Napisano 28 Grudzień 200618 l nie zły lachon ;) ah... a co do technicznych spraw.. to ta koszulka.. a dokłaniej textura nie teges . Ta "20" nie trzyma poziomów.. różnica odległości góry liczby "2" od dekoltu jest inna od góry liczby "0" imho ;) no i coś ze skinem hm.. taka lalka się wydaje :/ (+) i może tam naśmieć trochę.. jakieś ciuchy tramplki.. przecież to szatnia damska ;) nigdy nie byłeś w damskiej szatni ? :) czasami tam większy jubel niż w męskiej :] pozdrawiam
Napisano 28 Grudzień 200618 l krzyhh ma rację (jestem pewna że podglądał), w damskiej szatni winien być bałagan. wstaw też jakąś piłkę żeby na pewno było wiadomo o co chodzi. tak teraz patrzę i mi się wydaje że ona w dziwny sposób tą koszulkę rozbiera, tak jakby pozowanie do zdjęcia było celem ważniejszym niż sama koszulka.
Napisano 28 Grudzień 200618 l widze oswietlenie 3 pkt , zmien je na inne, jezeli juz nie uzywasz gi, to poprostu zrob duzo swiatel z malym multi (bez gi jest lepsze sss) potem dorenderujesz ambienta i luzik bedzie.
Napisano 28 Grudzień 200618 l Ej a dalo by sie ta bluzeczke troche wyzej?? xD Fajnie ci idzie, sluchaj tych madrych ludzi a bedzie super finish. Powodzenia
Napisano 29 Grudzień 200618 l ogólnie to same plusy widzę alee nie wiem czy tylko mi się wydaje, że ustawienie świateł spłaszcza zbytnio np jej lewe udo.
Napisano 29 Grudzień 200618 l tadzio Ty erotomanie ;] Mi się podoba jak jest, tylko kilka poprawek, odnośnie samej szatni, oświetlenia itd. Tam wyżej Ci wsio napisali ;) Pozdro
Napisano 29 Grudzień 200618 l Autor krzyhhh - masz rację, tę dwudziestkę poprawię, a co do szatni to pani nigdy nie pozwalała nam tam wchodzić... XD. Spoko naśmiecę :), ręcznik, dezodorant, jakiś biustonosz i majtasy też się tam znajdą, ale o tym już poprzednio wspominałem. Aniu - również masz zupełną rację - jest to efekt zamierzony, chiałem żeby scenka była troszkę stylizowana/pozowana a zarazem przedstawiała jakąś konkretną sytuację. Klicek - dwupunktowe :) (głowne i kicker), ale już się uporałem z oświetleniem, zaraz po napisaniu wczorajszego posta przyszedł mi do głowy pomysł - dodałem attenuation do głównego oświetlenia i zwiększyłem i rozmyłem połysk na skórze, dzięki czemu rzeźba postaci jest lepiej widoczna. Jest teraz wiele lepiej chyba :D. Metodę, którą opisywałeś stosowałem zawsze przy scanlinie, tym razem jest GI i podszedłem do sprawy nieco inaczej. Maqs - dzięki za wsparcie :) słucham tych mądrych ludzi, bo już nie raz mi pomogli :D tadzio - może tylko dla VIPów kiedyś XD Kub@ - zbyt mały połysk skóry tam był obo - dzięks Jeszcze raz dzięki za Wasze wsparcie i pomoc! Jutro planuję zrobić ostateczny render - dziś charówka w pocie czoła, ale jestem raczej dobrej myśli (a jak będzie to się okaże heheh...)
Napisano 29 Grudzień 200618 l naprawde interesujaco to wygląda..znaczy ona..ech ArTooRo..co tez ci tam po głowie chodzi...:) w bitwie wszyscy pamietamy ten najładniejszy tyłeczek świata..teraz to....ciekawe co ci sie sni w nocy..:) ładnie.
Napisano 29 Grudzień 200618 l Autor Hehe Kliment, zgadnij :D Tak to teraz mniej więcej wygląda, nie ma jeszcze tych ciuchów, dezodorantów i innych pierdół o których pisałem, no i rigg wciąż nie ruszony - zajmę się nim na koniec.
Napisano 29 Grudzień 200618 l Autor Uhm, fakt, ale głównie twarz jest niedoświetlona... coś z tym muszę zrobić.
Napisano 29 Grudzień 200618 l to ze uzywasz gi nie znaczy ze nie mozesz dac wiecej swiatelek doswietlajacych poszczegolne czesci modelu jest juz o wiele lepiej :)
Napisano 29 Grudzień 200618 l Autor Ok, pokombinuję z tymi światełkami co by doświetlić to i owo. A teraz chcę poznać szybko Wasze zdanie - chcę zmienić kadr na taki, nie z powodu lenistwa, acz nie ukrywam że to pomocne, ale jest dużo ciekawiej imho. Powiedzcie koniecznie co o tym sądzicie! (Uwaga to stary render, nic nie dodałem od czasu poprzedniego update'u) Piszcie proszę szybko, bo mam mało czasu żeby się zdecydować.
Napisano 29 Grudzień 200618 l Osobiście uważam, że poprzedni kadr jest lepszy. Nie lubię kadru amerykańskiego...
Napisano 29 Grudzień 200618 l noo fajna laska ci wyszla:D czekam na kolejne update'y mam nadzieje ze beda troszke wieksze:D pozdr
Napisano 29 Grudzień 200618 l hey sexy lady, i like you flow:D hehe fajnie to wyglada, tez juz bym chcial zobaczyc jakis wiekszy render:P
Napisano 29 Grudzień 200618 l wiekszy render w werscj HARDCORE oczywiscie ;-) no co? szkoda takich "warunkow" zmarnowac;-)
Napisano 30 Grudzień 200618 l naprawdę szkoda, że nie dostała numeru 69 to pewnie w kolejnym WIPie, z PEGI ratingiem 18 :D a mi taki kadr pasuje, bedzie lepsze zblizenie no i nie bedziesz musial sie meczyc z tymi stopami. Proponuje tylko doswietlic troche kadr. Powodzenia!
Napisano 30 Grudzień 200618 l Autor Hmmm, jeszcze się nie zdecydowałem na kadr :P albo ten albo tamten - i zadecyduje tutaj jak mi pójdzie "spid modeling" butów, bo ciągle wynajduję błędy w innych miejscach (mnożą się jak króliki) a render porządny trwa ok 11h (o zgrozo!), a muszę przecież na jutro skończyć... ...aha no i znajcie moje "dobre serce" - dałem jej numer 69 :D:D Dzięki za Wasze wsparcie raz jeszcze.
Napisano 30 Grudzień 200618 l Super robota, ale zdradzcie mi skąd mieliscie zdjęcia mojej dziewczyny ;]
Napisano 31 Grudzień 200618 l Autor Ok obrazek skończony - na razie mały render i w słabej jakości :/, bo duży się jeszcze robi i robi i robi... Dziękuję za Wasze uwagi i sugestię - w tej chwili nie mogę nic już zmienić w tym obrazku poza faktem, że rozdzielczość będzie większa i mogą być drobne różnice postprodukcyjne między większym a mniejszym renderem. Pozdrawiam serdecznie i Szczęśliwego Nowego Roku!
Napisano 31 Grudzień 200618 l bardzo fajne, tylko render troche jakby ciemny, dobry pomysl z tym stanikiem na szafce, teraz widac,ze skonczyla mecz i szykuje sie na tradycyjna wymiane koszulek :D Extra Sylwka i Wypasnego Nowego Roku!!!
Napisano 1 Styczeń 200718 l Autor No to kuniec - postprodukcja się nieco zmieniła i koncpecja też - jest "przed meczem" a nie "po meczu" :) Bardzo dziękuję za Wasze wsparcie i pomocne komentarze, sugestię oraz krytykę. Zapraszam tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=482973#post482973
Napisano 2 Styczeń 200718 l nie zły lachon ;) Po pierwsze pisze sie 'niezły' Po drugie nie lachon a dziewczyna ale niestety ty tego nie zrozumiesz bo nie jestes prawdziwym facetem.
Napisano 2 Styczeń 200718 l micholes ;] on napewno mial na mysli ze to jest nie zla kobieta tylko dobra ;];] Super scenka :) Pozdrawiam, Solo
Napisano 2 Styczeń 200718 l Solo --> moze i tak ale na 100% nie powinno sie mowich lacha, czy tez lachon
Napisano 3 Styczeń 200718 l Autor W wątku w Finished Works napisałem: "Dziękuję Wam bardzo za komentarze, bo okazały się bardzo pomocne i w związku z tym przepraszam za mój falstart. Dzięki Waszej krytyce praca wraca jeszcze na chwilę do WIPa, bo już znalazłem nową metodę na oświetlenie sceny, w zasadzie za sprawą szczerego do bólu komentarza od MFa i Pioniera na gg :), bo faktycznie ogólnie scena jest sztuczna jak cholera. Mea Culpa - śpieszyłem się z terminem i nie dopracowałem sceny, dlatego też niniejszy wątek zostanie usunięty albo cuś i utworzony na nowo jak już praca dobiegnie końca takiego jaki sam chciałem - potrwa to więc jeszcze góra parę dni i nie będę mocno zmieniał sceny - popracuję nad oświetleniem i włosami po prostu. Jeszcze raz bardzo przepraszam za moje niezdecydowanie i zapraszam ponownie tu: http://www.max3d.pl/forum/showthread...178#post483178" Dziękuję za wyrozumiałość.
Napisano 3 Styczeń 200718 l Autor Na dowód pierwsze różnice w oświetleniu (na tym obrazku jest tylko cień od włosów natomiast samych włosów nie ma)
Napisano 4 Styczeń 200718 l Autor Ehhh... zmiany, zmiany, zmiany... co Wy na to?? (włosy i łeb in progress)
Napisano 4 Styczeń 200718 l bardzo ładne światło w tym ostatnim, podoba mi się bardziej niż ciemna wersja z FW
Napisano 4 Styczeń 200718 l Dół spoko Ale głowa ,coś jest nie tak z oczami Hej!! Niech się wypnie zobaczymy jaki ma tyłeczek Hi hi :P
Napisano 4 Styczeń 200718 l Jest duuuużo lepiej. Jedno Ci cos powiem, tylko beż urazy. Pod zieloną opaską, cos nogą ma nie tak. Mam wrażenie jakby nosiła proteze. ;) Jej lewa ręka jest za bardzo przepalona od światła. Przez to wydaje się sztuczna. Dobrze było by również poprawic włosy i ciut głowę. Takie mam uwagi. Ale jest naprawdę lepiej niż poprzednio. Pozdrawiam Tomek
Napisano 4 Styczeń 200718 l imho teraz twarz wygląda jak maska najlepszy render to ten samej postaci w poscie nr. 70
Napisano 4 Styczeń 200718 l Artoroo mam pytanie takie (nie wiem moze o tym pisales) ale skora to sss? bo nigdy sie w skore nie bawilem, a ostatnio sss'em sie zainteresowalem, totez pytam. jakis przepis mozesz udostepnic, cos w stylu "Artooro po prostu gotuj;-)" ? pozdrawiam
Napisano 5 Styczeń 200718 l ładnie wygląda ale głowę bym dał do tyłu.. bo troszeczkę nadwyręża szyj e :D pozdro.. keep working :D
Napisano 5 Styczeń 200718 l Autor Cieszę się, że się nie zraziliście do tego tematu po moim falstarcie. Death Metal - wciąż nad tym pracuję Ania - miło mi, pomysł ze zmianą kolorów na jasne to zasługa MFa Mr Pank - hehe może innym razem :) Jonasz_Real - urazy? nigdy. Popracuję nad tym, zobacz czy teraz jest lepiej. Pecet - owszem, dlatego nad twarzą wciąż pracuję, ale nie zgodzę się, że render z posta #70 był najlepszy Tadzio - konkretnej recepty to żadnej nie ma, bo wszystko zależy od natężenia oświetlenia i skali sceny, ale polecam 2 tematy, które są wyczerpujące w tej dziedzinie: Mental Ray - http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/songhyekyo/index.html Vray - http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=365155&highlight=vray+skin (w tym jest nawet przykład do pobrania o ile mnie pamięć nie myli) Rudylew - przy tym jednym renderze się przemęczy ;) Oto kolejny progress - krew, pot i łzy, a dokładniej pot i trochę lepszejsze włosy i twarz, ale nie koniec kombinowania z nimi. A logo ot tak "se" walnąłem :P
Napisano 5 Styczeń 200718 l swiecaca skorka fajnie nawet wyszla;] tylko to jej spojzenie wczesniejsze bylo bardziej sexi, wloski tez:D
Napisano 5 Styczeń 200718 l Może troszeczke mniejsze te odblaski, bo teraz mi się z Barbie kojarzy ;)
Napisano 5 Styczeń 200718 l Nie nie nie, sorry, ale imho nie ma to jak stare dobre http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=40854&d=1167581674
Napisano 5 Styczeń 200718 l Artoora na tym specu wiecej softa daj koniecznie te odblaski musza byc mieciutkie delikatne jest prawie idealnie idziesz idziesz !!!!!!!
Napisano 6 Styczeń 200718 l lekko spocona jest lepsza .... ALE ... nie pasuje mi wyraz jej oczu - tak się jakoś patrzy niemiło , IMO lepiej by było jakby miała przymknięte oczka , taka bardziej zamyslona/rozmarzona/zmęczona
Napisano 6 Styczeń 200718 l Bardzo ladnie. Ale pilka wydaje sie troche za czysta. Moze dodaj jakis na niej jakis napis/logo ? ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto