Napisano 11 Styczeń 201114 l I coś mi się wydaje że po jednym ( no dobra, max dwóch) levelach odstawię bulletstorm na pułeczke, A mi się nie wydaje...
Napisano 12 Styczeń 201114 l Ten typ jest przereklamowany. Choć jego mapy z Unreal i tak zjadają (całe GOW). I coś mi się wydaje że po jednym ( no dobra, max dwóch) levelach odstawię bulletstorm na pułeczke, z tego co widziałem do tej pory, nadal bardziej mi się podoba stary dobry Painkiller. Bulletstorm to nowe ip wiec bedzie mial troche podgorke i sam ciekaw jestem jak sobie poradzi. Czy przebije superhicior Two words 2 :] A co z wieskiem 2 bo cos ostatnio cicho i ploty mowia ze jakas obsuwa ma byc. Przydaly by sie jakies nowe filmiki .
Napisano 12 Styczeń 201114 l Czy przebije superhicior Two words 2 :] jaki superhicior? to ma byc ironia tak?
Napisano 12 Styczeń 201114 l ale co mnie statystyki obchodza? mam ta gre i jest na poziomie, ale zaden to superhicior.... whatever, na wieska zwei czekam oj czekam :] takie pytanko do chopakow i dziewczyn od wieska, czy bedzie moze demo grywalne??? :)
Napisano 12 Styczeń 201114 l szkoda, jak bedzie juz cos wiadomo, to ja bardzo prosze o info :] pozdrawiam!!!
Napisano 12 Styczeń 201114 l w sumie nie, ale fajnie by bylo przetestowac wczesniek kompa, czy pojdzie na full detalach, bo bede w stanie kupic nowego kompa aby poszla, i jak trochu wczesniej dzieki demu dal bym rade testnac, latwiej bedzie mi przygotowac kase na sprzet ot co :]
Napisano 12 Styczeń 201114 l heh, nice :D jechac mi z tym koksem, czekam czekam na wieska zwei :D, i swear to god ze kupie oryginal ze wszystkimi dodatkami :D
Napisano 12 Styczeń 201114 l heh, nice :D jechac mi z tym koksem, czekam czekam na wieska zwei :D, i swear to god ze kupie oryginal ze wszystkimi dodatkami :D to się pospiesz bo wszystkie wyprzedadzą :P ja już moje wieki temu zamówiłem :P PS Ten kto wymyślił by dodać do kolekcjonerki artbooka jest geniuszem!
Napisano 12 Styczeń 201114 l http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8937144,Come_Midnight__gra__nad_ktora_pracowalo_People_Can.html LOL
Napisano 12 Styczeń 201114 l Autor jak by chlopaki cos kminili o gamearcie to ten link to naszych enviromentow byl tu z rok tmeu + jakies postacie ktorych tam nawet nie maja :) edit: chodz jak czytam z jakimi bykami pisze to spokojnie zadne google by tego nie zaindeksowalo :D Edytowane 12 Styczeń 201114 l przez Hatred
Napisano 12 Styczeń 201114 l http://gamedev-pl.blogspot.com/2010/11/cmentarzysko-come-midnight.html jest coś jeszcze w tym temacie ??
Napisano 12 Styczeń 201114 l co oni wszyscy z tym survival horror??, nie ma innych gatunkow? :] Mnie się wydaje że za dużo tego survivalu a mało horroru :> Shooter, bezmyślna sieka itp kompletne przeciwieństwa dobrego horroru ;/ gry za bardzo są pomieszane ... Ja bym sobie pograł w dobry horrorek który przypomniał by mi czasy np resident evil albo silent hill ;].
Napisano 13 Styczeń 201114 l co prawda to prawda Kruku , w miarę dobrymi produktami z tego gatunku wydają się dead space i amnestia ale najlepsze czasy straszenia mamy chyba już zasobą
Napisano 13 Styczeń 201114 l Autor wiesz Kruk back in those days wzorowalismy sie na silent hillu ;D ale to stare czasu nie ma co wspominac :D
Napisano 13 Styczeń 201114 l Hatred ale nie próbójecie zrobić coś ''swoje to swoje'' ? TaK tylko żeby uwolnić się spod okupacji Cliffa? xD Swoją drogą dlaczego porzuciliście ten projekt?
Napisano 13 Styczeń 201114 l Autor Bulletstorm jest nasz chlopaku, to ze UDK to wieszm wszystko nasze cala grafika :D czy to wazne ze Clifi czy tam jakis ludek od komiksow da jakis pomysl na cos? ja tam jestem grafikiem, mi Clifi nigdy nie powiedzial ze cos zle robie:P
Napisano 13 Styczeń 201114 l Miałem tu na myśli właśnie wasz własny pomysł, do udk nic nie mam bo każdy robi na nim co tylko może i nie ma się temu co dziwić bo silnik jest przedni. wbrew temu co mogło się wydawać nie był to zarzut, zostawy Clifi'ego w spokoju xD Edytowane 13 Styczeń 201114 l przez Davegraph
Napisano 13 Styczeń 201114 l UDK ?? No nie mówcie że Bulletstorm robicie na UDK. Chyba macie pełnego Unreala + najnowsze buildy . A możesz Hatred powiedzieć jak tam siła pracownicza wygląda ? Znaczy czy więcej tam naszych polskich ludków, czy grono międzynarodowe. Bo jak patrzę na waszego bloga to sami zagraniczni tam piszą.
Napisano 13 Styczeń 201114 l czym sie rozni "pelny Unreal" od UDK? Bo mnie sie zawsze wydawalo, ze to to samo. edit: znalazlem sobie dopowiedz: http://www.worldofleveldesign.com/categories/udk/ue3-vs-udk-vs-ut3.php Wynika z niej, ze to wlasnie UDK jest powaznym rozwiazaniem. Przeciez UDK jest update`owane na bierzaco i kazdym moze sciagnac najnowsza wersje. Edytowane 13 Styczeń 201114 l przez Reanimator
Napisano 13 Styczeń 201114 l UT 3 tak samo ma update, samo UDK to tylko programowanie w us, chyba ze dostaniesz UDK z kodem źródłowym, a UT 3 to już pełny silnik płacisz i robisz z nim prawie co chcesz przebudowujesz i takie tam na własne potrzeby
Napisano 13 Styczeń 201114 l Unreal jest tak samo updateowany jak UDK. W UDK nie masz dostepu do kodu źrodlowego wiec mozesz ew dopisywac skrypty i to wszystko
Napisano 13 Styczeń 201114 l inaczej mówiąc na standardowym UDK nie zrobisz każdej gry jaka sobie wymarzysz, szczególnie chodzi o sieciowe gry, a na UT 3 zrobisz co chcesz
Napisano 13 Styczeń 201114 l Różnią się licencją i dostępem do źródeł. UDK jest aktualną wersją wydawaną co miesiac. Przynajmniej z tego co wiem ;)
Napisano 13 Styczeń 201114 l do mnie czasu nie miał napisać a tu proszę.. na forum się da :D Chyba te nazwy coś mówią : ''Unreal Engine'' to nie to samo co ''Unreal Development Kit'' UDK jest bardziej narzędziem modderskim który umożliwia również powstanie samodzielnych(ale ograniczoncyh przez kod źródłowy) produkcji, wypuszczenie UDK miało na celu zdominowaie rynku silników, dzięki temu że jest tak łatwo dostępny, dobrze wspierany i updejtowany to chętniej sięgają po niego lajki, grupy modderskie, deweloperzy, graficy itd. w dodatku jest to jeden z prostszych silników w obsłudze mający takie potęzne właściwości.
Napisano 13 Styczeń 201114 l edit: strasznie to zamieszane. Na stronie piszą: The Unreal Development Kit (UDK) is the free edition of Unreal Engine 3 that offers uncompromised access to the same award-winning toolset used by many of the world’s best game developers. UDK is used to create games, training simulations, 3D visualizations, digital films and more. Wersja komercyjna rozni sie chyba tylko licencja, ew. dostepem do zrodel i niczym wiecej. Nie jest zadnym "narzedziem moderskim". Edytowane 13 Styczeń 201114 l przez Reanimator
Napisano 13 Styczeń 201114 l a no racja, ale wydaje mi się że nie można powiedzieć że UDK jest pełnym silnikiem, dla mnie UDK to taki wypaśnie zaawansowany edytor który można lekko obrabiać coś jak gtk radiant ale bez kodu nie przerobisz tego na nic innego to zawsze będzie ten sam system zresztą pierwotnie UDK był dołączonym edytorem do Unreala tournamenta ;)
Napisano 13 Styczeń 201114 l Ahh, znalazlem to zdanie klucz: "UDK does not include Unreal Engine 3 C++ source code access ". Myslalem do tej pory, ze mozna grzebac w C++, ale juz wiem, ze nie :) kkthxhbb ;)
Napisano 14 Styczeń 201114 l Autor no dobrza przejezyczenie, zawsze myslalem ze jak sie kupi/dostanie UDK to z wszystkim to jest :) surce sa, nasi programersi pisza czasem rzeczy ktore potem wypluwane sa w UDK dla wszystkich, co do bloga to racja zagranicznym sie latwiej pisze nisz nam :D chodz wiekszosc po dochodzila pod koniec projektu :D
Napisano 14 Styczeń 201114 l Mam pytanie dotyczące polonizacji Bulletstorm - będzie pełna, czy kinowa? Na razie nic nie słychać, więc pewnie kinowa. Killzone już zaczyna się chwalić :) PS. Demko ponoć jeszcze w styczniu http://ppe.pl/news-5121-Nadchodzi_demo_Bulletstorm!.html
Napisano 14 Styczeń 201114 l nie wiem jak by to brzmiało jak by polski aktorzyna mówił przetłumaczone namby pamby cock suckers :)
Napisano 14 Styczeń 201114 l Autor zaswiadczam cie Mlody ze mamy w polsce odpowiednio kwiecisty jezyk zeby sobie z tym poradzic :D a co do aktorow, myslisz ze linda by nie pasowal?
Napisano 14 Styczeń 201114 l zaswiadczam cie Mlody ze mamy w polsce odpowiednio kwiecisty jezyk zeby sobie z tym poradzic :D a co do aktorow, myslisz ze linda by nie pasowal? to jakaś podpowiedź? xD
Napisano 14 Styczeń 201114 l Z autopromo: Kolejne devDiary Wiesia;) reasumując, mamy bardziej przystojnych postaciowców w PCFie :)
Napisano 14 Styczeń 201114 l Nie wiem na jakiej podstawie wysuwasz tak absurdalne wnioski, skoro z postaciowcow byl w tym filmie jedynie Pawel, ktory no... powiedzmy sobie szczerze, sroce spod ogona nie wylecial, a to dopiero czubek gory lodowej! ;))))))))
Napisano 15 Styczeń 201114 l ja osobiście obawiam się o datę premiery, na moje oko będzie poślizg i to nie mały ale nie wiem czas pokaże, miejmy nadzieje ze się mylę
Napisano 15 Styczeń 201114 l Comicon Challenge Champions: http://www.comiconchallenge.com/2010/finals_champions.php Dominance War V startuje 28 lutego: http://www.polycount.com/2011/01/10/dominance-war-v-start-date/
Napisano 15 Styczeń 201114 l Comicon - Storm zajebiście wyszła, jedyna praca z X-Men, która dobrze odwzorowuje postać ( no, może jeszcze Cable, ale Storm miażdży) .
Napisano 16 Styczeń 201114 l nie wiem jak by to brzmiało jak by polski aktorzyna mówił przetłumaczone Cytat: namby pamby cock suckers :) Bad Company 2 pokazało, że można to zrobić całkiem sprawnie i z jajem. Pytanie tylko jak w ogóle przetłumaczyć tego typu teksty albo skillshoty, możecie coś zdradzić w tym temacie? Zostaną w wersji oryginalnej?
Napisano 16 Styczeń 201114 l No jeśli skillshty będą tłumaczyć to będzie lekka żenada ( gang bang ?????).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto