Por@szek Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 Jak w tytule, Zil 157k. Na chwile obecna ma 13 181 tri, Komentsy mile widziane.
moss Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 narazie za duzo niemozna powiedziec :) modelik zapowiada sie fajniutko i pewnie do folio to robisz?
Bro Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 tyyy a czasem nie wspominales ze robisz w xsi ?? a widze maxa !
ledyr Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 po cholere żeś tyle tych tris napierdzielił?? :D rozumiem tam gdzie ma byc okrągło to ok ale tu? :P http://img443.imageshack.us/img443/9316/82829656yc0.jpg te śróbki na kołach juz też mogłes normalelem zrobić :D ale w sumie i tak mozna to wyżej olać ^^ fajne, rób dalej :)
nielot007 Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 zalozyles sobie jakis limit tri ? czy robisz na "oko" ;)
Kuba Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 Na chwile obecna ma 13 181 tri To w takim razie na chwilę obecną ma chyba trochę za dużo tych tri ;) Nie no żartuję. Model zapowiada się przyjemnie. Jednak tak jak napisał ledyr, w kilku miejscach chyba się zagalopowałeś ;). Przypominam, że Ferrari, które zrobił JohnZi miało ostatecznie też ok 14k, za co został prawie zlinczowany.
nielot007 Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 Przypominam, że Ferrari, które zrobił JohnZi miało ostatecznie też ok 14k, za co został prawie zlinczowany. hehe on zostal "zlinczowany" za to ze klamal w zywe oczy ze jego fura ma 14k tri a tak naprawde ma 14k poly ;) :D bo wole tak myslec niz pogodzic sie z 14k tri ;P edit: Kuba--> eee tam i tak nie wierze :D bo to jest mission impossible ;)
Kuba Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 No ale przecież pokazał Polygon Counter z zaznaczonymi trianglami i wskazywał te 14tys. Więc proszę nie pisać, że kłamał :) Żeby nie było, że to OT, dodam, że model zapowiada się przyjemnie :) Naprawdę, hehe.
Por@szek Napisano 25 Luty 2007 Autor Napisano 25 Luty 2007 Czekalem tylko kiedy sie dowalicie do limitu tri :D Specjalnie dalem taki shot. A oto jak naprawde to wyglada i dlaczego az tyle ma. http://www.abandonedland.net/zil/zilanim.gif moskiller - thx mate, tak do folio ;) Bro - Xsi bedzie od nastepnego obiektu. Tego zaczalem w maxie i go w nim skoncze, nastepne chce chatke w styl uz Fable dziabnac i to wlasnie w xsi bedzie dziarac. ledyr - srubki i moze mozna dac na normalu, ale te nie dosc ze byly duze to jeszcze fajne :P nielot007 - tak limit jest ruchomy w granicach 17000-20000 tri. Kuba_/nielot007/Kuba_ - jest jeszcze przed optymalizacja, a maska ktora pokazal ledyr to jedno z tych miejsc, poniewaz duzo poprawialem karoserie aby uzyskac odpowiednie proporcje. Fotki nie zawsze oddaja realne gabaryty. Dziek iza komenty ;)
nielot007 Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 no to teraz pojechales szczeke zgubulem :D swietne
ledyr Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 hehehe no tak mogłem sie domyslic ze to prowokacja jest :D dobre :D
Kuba Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 O Panie. Fajne, ale czy aby potrzebne w grze? Chyba że to pod symulator mechanika samochodowego, to wtedy OK :).
_michal Napisano 25 Luty 2007 Napisano 25 Luty 2007 To w takim razie na chwilę obecną ma chyba trochę za dużo tych tri ;) Nie no żartuję. Model zapowiada się przyjemnie. Jednak tak jak napisał ledyr, w kilku miejscach chyba się zagalopowałeś ;). Przypominam, że Ferrari, które zrobił JohnZi miało ostatecznie też ok 14k, za co został prawie zlinczowany. Został zlinczowany, nie dlatego że 14k, ale dlatego, że połowa trisów tam była zbędna. Poraszek - nic Ci nie napiszę, dopóki mi textur nie pokażesz. Model wydziargać, to każdy potrafi
Konras Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 Wy wszyscy z dnia na dzień jesteście coraz bardziej pozytywnie szaleni. Popieram tez inicjatywe przełamywania barier ,które ostatnio na forum panują, a mianowicie -> 5k tri = 5k kijów :p ps. zrob cos brzydko tutaj prosze bo mis ie bedzie snilo jako koszmary nocne :)
Gość Marioza Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 i zajebisty modelik, lubie jak jest gęsto :) czyli jak autko posiada wszystko to co mieć powinno, i wcale nie jest przesadą robić srubki, silnik dość szczególowy itd itp, bo pozniej az milo popatrzec na to w grze
Por@szek Napisano 26 Luty 2007 Autor Napisano 26 Luty 2007 Ale mnie zasypaliscie postami :P Tutaj wireframe'y: I pseudo ortografik na koniec nielot007 - heh, tylko ja znadz szybko ;) ledyr - ja ?? prowokuje? Alez gdzie tam. To nie ja, to moj brat blizniak ( teraz trendy jest posiadanie brata blizniaka:P ) Kuba_ - to nie jest do gry tylko do portfolio, jak wyzej pisalem. Jakbym robil do gry to bym tutaj nie pokazal. empeck - wiem, sorki ;/ juz sobie ide :( Konras - ja tutaj widze wiele niedociagniec, wiec dla mnie jest brzydko. ;) mario don - hehe, zgadzam sie z toba w calej rozciaglosci. Zdrowka zycze ;)
JohnZi Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 o panie, piekny szczegol:P Aha, no i nie obgadywac mnie tu za plecami:D;]
Bruneq Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 nie rozumiem...na gifie raz ma kierownice po prawej a raz po lewej!:)...echh...coz mozna powiedziec..tylko Powodzenia przy texturowaniu!!
Bro Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 No to ja tez cos powiem chociaz na privie juz ci mowilem co nieco. 1) moze nie jestem wlasciwa osoba ktora to powie (bo sam przeginam) ale z iloscia trojkatow przesadziles - ten detal silnika jest zdeka przesadzony No ale skoro to jest tylko do portfolio a nie do gry to luz 2) tak jak Empeck mowi - tez nie bede duzo mowil bo ty zawsze cos wymodelujesz i.........wrzucasz do wipa w portfolio :))) a za txt nawet sie nie zabierasz :) wiec czekam na txt 3) zawsze ci mowilem ze sie nie znam wiec nie bierz tego do siebie :) Pozdro
Gość Marioza Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 Dzięki Porasz . Zajebisty silnior, nigdy nie miałem motywacji do ich robienia dlatego kupa aut lezy u mnie i na nie czeka bo tylko tego elemtnu im brakuje ;)
Shogun 3D Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 Model fajny, miodzio, ale skoro to nie do gry to przenieś moze wątek do WIPa a nie pakuj go do gameartu? No i w WIPie możesz sobie siatę zagęszczać do oporu, ale jak na gameart to przegiąłeś trzykrotnie.. :)
Gość Marioza Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 hym a przeciez większośc pokazywanych w tym dziale modeli jest nie do gry tylko dla zabawy, do portofolio itp, dawaj dalej Porasz i sie nie przejmuje trojkątami, nie sypiesz ich bez ładnie tylko konkretnie rozmieszczasz więc taki polycount ma uzasdnienie
SirAnen Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 Gratulacje choc nie wiem po co tyle szczegolow , chyba ze robisz to pod animacje :) Detala pierwsza klasa.
arcade Napisano 26 Luty 2007 Napisano 26 Luty 2007 eee, no dajcie spokuj - jak to ma być np. symulator to nie ma nic piękniejszego jak to gdy po zgubieniu maski widać pod nią pracujący silnik hehe :D Albo np. taka akcja - nawalasz z kałasza w samochód za którym schowali się przeciwnicy, kawałki metalu odpadają i możesz podziwiać coraz to nowe detale modelu heh Słowem mi sie podoba, strach pomyśleć ile to będzie miało na końcu, no ale na razie jest gicior.
Bro Napisano 1 Marzec 2007 Napisano 1 Marzec 2007 Poraszka nie widze progresu - co jest ? Zrób sobie przerwe w wysyłaniu tych maili i zrób coś - najlepiej txt zacznij
gutekfiutek Napisano 7 Marzec 2007 Napisano 7 Marzec 2007 to sie nazywa podjac ryzyko zrobienia DUZEGO SKOMPLIKOWANEGO MODELU KTORY MOZE SIE ZNUDZIC W TRAKCIE ROBOTY chyba....:P Dawaj dalej porasz reszta modelu i tex czekaja:D
Por@szek Napisano 9 Marzec 2007 Autor Napisano 9 Marzec 2007 Kurde bele, pisze drugi raz bo niechcacy kliknalem na ziomusia i mi wyczyscilo wiadomosc. Siet. Projekt nie zdechl, ale narazie nie mam czasu kompletnie na prace nad nim, dyplom i takie tam. Wlansie, mam obrone za tydzien w piatek wiec trzymajta kciuki. W srode tez mozecie, czeka mnie ciekawy egzamin. Anyway model wkrotce wroci do lask a raczej znajde na niego czas. Tymczasem borem lasem sobie troche poodpowiadam na wasze posty :) empeck - dynks ;) JohnZi - hehe dzieki inie obgadywalem, no moze troche sie czepialem siatki :P Bruneq - haha, bo z tego co pamietam na ostatni renderze flipnalem pikczera.thx Bro - pkt.1) czepiasz sie, a detal jest dobry IMHO. A ze do portfoli oto wiesz, bo nie pokazuje tych do gier na forach. pkt.2) Mowilem Ci ze rozpoczalem nowy rozdzial w swoim zyciu. Rozpoczynam model i go koncze. Chyba ze mi dysk padnie ;) I nie pierpapier ze sie nie znasz bo ja jestem ostatnia osoba ktora by w to mogla uwierzyc. Do browarka ;) mario don - jak tylko bede mial chwile to ci wydziaram jakis silnior, szczegolnie do mustanga, bo wiesz ze bardzo mi sie podoba a przydaloby sie go skonczyc. Tak pamietam o nim :) `Ibanez - thx, Aazero jeszcze zyje ??:] Shogun 3D - man , no offence, ale to jest game art wiec nie bede go wrzucal do wipa tylko po to aby das mu MS albo TS. To jest game art, popatrz na nexxtgenowe pozycje to zobaczysz o czym mowie. Z calym szacunkiem jakim cie daze, ale to nie twoja dzialka, chyba ze sie cos zmienilo, wiec zastanow sie 3 razy zanim cos napiszesz, bo wyszlo dosc smiesznie. SirAnen - po to tyle szczegolow, bo umiem i daje mi to frajde, nie jestem ograniczany niczym innym poza swomi umiejetnosciami , wiec dlaczego mialbym sie ograniczac tym, ze nie robi sie tak w grach ( aczkolwiek nie przekonuje mnie to) gdzie w sumie tylko kwestia czasu jest kiedy sie zacznie. ziomuś - jaj przez ciebie musialem pisac dwa razy, grrr. A na koncu mam nadzieje ze nie bedzie tak duzo. No moze troche :P gutekfiutek - nie znudzil sie, dewaguje z doba czy ma ochote sie przeskalowac do 36h oraz prowadze negocjacje ze antropomorficzna personifikacja na temat dlugowiecznosci oraz miedzywymiarowego lamania rzeczywistosci czasu. AAAAMMMEEEENNN :D
Gość Marioza Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 no to fajnie ze bedziesz go dalej robił, wart jest tego , czad car, a z silniorami to brakuje mi do dodga chargera 66, caprica (ogórka) 88, merca w115 czy 114 , zila 130, camaro z28 '78, indian big chief, jaguar xjc6 1975,pontiac chieftain 1953 i jeszcze paru inych :D, ach no i powodzenia na egzaminach oraz przy obronie !
Jim mee Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 Wow Dude ... to pojechałes z tym silnikiem .. MEGA fajnie to wygląda. Trzymaj tak dalej .
Por@szek Napisano 6 Sierpień 2007 Autor Napisano 6 Sierpień 2007 Hejka wszystkim ;) Jako, ze po dlugiej przerwie wrocilem do dlubania zilka, postanowilem odkopac watek i dac kilka renderow ze zblizeniami na elementy. Aktualnie zilek ma okolo 27 000 tri, i sadze ze powinien sie zamknac w okolicach 35-40 000 tri. Powoli zblizam sie do konca modelowania wersji low. Musze tylko poprawic przednia os, ale mam z nia problemy ze wzgledu na brak referencji, glownie mocowania wachaczy oraz przelozenia ukladu kierowniczego. Ale to moze "pozycze" z innej ciezarowki :) Zostala kabina interior do zrobienia, tylnia paka, kilka detali jak bak, dokonczenie napedu i ogolnie pierdolki, pare vertexow przesunac aby sie np. kabina zgadzala z referencjami bo w kilku miejscach minalem sie z refkami. Aha na smooth group'y nie zwracajcie uwagi, to wip (jakby ktos nie zauwazyl) a smotha poprawiam przy rozkladaniu uv :) I nie zwracajcie uwagi na niepolaczone polowki :) Tak to wyglada na czas dzisiejszy. donMario - Dzieki ;) A z tymi silnikami, to jak juz jeden zrobilem to z reszta bedzie juz z gorki :), szczegolnie ze muscle maja podobne. Jim mee - Dzieki :) Komentarze mile widziane. Kazde komentarze :D
_michal Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 Wariat O_o W trakcie mapowania wyrwiesz z frustracji swoje wszystkie włosy.
`Ibanez Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 Hmm co moża powiedzieć, extra detal, extra Truck, tylko nim jedźić i... pozostawie to dla siebie :D Pozdrawiam.
Kuba Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 :) Por@szek trzeba Cię zgłosić do teleekspresowej galerii ludzi pozytywnie zakręconych ;) Aż jestem ciekaw jak to będzie wyglądało z teksturą.
Levus Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 Z mapowaniem czegoś takiego to jak z roznoszeniem ulotek, po troszku, po troszku i byle jak najmniej mózgu używać, ani się obejrzysz a robota skończona:D:D:D Trzymam kciuki master!
Tony M. Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Nie wiem za bardzo jak ta felga powinna wyglądać ale może chamferem byś ją pojechał. Z pewnością widziałeś ale gdybyś przypadkiem przeoczył, znalazłem coś takiego dużo fotek, i rys. technicznych ciężarówek (+zil). http://www.hardtrucks.lap.pl/articles.php?topic=2
ognisty Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Wariat O_o W trakcie mapowania wyrwiesz z frustracji swoje wszystkie włosy. jeżeli chodzi o te na głowie to miejmy nadzieje że poraszek jest łysy :D genialny detal, czy nie za genialny czasem? :>
_michal Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Ostatnio jak Poraszka widziałem, to miał długie pióra związane w kitkę ;) Chyba, że go angole ostrzygli ;)
ledyr Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 hyhy nie moge sie doczekac az zaczniesz sie wykrecac jak już skończysz modeling ze nie masz czasu na mapowanie i teksture i ze moze kiedys do niego wrócisz ^_^
Gość Marioza Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 powtazac sie to az wstyd ;) ale co tam auto jest śliczniutkie, co do tego detalu to jestem do takich bajerów przyzywyczajony, na zachodnim gtafroum ludzie od lat trzaskaja tego typu sprawy czyli silniki podwozia itd wypieszczone i jak najbardziej zgodne z orginalem zawsze to podziawialem bo trzeba miec sporo zapału zeby ukonczyc taki projekt
Udytzkey Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Swietnie zrobione, najbardziej fajnie wygladaja szczegoly no i ogolnie cala kompozycja. Ciekawe ile czasu trwala by konwertacja do FBX, ale juz pisales ze bedzie low-poly; to fajnie by wygladal w jakiejs grze tyle ze bardziej zniszczony no i zardzewialy, ale to moja fantazja;) ps czekam na rendery
Gość Marioza Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Porasz dawaj tego ziła ile mozna czekać zaraz zima będzie : D
Ardeni Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 jak Porasz pokaze cos to i ja moze coś zapodam :P
ognisty Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 ciiiicho, porasz UV'alki rozkłada, za jakis rok się odezwie ;D
`Ibanez Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Cisza przed burzą detalu spadającego z viewportu maxa:D
Por@szek Napisano 31 Sierpień 2007 Autor Napisano 31 Sierpień 2007 Sorki chlopaki ale nie mam ostatnio czasu ani ochoty. Niedlugo projekt przy ktorym siedze bedzie zaanonsowany i mam sporo pracy bo czesc rzeczy ktore robie bedzie w levelu ktory bedzie pokazany. A dwa moj pies zmarl w nocy z piatku na sobote w zeszlym tygodniu. Mial prawie 11 lat i byl bardzo chory, nie bardzo moge sie po tym pozbierac wiec sorki. Wroce do zila zaraz jak mi sie sluzbowe i prywatne sprawy wyprostuja. Edit - czy ktos z forum pracuje w Rare albo Splash Damage? Jak tak prosilbym o pm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się