Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Hatred

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Unreal - miażdży:p jeyne co dalej w tym silniku wygląda 'niecodziennie' to ta ściekająca po ścianach woda.

 

Co do City/TheFarm51 - w Polsce ( zresztą, z ostatnich doświaczen stwierdzam że może i wszędzie tak jest) zawsze się trzeba prosić o swoje, nieważne czy robisz na budowie, czy w gejmdevie. I jakkolwiek się mi to nie podoba, to takie żenujące wieści nie są już tak zaskakujące....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miejmy nadzieje ze zakończy się przynajmniej sprawiedliwie :). Przykro że w Polsce ludzie nie trzymają się razem tylko cały czas podkładają sobie kłody.

 

Aczkolwiek z drugiej strony to raczej nie tyczy się developerów tylko beeznesmeni ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabawne ze to akurat przedstawiciel NG mowi o smutnej polskiej rzeczywistosci ... widocznie od srodka wlasnej firmy nie dociera ona do oczu tak dobitnie jak od "srodka" innych firm ?

 

BTW. A propos tej samej smutnej polskiej rzeczywistoci...

 

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,9220907,Czy_Nicolas_Games_ma_problemy_z_produkcja_Afterfall_.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja reanimatorze :). No nic, zobaczymy jaki będzie finał sprawy...

 

Third - Myślę że od wiecznej zawiści ważniejsza jest ewolucja i naprawianie własnych błędów, w końcu każdy je popełnia. Pytanie tylko czy z premedytacją i czy wyciąga z tego odpowiednie wnioski na przyszłość.

 

Jeszcze apropo twoich obaw, wyjaśnienie znajduje się w tekście linku który podesłałeś:

 

Cóż, wszyscy pamiętamy, że swego czasu CD Projekt też doświadczał regularnych "fluktuacji kadrowych". Czy tak też jest i tym razem? "Stan kadrowy jest dobry, nie mamy braków choć oczywiście jeśli pojawia się na rynku nowe osoby to chętnie je przyjmiemy również z myślą o przyszłych i innych projektach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarales cos ? Zupelnie nie na temat ten post...

 

Z tego co wiem bezposrednio od tzw. "fluktuacji kadrowych" to wielkiej ewolucji, uczenia i wyciagania wnioskow w NG nie ma... Jest za to kolejna juz fala "fluktuacji" i potrzeba siegania po "nowe osoby". Natomiast kazdy przytomny obserwator rynku zauwazy tez ze "przyszłych i innych projektow" w NG zwyczajnie nie bedzie, bo produkcja Insanity jest opozniona, grubo ponad budzetem a gra nadal nie jest dopracowana i na poziomie zapewniajacym zwrot.

 

Co do naprawiania wlasnych bledow to tez mi nic nie wiadomo o tym zeby NG naprawilo swoje bledy wzgledem pierwszych 2-3 fal "fluktuacji kadrowych".

Edytowane przez thirdeye
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do unreala, to czuje sie jakbym wyszedl z jakies kapsuly kriogenicznej w nastepnym stuleciu, nie zeby cos ale imho cryengine3 niedorownuje do piet unrealowi, bylbym w stanie kupic kazdy sprzet zeby tylko zagrac w cos takiego w plynnej jakosci :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samych kart graficznych za ponad 5 tysięcy złotych?

Eee tam, to szło w 2500px jak w lcd dasz rozdziałkę ok 1/2 orygiału (np. 1024x768) to masz naturalny AA sprzętowy :D wystarczy podnieść w grze aa do 2x i mi już styka w zupełności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozgrywka słaba, mogli zrobić coś w stylu mechwarriora, odwzorować poczucie kierowania czymś wielkim i ciężkim, a tak będzie kolejna skacząco-świecąca rozpierducha. Co nie zmienia faktu, że wizualnie scenerie wymiatają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lokacja bardzo, bardzo ładna, chociaż loding zauważalny, co kawałek coś wyskakuje w tle (a może to efekt kompresji filmiku). No i ew. dym mógłby mieć więcej przejść, bo wygląda jakby miał 15 fpsów ;) No ale panowie twierdzą, że to prototyp — chciałbym, żeby moje rzeczy tak wyglądały w początkowej fazie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki Spiderman/Infamous, tylko ze w stroju Batmana ;)

 

A ten filmik o gamedevie jest imho slaby, a juz zupelnie niesmieszny. Pomijajac fakt, ze mam raczej pozytywne doswiadczenia w tej branzy, to w ten sposob, jaki prezentuje autor, wszystko mozna sprowadzic do beznadziei i banalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to byla pre-alfa, dlateo niektore rzeczy wygldaly taksobie....filmik malej rozdzielczosci tez jest, dlatego niektore rzeczy wygladaja slabo a w rzeczywistosci nie bylo tak zle. Niewazne, nie odkopujmy trupa zeby sprawdzic jak wygladal :D :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Analityk... mhm, tak tak, ze swoją magiczną kulą która podaje wyniki sprzedaży dowolnej gry.

Top 10 sprzedaży gier w UK wg. NEOgo.pl

28 II - Bulletstorm 2 miejsce (1 ma Killzone)

7 III - Bulletstorm 4 miejsce

11 III w USA - 7 miejsce (tuż poniżej jest Killzone, a wyżej CoD, NBA, Dead space i fitnessy)

14 III - Bulletstorm 6 miejsce

Wydaje mi się mało logiczne, żeby coś utrzymywało się tak długo w topce i ostatecznie zgarnęło taki słaby wynik?

 

Przechodzę BS po raz drugi, nie spodziewałem się że mi się tak spodoba ;>

Edytowane przez muody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muody wysokie miejca na top 10 przez tydzien czy 2 tygodnie to zdecyddowanie za malo.Moze jakby to byl okres przedswiateczny to co innego .Bardzo podobnie bylo zreszta z mafia 2 gdzie laczna sprzedarz zakonczyla sie na poziomie ok 1,4 miliona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha nikt Ci tego nie powie. Mozna sie tylko domyslac .Zalezy jaki wydawaca jaki developer itp.

edit.

sam slyszalem z roznych zrodel ze od 20 do 50-60 procent

 

Te 50-60% to chyba przy samodzielnym wydaniu gry na Steamie czy innym systemie dystrybucji elektronicznej. Normalnie to chyba trzeba to zero z końca uciąć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz takie proste zestawienie:

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8932289,Do_kogo_wedruja_nasze_pieniadze_gdy_kupujemy_gre_.html

 

Oni tak wyliczyli, ze z 40 funtow, 15 trafia lacznia do wydawcy i dewelopera. I, ze wydawca zabiera z tego 12.

Czesto przy mniejszych tytulach deweloper nie dostaje juz nic. Umowy sa tez takie, ze deweloper dostaje kase od sprzedazy dopiero po przekroczeniu pewnego limitu. Czyli najczesciej gdy zwroca sie koszty produkcji.

 

EDIT: Ale, zeby nie bylo, ze wydwaca taki zly, to ktos te produkcje finansuje przez dwa lata

Edytowane przez plutko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności