Cruzh3r Napisano 23 Luty 2009 Napisano 23 Luty 2009 A może jako że to generał, złamać by troche symetrię(przedziałek we włosach:-B), takie wyróżnienie? Wszystkie modele miodne, good luck...
Hatt3r Napisano 23 Luty 2009 Napisano 23 Luty 2009 cześć, widze że wszyscy startują z polycounta, tzn co jest jeszcze... 3dtotal i cgs chyba tak?, jak starczy sił to sie zbiore i też coś ulepie, mam konto na 3dT wiec chyba z tamtego teamu sprobuje. Tylko troche też niemoge zakumać tych zasad, no bo niby co, mam pobrac basemesha, wrzucić do Zeta, nawciskac Sdiv i skubać tylko detal?,:p..sssie, bym chcial troche powydziwiac z tym modelem ale rozumiem że to mini contest ;), więc mini zmiany :D, spoko wam idzie, 3mam kciuki, pozdrawiam:)
Ex3 Napisano 23 Luty 2009 Napisano 23 Luty 2009 Nie narzekaj tylko sculptuj :D Wszyscy się podporządkowali mniej lub bardziej tej zasadzie :) BTW. Jak wy do cholery ogarniacie hard surface`y w zb bo ja kombinuje i dupa :)
ETA Napisano 23 Luty 2009 Napisano 23 Luty 2009 Ex3 - ja zawsze wale pinch toolem flatem i mallet fast no + smoth tma gidzie trzeba, mi puki co hard edges niezbyt wychodza ale powoli do celu ;)
Gość Morte Napisano 23 Luty 2009 Napisano 23 Luty 2009 klicek co to za konformistyczna postawa z tym lowpoly:P?!
Ardeni Napisano 23 Luty 2009 Napisano 23 Luty 2009 A ja nie umiem głów, zrobiłem sobie słupek... low i high: http://img19.imageshack.us/img19/9239/02222009163825.jpg
ETA Napisano 23 Luty 2009 Napisano 23 Luty 2009 Małe poprawki do Generała, i raczej już na tym skończe moje w ZSzczocie glucenie, bo z texami nie wyrobię:
Gość Morte Napisano 23 Luty 2009 Napisano 23 Luty 2009 (edytowane) No i hard bardzo konkretnie wyszedł:D a co do słupa - fajny ale jak pisał Kaczmarski: Słup, jak słup - a przyjaciela ma się raz! up ode mnie- zmiana koncepcji i tweak żeby pasował do bazy:) Edytowane 23 Luty 2009 przez Morte
ETA Napisano 23 Luty 2009 Napisano 23 Luty 2009 Wykręcona morda :D:D Fajny taki kosmiczny cudak, jedyne co bym zmienił to ten klejnot na czole, przydałby się baridzje regularny krztałt to by go z deczka uszlachetniło :)
KLICEK Napisano 23 Luty 2009 Autor Napisano 23 Luty 2009 wczesniejszy lepszy :D lepsze kly mial i cala szczeke :) caly czas nie pasi brylat krysztal ;)
Gość Morte Napisano 23 Luty 2009 Napisano 23 Luty 2009 (edytowane) z tym kryształem to mam całą koncepcje związaną wiec nie psujcie mi, oko?:> Co do szczęki to sie Klicku zgadzam ale cholera no musiałem to przerobić żeby pasowało do bazy, a baza ma rozbudowana żuchwę. Mnie pierwszy tez sie bardziej widział-ale zasady to zasady. I tak sie ciesze ze trochę charakterku mu ostało. Edytowane 23 Luty 2009 przez Morte
KLICEK Napisano 24 Luty 2009 Autor Napisano 24 Luty 2009 a co to za zasady ? :) w co wy sie tu bawicie bo ruch tu jak w bur... ;)
Ardeni Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 Może załóżcie sobie temat i w nim pokazujcie progressy?
Gość Morte Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 No prośby o jakieś dominacowo warowe subforum było, ale bez odzewu. Klicek-No minicompetition przed DomWarIV. Teraza zobaczyłem entry cedrika seauta na 3d total- pozamiatął co było, nier ma sensu już brac w tym udziału... idę spać.
KLICEK Napisano 24 Luty 2009 Autor Napisano 24 Luty 2009 (edytowane) macie tutaj przeciez : http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=129 juz poprosilem Adka o zmiane nazwy :) a to takie buty ;) spoko zaraz oblukam watek ;) edit: nie no fakt, przez caly watek zalany szitem, jeden koles wszedl i pokazal filozofie 3ciego palca w lewej nodze, szac Edytowane 24 Luty 2009 przez KLICEK
Kuba Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 No tamten modelik rewelacyjny, myślę że w finałowej piątce na 3Dtotal będzie na pewno. Ja będę się przymierzał do palenia mapek.
KLICEK Napisano 24 Luty 2009 Autor Napisano 24 Luty 2009 ziom jest wygnieciony jak stado bawolow, sprobuj teraz wyciagnac z niego jakas forme, nie wypalaj mapek, bo szkoda czasu
Gość Morte Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 ej to w koncu wrzucamy tutaj czy zakładamy wąteczek?
Pyriel Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 Witam ładne te wasze wypocinki, przedstawiam mój pierwszy modelik troszke niedoskonały ale jest :) Czekam z niecierpliwością na krytykę :)
Ardeni Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 ale pakier :D coś tam nadziubał na plecach? Spróbuj oddzielić uzębienie od twarzy żeby się tak nie zlewało, dodaj trochę wyraźnego detalu. Masz jakiś koncept? Coś nie chce mi się wierzyć, ze to Twój pierwszy modelik ;) Ja sobie dzisiaj wieczorkiem dla odpoczynku popełniłem taki kawalek złomu:
Fr3d3k Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 Ardeni ..ja wczoraj miałem podobnie :) mini challenge heh?
Fr3d3k Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 haha lol To zakładajcie ...to nie na moje siły ..ja na tym koncze..gdzies sie w tym zagubiłem pzdr
Gość golvi Napisano 9 Marzec 2009 Napisano 9 Marzec 2009 yo ziomy , chciałbym jakichś porad dotyczących robienia gier w blenderze. Co prawda wiem że to jest forum o 3dsmaxie ale wszystko robi się chyba mniej więcej tak samo .Mam już gotowe modele stołu paletek i ping ponga i chce zrobić z tego gre proszę o pomoc !!
Eric_Draven Napisano 14 Marzec 2009 Napisano 14 Marzec 2009 glovi: http://blenderartists.org/forum/forumdisplay.php?f=12 http://forum.blender3d.pl/viewforum.php?f=27&sid=9de09960f12d7bf96fe5edc8b071cd0e jeśli tam nie znajdziesz to nigdzie. chopaki.. hummer w europie teroetycznie też jest cieżarówką ;) Fr3d: jest nie najgorzej ale daj jakieś "gryfne" oświetlenie mu.
Apollo Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 A ja sobie takiego kupca rzezbie ostatnimi czasy. 1
Kuba Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Hummer jak hummer, modelu nie ma co się czepiać, ale z teksturami pewnie ostro pojedziesz ;)
krzys!3k Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Apollo: całkiem kuul :) hmm palce są scalone czy to tylko złudzenie?
Apollo Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Tak sa scalone bo to pod takie very low poly ma isc. Ale musze je poprawic bo cos sie pochrzanily.
AkkA Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Apollo jak dla mnie kupiec daje rade. Ja ostatnio testowalem tablet virtuoso i przy okazji cos wymodelowalem
Gość Marioza Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Eric_Draven autko eleganckie ale najbardziej jestem ciekaw textur w Twoim wykonaniu :) Apollo no ta postac juz jest mocno do przodu, z bicepsem cos siem dzeje czyli jest wybrzuszony łącznnie z fragemntem rękawa patrząc na obrys i jednoczesnie taki jakby wklęsly od frontu i 3 ciego widoku, paluchy mu sie zrosły chyba zę bedzie to low poly totalne z "paletkami" i kciukiem zamiast dłoni "palczastej" ;) AkkA luking gut poza tym ze w paru miejscach jak na taki model moza bylo zweldowac troche wertxów, swieczka tam gdzie knot, opaska, wywalnie 2 lub 3 według uznania lopów z obręczy
Gość Morte Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 W szczególności gdy wchodzi sie na tory w miejscu niestrzeżonym!
Eric_Draven Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 merytoryczna uwaga dla maksymanych maniaków. ET22 to nazwa modelu lokomotywy. A ten na ET'ke nie wygląda ;) a 1125 to numer seryjny. o tu ta konkretna lokomotywka : teksturki pierwsza klasa, model też solidny. jedyne co mnie troche boli to światła. widać że płaskie. Możesz zawsze zrobić wnetrze światła a szybke na alfie. nie zjada duzo poly a efekt jest widoczny. No i na boku ci sie rdza tiluje;) Wszystko powyższe to czepialstwo, no ale chciałem powiedzieć coś wiecej niż łął super ekstra :P
Fr3d3k Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 @Bro Bardzo fajnie udało Ci sie umnkąć przed modelowaniem podwozia. A tak po głębszej analizie: to jak on sie porusza ? Na sztrom? Jesli tak to nie wiem, nie znam sie, ale chyba powinien byc ten no ...pantograf ? Chyba, że to ino wagon jest. A tak to stadradowo : "itskullll"
Scottero Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Bro, fajny modelik, fajna tekstura, ale cos taka blada ta tekstura ;) Btw. Bede wdzieczny jak bys ja pokazal :) Pozdro :)
_michal Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Świetna ciuchcia Bro, gratki. Są szanse na polycount i siatę?
Levus Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Bro, czepię się, a co:D Jedyne co mi się rzuciło to jednolitość żółci tej farby. Uważam, że w dolnej części lokomotywy powinno osiąść więcej kurzu, przez co mniej żółć farby rzuciła by się w oczy. Podobny efekt pod daszkiem, też chyba jakieś bardziej widoczne zacieki, skupisko brudu. Bo jest w zasadzie gładko od góry do dołu. No ale to czepialstwo, wiem, ciuchcia zajebista! pozdro!
Bro Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Yo - Co do napisow to spoko panowie wrzucilem pierwszy lepszy jaki mialem pod reka. To napewno nie jest ten pociag na ktorym sie wzorowalem :) i szczerze powiedziawszy nie mam pojecia jak on sie porusza :) - Lampy 3D, odcienie zolci, zacieki itd zrobilbym gdybym mial wiecej czasu - dostalem tylko 5 dni na modelik wiec nie moglem za bardzo bawic sie w detale. Texturka i modelik nic szczegolnego - kilka fotek posklejanych i wrzuconych na kilka wytloczonych boxow. texturka - no nic najwyzej mnie z roboty wywala.... Pozdro
ofca Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 ktos pisal o tajlowaniu sie rdzy u spodu, true true, masz caly jeden dlugi bok metalu wszedzie powtarzaja sie e same fragmenty rdzy, fuj. ale no delikatnie mozna wybaczyc bo to 5 dni, a druga srpawa ze to 10 minut ze stemplem i pedzlem chyba co ? szacunex :D mozna sie uczyc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się