Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nie zły lachon ;) ah...

a co do technicznych spraw.. to ta koszulka.. a dokłaniej textura nie teges . Ta "20" nie trzyma poziomów.. różnica odległości góry liczby "2" od dekoltu jest inna od góry liczby "0" imho ;)

 

no i coś ze skinem hm.. taka lalka się wydaje :/

(+) i może tam naśmieć trochę.. jakieś ciuchy tramplki.. przecież to szatnia damska ;) nigdy nie byłeś w damskiej szatni ? :) czasami tam większy jubel niż w męskiej :]

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 211
  • Wyświetleń 39,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

krzyhh ma rację (jestem pewna że podglądał), w damskiej szatni winien być bałagan.

 

wstaw też jakąś piłkę żeby na pewno było wiadomo o co chodzi.

 

tak teraz patrzę i mi się wydaje że ona w dziwny sposób tą koszulkę rozbiera, tak jakby pozowanie do zdjęcia było celem ważniejszym niż sama koszulka.

Napisano

Ej a dalo by sie ta bluzeczke troche wyzej?? xD

Fajnie ci idzie, sluchaj tych madrych ludzi a bedzie super finish. Powodzenia

Napisano

ogólnie to same plusy widzę

biggrin.gif

 

alee nie wiem czy tylko mi się wydaje, że ustawienie świateł spłaszcza zbytnio np jej lewe udo.

Napisano

tadzio Ty erotomanie ;]

Mi się podoba jak jest, tylko kilka poprawek, odnośnie samej szatni, oświetlenia itd. Tam wyżej Ci wsio napisali ;)

 

Pozdro

Napisano
  • Autor

krzyhhh - masz rację, tę dwudziestkę poprawię, a co do szatni to pani nigdy nie pozwalała nam tam wchodzić... XD. Spoko naśmiecę :), ręcznik, dezodorant, jakiś biustonosz i majtasy też się tam znajdą, ale o tym już poprzednio wspominałem.

 

Aniu - również masz zupełną rację - jest to efekt zamierzony, chiałem żeby scenka była troszkę stylizowana/pozowana a zarazem przedstawiała jakąś konkretną sytuację.

 

Klicek - dwupunktowe :) (głowne i kicker), ale już się uporałem z oświetleniem, zaraz po napisaniu wczorajszego posta przyszedł mi do głowy pomysł - dodałem attenuation do głównego oświetlenia i zwiększyłem i rozmyłem połysk na skórze, dzięki czemu rzeźba postaci jest lepiej widoczna. Jest teraz wiele lepiej chyba :D. Metodę, którą opisywałeś stosowałem zawsze przy scanlinie, tym razem jest GI i podszedłem do sprawy nieco inaczej.

 

Maqs - dzięki za wsparcie :) słucham tych mądrych ludzi, bo już nie raz mi pomogli :D

 

tadzio - może tylko dla VIPów kiedyś XD

 

Kub@ - zbyt mały połysk skóry tam był

 

obo - dzięks

 

Jeszcze raz dzięki za Wasze wsparcie i pomoc!

Jutro planuję zrobić ostateczny render - dziś charówka w pocie czoła, ale jestem raczej dobrej myśli (a jak będzie to się okaże heheh...)

Napisano

naprawde interesujaco to wygląda..znaczy ona..ech ArTooRo..co tez ci tam po głowie chodzi...:) w bitwie wszyscy pamietamy ten najładniejszy tyłeczek świata..teraz to....ciekawe co ci sie sni w nocy..:) ładnie.

Napisano
  • Autor

Hehe Kliment, zgadnij :D

 

Tak to teraz mniej więcej wygląda, nie ma jeszcze tych ciuchów, dezodorantów i innych pierdół o których pisałem, no i rigg wciąż nie ruszony - zajmę się nim na koniec.

Napisano
  • Autor

Uhm, fakt, ale głównie twarz jest niedoświetlona... coś z tym muszę zrobić.

Napisano
  • Autor

Ok, pokombinuję z tymi światełkami co by doświetlić to i owo.

 

A teraz chcę poznać szybko Wasze zdanie - chcę zmienić kadr na taki, nie z powodu lenistwa, acz nie ukrywam że to pomocne, ale jest dużo ciekawiej imho. Powiedzcie koniecznie co o tym sądzicie!

 

(Uwaga to stary render, nic nie dodałem od czasu poprzedniego update'u)

 

Piszcie proszę szybko, bo mam mało czasu żeby się zdecydować.

Napisano

Osobiście uważam, że poprzedni kadr jest lepszy. Nie lubię kadru amerykańskiego...

Napisano

hey sexy lady, i like you flow:D hehe fajnie to wyglada, tez juz bym chcial zobaczyc jakis wiekszy render:P

Napisano

wiekszy render w werscj HARDCORE oczywiscie ;-)

no co?

szkoda takich "warunkow" zmarnowac;-)

Napisano

naprawdę szkoda, że nie dostała numeru 69

Napisano
naprawdę szkoda, że nie dostała numeru 69

 

to pewnie w kolejnym WIPie, z PEGI ratingiem 18 :D

 

a mi taki kadr pasuje, bedzie lepsze zblizenie no i nie bedziesz musial sie meczyc z tymi stopami. Proponuje tylko doswietlic troche kadr.

 

Powodzenia!

Napisano
  • Autor

Hmmm, jeszcze się nie zdecydowałem na kadr :P albo ten albo tamten - i zadecyduje tutaj jak mi pójdzie "spid modeling" butów, bo ciągle wynajduję błędy w innych miejscach (mnożą się jak króliki) a render porządny trwa ok 11h (o zgrozo!), a muszę przecież na jutro skończyć...

 

...aha no i znajcie moje "dobre serce" - dałem jej numer 69 :D:D

 

Dzięki za Wasze wsparcie raz jeszcze.

Napisano

Super robota, ale zdradzcie mi skąd mieliscie zdjęcia mojej dziewczyny ;]

Napisano
  • Autor

Ok obrazek skończony - na razie mały render i w słabej jakości :/, bo duży się jeszcze robi i robi i robi...

 

Dziękuję za Wasze uwagi i sugestię - w tej chwili nie mogę nic już zmienić w tym obrazku poza faktem, że rozdzielczość będzie większa i mogą być drobne różnice postprodukcyjne między większym a mniejszym renderem.

 

Pozdrawiam serdecznie i Szczęśliwego Nowego Roku!

Napisano

bardzo fajne, tylko render troche jakby ciemny, dobry pomysl z tym stanikiem na szafce, teraz widac,ze skonczyla mecz i szykuje sie na tradycyjna wymiane koszulek :D

 

Extra Sylwka i Wypasnego Nowego Roku!!!

Napisano
nie zły lachon ;)

 

Po pierwsze pisze sie 'niezły' Po drugie nie lachon a dziewczyna ale niestety ty tego nie zrozumiesz bo nie jestes prawdziwym facetem.

Napisano

micholes ;] on napewno mial na mysli ze to jest nie zla kobieta tylko dobra ;];]

 

Super scenka :)

 

 

Pozdrawiam,

Solo

Napisano

Solo --> moze i tak ale na 100% nie powinno sie mowich lacha, czy tez lachon

Napisano
  • Autor

W wątku w Finished Works napisałem:

"Dziękuję Wam bardzo za komentarze, bo okazały się bardzo pomocne i w związku z tym przepraszam za mój falstart. Dzięki Waszej krytyce praca wraca jeszcze na chwilę do WIPa, bo już znalazłem nową metodę na oświetlenie sceny, w zasadzie za sprawą szczerego do bólu komentarza od MFa i Pioniera na gg :), bo faktycznie ogólnie scena jest sztuczna jak cholera.

 

Mea Culpa - śpieszyłem się z terminem i nie dopracowałem sceny, dlatego też niniejszy wątek zostanie usunięty albo cuś i utworzony na nowo jak już praca dobiegnie końca takiego jaki sam chciałem - potrwa to więc jeszcze góra parę dni i nie będę mocno zmieniał sceny - popracuję nad oświetleniem i włosami po prostu.

 

Jeszcze raz bardzo przepraszam za moje niezdecydowanie i zapraszam ponownie tu:

http://www.max3d.pl/forum/showthread...178#post483178"

 

Dziękuję za wyrozumiałość.

Napisano
  • Autor

Na dowód pierwsze różnice w oświetleniu (na tym obrazku jest tylko cień od włosów natomiast samych włosów nie ma)

Napisano
  • Autor

Ehhh... zmiany, zmiany, zmiany... co Wy na to?? (włosy i łeb in progress)

 

 

test87iu9.jpg

Napisano

bardzo ładne światło w tym ostatnim, podoba mi się bardziej niż ciemna wersja z FW

Napisano

Dół spoko

Ale głowa ,coś jest nie tak z oczami

Hej!!

Niech się wypnie zobaczymy jaki ma tyłeczek

Hi hi :P

Napisano

Jest duuuużo lepiej.

Jedno Ci cos powiem, tylko beż urazy.

Pod zieloną opaską, cos nogą ma nie tak. Mam wrażenie jakby nosiła proteze. ;)

Jej lewa ręka jest za bardzo przepalona od światła. Przez to wydaje się sztuczna. Dobrze było by również poprawic włosy i ciut głowę. Takie mam uwagi. Ale jest naprawdę lepiej niż poprzednio.

Pozdrawiam Tomek

Napisano

imho teraz twarz wygląda jak maska najlepszy render to ten samej postaci w poscie nr. 70

Napisano

Artoroo mam pytanie takie (nie wiem moze o tym pisales) ale skora to sss?

bo nigdy sie w skore nie bawilem, a ostatnio sss'em sie zainteresowalem, totez pytam.

jakis przepis mozesz udostepnic, cos w stylu "Artooro po prostu gotuj;-)" ?

pozdrawiam

Napisano

ładnie wygląda ale głowę bym dał do tyłu.. bo troszeczkę nadwyręża szyj e :D pozdro.. keep working :D

Napisano
  • Autor

Cieszę się, że się nie zraziliście do tego tematu po moim falstarcie.

 

Death Metal - wciąż nad tym pracuję

 

Ania - miło mi, pomysł ze zmianą kolorów na jasne to zasługa MFa

 

Mr Pank - hehe może innym razem :)

 

Jonasz_Real - urazy? nigdy. Popracuję nad tym, zobacz czy teraz jest lepiej.

 

Pecet - owszem, dlatego nad twarzą wciąż pracuję, ale nie zgodzę się, że render z posta #70 był najlepszy

 

Tadzio - konkretnej recepty to żadnej nie ma, bo wszystko zależy od natężenia oświetlenia i skali sceny, ale polecam 2 tematy, które są wyczerpujące w tej dziedzinie:

Mental Ray - http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/songhyekyo/index.html

Vray - http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=365155&highlight=vray+skin

(w tym jest nawet przykład do pobrania o ile mnie pamięć nie myli)

 

Rudylew - przy tym jednym renderze się przemęczy ;)

 

 

Oto kolejny progress - krew, pot i łzy, a dokładniej pot i trochę lepszejsze włosy i twarz, ale nie koniec kombinowania z nimi.

 

test89kc1.jpg

 

A logo ot tak "se" walnąłem :P

Napisano

swiecaca skorka fajnie nawet wyszla;] tylko to jej spojzenie wczesniejsze bylo bardziej sexi, wloski tez:D

Napisano

Może troszeczke mniejsze te odblaski, bo teraz mi się z Barbie kojarzy ;)

Napisano

lekko spocona jest lepsza .... ALE ... nie pasuje mi wyraz jej oczu - tak się jakoś patrzy niemiło , IMO lepiej by było jakby miała przymknięte oczka , taka bardziej zamyslona/rozmarzona/zmęczona

Napisano

Bardzo ladnie. Ale pilka wydaje sie troche za czysta. Moze dodaj jakis na niej jakis napis/logo ? ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności