizmy wewnątrz, systemy hydrauliczne, pneumatyczne i wiele więcej :)

 

Do tego LODy oczywiście.

Napisano (edytowane)

Hehe, sorry Bruneq, ale nie :D

 

Co do śmigiełek, najprawdopodobniej jest to alternator. Jak padnie silnik, to śmigło zapewnia prąd.

 

EDIT: Jednak nie. To są syreny które były napędzane tymi śmigiełkami. Gdy Sztukas w trakcie bombardowania nurkował, dźwięk syren miał dodatkowe działanie psychologiczne.

Edytowane przez _michal
  • Like 1
Gość Marioza
Napisano

samolot slicznie zrobiony, a można będzie zrzucać bomby w którymś z tych symulatorów ? jak tak to chętnie zagram :)

Gość Marioza
Napisano

ooo to fest galancie juz mi sie podoba i jestem na tak :)

Napisano

Kumpel jest maniakiem Iła Sturmovika - kiedys mu rozwalilem maszyne probując ogarnąć track IR, ale opowieści z walk powietrznych słucha się przyjemnie.

Napisano

Bez TrackIR to nie latanie :) Zabawne, że teraz Nintendo, Sony i MS się przechwalają jakie to mają nowatorskie śledzenie obiektów w przestrzeni, a TrackIR dla peceta jest dostępny już prawie 10 lat.

 

Dla kogoś, kto nie wie o co chodzi:

http://en.wikipedia.org/wiki/Trackir

 

Track IR to jest kamerka IR, która śledzi ruch głowy i przenosi go na kamerę ingame.

 

Napisano

Track IR jest przydatny w sumie w każdym rodzaju symulatora -nie tylko w kokpicie - na polu walki w Arma II sprawdza się także na ziemi. Ludziska już wykombinowali że można mieć podobny efetk jeżeli posiada się odpowiednią kamerkę web'ową i darmowe oprogramowanie :)

 

Napisano
Ludziska już wykombinowali że można mieć podobny efetk jeżeli posiada się odpowiednią kamerkę web'ową i darmowe oprogramowanie :)

 

I shackowany sterownik od TrackIR ;)

Napisano

Tylko niektóre - miałem ten sam problem, jak bawiłem się UDK. Szczerze, nie wiem czym to spowodowane.

 

Chrome przykładowo ma taki feature's, że cienie wyglądają jakby miały bardzo niską rozdzielczość (tylko w niektórych ujęciach; patrz: call of juarez, sniper: ghost warrior)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności