Skocz do zawartości

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

cześć, widze że wszyscy startują z polycounta, tzn co jest jeszcze... 3dtotal i cgs chyba tak?, jak starczy sił to sie zbiore i też coś ulepie, mam konto na 3dT wiec chyba z tamtego teamu sprobuje. Tylko troche też niemoge zakumać tych zasad, no bo niby co, mam pobrac basemesha, wrzucić do Zeta, nawciskac Sdiv i skubać tylko detal?,:p..sssie, bym chcial troche powydziwiac z tym modelem ale rozumiem że to mini contest ;), więc mini zmiany :D, spoko wam idzie, 3mam kciuki, pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

No i hard bardzo konkretnie wyszedł:D

a co do słupa - fajny ale jak pisał Kaczmarski:

Słup, jak słup - a przyjaciela ma się raz!

 

up ode mnie- zmiana koncepcji i tweak żeby pasował do bazy:)

dom3.png

Edytowane przez Morte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

z tym kryształem to mam całą koncepcje związaną wiec nie psujcie mi, oko?:>

Co do szczęki to sie Klicku zgadzam ale cholera no musiałem to przerobić żeby pasowało do bazy, a baza ma rozbudowana żuchwę.

Mnie pierwszy tez sie bardziej widział-ale zasady to zasady. I tak sie ciesze ze trochę charakterku mu ostało.

Edytowane przez Morte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

No prośby o jakieś dominacowo warowe subforum było, ale bez odzewu.

Klicek-No minicompetition przed DomWarIV. Teraza zobaczyłem entry cedrika seauta na 3d total- pozamiatął co było, nier ma sensu już brac w tym udziału... idę spać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

macie tutaj przeciez :

 

http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=129

 

juz poprosilem Adka o zmiane nazwy :)

 

a to takie buty ;) spoko zaraz oblukam watek ;)

 

edit: nie no fakt, przez caly watek zalany szitem, jeden koles wszedl i pokazal filozofie 3ciego palca w lewej nodze, szac

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pakier :D coś tam nadziubał na plecach? Spróbuj oddzielić uzębienie od twarzy żeby się tak nie zlewało, dodaj trochę wyraźnego detalu.

Masz jakiś koncept?

Coś nie chce mi się wierzyć, ze to Twój pierwszy modelik ;)

 

Ja sobie dzisiaj wieczorkiem dla odpoczynku popełniłem taki kawalek złomu:

03012009030904.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość golvi

yo ziomy ,

 

chciałbym jakichś porad dotyczących robienia gier w blenderze.

Co prawda wiem że to jest forum o 3dsmaxie ale wszystko robi się chyba mniej więcej tak samo .Mam już gotowe modele stołu paletek i ping ponga i chce zrobić z tego gre proszę o pomoc !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Eric_Draven autko eleganckie ale najbardziej jestem ciekaw textur w Twoim wykonaniu :)

 

Apollo no ta postac juz jest mocno do przodu, z bicepsem cos siem dzeje czyli jest wybrzuszony łącznnie z fragemntem rękawa patrząc na obrys i jednoczesnie taki jakby wklęsly od frontu i 3 ciego widoku, paluchy mu sie zrosły chyba zę bedzie to low poly totalne z "paletkami" i kciukiem zamiast dłoni "palczastej" ;)

 

AkkA luking gut poza tym ze w paru miejscach jak na taki model moza bylo zweldowac troche wertxów, swieczka tam gdzie knot, opaska, wywalnie 2 lub 3 według uznania lopów z obręczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

merytoryczna uwaga dla maksymanych maniaków. ET22 to nazwa modelu lokomotywy. A ten na ET'ke nie wygląda ;) a 1125 to numer seryjny.

o tu ta konkretna lokomotywka :

pkpj4785.jpg

teksturki pierwsza klasa, model też solidny. jedyne co mnie troche boli to światła. widać że płaskie. Możesz zawsze zrobić wnetrze światła a szybke na alfie. nie zjada duzo poly a efekt jest widoczny. No i na boku ci sie rdza tiluje;)

Wszystko powyższe to czepialstwo, no ale chciałem powiedzieć coś wiecej niż łął super ekstra :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bro

Bardzo fajnie udało Ci sie umnkąć przed modelowaniem podwozia.

A tak po głębszej analizie: to jak on sie porusza ? Na sztrom? Jesli tak to nie wiem, nie znam sie, ale chyba powinien byc ten no ...pantograf ? Chyba, że to ino wagon jest.

A tak to stadradowo : "itskullll"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bro, czepię się, a co:D

 

Jedyne co mi się rzuciło to jednolitość żółci tej farby.

Uważam, że w dolnej części lokomotywy powinno osiąść więcej kurzu, przez co mniej żółć farby rzuciła by się w oczy.

Podobny efekt pod daszkiem, też chyba jakieś bardziej widoczne zacieki, skupisko brudu.

Bo jest w zasadzie gładko od góry do dołu.

 

No ale to czepialstwo, wiem, ciuchcia zajebista!

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo

- Co do napisow to spoko panowie wrzucilem pierwszy lepszy jaki mialem pod reka. To napewno nie jest ten pociag na ktorym sie wzorowalem :) i szczerze powiedziawszy nie mam pojecia jak on sie porusza :)

- Lampy 3D, odcienie zolci, zacieki itd zrobilbym gdybym mial wiecej czasu - dostalem tylko 5 dni na modelik wiec nie moglem za bardzo bawic sie w detale.

Texturka i modelik nic szczegolnego - kilka fotek posklejanych i wrzuconych na kilka wytloczonych boxow.

 

texturka - no nic najwyzej mnie z roboty wywala....

txt2.jpg

siata.jpg

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos pisal o tajlowaniu sie rdzy u spodu, true true, masz caly jeden dlugi bok metalu wszedzie powtarzaja sie e same fragmenty rdzy, fuj.

ale no delikatnie mozna wybaczyc bo to 5 dni, a druga srpawa ze to 10 minut ze stemplem i pedzlem chyba co ?

szacunex :D mozna sie uczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności