Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 198
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo ladnie Ci idzie, fajne czyta sie topic kiedy wrzucasz screeny z mapowania i z tego jak walczysz z tymi mapkami modo - prawdziwy wip, tak trzymaj!

 

powodzenia!

 

pionier.

Napisano

Pionier heh dzięki, fajnie że się podoba :)

 

mirach dzięki na pewno się przyda, nie widziałem tego zresztą z dnia na dzień coraz mniej buszuje w sieci bo mi modem GPRS umiera :( wole sam pokombinować bo jest szybciej i przyjemniej :) robie tylko rzeczy niezbędne do życia czyli forum, newsy i forum dla odmiany :D

 

no i _kuba_ zasłużył na podziękowania bo zaoszczędził mi troche tego kombinowania :)

 

i odkryłem jak w mudboxie "przelać" sculpt ze starej sitki na nową i dalej rzeźbić! jupi ! szkoda że dopiero teraz :P

 

na razie zrobiłem mapowanie dla ręki jeszcze ciało i wyrenderuje całość at last :P i wrzuce za jakiś czas

Napisano

Leleń wiem ale jak zaczołem tą łapke wyginać to jakoś dziwnie wyglądała może jesscze spróbuje coś z tym zrobić :)

 

a tymczasem... :)

 

zamampowałem reszte tego mutanta , wypaliłem mapki i wrzuciłem do majki no i poskładałem jak potrafiłem (głowa i ciało są oddzielnie)

i jak się okazało mapka do ciała działa dobrze do głowy coś taka niewyraźna ale to co z ręką było to już strach się bać :P

dlatego ręki nie pokaże :)[oczy w PS :)]

 

ab3586f2fb4e7714.jpg

 

korzystając z nowo nabytej wiedzy przenoszenia sculpta na nową sitkę połączyłem głowe z ciałem :)

przy okazji delikatnie zmieniłem sitke i poprawiłem pare błędów i pare pewnie dodałem :P

po przeniesieniu sculpta był mały błąd w miejscu łączenia na szyi z ciałem ale 15s ze smooth brushem i po kłopocie :)

 

1b2460840af3d642.jpg

 

zrobiłem jeszcze ciekawsze mapowanie :)

 

cbce77414054d7d1.jpg

 

i render hi poly w modo, z mapką coś miałem problemy ale popróbuje jeszcze ;)

 

4cafd3491150f237.jpg

 

im dłużej patrze na głowe tym mniej mi się podoba, idealnie z przodu wygląda całkiem nieźle :)

 

planuję zrobic prosty rig i tym mu głowe ukręcić ;) w odpowiedną stronę, tylko że najpierw będe musiał się nauczyć rigować :D

Napisano

im dłużej patrze na głowe tym mniej mi się podoba

 

ja tez tak mam, a wtedy poprawiam i poprawiam, az mi zbrzydnie i rzucam w cholere :D , wiec sie nie łam, bo swietnie wygląda, moze tak Ci sie wydaje bo na ostatnim renderze nie ma textury na oczkach, a one dodają mu tego uroku :)

Napisano

tak Owen wystarczy coś wystarczjąco długo poprawiać aby to zepsuć :)

 

zrigowałem kotka w majce i ustawiłem poze chyba tak już będzie na finalu, przekręciłem przednią łapke w kierunku kamery, z poduszeczkami za bardzo filozofowałem i wyszło słabo, jak się zakryje włochami i texturą powinno wystarczyć taką mam teorie :)

 

modelek wygląda tak

57224ceb88c0281b.jpg

 

i renderek

 

88c1daca5f5cc3ae.jpg

 

myśle że modeling mam już wreszcie za sobą uff :) teraz tylko texturki shederki włosy i render, pójdzie z górki :D

Napisano

tadzio dokładnie :)

 

wypaliłem z milion dwieście tysięcy map i ze dwie działały :P ale ani jedna dla dłoni więc dłoń póki co będzie hi poly czyli zwrotne 65 tys :) tylko że jest troche kanciasta buu :(

 

mapka kitka prawie się udała ale na granicach UV uszy się krzywiły na górze, użyłem drugiego levelu i już działało uff

 

zrobiłem pierwsze shedery SSS i jestem z nich (jeszcze) dumny :) na razie tylko fast simple na sss skina jeszcze przyjdzie czas (jak tutka ściągne :P)

 

ale jak wrzuciłem SSS na kotka to wyszedł mi ciekawy efekt :)

nie mogłem się powstrzymać i pokaże :D

 

6f79cb887c4bc038.jpg

 

 

tak wygląda mały zaskoczony goły kotek :D

Napisano

Matchias dzięki

 

KLICEK przypadkiem takie wyszły :D

 

nielot007 dięki, zobacze co da się zrobić, ręka za płaską zrobiłem i nie ma go gdzie upchnąć :)

 

Adek_CG dzięki, już doszedłem dlaczego mu tak oczy wywaliło :)

 

malutki update z poprawionymi oczami(tylko podgląd) i displacementem

jeezus ale ma zeza :D

 

048057307b0d3f90.jpg

Gość Raffaello
Napisano

fiołek słodko ci wychodzi ten kotek! może jest troszeczkę za tłusty na buzi, te pultynki takie tlusciutkie fajniutkie ;-))) mógłbyś jeszcze kąciki oczu bardziej pociągnąć w dół w stronę nosa.

 

juz doczekać sie nie moge jak bedzie wyglądał w futerku,

pozdro

Napisano
mina kotka bezcenna....dodaj mu jeszcze napis WTF?!

Dokładnie:)

 

A ręka wygląda trochę sztywno, jakby przybita do ściany a niej postawiony kot. Nie chodzi mi o modeling, bo jest extra, tylko o ustawienie:/

Nie wiem, brak ekspresji...?? Życia??:D

Napisano

Intervain zaraz sprawdze cos sie dzieje z tymi policzkami, może mapka displacement jednak nie diała :) a może podczas moich experymentów i ustawiania pozy kotek sie zdeformował :(

łapke spróbuje jeszcze podciągnąć pod kciuka i tak już ją nieźle rozciągnołem :P

 

Jonasz_Real dzięki, ale o co chodzi z tą plasteliną ?

 

Raffaello dzięki :P coś sie pomyśli z tymi oczkami bo coś mi się zdaje że policzki będe musiał ruszyć to przy oakzji oczy dłubne :)

 

Bruneq pomyśle nad tym :P

 

Lewus troche płaska jest zobacze co da się zrobić ale za bardzo nei mam koncepty co z tym zrobić :P

 

a tymczasem

namalowałem na szybko w viewporcie mapke łysiny, koloru ciała, koloru sierści (biało-szaro-czarnego :)) dla nasady i końcówki włosa

 

247f381d4d90b4f6.jpg

7869e4a23f50a855.jpg

 

i wrzuciłem na szybko sierść no i już widze, że na szybko się nie da :P przy renderze też odsiedze swoje buuu :P

na razie straszna nędza :P w na łapkach brakuje włosków a na buźce za długie no i jeszcze wcale nie ułożone

 

taki kociołak prawie :) chcieliście włosy to macie :D

 

5f4c82d1f9925c98.jpg

 

 

 

zabieram się do walki z włochami ;) no i oczy przydałoby się w końcu poprawić :P

Napisano

Wyglada niezle.

 

- "napusz" go bardziej:)

- zrob duze i blyszczace oczy [efekt bedzie bardziej bajkowy, tak mysle]

- bardziej stonowane/jasne kolory

- sss na uszach:)

- popraw troche dlon, zeby obejmowala[?] troche tego kota, bo teraz wyglada jakby go podawala komus do obiadu:D

Napisano

Ta rączka zdecydwanie nie powinna zwężać się w nadgarstku w momencie gdy wychodzi za ekran..

 

Mordke temu kotu owiewa z dołu, nie lepiej by było gdyby wiało mu prosto w chapę??

Napisano

na pysczku mu to futro jakos tak do gory idzie, pozatym to bys sobie musial jakos wymyslic cos zeby ta siersc nie byla jednakowej dlugosci na calym ciele, no i tak jak inni mowia napusz go bardziej :)

Napisano

hehe ile kometów :D spisałem sobie rzeczy które musze poprawić i jest ich 12 :) dzięki wszystkim i każdemu z osobna :)

a te furetko to tylko test w 5 minut zrobiony nie będzie to podobne do tego co będzie na finalu, mam nadzieje :D

 

Maya mi się sypnęła :( już wczoraj zgubiła mental raya resetowałem ustawienia i niby działało ale jak dzisiaj zrenderowałem kota to był spuchnięty jak nigdy, wczoraj wszystko działało a nic nie zmieniałem :( ostatecznie robie gruntowne odświerzenie systemu tzw. format :D dopiero za jakąś godzinke wrócę do gry :)

Napisano

Hehe jak kiedyś miałem kota to jak był mały i go pies wylizał to podobnie wyglądał:D

 

Tak poza tym bardzo ładny model:)

Napisano

Tak poza tematem się wetnę:

 

[...]robie gruntowne odświerzenie systemu tzw. format :D dopiero za jakąś godzinke wrócę do gry :)

 

Polecam serdecznie zaopatrzyć się w soft do backapu całej partycji.

Wtedy tylko pozostaje instalacja narzędzi. 3/4 męki masz z bani (stery i inne bzdury).

Bo z reinstalką się można pociąć...

Napisano

proponuje 'extract polygons' wszedzie gdzie siersc ma sie znajdowac i renderowac ja osobno na tym modelu - albo skopiowac twoj model i renderowac sama siersc a geometrie zrobic nierenderowalna...

 

poza tym - podziel ta geometrie na clusters - tak by zroznicowac wlosy o roznych obszarach zaleznie od dlugosci... jak juz wczesniej mowilam nie da sie tego dobrze zrobic z jednego renderu nawet z cut map... najlszybciej bedzie na osobnej geometrii wtedy caly kotek bez wlosow bedzie renderowany osobno a komputer nie umrze... to maya wiec nie wiem jakie sa ustawienia, ja mam doswiadczenie z xsi hair, ale napewno wlosy maja wlasne bsp tree - pobaw sie ustawieniami, zazwyczaj przyspiesza to render kilkakrotnie...

Napisano

Eustach, ETA :D ciekawe teorie :)

 

Matchiasthx, sierść i tak będzie nowa :)

 

Lewus możesz coś zaproponować, zainteresowałem się kiedyś Nortonem Ghostem i nLite ale nie chiało mi się sprawdzić jak to działa :)

 

_kuba_ dzięki na pewno się przyda

 

Intervain nie ma to jak konkretna porada ;)

 

już po formacie

na razie zrigowałem kitka i ręke troche pozmieniałem pozycje, jeszcze są troche krzywe ale jak to wyprostuje to pokaże :)

 

chyba zaraz tego sierściuch wywale za dużo emocji budzi :D

Napisano

 

Intervain nie ma to jak konkretna porada ;)

 

 

 

no przeciez jasno napisalam :confused:

mysle, ze to bardzo proste - uzyj swojej siatki, zeby zrobic druga, na ktorej bedziesz robic wlosy - w ten sposob mozesz je renderowac niezaleznie od displacement, skin shader i innych wariactw ktore wydluzaja czas renderu...

 

po drugie ta siatke podziel na clusters [male fragmenty] z ktory wyrastaja kupki wlosow... w ten sposob mozesz za pomoca render passes kontrolowac takze ich renderowanie i renderowac je osobno jesli komputer nie wyrabia

 

po trzecie BSP tree to bardzo pomocne narzedzie - radze poczytac na ten temat... :) z wlasnego doswiadczenia wiem, ze ratuje zycie :cool:

Napisano

Intervain a czy napisałem, że jest nie jasne :P z grubsza wim o co Ci chodzi :) thx

 

dobraz zmieniłem ułożenie ręki i kotka, może być czy coś jeszcze poprawić?

już widze że uszy troche się zdeformowały ale to żadna nowość, no i maya po formacie łyka wszystkie mapki disp, jeez a ja tyle map wypaliłem i nie działały i myślałem, że coś źle robie ech

 

bd3dc39a91a4a187.jpg

Napisano
Intervain a czy napisałem, że jest nie jasne :P z grubsza wim o co Ci chodzi :) thx

 

dobraz zmieniłem ułożenie ręki i kotka, może być czy coś jeszcze poprawić?

już widze że uszy troche się zdeformowały ale to żadna nowość, no i maya po formacie łyka wszystkie mapki disp, jeez a ja tyle map wypaliłem i nie działały i myślałem, że coś źle robie ech

 

bd3dc39a91a4a187.jpg

 

 

a oki. myslalam, ze to sarkazm ;)

 

bardziej mi sie podoba z ta lapka wygieta w strone kciuka :D

Napisano

wow ostatni update swietny !!

lapka ta wygieta wyglada super swietnie

jeszcze troche mi kciuk nie pasuje rzuca sie w oczy ze jest jakis dziwny :)

ale i tak swietna robota trzymam kciuki za siersc :)

Napisano

Intervain statystycznie najwięcej spięć w internecie wynika ze złej komunikacji :P

 

nielot007 dzięki :) kciuk też mi się nie podoba, zauważyłem że jest strasznie płaski, spróbuje coś z tym zrobić, już go troche zgiołem ale nic to nie dało

 

czy mi się wydaje czy po każdej operacji zmiany ułożenia czy siatki kot wygląda coraz gorzej? zresztą dłoń też troche traci :(

jeszcze kilka exportów i importów i nie będzie można na niego patrzeć :)

spróbuje te uszy poprawić ale kurcze już symetrii nie ma

Napisano

No fajnie fajnie:D

czekam na te paznokcie:D jakieś włoski na łapce? troche więcej rzeczy takich jak żyły,tętnice zmarszki by nie zaszkodziło dłoni:)

powodzenia:)

Gość Raffaello
Napisano

czekam na te paznokcie:D jakieś włoski na łapce? troche więcej rzeczy takich jak żyły,tętnice zmarszki by nie zaszkodziło dłoni:)

 

paznokcie tak ale reszta to po co ma robic taki detal której nie bedzie widac pod sierścią?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności