Skocz do zawartości

Scena 3D: Panienka po meczu w kosza ;)


ArTooRo

Rekomendowane odpowiedzi

nie zły lachon ;) ah...

a co do technicznych spraw.. to ta koszulka.. a dokłaniej textura nie teges . Ta "20" nie trzyma poziomów.. różnica odległości góry liczby "2" od dekoltu jest inna od góry liczby "0" imho ;)

 

no i coś ze skinem hm.. taka lalka się wydaje :/

(+) i może tam naśmieć trochę.. jakieś ciuchy tramplki.. przecież to szatnia damska ;) nigdy nie byłeś w damskiej szatni ? :) czasami tam większy jubel niż w męskiej :]

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 211
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

krzyhh ma rację (jestem pewna że podglądał), w damskiej szatni winien być bałagan.

 

wstaw też jakąś piłkę żeby na pewno było wiadomo o co chodzi.

 

tak teraz patrzę i mi się wydaje że ona w dziwny sposób tą koszulkę rozbiera, tak jakby pozowanie do zdjęcia było celem ważniejszym niż sama koszulka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tadzio Ty erotomanie ;]

Mi się podoba jak jest, tylko kilka poprawek, odnośnie samej szatni, oświetlenia itd. Tam wyżej Ci wsio napisali ;)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzyhhh - masz rację, tę dwudziestkę poprawię, a co do szatni to pani nigdy nie pozwalała nam tam wchodzić... XD. Spoko naśmiecę :), ręcznik, dezodorant, jakiś biustonosz i majtasy też się tam znajdą, ale o tym już poprzednio wspominałem.

 

Aniu - również masz zupełną rację - jest to efekt zamierzony, chiałem żeby scenka była troszkę stylizowana/pozowana a zarazem przedstawiała jakąś konkretną sytuację.

 

Klicek - dwupunktowe :) (głowne i kicker), ale już się uporałem z oświetleniem, zaraz po napisaniu wczorajszego posta przyszedł mi do głowy pomysł - dodałem attenuation do głównego oświetlenia i zwiększyłem i rozmyłem połysk na skórze, dzięki czemu rzeźba postaci jest lepiej widoczna. Jest teraz wiele lepiej chyba :D. Metodę, którą opisywałeś stosowałem zawsze przy scanlinie, tym razem jest GI i podszedłem do sprawy nieco inaczej.

 

Maqs - dzięki za wsparcie :) słucham tych mądrych ludzi, bo już nie raz mi pomogli :D

 

tadzio - może tylko dla VIPów kiedyś XD

 

Kub@ - zbyt mały połysk skóry tam był

 

obo - dzięks

 

Jeszcze raz dzięki za Wasze wsparcie i pomoc!

Jutro planuję zrobić ostateczny render - dziś charówka w pocie czoła, ale jestem raczej dobrej myśli (a jak będzie to się okaże heheh...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, pokombinuję z tymi światełkami co by doświetlić to i owo.

 

A teraz chcę poznać szybko Wasze zdanie - chcę zmienić kadr na taki, nie z powodu lenistwa, acz nie ukrywam że to pomocne, ale jest dużo ciekawiej imho. Powiedzcie koniecznie co o tym sądzicie!

 

(Uwaga to stary render, nic nie dodałem od czasu poprzedniego update'u)

 

Piszcie proszę szybko, bo mam mało czasu żeby się zdecydować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawdę szkoda, że nie dostała numeru 69

 

to pewnie w kolejnym WIPie, z PEGI ratingiem 18 :D

 

a mi taki kadr pasuje, bedzie lepsze zblizenie no i nie bedziesz musial sie meczyc z tymi stopami. Proponuje tylko doswietlic troche kadr.

 

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, jeszcze się nie zdecydowałem na kadr :P albo ten albo tamten - i zadecyduje tutaj jak mi pójdzie "spid modeling" butów, bo ciągle wynajduję błędy w innych miejscach (mnożą się jak króliki) a render porządny trwa ok 11h (o zgrozo!), a muszę przecież na jutro skończyć...

 

...aha no i znajcie moje "dobre serce" - dałem jej numer 69 :D:D

 

Dzięki za Wasze wsparcie raz jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok obrazek skończony - na razie mały render i w słabej jakości :/, bo duży się jeszcze robi i robi i robi...

 

Dziękuję za Wasze uwagi i sugestię - w tej chwili nie mogę nic już zmienić w tym obrazku poza faktem, że rozdzielczość będzie większa i mogą być drobne różnice postprodukcyjne między większym a mniejszym renderem.

 

Pozdrawiam serdecznie i Szczęśliwego Nowego Roku!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość micholes
nie zły lachon ;)

 

Po pierwsze pisze sie 'niezły' Po drugie nie lachon a dziewczyna ale niestety ty tego nie zrozumiesz bo nie jestes prawdziwym facetem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wątku w Finished Works napisałem:

"Dziękuję Wam bardzo za komentarze, bo okazały się bardzo pomocne i w związku z tym przepraszam za mój falstart. Dzięki Waszej krytyce praca wraca jeszcze na chwilę do WIPa, bo już znalazłem nową metodę na oświetlenie sceny, w zasadzie za sprawą szczerego do bólu komentarza od MFa i Pioniera na gg :), bo faktycznie ogólnie scena jest sztuczna jak cholera.

 

Mea Culpa - śpieszyłem się z terminem i nie dopracowałem sceny, dlatego też niniejszy wątek zostanie usunięty albo cuś i utworzony na nowo jak już praca dobiegnie końca takiego jaki sam chciałem - potrwa to więc jeszcze góra parę dni i nie będę mocno zmieniał sceny - popracuję nad oświetleniem i włosami po prostu.

 

Jeszcze raz bardzo przepraszam za moje niezdecydowanie i zapraszam ponownie tu:

http://www.max3d.pl/forum/showthread...178#post483178"

 

Dziękuję za wyrozumiałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest duuuużo lepiej.

Jedno Ci cos powiem, tylko beż urazy.

Pod zieloną opaską, cos nogą ma nie tak. Mam wrażenie jakby nosiła proteze. ;)

Jej lewa ręka jest za bardzo przepalona od światła. Przez to wydaje się sztuczna. Dobrze było by również poprawic włosy i ciut głowę. Takie mam uwagi. Ale jest naprawdę lepiej niż poprzednio.

Pozdrawiam Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artoroo mam pytanie takie (nie wiem moze o tym pisales) ale skora to sss?

bo nigdy sie w skore nie bawilem, a ostatnio sss'em sie zainteresowalem, totez pytam.

jakis przepis mozesz udostepnic, cos w stylu "Artooro po prostu gotuj;-)" ?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że się nie zraziliście do tego tematu po moim falstarcie.

 

Death Metal - wciąż nad tym pracuję

 

Ania - miło mi, pomysł ze zmianą kolorów na jasne to zasługa MFa

 

Mr Pank - hehe może innym razem :)

 

Jonasz_Real - urazy? nigdy. Popracuję nad tym, zobacz czy teraz jest lepiej.

 

Pecet - owszem, dlatego nad twarzą wciąż pracuję, ale nie zgodzę się, że render z posta #70 był najlepszy

 

Tadzio - konkretnej recepty to żadnej nie ma, bo wszystko zależy od natężenia oświetlenia i skali sceny, ale polecam 2 tematy, które są wyczerpujące w tej dziedzinie:

Mental Ray - http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/songhyekyo/index.html

Vray - http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=365155&highlight=vray+skin

(w tym jest nawet przykład do pobrania o ile mnie pamięć nie myli)

 

Rudylew - przy tym jednym renderze się przemęczy ;)

 

 

Oto kolejny progress - krew, pot i łzy, a dokładniej pot i trochę lepszejsze włosy i twarz, ale nie koniec kombinowania z nimi.

 

test89kc1.jpg

 

A logo ot tak "se" walnąłem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności