Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Hatred

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Warto powiedzieć, że ta sama firma zrobiła wcześniej symulator tej maszyny dla US Air Force. Później dostali pozwolenie na stworzenie wersji 'rozrywkowej' bazującej na symulatorze wojskowym. Do tego wszystkie materiały do stworzenia 'gry' otrzymali właśnie od USAF. As real as it gets.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda, tylko mozna klac, ze wsrod ludzi sa swinie, a mozna tez tak prowadzic firme, zeby minimalizowac tego typu zjawiska. Bo od szefostwa i zarzadzania (warunkow i atmosfery pracy), zalezy czy ludzie bede mieli pokuse robic takie rzeczy. I nie ma to nic wspolnego z blokowaniem neta i portow USB.

Polecam ten wywiad z panem od paczkow:

http://wyborcza.biz/biznes/12,100970,8102775,Bizrozmowa__Dominika_Wielowieyska_i_Andrzej_Blikle.html

 

PS.

I nie pisze tego osobiscie o PCF-ach tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wierze, ze w PCFie, czy Cryteku dzialy sie takie rzeczy, zeby usprawiedliwic leaka. Gdzie jest granica tego, co wywoluje szkodliwa reakcje? Imho trudno okreslic. Jednego nie wkurza bicie pasem po twarzy, drugiego wyprowadza z rownowagi brak recznikow papierowych w kiblu;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

badania przedstawione kongresowi amerykańskiemu przedstawiały piractwo jako zjawisko nie mające wielkiego wpływu na zyski wydawców. Podobne zjawisko jak w przypadku podatków.

Druga sprawa - nie ma co szukać w firmie, bo dostep mogl miec tylko ktos wazny, a nie chłopak który zawsze w stołówce dostawał przesoloną zupę. Jak ujawnil ktos wazny, to jest to polityka a nie skur... (czyli tez sk. ale na większa skalę, wiec się nie liczy). Prawda jest taka, ze jak poszło do tłoczni czy na jakaś konferencję, to zwyczajnie wypłynęła. Bywa. Wracajc do piractwa, jezeli nie bedzie zaporowej ceny na towar ludzie i tak kupią, a wydawcy mogą zarobić więcej, co ekonomia potrafi udowodnić.

Swoją drogą ogladalem screeny z prezentacji nvidii z crysisa2 i robią wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem co sie dzieje w PCF czy Cryteku i zreszta nie wiemy skad ten leak wyszedl, wiec to takie gadanie o d... marynie. Pisze tylko, ze proby ograniczania tego typu zjawisk poprzez zwiekszanie kontroli i represje (bo tak nazywam blokowanie portow) dzialaja wrecz odwrotnie. I znam takie przypadki, gdzie wlasnie tak sie dzialo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem jeśli ktoś chce ściągnąć grę i jej nie kupować to i tak to zrobi, czy to przed premiera (jak w przypadku "Ballet Storma" i "Kryzysa Tu"), czy tez po premierze. I taki Wiesiek nie musi wyciec, bo jak się pojawi na półkach sklepowych, to zripowanie go nie jest problemem. Więc myślę że wyciek nie zaszkodzi w sprzedaży, chyba że ktoś się zawiedzie na grze którą zassał. Pamiętajmy jeszcze że wymienione wcześniej gry wychodzą na X360 i PS3 i z tych platform pewnie najwięcej zarobią, a i na tych platformach piractwo jest mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie po co ta rozmowa wogole? czy myslicie ze jesli na wasza przyszla podwyzke/bonusa wplywa ilosc sprzedanych kopi to ktos tu sobie na pendrivie wyniesie GOLDA? lol, gry jesli maja miec premiere na calym swiecie o danej porze z tloczni wychodza trochu wczesnie i sa rozsylane do sklepow... czy w tloczni, czy na serverze EA czy w sklepie czekajac na premiere gra wkoncu musi wyciec...

zycie no, bledy mlodosci - oby z tych piratow wyrosli normalni ludzie ktorzy zdobeda dobre prace i wkoncu bedzie ich stac na orginaly... nie wierze nikt z nas z piratami sie nie spotkal :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

badania przedstawione kongresowi amerykańskiemu przedstawiały piractwo jako zjawisko nie mające wielkiego wpływu na zyski wydawców.

 

Absolutnie nie można łączyć piractwa muzycznego, filmowego i growego. To są kompletnie inne zjawiska które ciągną za sobą inne reakcje. To prawda że przemysł fonograficzny zyskuje na piractwie muzycznym przez co muzyka sprzedaje się lepiej niż kiedykolwiek. Nie ma lepszej reklamy dla muzyki niż darmowe teledyski na jutube i piraty z netu, ludzie potem to kupują. Natomiast w kwestii filmów piractwo nie czyni jakiś poważnych szkód ale wydawcy już na nim nie zyskują w żadnym stopniu. Większość kasy zarabiają na projekcjach w kinie a jednak większość ludzi woli tam obejrzeć film.

 

Kompletnie inna sprawa jeśli chodzi o gry. To nie jest tajemnicą że w przypadku gier wydawcy tracą olbrzymią kasę i jest to problem ogromny. Mój "ulubiony" przykład to GTA:ChinatownWar spiracony przez 90% graczy po czym rockstar oznajmiło że nigdy nie stworzą już gry na przenośną konsole nintendo. Gra się nie zwróciła, rockstar wtopił kilka milionów i potem szybciorem wypuścił porty GTA:CW żeby się ratować.

 

Pytanie dlaczego tak się dzieje jest banalnie proste. Ile razy przesłuc***esz piosenkę, ile razy obejrzysz film a ile razy ukończysz grę. (dodajmy że większość ludzi nie przechodzi gier w całości) I czy tą grę po ukończeniu kupisz żeby sie kurzyła na półce. Inne media - inne piractwo. Koniec kropka.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inne media - inne piractwo. Koniec kropka.
ale ja opisałem zjawisko ekonomiczne, znane ekonomistom, aktualne w obrocie gotówkowym jako takim. Rożnica jest taka, ze w ekonomii liczy się tak szarą strefę. Nie popieram piractwa, by było jasne ale je rozumiem i uważam (a takze mam nadzieje), ze nie zaszkodzi wynikom finansowym np. Bulletstorma.

 

edit: warto kupować kane&lynch 1 jak che się zagrać w 2? Na PC. drugie pytanie czy działają headshoty, czy trzeba pruć bez sensu. Na gamelpayu widze ze działają ale gamelpay z xboxa wiec moze byc roznie.

Edytowane przez olaf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ola-f, moim zdaniem warto zagrać, świetnie wprowadza w klimat i pokazuje początki znajomości Kane'a i Lyncha. No i jest za grosze ;) Sterowanie trochę kuleje, za to fabuła wynagradza niedogodności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gralem od razu w dwojke i jakos brak znajomosci jedynki nie przeszkadzal. Ale pewnie zawsze fajniej znac wczesniejsze losy "bohaterow". Swoja droga (pomimo srednich recenzji i ogolnie kiepskiego przyjecia) uwazam ja za jedna z lepszych gier zeszlego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość e=mc^2
Prawda, tylko mozna klac, ze wsrod ludzi sa swinie, a mozna tez tak prowadzic firme, zeby minimalizowac tego typu zjawiska. Bo od szefostwa i zarzadzania (warunkow i atmosfery pracy), zalezy czy ludzie bede mieli pokuse robic takie rzeczy. I nie ma to nic wspolnego z blokowaniem neta i portow USB.

Polecam ten wywiad z panem od paczkow:

http://wyborcza.biz/biznes/12,100970,8102775,Bizrozmowa__Dominika_Wielowieyska_i_Andrzej_Blikle.html

 

PS.

I nie pisze tego osobiscie o PCF-ach tylko.

 

to teraz mi powiedzcie w jakiej growej firmie w Polsce stosuje sie takie metody?(odpowiedz pewnie bedzie bardzo smutna), ktore oczywiscie sa jak najbardziej logiczne, madre i dalekowzroczne.

 

Gral ktos juz w demo Dragon Age 2? Ja jade do domu i odpalam:)

a jest??????? gdzie??gdzie??, eee zreszta poczekam te 3 tygodnie i tak mam wolne lacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba: właśnie zagrałem w demko kilka razy bo faktycznie sterowanie trochę słabe, muszę zapolować na jedynkę, bo dwójka zaczyna się klimatycznie nawiązaniem do jedynki, zgony też fajne. Nie umniejszając niczego bulletstormowi, ktory zbiera dobre recenzje wole jednak biegać po mieście niz lunaparku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obie części były moim zdaniem niezasłużenie niedocenionymi strzelaninami. Oceny dosyć często fruwały na poziomie chodnika, demo swoją drogą też nie zwiastowało niczego nadzwyczajnego. Co więcej, moja "jedynka" przeleżała w szafie dobre pół roku, zanim w końcu zdecydowałem się zagrać. Odnośnie dwójki - ma rewelacyjny tryb multi, niestety przez lagi i małą liczbę graczy raczej niegrywalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bulletstorm w wersji PS3 będzie miał move support? Jeżeli tak to brałbym w ciemno... na padzie niestety moje skillshots wyglądały częściej jako luckyshots ;) Szkoda, że tak wiele serwisów punktuje wtórność Killzone 3... i niestety multi na move grało się na prawdę bajecznie, ale single dema KZ3 nie był dla mnie niczym nowym po KZ2... no może jedynie ten jet-pack... stąd też ciężko będzie się zdecydować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Pogralem w demo DA2 polgodzinki w ramach przerwy i musze powiedziec ze czuje sie troche zawiedzony...

 

Ale od plusow- swietne animacjie 2d, czuc reke Rhodesa w tym wszystkim. Generalnie desajn postaci jest lepszy niz w jedyneczce. No i jakby lepiej z plynnoscia rozgrywki na mojej leciwej maszynie w porowaniu do czesci pierwszej- bardzo cieszy tez fakt ze czasy wczytywania sa male.

 

I tyle z rzeczy dobrych. Graficznie nie powiem zeby bylo cokolwiek lepiej niz w jedynce, a ona wypadala gorzej moim zdaniem w porownaniu z takim np. wiedzminem.

Czesc dema w ktora ja gralem to tylko walka - i tu mega zawod. o ile w jedynce byla jakas taktyka ktora nalezalo obrac, tu jest kompletny chaos, wszyscy machaja mieczami tak, ze mogliby wprawic wiekszosc postaci z anime w zaklopotanie, nie wiadomo co sie dzieje, od czasu do czasu trzeba wcisnac numerek odpowiadajacy za umiejetnosc i tyla. Strasznie mi sie to wydaje prymitywne w stosunku do pierwszej czesci i jakos tak efekciarskie ze mnie zemdlio zdeczka.

 

Po pol godziny, fan pierwszej czesci jest raczej zawiedziony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ant-3d

