kubi Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 I coś mi się wydaje że po jednym ( no dobra, max dwóch) levelach odstawię bulletstorm na pułeczke, A mi się nie wydaje...
jacenty Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 Ten typ jest przereklamowany. Choć jego mapy z Unreal i tak zjadają (całe GOW). I coś mi się wydaje że po jednym ( no dobra, max dwóch) levelach odstawię bulletstorm na pułeczke, z tego co widziałem do tej pory, nadal bardziej mi się podoba stary dobry Painkiller. Bulletstorm to nowe ip wiec bedzie mial troche podgorke i sam ciekaw jestem jak sobie poradzi. Czy przebije superhicior Two words 2 :] A co z wieskiem 2 bo cos ostatnio cicho i ploty mowia ze jakas obsuwa ma byc. Przydaly by sie jakies nowe filmiki .
plasti Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 Czy przebije superhicior Two words 2 :] jaki superhicior? to ma byc ironia tak?
plasti Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 ale co mnie statystyki obchodza? mam ta gre i jest na poziomie, ale zaden to superhicior.... whatever, na wieska zwei czekam oj czekam :] takie pytanko do chopakow i dziewczyn od wieska, czy bedzie moze demo grywalne??? :)
Reanimator Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 Za wczesnie, zeby o tym mowic (czyt. nie mam pojecia).
plasti Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 szkoda, jak bedzie juz cos wiadomo, to ja bardzo prosze o info :] pozdrawiam!!!
makak Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 Pytanie czy jest potrzebne w ogóle jakieś demo do wieska.
plasti Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 w sumie nie, ale fajnie by bylo przetestowac wczesniek kompa, czy pojdzie na full detalach, bo bede w stanie kupic nowego kompa aby poszla, i jak trochu wczesniej dzieki demu dal bym rade testnac, latwiej bedzie mi przygotowac kase na sprzet ot co :]
Reanimator Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 (edytowane) to lzy wzruszenia ;) Edytowane 12 Styczeń 2011 przez Reanimator
plasti Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 heh, nice :D jechac mi z tym koksem, czekam czekam na wieska zwei :D, i swear to god ze kupie oryginal ze wszystkimi dodatkami :D
Reanimator Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 Wlasnie przez takich jak Ty musze crunchowac!!! ;) ;) ;)
n-pigeon Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 heh, nice :D jechac mi z tym koksem, czekam czekam na wieska zwei :D, i swear to god ze kupie oryginal ze wszystkimi dodatkami :D to się pospiesz bo wszystkie wyprzedadzą :P ja już moje wieki temu zamówiłem :P PS Ten kto wymyślił by dodać do kolekcjonerki artbooka jest geniuszem!
jacenty Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8937144,Come_Midnight__gra__nad_ktora_pracowalo_People_Can.html LOL
Hatred Napisano 12 Styczeń 2011 Autor Napisano 12 Styczeń 2011 (edytowane) jak by chlopaki cos kminili o gamearcie to ten link to naszych enviromentow byl tu z rok tmeu + jakies postacie ktorych tam nawet nie maja :) edit: chodz jak czytam z jakimi bykami pisze to spokojnie zadne google by tego nie zaindeksowalo :D Edytowane 12 Styczeń 2011 przez Hatred
ribel Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 http://gamedev-pl.blogspot.com/2010/11/cmentarzysko-come-midnight.html jest coś jeszcze w tym temacie ??
plasti Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 co oni wszyscy z tym survival horror??, nie ma innych gatunkow? :]
Kruku Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 co oni wszyscy z tym survival horror??, nie ma innych gatunkow? :] Mnie się wydaje że za dużo tego survivalu a mało horroru :> Shooter, bezmyślna sieka itp kompletne przeciwieństwa dobrego horroru ;/ gry za bardzo są pomieszane ... Ja bym sobie pograł w dobry horrorek który przypomniał by mi czasy np resident evil albo silent hill ;].
Davegraph Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 co prawda to prawda Kruku , w miarę dobrymi produktami z tego gatunku wydają się dead space i amnestia ale najlepsze czasy straszenia mamy chyba już zasobą
Hatred Napisano 13 Styczeń 2011 Autor Napisano 13 Styczeń 2011 wiesz Kruk back in those days wzorowalismy sie na silent hillu ;D ale to stare czasu nie ma co wspominac :D
Davegraph Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 Hatred ale nie próbójecie zrobić coś ''swoje to swoje'' ? TaK tylko żeby uwolnić się spod okupacji Cliffa? xD Swoją drogą dlaczego porzuciliście ten projekt?
Hatred Napisano 13 Styczeń 2011 Autor Napisano 13 Styczeń 2011 Bulletstorm jest nasz chlopaku, to ze UDK to wieszm wszystko nasze cala grafika :D czy to wazne ze Clifi czy tam jakis ludek od komiksow da jakis pomysl na cos? ja tam jestem grafikiem, mi Clifi nigdy nie powiedzial ze cos zle robie:P
Davegraph Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 (edytowane) Miałem tu na myśli właśnie wasz własny pomysł, do udk nic nie mam bo każdy robi na nim co tylko może i nie ma się temu co dziwić bo silnik jest przedni. wbrew temu co mogło się wydawać nie był to zarzut, zostawy Clifi'ego w spokoju xD Edytowane 13 Styczeń 2011 przez Davegraph
ribel Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 UDK ?? No nie mówcie że Bulletstorm robicie na UDK. Chyba macie pełnego Unreala + najnowsze buildy . A możesz Hatred powiedzieć jak tam siła pracownicza wygląda ? Znaczy czy więcej tam naszych polskich ludków, czy grono międzynarodowe. Bo jak patrzę na waszego bloga to sami zagraniczni tam piszą.
Reanimator Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 (edytowane) czym sie rozni "pelny Unreal" od UDK? Bo mnie sie zawsze wydawalo, ze to to samo. edit: znalazlem sobie dopowiedz: http://www.worldofleveldesign.com/categories/udk/ue3-vs-udk-vs-ut3.php Wynika z niej, ze to wlasnie UDK jest powaznym rozwiazaniem. Przeciez UDK jest update`owane na bierzaco i kazdym moze sciagnac najnowsza wersje. Edytowane 13 Styczeń 2011 przez Reanimator
ThoR_ Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 UT 3 tak samo ma update, samo UDK to tylko programowanie w us, chyba ze dostaniesz UDK z kodem źródłowym, a UT 3 to już pełny silnik płacisz i robisz z nim prawie co chcesz przebudowujesz i takie tam na własne potrzeby
ledyr Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 Unreal jest tak samo updateowany jak UDK. W UDK nie masz dostepu do kodu źrodlowego wiec mozesz ew dopisywac skrypty i to wszystko
ThoR_ Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 inaczej mówiąc na standardowym UDK nie zrobisz każdej gry jaka sobie wymarzysz, szczególnie chodzi o sieciowe gry, a na UT 3 zrobisz co chcesz
_michal Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 Różnią się licencją i dostępem do źródeł. UDK jest aktualną wersją wydawaną co miesiac. Przynajmniej z tego co wiem ;)
Davegraph Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 do mnie czasu nie miał napisać a tu proszę.. na forum się da :D Chyba te nazwy coś mówią : ''Unreal Engine'' to nie to samo co ''Unreal Development Kit'' UDK jest bardziej narzędziem modderskim który umożliwia również powstanie samodzielnych(ale ograniczoncyh przez kod źródłowy) produkcji, wypuszczenie UDK miało na celu zdominowaie rynku silników, dzięki temu że jest tak łatwo dostępny, dobrze wspierany i updejtowany to chętniej sięgają po niego lajki, grupy modderskie, deweloperzy, graficy itd. w dodatku jest to jeden z prostszych silników w obsłudze mający takie potęzne właściwości.
