tadzio Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 ten drugi wyglada jakby dopiero co z ringu zszedl;) pozdrawiam. pozwodzenia;)
Destroyer Napisano 22 Marzec 2007 Autor Napisano 22 Marzec 2007 Intervain hehe mi ten drugi przypomina małego wypasionego pieska :) tadzio haha :D ciekawe skojarzenie :D bojar dzięki :)
Pionier Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 bardzo ladnie Ci idzie, fajne czyta sie topic kiedy wrzucasz screeny z mapowania i z tego jak walczysz z tymi mapkami modo - prawdziwy wip, tak trzymaj! powodzenia! pionier.
mirach Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 fikolek, może to ci pomoże ? http://forums.luxology.com/discussion/topic.aspx?id=15141 no chyba ze juz widziales i nadal problemy
Destroyer Napisano 22 Marzec 2007 Autor Napisano 22 Marzec 2007 Pionier heh dzięki, fajnie że się podoba :) mirach dzięki na pewno się przyda, nie widziałem tego zresztą z dnia na dzień coraz mniej buszuje w sieci bo mi modem GPRS umiera :( wole sam pokombinować bo jest szybciej i przyjemniej :) robie tylko rzeczy niezbędne do życia czyli forum, newsy i forum dla odmiany :D no i _kuba_ zasłużył na podziękowania bo zaoszczędził mi troche tego kombinowania :) i odkryłem jak w mudboxie "przelać" sculpt ze starej sitki na nową i dalej rzeźbić! jupi ! szkoda że dopiero teraz :P na razie zrobiłem mapowanie dla ręki jeszcze ciało i wyrenderuje całość at last :P i wrzuce za jakiś czas
Leleń Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 hmm na tym zdjeciu on przednia lape ma skierowana w strone kamery, twoj ma ja "wyprostowana". btw. http://www.smog.pl/wideo/8699/slodki_kociaczek/ :* dobrze idzie, pzdr.
Destroyer Napisano 22 Marzec 2007 Autor Napisano 22 Marzec 2007 Leleń wiem ale jak zaczołem tą łapke wyginać to jakoś dziwnie wyglądała może jesscze spróbuje coś z tym zrobić :) a tymczasem... :) zamampowałem reszte tego mutanta , wypaliłem mapki i wrzuciłem do majki no i poskładałem jak potrafiłem (głowa i ciało są oddzielnie) i jak się okazało mapka do ciała działa dobrze do głowy coś taka niewyraźna ale to co z ręką było to już strach się bać :P dlatego ręki nie pokaże :)[oczy w PS :)] korzystając z nowo nabytej wiedzy przenoszenia sculpta na nową sitkę połączyłem głowe z ciałem :) przy okazji delikatnie zmieniłem sitke i poprawiłem pare błędów i pare pewnie dodałem :P po przeniesieniu sculpta był mały błąd w miejscu łączenia na szyi z ciałem ale 15s ze smooth brushem i po kłopocie :) zrobiłem jeszcze ciekawsze mapowanie :) i render hi poly w modo, z mapką coś miałem problemy ale popróbuje jeszcze ;) im dłużej patrze na głowe tym mniej mi się podoba, idealnie z przodu wygląda całkiem nieźle :) planuję zrobic prosty rig i tym mu głowe ukręcić ;) w odpowiedną stronę, tylko że najpierw będe musiał się nauczyć rigować :D
Owen Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 im dłużej patrze na głowe tym mniej mi się podoba ja tez tak mam, a wtedy poprawiam i poprawiam, az mi zbrzydnie i rzucam w cholere :D , wiec sie nie łam, bo swietnie wygląda, moze tak Ci sie wydaje bo na ostatnim renderze nie ma textury na oczkach, a one dodają mu tego uroku :)
Destroyer Napisano 24 Marzec 2007 Autor Napisano 24 Marzec 2007 tak Owen wystarczy coś wystarczjąco długo poprawiać aby to zepsuć :) zrigowałem kotka w majce i ustawiłem poze chyba tak już będzie na finalu, przekręciłem przednią łapke w kierunku kamery, z poduszeczkami za bardzo filozofowałem i wyszło słabo, jak się zakryje włochami i texturą powinno wystarczyć taką mam teorie :) modelek wygląda tak i renderek myśle że modeling mam już wreszcie za sobą uff :) teraz tylko texturki shederki włosy i render, pójdzie z górki :D
tadzio Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 tak Owen wystarczy coś wystarczjąco długo poprawiać aby to zepsuć lepsze jest wrogiem dobrego... pozdr ;)
Destroyer Napisano 25 Marzec 2007 Autor Napisano 25 Marzec 2007 tadzio dokładnie :) wypaliłem z milion dwieście tysięcy map i ze dwie działały :P ale ani jedna dla dłoni więc dłoń póki co będzie hi poly czyli zwrotne 65 tys :) tylko że jest troche kanciasta buu :( mapka kitka prawie się udała ale na granicach UV uszy się krzywiły na górze, użyłem drugiego levelu i już działało uff zrobiłem pierwsze shedery SSS i jestem z nich (jeszcze) dumny :) na razie tylko fast simple na sss skina jeszcze przyjdzie czas (jak tutka ściągne :P) ale jak wrzuciłem SSS na kotka to wyszedł mi ciekawy efekt :) nie mogłem się powstrzymać i pokaże :D tak wygląda mały zaskoczony goły kotek :D
Matchias Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 No Fikołek proporcje według mnie sa juz OK, ciekaw jestem jak Ci futerko wyjdzie Pozdrawiam
nielot007 Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 swietnie!! kotka dalbym troche nizej tzw scalowal bym go troche aby nie byl taki wysoki :)
Adek_CG Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 koncepcja pracy bardzo mi sie podoba, proporcje sa ok, tylko oczy ma takie przestraszone :)
Destroyer Napisano 25 Marzec 2007 Autor Napisano 25 Marzec 2007 Matchias dzięki KLICEK przypadkiem takie wyszły :D nielot007 dięki, zobacze co da się zrobić, ręka za płaską zrobiłem i nie ma go gdzie upchnąć :) Adek_CG dzięki, już doszedłem dlaczego mu tak oczy wywaliło :) malutki update z poprawionymi oczami(tylko podgląd) i displacementem jeezus ale ma zeza :D
Intervain Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 zeza i cos mu te policzki spuchly jakby byl chomikiem ;) fajnie by bylo gdyby ta lapka dotykala kciuka jak na fotce :)
Jonasz_Real Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 o jaki sliszny :)...tylko te uszy...(kształt jest jak najbardziej cute), chodzi o to ,że koteczek ma troszkę w uszach plasteliny. ;) P. Tomek
Gość Raffaello Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 fiołek słodko ci wychodzi ten kotek! może jest troszeczkę za tłusty na buzi, te pultynki takie tlusciutkie fajniutkie ;-))) mógłbyś jeszcze kąciki oczu bardziej pociągnąć w dół w stronę nosa. juz doczekać sie nie moge jak bedzie wyglądał w futerku, pozdro
Bruneq Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 mina kotka bezcenna....dodaj mu jeszcze napis WTF?!
Levus Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 mina kotka bezcenna....dodaj mu jeszcze napis WTF?! Dokładnie:) A ręka wygląda trochę sztywno, jakby przybita do ściany a niej postawiony kot. Nie chodzi mi o modeling, bo jest extra, tylko o ustawienie:/ Nie wiem, brak ekspresji...?? Życia??:D
Destroyer Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 Intervain zaraz sprawdze cos sie dzieje z tymi policzkami, może mapka displacement jednak nie diała :) a może podczas moich experymentów i ustawiania pozy kotek sie zdeformował :( łapke spróbuje jeszcze podciągnąć pod kciuka i tak już ją nieźle rozciągnołem :P Jonasz_Real dzięki, ale o co chodzi z tą plasteliną ? Raffaello dzięki :P coś sie pomyśli z tymi oczkami bo coś mi się zdaje że policzki będe musiał ruszyć to przy oakzji oczy dłubne :) Bruneq pomyśle nad tym :P Lewus troche płaska jest zobacze co da się zrobić ale za bardzo nei mam koncepty co z tym zrobić :P a tymczasem namalowałem na szybko w viewporcie mapke łysiny, koloru ciała, koloru sierści (biało-szaro-czarnego :)) dla nasady i końcówki włosa i wrzuciłem na szybko sierść no i już widze, że na szybko się nie da :P przy renderze też odsiedze swoje buuu :P na razie straszna nędza :P w na łapkach brakuje włosków a na buźce za długie no i jeszcze wcale nie ułożone taki kociołak prawie :) chcieliście włosy to macie :D zabieram się do walki z włochami ;) no i oczy przydałoby się w końcu poprawić :P
krzyhhh Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 DIABELEC ! XD daj mu milsze kolorki i bardziej napusz :)
Stalker Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Wyglada niezle. - "napusz" go bardziej:) - zrob duze i blyszczace oczy [efekt bedzie bardziej bajkowy, tak mysle] - bardziej stonowane/jasne kolory - sss na uszach:) - popraw troche dlon, zeby obejmowala[?] troche tego kota, bo teraz wyglada jakby go podawala komus do obiadu:D
peterr Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 i jescze poprosze paznokcie:D u tej ręki:) pozdro:P
Levus Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Ta rączka zdecydwanie nie powinna zwężać się w nadgarstku w momencie gdy wychodzi za ekran.. Mordke temu kotu owiewa z dołu, nie lepiej by było gdyby wiało mu prosto w chapę??
Adek_CG Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 na pysczku mu to futro jakos tak do gory idzie, pozatym to bys sobie musial jakos wymyslic cos zeby ta siersc nie byla jednakowej dlugosci na calym ciele, no i tak jak inni mowia napusz go bardziej :)
Destroyer Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 hehe ile kometów :D spisałem sobie rzeczy które musze poprawić i jest ich 12 :) dzięki wszystkim i każdemu z osobna :) a te furetko to tylko test w 5 minut zrobiony nie będzie to podobne do tego co będzie na finalu, mam nadzieje :D Maya mi się sypnęła :( już wczoraj zgubiła mental raya resetowałem ustawienia i niby działało ale jak dzisiaj zrenderowałem kota to był spuchnięty jak nigdy, wczoraj wszystko działało a nic nie zmieniałem :( ostatecznie robie gruntowne odświerzenie systemu tzw. format :D dopiero za jakąś godzinke wrócę do gry :)
Eustach Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Kotek mi się bardzo podoba:) ,ale wygląda trochę jakby był polakierowany ;)
ETA Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Hehe jak kiedyś miałem kota to jak był mały i go pies wylizał to podobnie wyglądał:D Tak poza tym bardzo ładny model:)
Matchias Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 No fikołek widze że będzie dobrze. Wiem że to napewno trudniej ale ładniejsze byłoby siwe futerko w czarne prążki.
Levus Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Tak poza tematem się wetnę: [...]robie gruntowne odświerzenie systemu tzw. format :D dopiero za jakąś godzinke wrócę do gry :) Polecam serdecznie zaopatrzyć się w soft do backapu całej partycji. Wtedy tylko pozostaje instalacja narzędzi. 3/4 męki masz z bani (stery i inne bzdury). Bo z reinstalką się można pociąć...
kubi Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 fikołek obczaj tego sierściucha: zobacz jak mu sierść biegnie
Intervain Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 proponuje 'extract polygons' wszedzie gdzie siersc ma sie znajdowac i renderowac ja osobno na tym modelu - albo skopiowac twoj model i renderowac sama siersc a geometrie zrobic nierenderowalna... poza tym - podziel ta geometrie na clusters - tak by zroznicowac wlosy o roznych obszarach zaleznie od dlugosci... jak juz wczesniej mowilam nie da sie tego dobrze zrobic z jednego renderu nawet z cut map... najlszybciej bedzie na osobnej geometrii wtedy caly kotek bez wlosow bedzie renderowany osobno a komputer nie umrze... to maya wiec nie wiem jakie sa ustawienia, ja mam doswiadczenie z xsi hair, ale napewno wlosy maja wlasne bsp tree - pobaw sie ustawieniami, zazwyczaj przyspiesza to render kilkakrotnie...
Matchias Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Hehe nie wiem może jestem juz zmęczony ale nie zrozumiałem nic z tego co Intervain napisała :)
Destroyer Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 Eustach, ETA :D ciekawe teorie :) Matchiasthx, sierść i tak będzie nowa :) Lewus możesz coś zaproponować, zainteresowałem się kiedyś Nortonem Ghostem i nLite ale nie chiało mi się sprawdzić jak to działa :) _kuba_ dzięki na pewno się przyda Intervain nie ma to jak konkretna porada ;) już po formacie na razie zrigowałem kitka i ręke troche pozmieniałem pozycje, jeszcze są troche krzywe ale jak to wyprostuje to pokaże :) chyba zaraz tego sierściuch wywale za dużo emocji budzi :D
Intervain Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Intervain nie ma to jak konkretna porada ;) no przeciez jasno napisalam :confused: mysle, ze to bardzo proste - uzyj swojej siatki, zeby zrobic druga, na ktorej bedziesz robic wlosy - w ten sposob mozesz je renderowac niezaleznie od displacement, skin shader i innych wariactw ktore wydluzaja czas renderu... po drugie ta siatke podziel na clusters [male fragmenty] z ktory wyrastaja kupki wlosow... w ten sposob mozesz za pomoca render passes kontrolowac takze ich renderowanie i renderowac je osobno jesli komputer nie wyrabia po trzecie BSP tree to bardzo pomocne narzedzie - radze poczytac na ten temat... :) z wlasnego doswiadczenia wiem, ze ratuje zycie :cool:
Destroyer Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 Intervain a czy napisałem, że jest nie jasne :P z grubsza wim o co Ci chodzi :) thx dobraz zmieniłem ułożenie ręki i kotka, może być czy coś jeszcze poprawić? już widze że uszy troche się zdeformowały ale to żadna nowość, no i maya po formacie łyka wszystkie mapki disp, jeez a ja tyle map wypaliłem i nie działały i myślałem, że coś źle robie ech
Intervain Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Intervain a czy napisałem, że jest nie jasne :P z grubsza wim o co Ci chodzi :) thx dobraz zmieniłem ułożenie ręki i kotka, może być czy coś jeszcze poprawić? już widze że uszy troche się zdeformowały ale to żadna nowość, no i maya po formacie łyka wszystkie mapki disp, jeez a ja tyle map wypaliłem i nie działały i myślałem, że coś źle robie ech a oki. myslalam, ze to sarkazm ;) bardziej mi sie podoba z ta lapka wygieta w strone kciuka :D
nielot007 Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 wow ostatni update swietny !! lapka ta wygieta wyglada super swietnie jeszcze troche mi kciuk nie pasuje rzuca sie w oczy ze jest jakis dziwny :) ale i tak swietna robota trzymam kciuki za siersc :)
Destroyer Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 Intervain statystycznie najwięcej spięć w internecie wynika ze złej komunikacji :P nielot007 dzięki :) kciuk też mi się nie podoba, zauważyłem że jest strasznie płaski, spróbuje coś z tym zrobić, już go troche zgiołem ale nic to nie dało czy mi się wydaje czy po każdej operacji zmiany ułożenia czy siatki kot wygląda coraz gorzej? zresztą dłoń też troche traci :( jeszcze kilka exportów i importów i nie będzie można na niego patrzeć :) spróbuje te uszy poprawić ale kurcze już symetrii nie ma
peterr Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 No fajnie fajnie:D czekam na te paznokcie:D jakieś włoski na łapce? troche więcej rzeczy takich jak żyły,tętnice zmarszki by nie zaszkodziło dłoni:) powodzenia:)
Gość Raffaello Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 czekam na te paznokcie:D jakieś włoski na łapce? troche więcej rzeczy takich jak żyły,tętnice zmarszki by nie zaszkodziło dłoni:) paznokcie tak ale reszta to po co ma robic taki detal której nie bedzie widac pod sierścią?
peterr Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 jaką sierścią? mówie o dłoni kolesia:) chyba że on ma sierść..
Rekomendowane odpowiedzi