patry Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 chudy - też się domyśliłem, ale mi chodzi o ustawienia :]
pecet Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 ooo teraz "twarz" lepsza, kolorystyka też spoko, a może by mu tak zaświecić oczy? :p
Adek_CG Napisano 17 Maj 2007 Autor Napisano 17 Maj 2007 patry dzieki, tak to mentalowski car paint, ustawienia wrzuce jutro, chwilowo nie mam jak tego zrobic bo kompa mam zajetego, ale zeby ten lakier fajnie wygladal to troche bylo zabawy na poczatku ze swiatlem a potem z tymi planami ktore tworza te odbicia pecet spoko :) jecze bede kombinowal z oczami;) moglby mi ktos powiedziec w jakiej rozdzielczosc najlepiej renderowac, zeby potem po wydrukowaniu na a4 jakos sensownie to wszystko wygladalo ?
tadzio Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 musisz sobie obliczyc, mirach kiedys chyab to gdzies tlumaczyl: dpi [dots per inch] musicz przelozyc na pixele. pozdr
ttaaddeekk Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 w 3ds maxie jest wizard do tego. buty bym wymienil na inne. fajnie jakby w reka ch trzymal swoja miniaturke, a ta miniaturka trzymała jescze mniejsza miniaturke :) kazda innego koloru, no i tego najwiekszego reobota tez zeby cos trzymalo :)
Adek_CG Napisano 17 Maj 2007 Autor Napisano 17 Maj 2007 dzieki panowie za rady :) ttaaddeekk faktycznie jest cos takiego w maxie, dzieki :) pomysl z powielaniem robocika fatycznie niezly, tylko ze jak sobie pomysle ze to by sie z kilka razy dluzej liczylo to mi sie gorzej robi:/ tak czy siak fajnie przeczytac czyjas interpretacje wlasnego tematu :D
Adek_CG Napisano 21 Maj 2007 Autor Napisano 21 Maj 2007 jak tak patrze na ten material robota to wychodzi na to ze tylko dwa parametry tam sa zmienione... Flake Density 5,0 Flake Scale 0,001 cyborg:
grzegerz Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 świetna textura :P mi sie bardzo podoba Adek_CG naprawde mi sie podobaja modele glowa kolesie jest swietna wszystko jest bardzo ladne oby to wszystko jescze ladnie wyrenderowac :D graty pozdro
Orangegraphics Napisano 24 Maj 2007 Napisano 24 Maj 2007 na renderze odnosze wrażenie że teks skóry jest ciut w za małej rozdziałce...
Adek_CG Napisano 24 Maj 2007 Autor Napisano 24 Maj 2007 hmm... no jest 2000 na 2000 wiec powinno chyba byc spoko
Adek_CG Napisano 24 Maj 2007 Autor Napisano 24 Maj 2007 jescze z tym pokombinuje, i chyba cala twarz zrobie delikatnie jasniejsza, bo jak teraz patrze to wydaje mi sie troche za ciemna
Hynol Napisano 24 Maj 2007 Napisano 24 Maj 2007 Oj będzie chyba kłopot z kadrem. Uważałbym teeż żeby tło nie zatarło detali pierwszgo planu.
Adek_CG Napisano 24 Maj 2007 Autor Napisano 24 Maj 2007 hmm klopot z kadrem... tzn ?, wlasnie tez sie zastanwiam jak to zrobic zeby tlo sie niezlewalo z pierwszym planem ktora wersja wedlug was najlepsza ?, za tym oknem chcialbym miec widok na planete z taka lekka powiedzmy niebieska poswiata, a moze zostawic drugi plan ostry ... tylko niewiem czy tak wlasnie jak Hynol mowi nie zleje sie wszystko razem 1: 2:
Touch Napisano 25 Maj 2007 Napisano 25 Maj 2007 dwójeczka, chociaż musiałem aż sobie PS włączyć i je porównać, bo nie widziałem na początku różnicy, hehe;) Swoją drogą, nie wiem, kiedy jest termin, ale mógłbyś jescze pokombinować z tym drugim planem, bo odstaje trochę od reszty. Pozdrawiam;)
Ania Napisano 26 Maj 2007 Napisano 26 Maj 2007 nie widzę za bardzo różnicy, oba wyglądają tak samo sprężyny na nogach robota wyglądają lekko wystrzępione na brzegach, może to wina antialiasing? gratuluję nominacji
Zbychowaty Napisano 26 Maj 2007 Napisano 26 Maj 2007 Obie dobre. Fajne shadery choc ten płomien pikselowaty od robota mi sie nie podoba. pozdrawiam.
Adek_CG Napisano 26 Maj 2007 Autor Napisano 26 Maj 2007 Touch jesli chodzi o detal w tle, to postaram sie jescze cos z tym zrobic ;) Ania Dzieki:), chodzi o rozmycie w tle, na tym pierwszym obrazku dof jest rownomierny dla calosci, w drugim nasila sie wraz z odlegloscia, tzn poczatek jest ostry pozniej sie rozmywa, tak te postrzepienia na sprezynach na nogach robota to wina wlasnie antialiasingu Z-Brush te plomienie od fotela zmienie, tylko jescze musze wykombinowac jak to zrobic zeby fajnie wygladalo ;)
Mironeczek Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 ładnie :] troszkę mi nie pasują te metalowe szpule wsadzone ot tak w głowę i brak np żęs i owłosienia. twoja pracka to w dużej mierze detal więc powinna mieć dużo mniejszych detali, a skóra wygląda dziwnie. Nie chcę tu mówić że pracka jest brzydka bo jest super świetna tylko modelik robota jest bardzo szczegółowy czego nie można powiedzieć o twarzy. Okulary też są bardzo dokładne i tylko to mi nie pasuje. takie rzeczy to drobnostki ale dodałyby smaku obrazowi.
Adek_CG Napisano 27 Maj 2007 Autor Napisano 27 Maj 2007 Mironeczek Dzieki za uwagi, postaram sie jescze nad tym popracowac :)
ttaaddeekk Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 wyłacz skylighta i pobaw sie swiatłami kierunkowymi z "inverse square" chetnie bym zobaczyl co z tygo wyniknie. zmien tą kilometrowa gurna warge :D i wiecej malutkich szcezgolow na kolesiu, zeby bylo wiadomo ze jest duzy, ewentualnie bym go oddalil i dal lekki DOF nie wiem czy tak mialo byc ale zmien tez ten ogien w odrzutach robota. dopiesc jescze ta prace bo zapowiada sie niezle , i jescze mam taki pomysl, : to okno w tle daj na srodku tak zeby bylo miedzy robotem a czlowiekiem wstaw za nim slonce albo ziemie albo inna planete , i ta sama planete daj robotowi do raczek tyle odemnie :)
Adek_CG Napisano 27 Maj 2007 Autor Napisano 27 Maj 2007 ttaaddeekk wszystko to swiatla fotometryczne Area Light plus wlasnie skylight, z twarza sie pewnie pobawie ale mysle ze pod koniec prac nad pracka bo poki co to trzeba pare rzeczy gdzieniegdzie pozmieniac;), nie no ten ogien taki nie ma byc ... poprostu chwilowy brak pomyslu na to jak zrobic ten ogien fajnie...,hehe co do pomyslu to troche mnie ubiegles bo wlasnie o czyms takim myslalem :D wiec bardzo mozliwe ze takie cos wlasnie zrobie... co myslicie o takim ustawieniu tych okienek ?
Touch Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 Jeśli tam za oknem jest już planeta, to teraz przegiąłeś;D Myślę, że nie powinna zajmować więcej przestrzeni okna niż granica wyznaczona przez łuk przeprowadzony od połowy prawego przedramienia robota do pierwszej śrubki na prawo w dół od zawiasu okna. Swoją drogą, hehe, okna w statku kosmicznym chyba nie powinny się otwierać;))
Adek_CG Napisano 27 Maj 2007 Autor Napisano 27 Maj 2007 pecet Dzieki :) Touch no jest tam planeta jakas bo sobie sprawdzalem jak to bedzie widac, no ale bez przesady tak przecierz nie zostawie ;D, co do tych okien otwierancyh to zawsze mozemy powiedziec sobie ze sie otwieraja tylko wtedy jak statek jest na ziemi ;) chodzilo mi glownie o rozmiesczenie okien czy te lepsze czy tamte wczesniej, ale chyba jednak wroce do wczesniejszej wersji
Touch Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 Jeśli chodzi o rozmieszczenie okien, to ten układ jest lepszy, ale niech się może i inni wypowiedzą. Pozdrawiam;)
Mironeczek Napisano 27 Maj 2007 Napisano 27 Maj 2007 Przed chwilą byłem na forum nasza-klasa i jak wróciłem to powiem wam że aż miło się czyta inteligentne komentarze na max3d :D Patrząc na to subiektywnym okiem muszę powiedzieć że super jest. bo wcześniej było tak że z jednej strony coś było i z drugiej a nie było środka a teraz pięknie sę komponuje. i ładnie wygląda to rozmycie tła. Powiem że prostym zabiegiem zrobiłeś z pracy dobrej - bardzo dobrą. Powiem ci nawet że mi się tło tak podoba że ja bym sobie chciał nawet wyjrzeć przez to okno (nie koniecznie będąc tylko na Ziemi ;) ) a planeta jest lepsza niż np gwiazdy :D Pozdrawiam!
Pionier Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 hej Mysle ze powiniennes zagrac lepiej swiatlem, "odetnij" robocika od tla, poki co wszystko sie zlewa w jedna calosc, baw sie kolorem swiatla, renderuj na warstwach itd, ja osobiscie nie widze "drugiego planu" chociaz niby tutaj taki jest :), wlozyles kawal pracy w modeling i wyszlo Ci to bardzo ladnie, nie odpuszczac przy oswietleniu i renderowaniu. Pomysl tez na kadrem, zasade mocnych punktow obrazu znasz? Wiem ze mozna od niej odbiegac ale trzeba to robic swiadomie ;). Byla juz cala masa prac w podobnych klimatach, pamietam z nich swietna gre swiatlem co budowalo mily klimat sf, zajmie Ci pare minut zanim znajdziesz takie prace na raph.com czy cgsociety, mysle ze warto. Dajesz dalej, powodzenia i pozdrawiam Pionier.
Mironeczek Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 :] zabawa światłem i kolorami oczywiście tak ale myślę że lepipej by było (jeżeli się zdecydujesz na krok proponowany przez Pioniera) jakbyś zrobił światełko miłe a kolorki już w PSie dorobił. Jest to zgodne z regulaminem jak pamiętam a uzyskasz od razu zadowalajacy efekt. :D Pozdrawiam.
Adek_CG Napisano 29 Maj 2007 Autor Napisano 29 Maj 2007 Mironeczek zmienilem to stare rozmiesczenie, niewiem jakos nie moglem sie przekonac, swiatlem pewnie jescze pokombinuje, a przynajmniej zobacze co mi z tego wyjdzie ;) Pionier kolorem swiatla poki co sie nie bawilem, ale juz renderowaniem na warstwach jak najbardziej, co prawda mialem pewne obawy jak to bedzie jak sie to wszystko zlorzy w calosc, ale widze ze jest calkiem niezle;) wiec stwierdzam ze warto bylo:D, znam zasade mocnych punktow,mysle ze moja praca znowu tak strasznie od niej nieodbiega;) ale oczywiscie moge sie mylic hmm dodalem troche rzeczy do tla, troche to wszystko mi sie zabardzo wszystko zlalo ale jescze sprobuje cos z tym zrobic, materialy sa narazie takie powiedzmy testowe, aha i jescze te okna poprawie zeby bylo przez nie cos widac ;)
Mironeczek Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 Może to tylko moje odczucie ale wydaje mi się że twarz na pierwszym planie wygląda jakby była przed robotem i patrzyła nie na kulkę (mniemam że na nią miała patrzeć) ale gdzieś poza scenę. Ciężko mi to wytłumaczyć - po prostu widzę jakiś mały błąd perspektywy - jakaś zła oriernacja kamery albo coś w stylu ortograficznej kamery. Co prawda nie mówię że to nie może tak być... (w końcu sam mam prackę 3d gdzie jest wyjątkowo mało "klasycznego 3d" heheh)... ale linie biegnące od oczu przez gogle androida powinny się przecinać albo zbliżać się do siebie mniej więcej w miejscu gdzie jest kulka, a tutaj biegną równolegle. Oglądałem ten rysunek setki razy i dopiero dziś (może przez zmianę kolorów) zauważyłem to. Praca mi się nadal bardzo podoba. Szczególnie klimat mi się widzi, więc szkoda żeby jakaś "pierdoła" zniszczyła dobrą prackę. Kolory bardzo ładne. Widzę że poprawiłeś hełm i twarz i teraz wyglądają o wiele lepiej... trochę dziwiły mnie te elementy wsadzone ot tak w głowę heheh a teraz bardzo łanie to wygląda. Detale w tle też ładnie się komponują.
Ania Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 białko oka wygląda bardzo dziwnie, zbyt białe nos i policzki powinny się lekko świecić, nie takie matowe jak teraz kolorystycznie spróbowałabym zrobić ciemne tło a przód jasny, czyli na odwrót niż w ostatnim updacie. To coś co wychodzi z dysz krzesełka chyba powinno się trochę świecić, i nie robiłabym tego tak regularnie, choć trochę rozmyte brzegi będą wyglądać chyba naturalniej.
Adek_CG Napisano 31 Maj 2007 Autor Napisano 31 Maj 2007 Mironeczek tak wlasnie wiem, na ta twarz juz kilka osob mi zwracalo uwage ze wlasnie im sie wydaje ze gdzies tam patrzy w dal, to chyba poprostu tak wychodzi, na poczatku mialem wszystko razem poukladane ladnie robot, twarz, otoczenie, dopiero potem podzielilem to na warstwy wiec nie sadze zeby to byl jakis blad perspektywy czy cos, mozliwe ze przez te okulary takie wrazenie to robi, niewiem... Ania dzieki za rady:), jesli tylko starczy mi czasu to postaram sie to jescze popoprawiac, ten ogien z silnikow taki napewno nie bedzie, teraz to jest tak testowo powiedzmy;)
Kedzior Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 przydało by się więcej detali na twarzy, jakieś wgłębienia skóry itd, szczególnie koło nosa i ostrzejsza tekstura, poza tym bardzo fajny klimat :)
Adek_CG Napisano 9 Czerwiec 2007 Autor Napisano 9 Czerwiec 2007 Witam tak wyglada koniec prac nad ta scenka, dziekuje wszystkim ktorzy dopingowali mnie w tej pracy i wszystkim tym ktorzy komentowali, wytykali bledy, jestescie bardzo pomocni:), jescze raz wielkie dzieki :) UpDate w pierwszym poscie: Pozdrawiam
Mironeczek Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 o lol - dobre! Powiedz jak zrobiłeś tak świetną poświatę wokół sfery? teraz klimat kojarzy mi się z filmem FF the spirits within ! a to jeden z moich ulubionych heh !tam nowy nowy jork się tak "palił" (tylko że na żółto)! wow i ta planeta za oknem. wow wow wow! super pracka !
krzyhhh Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 bardzo ciekawa praca! ;) (daj takiego samego.. albo i mocniejszego blura na pomarańczową plaetę w tle- przecie jest dalej niż okna.. a nie ma dofa Oo) pozdro
hkropinski Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 fajne tylko powloka sie nie odbija w helmie tego robocika, pozdr;P
Rekomendowane odpowiedzi