Reanimator Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 (edytowane) edit: strasznie to zamieszane. Na stronie piszą: The Unreal Development Kit (UDK) is the free edition of Unreal Engine 3 that offers uncompromised access to the same award-winning toolset used by many of the world’s best game developers. UDK is used to create games, training simulations, 3D visualizations, digital films and more. Wersja komercyjna rozni sie chyba tylko licencja, ew. dostepem do zrodel i niczym wiecej. Nie jest zadnym "narzedziem moderskim". Edytowane 13 Styczeń 2011 przez Reanimator
Davegraph Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 a no racja, ale wydaje mi się że nie można powiedzieć że UDK jest pełnym silnikiem, dla mnie UDK to taki wypaśnie zaawansowany edytor który można lekko obrabiać coś jak gtk radiant ale bez kodu nie przerobisz tego na nic innego to zawsze będzie ten sam system zresztą pierwotnie UDK był dołączonym edytorem do Unreala tournamenta ;)
ThoR_ Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 ja najlepiej to wyjaśniłem proszę o parę minusowych punktów respektu 1
Reanimator Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 Ahh, znalazlem to zdanie klucz: "UDK does not include Unreal Engine 3 C++ source code access ". Myslalem do tej pory, ze mozna grzebac w C++, ale juz wiem, ze nie :) kkthxhbb ;)
Hatred Napisano 14 Styczeń 2011 Autor Napisano 14 Styczeń 2011 no dobrza przejezyczenie, zawsze myslalem ze jak sie kupi/dostanie UDK to z wszystkim to jest :) surce sa, nasi programersi pisza czasem rzeczy ktore potem wypluwane sa w UDK dla wszystkich, co do bloga to racja zagranicznym sie latwiej pisze nisz nam :D chodz wiekszosc po dochodzila pod koniec projektu :D
Kuba Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 Mam pytanie dotyczące polonizacji Bulletstorm - będzie pełna, czy kinowa? Na razie nic nie słychać, więc pewnie kinowa. Killzone już zaczyna się chwalić :) PS. Demko ponoć jeszcze w styczniu http://ppe.pl/news-5121-Nadchodzi_demo_Bulletstorm!.html
kubi Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 nie wiem jak by to brzmiało jak by polski aktorzyna mówił przetłumaczone namby pamby cock suckers :)
Hatred Napisano 14 Styczeń 2011 Autor Napisano 14 Styczeń 2011 zaswiadczam cie Mlody ze mamy w polsce odpowiednio kwiecisty jezyk zeby sobie z tym poradzic :D a co do aktorow, myslisz ze linda by nie pasowal?
melkor Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 zaswiadczam cie Mlody ze mamy w polsce odpowiednio kwiecisty jezyk zeby sobie z tym poradzic :D a co do aktorow, myslisz ze linda by nie pasowal? to jakaś podpowiedź? xD
kubi Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 Z autopromo: Kolejne devDiary Wiesia;) reasumując, mamy bardziej przystojnych postaciowców w PCFie :)
Reanimator Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 Nie wiem na jakiej podstawie wysuwasz tak absurdalne wnioski, skoro z postaciowcow byl w tym filmie jedynie Pawel, ktory no... powiedzmy sobie szczerze, sroce spod ogona nie wylecial, a to dopiero czubek gory lodowej! ;))))))))
n-pigeon Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 szlaczek na pampersie... Nie mogę się doczekać premiery >n>
ThoR_ Napisano 15 Styczeń 2011 Napisano 15 Styczeń 2011 ja osobiście obawiam się o datę premiery, na moje oko będzie poślizg i to nie mały ale nie wiem czas pokaże, miejmy nadzieje ze się mylę
Gość Morte Napisano 15 Styczeń 2011 Napisano 15 Styczeń 2011 Comicon Challenge Champions: http://www.comiconchallenge.com/2010/finals_champions.php Dominance War V startuje 28 lutego: http://www.polycount.com/2011/01/10/dominance-war-v-start-date/
ultrakaka Napisano 15 Styczeń 2011 Napisano 15 Styczeń 2011 Comicon - Storm zajebiście wyszła, jedyna praca z X-Men, która dobrze odwzorowuje postać ( no, może jeszcze Cable, ale Storm miażdży) .
Kuba Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 nie wiem jak by to brzmiało jak by polski aktorzyna mówił przetłumaczone Cytat: namby pamby cock suckers :) Bad Company 2 pokazało, że można to zrobić całkiem sprawnie i z jajem. Pytanie tylko jak w ogóle przetłumaczyć tego typu teksty albo skillshoty, możecie coś zdradzić w tym temacie? Zostaną w wersji oryginalnej?
ultrakaka Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 No jeśli skillshty będą tłumaczyć to będzie lekka żenada ( gang bang ?????).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się