floo Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Ardeni, fajne autko, czekam na texturkę... ;)
Gość User190 Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 9h na modelik i mapowanko, z przerwami :) Miało wyjść cartoonowo :) 5k poly, ale nie było limitów, więc bez optymalizacji, miało być szybko i przypominać kucharza ;)
Scottero Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Korpus i glowa ujdzie, ale nogi i rece to totalna klapa... ale jak mialo byc na szybko, to spoxik :) pozdro
kubi Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Model lp z normalmapką. Jeden z pierwszych :)
Shalivan Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 ładne żyłki, i wyraz "twarzy" (:P? ) a buty o rozmiar za duże i widać załamanie playna
Gość User190 Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Scottero> cartoon style... kubi> ładna normalka :)
arcade Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 kubi - o shiet :D :D :D elegancki, zrób teksturę albo daj komuś żeby dorobił :] pikna robota. trochę mi nie pasuje drugi sutek no i tam przy bucie jakiś artefakt, ale to już łatwo można wytweakować w zdjęciosklepie.
kubi Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 To pod butem to pazur :) Zrobiłem mu stopy ,są z deka kichowate, trzewiki mają je przykrywać , ale pazurki wystają. Tekstury będą, ale ja ich chyba nie zrobię, choć trzeba bedzie się za ta profesję wziąć. Przynajmniej już jako takie uvki robie :)
nielot007 Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 kuba super--> pokaz rozlozony unwrap, gdzie wypalales ? M@ti--> moze byc choc tak bez charakteru ;) Scottero--> eee czemu nogi i rece to totalna klapa nie wygladaja zle powiem ze calkiem fajnie :)
kubi Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Może nie jest mistrzowska ale jest, normalmapka wypalana w xnormal.
Levus Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Matys, Kubi, nieźle do pieca daliście:) W czym uvke kroiłeś?
Gość User190 Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 nielot> bo i bez konceptu, pod gotowego riga - ciężkie życie ;) kubi> Jakie zalety ma xnormal? Nie korzystałem z niego - oferuje coś ciekawego, czego nie można uzyskać w maxie,zbrushu,mudboxie?
Levus Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Jakie zalety ma xnormal? Nie korzystałem z niego - oferuje coś ciekawego, czego nie można uzyskać w maxie,zbrushu,mudboxie? Friko jest:D
Gość User190 Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Friko jest:D Co robi - napala normala z HP do LP, czy to jakaś nowa, grubsza ryba do sculptowania? (Wiem, wiem> google, ale późno jest, a ja ostatnio się rozleniwiłem :P ;) )
Kuba Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 xNormal służy do palenia normali i ao z hp na lp, generowania normala z height mapy, generowania cavity z normala, podglądu modelu z shaderem i naszymi mapkami. kubi - bardzo ładnie wyszły normale. Przy ostatnim swoim modelu też wypaliłem na próbę normala głowy, ale nie widziałem różnicy między nim a maxowym. Swojego paliłeś w całości? Czy eksportowałeś w elementach?
kubi Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Uvke robiłem w silo. xormal: miło się normalmapki wypala, bezboleśnie. Poza tym darmowy i ma kilka bajerów, jak: wypalanie normala z cage'a, cagea można edytować w programie na szybko albo załadować z pliku, dilation filter do ukrywania simów na teksturze, owiele lepiej sie wypala normala niż np w mudzie. Poza tym podgląd modeli. Eksportowałem subtoole z zb do obj. Potem to wszystko załadowałem do xNormala. Jak już wypalałem, to zaznaczałem z których części ma wypalać. Np nie wszystkie hpoly xN chciał wyświetlać w podglądzie modelu, bo za dużo poly miały.
Gość User190 Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Ok, ok - dzięki. Trzeba będzie spróbować :)
Bro Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Yoooo chlopaki Przedstawiam wam moj nowy model :) zaczalem go tworzyc 9 miesiecy temu skonczylem 15 grudnia - moze nie ja - dziewczyna mi pomogla :). Imie: Nikodem dla przyjaciol Niki :) Poligonow - powiedzmy bez limitu :) 4.090 kg, 54 cm
arcade Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Ooooo, man, to najlepszy model jaki do tej pory widziałem na tym dziale :D :D :D :D gratulacje :) Rekoma!!! ;)
pecet Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Bro - hehe gratulacje, to rośnie nowy wymiatacz w Game Arcie ;)
ofca Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 uv troche rozjechalo sie na wdzianku ;D gratki Bro graatki - frontpage musi byc
floo Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Bro no no... może teraz jakiś tutorial??? hehe GRATULACJE!!!!
Kuba Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Bro w końcu wziąłeś się za postacie :). Gratulacje. 4.9kg to już kawał chłopa.
ognisty Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 nonono przyszalałeś :) dobra robota, na front jak nic :D gratz :)
Creator Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 takie modele mają to do siebie że nie da się ich skorygować/zoptymalizować :P Masz szczęście że ten jest porządny :D Ale musisz przyznać że poszedłeś na łatwiznę, pierwszego dnia postukałeś w myszkę, a pozostałe 9 miesięcy leciało na automacie :P A jak się sprawdza w indżinie ? Rozumiem że jest zanimowany i udźwiękowiony :) Gratulacje !! :)
nielot007 Napisano 21 Grudzień 2007 Napisano 21 Grudzień 2007 Bro--> zobaczymy jakis making of ? ;) gratuluje !!
Bro Napisano 21 Grudzień 2007 Napisano 21 Grudzień 2007 Dzieki chlopaki :) Widze duzo pytan odnosnie Making of i tutoriala - hmmm mysle ze w wypozyczalniach video znajdziecie mase filmow od czego zaczac :) zwykle sa to filmy bez fabuly gdzie pan spotyka pania :) Noo obecnie bede pracowal nad animacja - za jakis czas mam nadzieje ze uda mi sie zrobic animke jak porusza sie na 2 nogach :) Pozdro - i jeszcze raz dzieki
Udytzkey Napisano 21 Grudzień 2007 Napisano 21 Grudzień 2007 Bro, napewno będzie najlepszą inspiracją dla przyszlościowych projektów, znam to z własnego doświadczenia i gratuluje :)
Tony M. Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 BRO- gratulacje i życzę aby "mały Bro" nie wrzeszczał w niebogłosy właśnie wtedy jak będziesz miał największą ochotę na spanie hehehe....
Scottero Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 W miare fajnie, tylko na tej teksturce wlosy to tragedia :) Jesli ci nie idzie z wlosami, to go ogol :) Pozdro!
Wichur Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 W miare fajnie, tylko na tej teksturce wlosy to tragedia :) Jesli ci nie idzie z wlosami, to go ogol :) Pozdro! LOL :D ale nad wlosami caly czas pracuje... w sumie tylko to mi zostalo :D ale ciezko idzie ;/
Shalivan Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 wloski + cienie,zagniecenia fald na ubrankuy :)
Wichur Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 wloski + cienie,zagniecenia fald na ubrankuy :) fald nie potrfie :( niby nie jest trudno ale nie wychodzi
arcade Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 poza włoskami to tekstura ubrania strasznie mydli - wygląda na dobry start, ale jeszcze teksturę trzeba podrasować.
Shalivan Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 moze sproboj na texturze zblendowac istniejaca z textura pomietego materialu i dodac normalki z samymi faldkami 1
ledyr Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 dostrzegam w nim ukryte piękno i głęboko drzemiący potencjał.. bardzo głęboko :D Wichur jak nie umie to sie nauczy fałdki robić :p
Ardeni Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 Bez fałd itp to nie da rady, musisz coś z tym zrobić | gdybym nie był teraz w domu to dostałbyś kilka tutków... BTW robie ostatnio pewną texturę do pokazywanego wcześniej modelu, nie mam tutaj maxa więc pokaże tylko diff, uprzejmie proszę o komentarze i rady, mogą być mocne i ostre :) Narazie progress to około 50% EDIT, czy mi się tylko wydaje.. czy na moim monitorze we Wrocku wyglądało to bladziej... i ta kompresja fotosika :/
Cruzh3r Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 no brud na samochodzie raczej jak jest to nie jest przeźroczysty. raczej czarny lub jasno szary(po wyschnięciu) jednolity. Robiłes to z wypalonej diffuse mapy? Nie wiem jak to wygląda na samochodzie, więc wiele powiedzieć nie można. Teraz się nie prezentuje jakoś super.. A no z tego co można zobaczyć to samochód jakby przejechali papierem sciernym ponim. Korozja raczej punktowa jest. brud innego koloru + jednolity bardziej. no mdła teksturka troche. odwazniej jak korozja to czarne i brzegi ostre, jak brud to mniej. A tutaj równomniernie się rozłożyła ta korozja. niewiem jak to wygląda w 3d;o
giorgione Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 Cruzh3r - ma rację - najlepiej jak pokażesz to na modelu
Ardeni Napisano 27 Grudzień 2007 Napisano 27 Grudzień 2007 Korozja planowo jest punktowa, nadwozie i niektóre elementy przy progach/"szparach". Historia auta jest miej więcej taka: stało sobie w garażu, zakurzyło się, lakier już dawno lakieru nie przypomina, mat wszędzie, tak samo kurz i zacieki od rdzy (miejscami). Tyle odnośnie textury i na moją obronę, teraz dzięki za uwagi i proszę o więcej (takie sadomacho). Z modelowaniem już chyba dawno nie mam problemów, od jakiegoś czasu usilnie chce poprawić skill texturowania, brud, metale, zacieki itd, Auto jest na Arttest wiec chcę by wyglądało bardzo dobrze. Sam model pokaże jak będę miał kontakt z komputerem i troszke texturke jeszcze pomęcze. Mam nadzieje przy okazji, że dobra normalka i specular pomogą w oddaniu realizmu. W każdym razie, dzięki za komentarze i proszę o więcej tego typu rad i "wytykań".
_michal Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Ja sobie powoli dłubię sobie samolot do Flight Simulator X, narazie ma ~22k trisów i 5 textur 2048x2048 :D (nie czepiać się tych rozdzielczości, naraz jest tylko jedna maszyna na ekranie, poza tym jak go wypuszczę to dam alternatywę w postaci zestawu textur niższej rozdzielczości) Jeszcze bez koloru i speca, nie ma też animacji, ale model praktycznie skończony, zamapowany, no i normal też już jest :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się