tweety Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 Witam :) Klient pojawił się w zeszły wtorek i na dzisiejszy poniedziałek zażyczył sobie zestawu vizek do katalogów. Główny motyw - obrazy dostarczone przez klienta (http://www.artgeist.pl), ilość vizek 10 (te same wnętrza różne obrazki i kąty kamery), wielkość 1500x1000 px. Obrazy pochodzą od firmy http://www.artgeist.pl - największego sprzedawcy obrazów ozdobnych w sieci. Wiem, że design nie zachwyca ale to strasznie ciasny deadline :/ I do tego takie "bardzo wyraźne" ukierunkowanie "Jakiś pokoik i jakieś takie nowoczesne biuro". Design na kartce w tramwaju linii 3 (tam się fajnie myśli) :] Całość zajęła mi równo 6 dni. 1 dzień na modelling pomieszczeń i ustawianie świateł. 2-3 dni na testy materiałów i GI, reszta to renderingi testowe i finalne. Czas około 4-5 h na obrazek, puszczane sekwencyjnie jeden po drugim. Batch render to fajna rzecz :) Wielkie dzięki dla pionix'a za texturkę kafli na ścianę i SWRSC za zwrócenie kiedyś uwagi na BSP w MR:) Pozdrawiam [edit] i proszę się nie śmiać z paneli na szafkach, zabrakło mi dobrego drewna a klientowi się spodobało :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peterr Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 jak to sie mówi - klijent nasz pann :P myśle że będzie zadowolony:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 Rozkręcasz się panie tweety, jak dla mnie rewelka. Jedyne czego bym się mógł czepić to jednak zbyt przejarane okna, wiem że ekspozycja, ale odciągają uwagę od obrazów. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 5 Luty 2007 Autor Share Napisano 5 Luty 2007 Radzisz: no cóż zrobić, ale vizkę z biurem pociągnę do końca. podoba mi się więc zrobię day and night in office :] Vorek: dzięki :) wiesz, że to moje zboczenie z tymi oknami ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 nie no czad! na drugiej fajne kolorki od GI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buczer Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 pierwszy: ładny render brzydki kadr drugi: brzydki render brzydki kadr :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 5 Luty 2007 Autor Share Napisano 5 Luty 2007 SWRSC: dzięki :) decay na 1,8 i od razu jakoś ładniej :) peter: dzięki za opinię :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sand Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 o *****. Rewelacja :) Drewno na szafkach super imho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 dla mnie bomba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darken Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 Dla mnie super, ale denerwuje mnie roślinka z pierwszego renderu, o ile to jest roślinka i poduszki na drugim dziwnie wyglądają. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 czyli photonami osiwetlales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 fajna sciana na 1 renderku, drzewko specjalnie bedz textur ? poduszki na 2 renderze jakies kapciowate :] pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 5 Luty 2007 Autor Share Napisano 5 Luty 2007 sand: dzięki :) pikSar: dzięki :) Darken: roślinka wzięta z jakieś stronki z free modelami. nie wygląda najlepiej ale nic innego nie miałem pod ręką. SWRSC: jasne :) photonki: 200tys, energy światła na 80000, decay na 1,8 hcpiter3d: ściana to pomysł pionix'a , drzewko takie jest specjalnie, poduszki są wypierdziane przez właściciela :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 Wypaśne renderki :) jeno w pierwszym chyba pomajstrowałbym przy tej "roślince" a w drugim przy poduszkach Co do przejaranych okien to mnie się podobają - nadają realu - jak dla mnie oczywiście :) Jeżeli oświetlałeś to photonami...ach co ja bym dał żeby zobaczyć ustawienia FG i photonów..... ;) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 render1: przejarany, brak materialu na krzaczkach po lewej (albo jest max standard), brak scianki w szafce pod biurkiem (widac przez nia sciane), obrazy za bardzo odbijaja swiatlo. render2: przejarany, bez tych sztucznych poduszek byloby lepiej, talerz jak z papieru na obydwu bodobaja mi sie materialy, biorac pod uwage czas jaki miales to bardzo przyzwoicie. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 WitaM!! super wygada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 5 Luty 2007 Autor Share Napisano 5 Luty 2007 pionix: dzięki :) prześle ci ustawienia na PM ;) t0m3k: brak materiału na krzaczku celowo (i tak nie będzie widać na katalogu). obrazy to wydruk cyfrowy na płótnie Encad NovaJet pokryte matowym werniksem. metalowe elementy nie są przezroczyste - to chrom odbijający ścianę (w przyszłości zmienię na brushed meta - efekt zniknie). co do przejarania - zależy na jakim monitorze oglądasz - w preview wydruku na CMYK wyglądało na OK. dzięki za rozbudowaną opinię :) nielot: dzięki zią :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekG Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 troche draznia elementy przy krawedziach kadrow..np ta poduszka..trzeba bylo dodac podlogi kawalek jeszcze przed nia.. albo ja sciac w polowie wogole czy cos..podobnie naroznik szafki w pierwsyzm kadrze..i nie wiem czy to nie moj wyswietlacz nienajlepszy, ale strasznie zdesatruowane sa renderki no ale generalnie to ladnie oczywiscie ;) pzdr. edit: 6 dni to chyba jednak nie tak malo na dwa wnetrza :).. chyba ze miales co innego do roboty tez w tym czasie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 Tak sobie teraz myśle... ciekaw jestem jak zadziała decay na mniej niż 2.0 z gamma 2.2 na render i materiały :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 wydruk cyfrowy na płótnie Encad NovaJet pokryte matowym werniksem nic mi to nie mowi ale i tak za bardzo sie blyszczy :P ogladam na MacG5 z profilem kolorow Apple Studio Display na LCD Macintosh'a ale moge powiedziec ze dosc czesto to co widze jest inne od tego co wychodzi w drukarni :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 5 Luty 2007 Autor Share Napisano 5 Luty 2007 maciekG: w sumie nie wiem czy to mało czy dużo. lubię usiąść nad wizką i ja powoli sobie dopracowywać. trochę na wariackich papierach to było robione, stąd tyle niedociągnięć :) SWRSC: no właśnie tak jak widzisz. gamma była na 2.2 a decay na 1,8. Log. Exp. Contr.: 49/68/1500 t0m3k: hehe, czyżby długie wspomnienia z preprocessingu kolorów na ploter czy offset? :] Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 aaa to dlatego takie ladne kolorki od GI pewnie. Tez sobie to przetestuje przy nastepnej wiz, bo widze, że naprawde warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 to jest mental? wygląda jak vray...ale z resztą to nie ważne spracja jest wypaśna .] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 5 Luty 2007 Autor Share Napisano 5 Luty 2007 SWRSC: wreszcie i ja się na coś przydałem ;] Tomuś: hehe, dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 w mentalu też można :o chcieć to móc :*** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 Pierwsza klasa , gratulacjonsy. Armia MR'owcow rosnie w sile :D. Mozesz zarzucic screenem ustawienia swiatle na scenie + settingsy? :). Z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 Vizki sa sliczne, ale strona obrzydza zycie swoja nawigacja. Przyciski, ktore nie dzialaja, nieintuicyjna galeria. Bleh. Anyways, gratuluje ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 5 Luty 2007 Autor Share Napisano 5 Luty 2007 Predator: w pierwszej jest jedno światełko mrAreaOmni za oknem. dookoła sphere z output z gradientem (niebiesko - biały). ustawienia mrAreaOmni Multipl: na 2, decay na Inv. Square. Area Cylindrical na 380cm na 220 Energy: 50tys GI: 100tys Decay: 1,8 FG na low (Rays per FG: 250) GI: patrz światła Sampling Quality: 1/16 Mitchell BSP: 10/80 Gamma: 2.2 i Log. Exp. Contr.: 50/72/1500 --- w drugim: 4 razy mrAreaOmni (dookoła sphere z output z gradientem (niebiesko - żółto - biały). Multipl: 0,5 decay na Inv. Square. Area Cylindrical na 170cm na 80 mrAreaSpot: Multipl: na 5 (kolor lekko żółty) decay na Inv. Square. Area Disc: 10cm Energy: 80tys GI: 200tys Decay: 1,8 FG na medium (Rays per FG: 400) GI: patrz światła Sampling Quality: 1/16 Mitchell BSP: 10/40 Gamma: 2.2 i Log. Exp. Contr.: 49/68/1500 ot wsio co ja zdiełał :) Reanimator: dzięki :) strone projektował MaxWeber... Może dlatego :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 Max?! MaxWeber? Geezas..... Ale kloc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 Bardzo ładnie tweety, szczególnie ten drugi render, fajne butelki i obrazek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekG Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 heh moze to tylko taki moj punkt widzenia..bo u mnie zawsze wsyzstko jest na wczoraj..czy to studia czy zlecenia..i najczesciej po nocach :) a ze podlubac na spokojnie fajnie to wiadomo... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 WOW, super renderki, materiały i... wszystko super!!! :) PS szkoda, że nie mr sun i mr sky :) PS2 jak ustawiłeś gamme na 2.2, bo to chyba nie ta z viewportu... ? PS3 to drewno na 1 renderze to arch & design?? Pliss, powiedz jka ustawiłeś BRDF ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 poduszki psuja, na meble te ciemne i doniczke to dales panele podlogowe? bo takie linie w pion na nich sa... ale oswietlenie sceny jest wypas... no zboczeniec robil :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 Ładne światełko. Ogólnie, piękne rendery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 5 Luty 2007 Autor Share Napisano 5 Luty 2007 Reanimator: heh.. no cóż, ponoć ta strona to na jakiś konkurs czy coś... ale sądząc po ich ostatnich problemach to chyba coraz większe takie klocki popełniają :] mrkrzysiek: a dzięki, dzięki :) butelki też mi się podobają :] maciekG: pewnie można się wyrobić w krótszym czasie ale taki szybki to nie jestem :) patry: dzięki :) mrsun&sky? a po co? gamma w opcjach maxa: SWRSC kiedyś o tym pisał w wątku o naturalnym błekitnym świetle Pinero. tak drewno to arch&design (jak wszystko oprócz krzaczka i sufitu). BRDF domyśly z preset wood. bawiłem się tylko rozmyciem odbić. vv3k70r: tak tam są panele (patrz pierwszy post) :] zboczeńca przyjmuję jako komplement :D piotrek: dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 Dzieki Tweety :) za ustawienia ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 Witam wizka bardzo przyjemna, ma swój klimat a i obrazy fajnie się komponują. Takie proste a cieszy. Jedynie może ten krzak na pierwszym ujęciu jest jakiś taki dziwny ale to tylko moje zdanie Pozdrawiam Mario Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 5 Luty 2007 Autor Share Napisano 5 Luty 2007 Predator: no problem :) Mario: dzięki za opinię :) nie kryję, że właśnie na takich opiniach mi najwięcej zależy. krzaczka już praktycznie nie ma :) w wersji nocnej zniknie na pewno. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekG Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 pewnie można się wyrobić w krótszym czasie ale taki szybki to nie jestem :) e tam..mysle ze jakbys mial na to 4 dni to zrobilbys rownie fajnie.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 To mówisz że „gotujesz” wersje nocna Ufff zapowiada się pikantnie Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 Nawracam się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 6 Luty 2007 Autor Share Napisano 6 Luty 2007 hehe. i tak oto chveti wszedł na jasną ścieżkę życia :] ogólnie to mam prośbę: jeśli macie jakiekolwiek referencje oświetlenia interiorów ale w nocy to postujcie tutaj albo ślijcie mi na PM. gównie chodzi mi o referencje kolorystyki i natężenia światła w scenie. o ile do jasnych dziennych interiorów tego jest pełno o tyle do nocnych jakoś nie mogę nic fajnego znaleźć. interesuje mnie zwłaszcza oświetlenie jarzeniowe i halogenowe ale innym też nie pogardzę. Z góry dzięki za odzew i pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etyr11 Napisano 6 Luty 2007 Share Napisano 6 Luty 2007 Kurcze coraz bardziej zaczyna mi sie podobac ten Mental. Szkodatylko, ze taki wolny:( Praca bardzo ladna oprocz paru szczegulow ,ktore opisali juz inni. Jeśli chodzi o oświetlenie nocne to sam wiesz Tweety- google czynią cuda (chyba to nie bylo zlosliwe co?:) NIe wiem czy dokladnie o to ci chodzilo ale łap. http://www.geranio.net/interior-night.jpg http://www.cabosanlucasvillas.net/images/casa_alcini/web/super/casa_Alcini_interior_night.jpg http://static.flickr.com/48/163081930_bc35f94371.jpg http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/440497/2/istockphoto_440497_interior.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 6 Luty 2007 Share Napisano 6 Luty 2007 Ja gorąco polecam to od firmy ERCO: http://www.erco.com/download/data/30_media/30_erco_entdecken/erco_entdecken.pdf jest tu dużo fajnych przykładów i pomysłów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 6 Luty 2007 Share Napisano 6 Luty 2007 Ja przylaczam sie do achow i ochow, nawet design podoba mi sie wymyslony w tramwaju, sam bym nic lepszego nie wymyslil ( moze dlatego ze u mnie nie ma tramwai ;)), bardzo podoba mi sie drewno na 1 renderze, no i butelki na drugim sa super. Ktos napisal ze wyglada jak Vray, nie rozumiem w ogole takich stwierdzen. Podziwiam was panowie od MR ze potraficie w takim stopniu opanowac to narzedzie i tworzyc takie rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 6 Luty 2007 Autor Share Napisano 6 Luty 2007 edtyr11: dzięki za referki :) na google szukałem i mam sporą część tego co znalazłem ale zawsze ktoś ma coś czego ja nie mam :] Pionix: dzięki za super linka! miałem Ci wysłać ustawienia MRaya na PM ale w końcu je umieściłem w tym poście: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=498102&postcount=28 jak chcesz to moge Ci wysłać screeny Pawelkos: dzięki :) nie ważne jest narzędzie, ważne jest to co robisz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 6 Luty 2007 Share Napisano 6 Luty 2007 Tweety no nie spodziewalem sie niczego innego po Tobie;-) mowie o wizce. Taka typowo Twoja. Lubie tego typu wnetrza, moze nie do mieszkania bo sa za zimne ale wizualnie sa swietne. POzdrawiam. edit: BTW na pierwszym renderze po prawej to biale (scianki, okna?) to wlasnie co to jest? Przepierzenia z transparentnym materialem, okienka czy jakies inne zrodlo swiatla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 6 Luty 2007 Autor Share Napisano 6 Luty 2007 dzięki :) to białe to okna w jasny dzień. widoku za oknem nie ma celowo: w fotografii pomiar światła skierowany na fronty szafek daje takie przepalenia od okna jako najjaśniejszego punktu w całym pomieszczeniu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 6 Luty 2007 Share Napisano 6 Luty 2007 Pionix: dzięki za super linka! miałem Ci wysłać ustawienia MRaya na PM ale w końcu je umieściłem w tym poście: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=498102&postcount=28 jak chcesz to moge Ci wysłać screeny Już prawie kumam czaczę :) Zastanawiam się tylko jaki ustawiłeś sampling radius w Global Illumination Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 6 Luty 2007 Autor Share Napisano 6 Luty 2007 150 cm, mniejszy robił zbyt wyraźne plamy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi