KLICEK Napisano 18 Czerwiec 2010 Napisano 18 Czerwiec 2010 BTW: http://e3.gamespot.com/games.html?sort_order=desc&sort=votes ;) lo super :) gratulacje http://fallout-on-line.com/ sasasa!!! ]:-> chyba będę musiał rzucić robotę :P szkoda że 2012, ale przynajmniej jeszcze 2 lata popracuje :D ta jasne ... uwazaj bo niestety w 2012 jest koniec swiata, wiec sobie slaba date na premiere wybrali :|
Reanimator Napisano 18 Czerwiec 2010 Napisano 18 Czerwiec 2010 heh, za chwile bedzie 1st ;) Pospolite ruszenie chyba ;) edit: juz jest 1st ;)
jacenty Napisano 18 Czerwiec 2010 Napisano 18 Czerwiec 2010 no wiesiek ma potencjal mega dobrze go promujecie noi jest co promowac ;)
Eric_Draven Napisano 18 Czerwiec 2010 Napisano 18 Czerwiec 2010 heh, za chwile bedzie 1st ;) Pospolite ruszenie chyba ;) edit: juz jest 1st ;) Po prostu w internecie jest więcej polaków niż fanów gwiezdnych wojen ;) Zasłużyliście.
Reanimator Napisano 18 Czerwiec 2010 Napisano 18 Czerwiec 2010 :) Wlasnie zassalem na PS3 trailer Bulletstorma. W HD na duzym ekranie wyglada to jeszcze bardziej epicko :)
Reanimator Napisano 19 Czerwiec 2010 Napisano 19 Czerwiec 2010 w tym trailerze nie. to chyba nawet ten pierwszy, z rwanym montazem.
Pussik Napisano 19 Czerwiec 2010 Napisano 19 Czerwiec 2010 http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-trine-2/700641 Nie wiem czy było, ale b. ładnie się prezentuje gierka.
KLICEK Napisano 19 Czerwiec 2010 Napisano 19 Czerwiec 2010 http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-trine-2/700641 nie wiem czy było, ale b. ładnie się prezentuje gierka. piekne! .
Dr Judym Napisano 19 Czerwiec 2010 Napisano 19 Czerwiec 2010 No dobra, pierwszy zwiastun Mortala mnie nie ruszył zupełnie, ale to jest odjechane: http://www.youtube.com/watch?v=ZqXBiP7cL8g
Manver Napisano 19 Czerwiec 2010 Napisano 19 Czerwiec 2010 Przynajmniej jest fatality, nie no całkiem fajnie to wygląda.
KLICEK Napisano 19 Czerwiec 2010 Napisano 19 Czerwiec 2010 fantastyczny powrot do przeszlosci :) no bo dobrych rzeczy sie nie zmienia, nawet levele sa identyko :) mega czad, podoba mi sie plynnosc ruchow w laczeniu ciesow itp bardzo to apetycznie wyglada wszytko :) natomiast nie podoba mi sie ta stylizacja modeli :|
Creator Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 A jak wam się RAGE podoba ? http://ve3d.ign.com/videos/play/76364/PC/Rage/Gameplay/E3-2010-IGN-Live-Gameplay-Presentation/Flash-Video
Reanimator Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Jak dla mnie to zupelnie tak sobie. Animacja tego kolesia na poczatku ssie palke. W sensie actingowo glownie.
Nezumi Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 (edytowane) No dobra, pierwszy zwiastun Mortala mnie nie ruszył zupełnie, ale to jest odjechane: http://www.youtube.com/watch?v=ZqXBiP7cL8g Dzieki za linka! O stary - kapitalna sprawa. Ostatnie fatality na filmiku kopie tylek :D Te x-ray ciosy tez nie sa zle - takie CSI:Morta Kombat :D I jedyne co boli to ze nie ma na peceta. Tak, tak, wiem - piraci, zly uklad planet, burze na Sloncu - no nie da sie... Co do RAGE - wydawca jest bethesda.. Mam nadzieje ze za bardzo nie mieszali sie do samej gry bo niestety ale zarowno Oblivion jak i tragiczna przerobka Fallouta z numerem 3 mialy kosmicznie nudna glowna linie fabularna... Obliviona cudem jakims skonczylem (zamknij brame, zamknij brame, zamknij jeszcze jedna piekielna brame i jeszcze jedna i jeszcze - jesli nie rzygasz z nudow to poszukaj kolejnych 50 bram i je zamknij...), Fallouta3 nie dalem rady - bardziej pasjonujace jest patrzenie na schnaca farbe... Tak ze co wyniknie z RAGE'a zobaczymy - bo graficzny wypasik to nie wszystko. Edytowane 21 Czerwiec 2010 przez Nezumi
ribel Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Ciężko z czasem żeby ogarnąć tegoroczne E3. Pomijając rewelacyjnie wyglądającego BulletStorma (rispect PCF) dla mnie jak na razie informacją targów jest powrót Raymana do 2d: . Wygląda to wszystko rewelacyjnie. Polecam też zajrzeć na http://ubi-art.uk.ubi.com/ po więcej info i trochę dłuższy filmik. Eh.. szkoda że nie mam takiego enginu do 2D - można by było przyszaleć :)
KLICEK Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 hahah wiedzialem ze tak bedzie :) coraz wiecej gierek wraca do korzeni, ludzi nie bawi juz to ze mozesz pobiegac w przestrzeni 3d przynajmniej od 10 lat mozna biegac, od 10 lat jestesmy karmieni roznego rodzaju 3d szitem ;) pierw Mortal Kombat, teraz rayman kozak!
olaf Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 poza tym grafika 3d na konsolach nadal jest bardzo słaba, więc i twórcy się męczą.
Gość Morte Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Czy ja wiem czy bardzo slaba? Mnie wydaje sie raczej ze doszlismy wlasnie do takego poziomu technoogicznego ze nie chodzi juz o jak najwieksza ilosc poligonow/ szejderow etc. ale mozna sie pobawic w stylizacje, czy wracac w formule 2d. mam nadzieje ze grafika przestaje byc jakby motorkiem gier, a teraz znow tworcy beda mogli sie skupic na gejmpleju.
KLICEK Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 hmm nie widzialem na pc nigdy tak dopracowanych gierek jak na konsole ;) posluchaj wywiadow z karmakiem, dokladnie opowiada ze rozwizania w pcach (karty graficzne) sa o kant dupy ;) jest duzo tytulow na ps3, dla mnie wygrywaja : hewenli słord (piekne animacje twarzy itp) killlzołn2 anczarted 1 i 2 (co smieszne 1 i 2 maja taka sama fabule, ale inne telka ;) tzn tak samo prowadzona jest historia, ale gierka jest git) batman
Dr Judym Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Nezumi - no prob :) Swoją drogą te gry na wyłączność i wojenki konsolowo pecetowe mogliby sobie już darować, mam pady od X360 zarówno do konsoli jak i do PC, w tytuły multiplatformowe i tak gram na padzie, nawet w takie gry jak Alpha Protocol, więc nie ma dla mnie różnicy. Jeśli chodzi o Rejdża, to poza unikalnym wyglądem terenu w zasadzie niczym mnie ta gra nie powaliła. Pan z ID skupił się na opowiadaniu jacy to oni nie pionierzy i jaki ten ich nowy shooter nie będzie. Znacznie lepiej by było, gdyby to pokazał na ekranie zamiast gadać ;) A, właśnie, mam jeszcze Borderlands do nadrobienia. Ale z tym poczekam aż kumpel zmieni net i przejdziemy sobie grę w coopie, bo samemu mi się nie chce ;)
ribel Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Czy ja wiem czy bardzo slaba? Mnie wydaje sie raczej ze doszlismy wlasnie do takego poziomu technoogicznego ze nie chodzi juz o jak najwieksza ilosc poligonow/ szejderow etc. ale mozna sie pobawic w stylizacje, czy wracac w formule 2d. mam nadzieje ze grafika przestaje byc jakby motorkiem gier, a teraz znow tworcy beda mogli sie skupic na gejmpleju. Dokładnie. Ja tam nic to gier 3d nie mam, ale cieszy mnie że coraz bardziej istotna jest nie moc engine'u tylko jak się ten engine wykorzystuje. Coraz bardziej na znaczeniu ma artystyczne podejście do kreacji świata gry. A że na dodatek coraz częściej robi się wypasione gry 2d to tym lepiej. Ja zawsze mówiłem że 2d w grach ma jeszcze dużo do powiedzenia. Po prostu pewne mechanizmy gameplay'owe są bardziej wyraziste w dwóch wymiarach.
olaf Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 nie mówie, ze nie sa dopracowane, tylko słabe technicznie. AA, polygony, rozdziałki tekstur. Jakoś mnie takie rzeczy odpychają od gier 3d od zawsze.
KLICEK Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 (edytowane) nie no Ola-f wiadomo ze 3d nie jest idealne, ale to wszystko idzie do przodu, brak AA faktycznie wk.. nie powiem ze nie :) rozdzialki textur, jakos nie bardzo wystarczy wlaczyc nowego Godof wora, nie ma ani jednej slabej texturki :) Tak czy inaczej wydaje mi sie ze konsole nowej generacji bardzo mocno pchna do przodu temat :) Problem natomiast bedzie ilosc gier na te konsole, teraz juz zeby zrobic cos na poziomie, potrzeba kilku lat, jezeli kazde studio bedzie robilo cos na poziomie, to bedzie jeden tytul rocznie wychodzil na taka konsole, bo zyluja ta jakosc na film, nie wiem po jakiego grzybusa, jakbym chcial ogladac film to poszedlbym do kina a nie wlaczal konsole :| Edytowane 21 Czerwiec 2010 przez Adek
olaf Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Klicek, nie. Nie chodzi mi o to bym patrzał na postaci z gry i mówił, cześć Tereska. Po prostu 2d łatwo kupic takie jakie jest przez swoją stylistykę. 3d juz nie tak łatwo. Jak widze piksele bez AA, wkładanie sobie ręki w głowe przez NPC itd. to odpuszczam. Natomiast czasem polygony słuza jako narzedzie wsparcia kreacji 2d i wtedy jest fajnie. Nie trzeba robić salta, by coś sprzedało się wizualnie. Co do czasu pracy nad grami - wole pograć w 10 Chunków z roznym odjechanym klimatem, energią itp. niż jedną strzelankę 3d. Kilka lat w jednej produkcji potrafi ukisić miliony pomysłow i wykastrować każdy koncept.
_michal Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 (edytowane) Oj tam, casualowe konsolki, w tym roku wychodzi Digital Combat Simulator: A-10C Warthog i Storm of War: Battle of Britain i to są wiadomości z których należy się cieszyć, o! A-10C to będzie najbardziej skomplikowany symulator odrzutowca od czasów niezapomnianego Falcona 4: Firma ta ma na koncie serie Flanker, Lock On, DCS: Black Shark i symulator A-10C dla amerykańskiego wojska. Teraz robią wersję rozrywkową Warthoga, która się niewiele będzie różnić od wojskowej :) SoW:BoB to z kolei porządnie zapowiadający się tytuł od twórców Il2 Szturmowik: Hardware: idealna replika zestawu HOTAS z samolotu A-10C. Premiera jesienią. Info na engadget: http://www.engadget.com/2010/06/17/thrustmaster-unveils-its-perfect-replica-hotas-warthog-flight-co/ Na koniec coś dla tych którzy pamiętają serię Harpoon. Jako, że na rynku nie ma hardcorowych strategii/gier taktycznych ekipa maniaków zaczęła pisać taki tytuł samodzielnie. Nie ma tu zbędnych fajerwerków, polygonów itd. Gra rozgrywa się na mapie taktycznej, do dyspozycji jest cała planeta: http://www.warfaresims.com/ To dla tych którzy szukają nieco innej rozgrywki niż mainstream :) Edytowane 21 Czerwiec 2010 przez _michal
Creator Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 symulatory kozak :) ta gra taktyczna to już nie moja bajka. Co do 2D Vs 3D. Z grami Dwa-De(DD) jest tak samo jak 3D, są perełki a reszta to odsmażane kotlety.
_michal Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 To jeszcze nie wszystkie symulatory dostępne na rynku ;) Wbrew temu co mówią złośliwi ten gatunek ma się całkiem dobrze, choć zszedł do podziemia :) Jedyny sim tworzony przez dużego producenta to Silent Hunter. Który zresztą od trzeciej edycji się stacza.
Creator Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 To jeszcze nie wszystkie symulatory dostępne na rynku ;) Wbrew temu co mówią złośliwi ten gatunek ma się całkiem dobrze, choć zszedł do podziemia :)Ja lubię symulatory lotu, ale teraz bardziej w "Arcadowe" gram (np. Blazing Angels), więc ciężko nazwać to symulatorami ;) ale kiedyś ostro zagrywałem się w European Air War i Flight Simulator.
_michal Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 (edytowane) Mówiąc o assetach game artowych, jak myślicie, ile trisów ma ta Stuka? http://download.softclub.ru/pub/il2pict/ju-87-02.jpg Model z Storm of War ;) Z bardziej arcadowych simów, to warto poczekać na drugą część Wings of Prey: (na filmie jedynka) Edytowane 21 Czerwiec 2010 przez _michal
_michal Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Podejrzewam, że dużo więcej, może nawet pod 50k. Te samoloty mają kompletny model zniszczeń. Wymodelowane żebra, wręgi, silnik, mechanizmy wewnątrz, systemy hydrauliczne, pneumatyczne i wiele więcej :) Do tego LODy oczywiście.
Bruneq Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 leeee, myslalem ze wiesz i chcesz nas zaskoczyc ;)
Nezumi Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Z ciekawosci - po co mu te smigielka nad kolami? (zupelnie sie nie znam na samolotach a takie cus widze pierwszy raz chyba...)
_michal Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 (edytowane) Hehe, sorry Bruneq, ale nie :D Co do śmigiełek, najprawdopodobniej jest to alternator. Jak padnie silnik, to śmigło zapewnia prąd. EDIT: Jednak nie. To są syreny które były napędzane tymi śmigiełkami. Gdy Sztukas w trakcie bombardowania nurkował, dźwięk syren miał dodatkowe działanie psychologiczne. Edytowane 21 Czerwiec 2010 przez _michal 1
Gość Marioza Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 samolot slicznie zrobiony, a można będzie zrzucać bomby w którymś z tych symulatorów ? jak tak to chętnie zagram :)
_michal Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 W obydwóch :) W pierwszym do tego jeszcze rakiety niekierowane, oraz kierowane IR i TV + mnóstwo innych bajerów.
Gość Marioza Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 ooo to fest galancie juz mi sie podoba i jestem na tak :)
olaf Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Kumpel jest maniakiem Iła Sturmovika - kiedys mu rozwalilem maszyne probując ogarnąć track IR, ale opowieści z walk powietrznych słucha się przyjemnie.
_michal Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Bez TrackIR to nie latanie :) Zabawne, że teraz Nintendo, Sony i MS się przechwalają jakie to mają nowatorskie śledzenie obiektów w przestrzeni, a TrackIR dla peceta jest dostępny już prawie 10 lat. Dla kogoś, kto nie wie o co chodzi: http://en.wikipedia.org/wiki/Trackir Track IR to jest kamerka IR, która śledzi ruch głowy i przenosi go na kamerę ingame.
eco Napisano 22 Czerwiec 2010 Napisano 22 Czerwiec 2010 Track IR jest przydatny w sumie w każdym rodzaju symulatora -nie tylko w kokpicie - na polu walki w Arma II sprawdza się także na ziemi. Ludziska już wykombinowali że można mieć podobny efetk jeżeli posiada się odpowiednią kamerkę web'ową i darmowe oprogramowanie :)
Dr Judym Napisano 22 Czerwiec 2010 Napisano 22 Czerwiec 2010 Materiał z zamkniętego pokazu Deus Ex http://www.megaupload.com/?d=7ELVFLBU
_michal Napisano 22 Czerwiec 2010 Napisano 22 Czerwiec 2010 Ludziska już wykombinowali że można mieć podobny efetk jeżeli posiada się odpowiednią kamerkę web'ową i darmowe oprogramowanie :) I shackowany sterownik od TrackIR ;)
OmeN2501 Napisano 22 Czerwiec 2010 Napisano 22 Czerwiec 2010 Trailer nowego Residenta na 3DS. Filmik podobno na silniku gry... ale az mi sie nie chce wierzyc...
ribel Napisano 22 Czerwiec 2010 Napisano 22 Czerwiec 2010 http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=14092 - nowe screeny z Afterfall'a. Rewelacji nie ma, ale lepsze takie screeny niż te ostatnie z PhotoSklepu.
koniuSlincer Napisano 22 Czerwiec 2010 Napisano 22 Czerwiec 2010 http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=14092 - nowe screeny z Afterfall'a. Rewelacji nie ma, ale lepsze takie screeny niż te ostatnie z PhotoSklepu. Te screeny są na stronie AF odkąd wystartowała. :]
ultrakaka Napisano 22 Czerwiec 2010 Napisano 22 Czerwiec 2010 Ciekawe że na tyc screenach tylko niektóre postacie ( jeśli wogóle) rzucają cienie - ale ogólnie klimat mega.
koniuSlincer Napisano 22 Czerwiec 2010 Napisano 22 Czerwiec 2010 Tylko niektóre - miałem ten sam problem, jak bawiłem się UDK. Szczerze, nie wiem czym to spowodowane. Chrome przykładowo ma taki feature's, że cienie wyglądają jakby miały bardzo niską rozdzielczość (tylko w niektórych ujęciach; patrz: call of juarez, sniper: ghost warrior)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się