Tez pogralem w demo DA2 i tez mniej wiecej pol godziny. Poprostu dluzej mi sie nie chcialo. Jakos tak... Pierwsza czesc przeszedlem i bardzo mi sie podobalo a tu jakos tak... Dalej twierdze ze jak DA1 byl graficznie brzydki (mimo ze mi sie podobal jako gra) tak DA2 jest tak samo brzydki. Tekstury w niskiej rodzialce, wszystko jakies takie kartonowe, enviroment bieda az piszczy. Ech no w DA1 env byl duzo lepszy. No nic, pomarudzilem ale to tylko demo. Nie zachecilo mnie niestety do kontynuowania przygody z DA2 mimo ze uwielbiam crpg. Moze jak u kogos pogram w pelna wersje to zmienie zdanie. System dialogow jak w Mass Effectach tylko ze w Mass Effectach dialogi maja pewna wartosc ktorej w demie DA2 nie doszukalem sie. No i wreszcie w DA2 glowny bohater ma dubbing WOW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawca sam powinien wypościć build który po przejściu 50% gry pokazuje "o takiego wała", bądź tez po cichu się wyłącza z randomowym errorem. Udostępnić to na torrentach, rapidach itd. Oczywiście najlepiej parę wersji w rożnych rozmiarach, z rożnymi crackami, inna grafika w key generatorach... tak dla totalnego zamieszania. Do tego armia pracowników dodająca opinie o tym jak to pięknie wszystko działa, a grę przejść można w 100% z podziękowaniami za wstawkę :D

Ahhh pomażyć tylko... ale mina pirata w takiej sytuacji bezcenna :D

 

@down: kiepsko więc im to wychodzi

Edytowane przez Konras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawca sam powinien wypościć build który po przejściu 50% gry pokazuje "o takiego wała", bądź tez po cichu się wyłącza z randomowym errorem. Udostępnić to na torrentach, rapidach itd.

A skutek będzie odwrotny do zamierzonego. Pójdzie fama że Gra zabugowana, grać się nie da bo cały czas się wywala etc. bo nie wyobrażam sobie tej armii pracowników. Ale oczywiście, jest to dość częsta praktyka. Pierwszy wirus komputerowy był właśnie haczykiem na piratów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak o tym wirusie pierwszym było głośno przy okazji jego rocznicy ostatniej. Odnośnie zabugowanej gry to bardziej miałem na myśli ekran mówiący łopatologicznie abyś poszedł lepiej do sklepu po pełna wersje jak chcesz dalej pograć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak o tym wirusie pierwszym było głośno przy okazji jego rocznicy ostatniej. Odnośnie zabugowanej gry to bardziej miałem na myśli ekran mówiący łopatologicznie abyś poszedł lepiej do sklepu po pełna wersje jak chcesz dalej pograć ;)

 

Wiesz to mozna zrobic raz, dwa. Ale to podobnie jak z filmami, ktore sie wrzucane sa jako fake'i. Ludzie sciagajacy bez problemu odsiewaja te rzeczy.

 

Ah i male sprostowanie, bo jak teraz to czytam to dziwnie zabrzmialo.

Gdzies tam napisalem:

"I nie pisze tego osobiscie o PCF-ach tylko."

Mialo byc, ze nie pisze w ogole o PCF-ach, bo nic mi nie wiadomo jak sie oni rzadza. Ot co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Film łatwo sprawdzić po pobraniu przewijając timeline i oglądając pobieżnie czy wszystko trybi... z gra jest trudniej bo nie ma tutaj fast forward. No ale dobra odpuszczam sobie, miała być tylko taka dygresja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej długo nie doczekamy się solidnej i niezawodnej ochrony - o ile to w ogóle możliwe. Firmy mimo wszystko utrzymują się na rynku, a dzięki piratom inni mają prace. No i jedni napędzają drugich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mozna, ale jak przecietna gra trwa kilka godzin, to po 24h od wypuszczenia takiego fake'a juz na pewno bedzie wiadomo, ze to kiepa jest. Chyba lepiej pozytywnie zachecac ludzi do kupna, niz robic taka wojenke.

Swoja droga jak gralem lata temu w X-com 3 to mnie spotkala taka niemila niespodzianka pod koniec. Dopiero teraz po latach kupilem oryginal na steamie, ale juz nie mam sily, zeby dokonczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tych urywanych fragmentach ciężko powiedzieć, jak to będzie wyglądało naprawdę. Na stronie gry zapowiedziano "prawdziwy" film z rozgrywki, ma być wrzucony w najbliższym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności