Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
SoAd, ale te pchające holowniki mają z przodu takie pchacze, którymi pchają;) Przynajmniej tak mi się wydaje. A Grzmot to holownik:)

A odnośnie tego nabrzeża to zostaw je tylko oddal je od statków i ustaw podobny kadr jaki chudy pokazał.

Pozdrawiam

Probowalem taki kadr , ale grzmot wygląda z przodu cholernie nieatrakcyjnie, chcialem dzis wrzucic skrinszoty, ale nie zdazylem rano nagrac plytki:(

A Grzmot ma pchacze przeciez:)

  • Odpowiedzi 125
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
jak dla mnie 1 ale jeszcze troche u góry więcej nieba by się przydało

 

Popieram tu Chudego z tym niebem.. bo na górze robi się wcięcie trochę takie ni w ... ni w oko. Kadr nawet fajny ale robi się pusta przestrzeń tam gdzie jest niebo... może to dziwnie wygląda przez to lustrzane odbicie.. Na pewno to, co jest w tle jest do bani według mnie..

 

Te z pchaniem ideowo bardzo fajne, natomiast wizualnie niezbyt. Raczej odpadają...

 

Trzeci kadr też jest fajny, pod warunkiem, że zróżnicujesz kabinę stateczku i budynki bo się lepią w kupę.

 

Kolorystyka na drugim kadrze podoba mi się, lecz jest co nieco zbyt jaskrawa w niektórych miejscach, gdzie mogłaby być ciemniejsza (cienie itp...) Za mało głębi w niej. Przy takim oświetleniu gra cieni może wywołać niesamowite efekty!

 

Ogólnie według mnie kombinujesz bardzo dobrze, pomyśl jeszcze nad kadrem bo warto na pewno!!

 

Pozdro!

Napisano

Ujęcie narazie jest takie, i inny schemat swiatel dalem.

20.jpg+

 

Mysle zeby w ta pusta przestrzen zurawia wssadzic, takiego Portowego :)

Jakby ktos mial referki, (a wcale bym sie nie zdziwil) , to bylbym wdzieczny

Napisano
duży statek jest za mały :P przesuń go troche w prawo

Twoje rady są nieocenione. Faktycznie. Brakuje mi juz swiezego spojrzenia, dzięki. Jeszcze zauwazylem , ze liny sa za chude:), a oswietlenie sie podoba takie, czy jak bylo przedtem, znaczy sie z przodu.

Pozzdro

Napisano

slodkie toto :) imo poprawilbym kadr, perspektywa nieco dusi ten kolos z tylu i juz nie wyglada na takiego wielkiego, fajnie ze bawisz sie DOF'em na pewno wplynie to na wrazenie wielkosci ale jeszcze propracuj bo wyglada sztucznie, jakies gadzety na nabrzezu - an excellent point :) takie szczegoliki urozmaica troche background i nie bedzie tak biednie. wiesz, port dla duzych statkow jest ogromny, dzieje sie tam bardzo duzo przez cala dobe i pelno tam roznego rodzaju barakow, kontenerow, budynkow zurawi, no i innych statkow - umiejetenie rozlozone plany zbuduja fajna perspektywke.

 

modelik slodki, pozdro :)

Napisano
slodkie toto :) imo poprawilbym kadr, perspektywa nieco dusi ten kolos z tylu i juz nie wyglada na takiego wielkiego, fajnie ze bawisz sie DOF'em na pewno wplynie to na wrazenie wielkosci ale jeszcze propracuj bo wyglada sztucznie, jakies gadzety na nabrzezu - an excellent point :) takie szczegoliki urozmaica troche background i nie bedzie tak biednie. wiesz, port dla duzych statkow jest ogromny, dzieje sie tam bardzo duzo przez cala dobe i pelno tam roznego rodzaju barakow, kontenerow, budynkow zurawi, no i innych statkow - umiejetenie rozlozone plany zbuduja fajna perspektywke.

 

modelik slodki, pozdro :)

Dzieki

Oco chodzi z tym excellent point?

 

Wstyd sie przyznac, ale wczoraj w nocy odpalilem maxa i zanim sie włączył poległem.

Obudziłem sie 3 godziny pozniej. Eh matura i bitwa dają o sobie znac :(

 

Hmm nie wiem jak rozjasnic opony i kadlub, myslicie jakbym dal im troche self ilumination , to daloby rade?

Ps Mental Ray :)

Napisano
Dzieki

Oco chodzi z tym excellent point?

 

 

an excellent point = sluszna uwaga :) wspomniales cos o zurawiu na nabrzezu portowym i tak chcialem wyrazic swoja aprobate

Napisano
an excellent point = sluszna uwaga :) wspomniales cos o zurawiu na nabrzezu portowym i tak chcialem wyrazic swoja aprobate

Ok juz czaje :)

Zrobilem unwrapa kotwicy (caly czas sie ucze robic to w blenderze)

I początek tekstury

scree.jpg

jkot.jpg

Teraz przez tydzien bede pracowal nad pracą;) ale z wrzucaniem upkow moze byc problem , chyba ze mi wreszcie po 6 latach zaloza neta w chacie

Pozdro

 

PS jeszce jakies zwisające glony na niej dorobie :P

Napisano

I powrot po swietach, i to raczej nie wielki. Coraz gorzej mi to idzie

Oto ostatni render I moja sciaga z tego co trzeba poprawic. Jak ktos zna odpowiedz na ktores z zadanych tam pytan niech pisze.

Pozdro

23wn7.th.jpg

23ueeezc8.th.jpg

Napisano

Fajnie fajnie ,ale co mi się rzuca w oczy:

-rdza a raczej jej dziwny wygląd.. http://www.thisfabtrek.com/journey/africa/mauritania/20050912-nouadhibou/dakhla-ship-has-dec-4.jpg

http://www.callipygia600.com/allpictures/dominica/originals/wreck2.jpg

http://www.bethanyjunction.co.uk/Export%20of%20Marston2.jpg

Oczywiście bez przesady z tą rdzą:D ale widze że większość statków jest malowana jakąś farbą [ochronną] a u Ciebie ten duży statek wygląda jak 1 kawałek metalu:P

http://www.dec.state.ak.us/SPAR/PERP/RESPONSE/SUM_FY05/041207201/images/orig/041207201_p394.jpg

tak Ci nawrzucałem refek nie wiem z czego krozystasz ,może Ci sie przyda:D wode masz ciekawą aczkolwiek nie wiem czy odpowiednią:) jeszcze dużo masz do zrobienia z tego co namazałeś na zdjęciu..

Co do tego mapowania statku [dużego] ,no to chyba zostaje Ci zrobić uvw tam gdzie Ci sie rozjeżdża poprawić i tyle[?]

ten beton masz w miare ok na nabrzeżu ,nie jest jakoś super urozmaicony ale nie odciąga uwagi..

pozdro, jak coś źle mówie to poprawcie.

Napisano

jakos to wszystko ze soba nie gra. to niebo jest jakies takie przygnebiajace tym ostrym swiatlem. moze zrob takie bardziej sielankowe? jakis pogodny dzien i maly "grzmocik" zasuwajacy jak mroweczka w swojej codziennej wedrowce?

co do portu. nie jestem jakims tam marynarzem ale nie podoba mi sie troche jego jednolitosc. mysle ze brakuje tam troche korozji, jakiegos popekanego betonu, glonow itp.

http://accel91.mettre-put-idata.over-blog.com/0/20/55/69/18-table-mountain/resize-of-t101-vue-du-port.jpg

http://www.portarthurtexas.com/virDirEditorAssets/PortArthurTX/chamberAccess/images/port_03.jpg

 

poza tym perspektywa nadal mi nie lezy ale nie bede sie pruł bo widze ze to takie moje prywatne odczucie :) co do duzego statku - duzy statek ma duzo detali :) nawet na nowiutkim kadlubie sa jakies laczenia, nierownosci i inne male elementy ktore w zestawieniu ze skala samego kadluba daja odczucie o jego masie.

http://www.boatnerd.com/news/newpictures02/Algobay-Anchor.jpg

http://www.bluewater-offshore.com/gallery/vessels/Haewene_Brim.jpg

http://www.bluewater-offshore.com/gallery/vessels/Munin%20from%20sea.jpg

http://www.boatnerd.com/news/newpictures03/2003-may-16-d-30-samuel-ris.jpg

http://thedude.com/images/ship_spin.jpg to chyba cos pokrewnego w temacie twojego watku :D

 

wreszcie swiatlo - mysle ze niezbyt szczesliwie wybrales oswietlenie "przed obiektywem". teraz wyglada to troche nienaturalnie gdy z przodu niebo wypala slonce zza chmur a duzy statek i grzmot sa fajnie oswietlone ze strony gdzie powinien byc ostry cien. moze sie nie znam ale wydaje mi sie ze tam powinien byc spory kontrast czyli ciemno. rozumiem ze zalezalo ci na wzmocnieniu dramaturgii tego obrazka ale chyba jest jeszcze temat do przemyslenia.

 

mam nadzieje ze nie obrazilem/wkurzylem/podirytowalem/zniechecilem do pracy. pracka ma spory potencjal, swietnie wystartowales z tym grzmocikiem i tym samym nadales sobie pewne tempo no i zaznaczyles konkretny poziom swojej pracki a ja zrobilem sobie smaka na efekt koncowy. nie zwalniaj i sie nie poddawaj. czekam na ciag dalszy. pozdrawiam i powodzenia ;)

Napisano

"Jak To Zrobić"

Symylacja cząsteczek, i płynów w Blenderze to masakra.

Fale na statkach (efekt płynięcia)

Najlepiej w nowym pliku!

Stwórz Cuba na tyle duzego by pomieścił oba statki ustaw je trochę nad dolną powierzchnią Cuba. Przed nimi stwórz drugiego Cuba i teraz bajka:D.

Zakładka Fluid Symulation , Duzy Cube=>Domane, Mały Cube=>Fluid, Statki=>Obstakle, Naciskasz Bake idziesz na kawe i już masz fale rozbijające sie o statki.Możesz jeszcze ustawiś generator cząsteczek wtedy bedziesz miał oprucz wody cząsteczki które bedą mogły robić za drbinki wody(mgiełka)

 

Cząsteczki no cóż bierzesz jakiś objekt naciskasz Physics Button jak przy Fluid Symulation tylko wybierasz precticle

http://www.blender.org/development/release-logs/blender-234/particle-interaction/

http://download.blender.org/demo/movies/particle_heat_ray.mov

 

Jeżeli chodzi o swiatło to użył bym mapy HDRI i trochę lamp, bo nie wiem czy wogóle użyłes mape HDRI a to zawsze wprowadza harmonie w scenie.

  • Like 1
Napisano

Radzisz, Elmo22 dzieki za konstruktywna krytyke i za linki jestem bardzo wdzieczny, jak sie ciagle siedzi nad jednym to sie traci obiektywizm.

 

Chris_3d Dzieki, w zasadzie to w blenderze robie tylko uv'ki ale sprobuje, w koncu od czego jest export:)

 

JohnZi no tylko jak tu obliczyc, zeby nie przekroczyly regulaminowych 5 procent:)

Jesli chodzi o statek to musze znalezc sobie jakis konkretny , bo lubie modelowac cos konkretnego , albo zupelnie zmyslonego. ech szkoda gadac

Napisano

fajny pomysł z tym holowniczkiem - może by go bardziej pochylić ? żeby stworzyć wrażenie olbrzymiego wysiłku jaki wkłada w ciągnięcie tej kobyły

Napisano

buuuuuuuuuu zmieniłeś kadr :P no ale to twoja praca więc też decyzja należy do ciebie ;]

 

a tak poza tym to teraz grzmot wygląda jak zabawka, ale światełko imho ładne

 

pozdrawiam

Napisano

jaras Dzieki zobacze z tym pochyleniem.. FDD? hmmm...

Matchias rozbryzgi Fotoszopowe hihi

Chudy HeHe wiedzialem ze ci sie nie spodoba :)

A niech sobie wyglada , w koncu ma byc maly i piekny ;)

 

Tak poza tym robienie dof'a w PS nie jest chyba zabronione, jak renderuje z depth, i potem robie z tego dofa, to mozna to chiba podpiac pod laczenie warstw?

Dodam, ze render w 1,5k rozdzialce trwa juz ponad 4h i dof by zabil mi kompa na smierc :)

Napisano

W nocy powalczyłem ze statkiem, i jest teraz zupełnie inny.

Przez słabe opcje rendera, nie widac gdzieniegdzie łączeń blach, pewnie tez dlatego ze przepalilem render, ups :(.

Troche przy nim jeszcze modelowania zostało, i chyba dałem o jedną iterację ms'a za duzo.

Tak poza tym to pochyliłem trochę Grzmota za pomocą FDD.

Hmm.., przydala by sie jakas dobra nazwa dla statku, myslałem o czhyms w stylu "malutka" :).

Pozdro

 

Make 3d not war!!!

 

25ed3.th.jpg

Napisano

smuci to, że fajny model holownika chcesz zepsuć, słabą jakością pozostałych elementów. Przynajmniej na razie tak to wygląda. Po pierwsze ten łańcuszek, co to jest, proporcje gdzieś sobie wyszły na miasto, czy coś. Po drugie lakier na statku chyba coś za mocno lustrzany, No i jeszcze takie małe coś, każdy statek płynący będzie mokry powyżej poziomu linii wody. Po prostu fale cały czas się o niego rozbijają i moczą jego poszycie. Dodatkowo przydała by sie jakaś fala powstająca na skutek rozcinania wody przez kadłub statku. To tyle.

Walcz chłopie, bo masz wypasiony model holownika i szkoda, żeby zginął w marnym tle.

Napisano

Muszę spytać, jak zrobiłeś taką fantastyczną wodę!? I chodzi mi o taflę, a nie rozbryzgi - byłbym wdzięczny za odpowiedź (dodam tylko, że sam pracuję na Blenderze, dlatego też prosiłbym o informację, w której zrozumiałbym, o co chodzi - obawiam się, że mógłbym nie "załapać" znaczenia pewnych opcji...).

Napisano

ok co mnie strasznie intryguje to te liny... gdzie te liny mialyby byc przywiazane? teraz sprawiaja wrazenie jakby byly przezucone przez caly duzy statek a to byloby trudne :) .. tak przy okazji czy ten statek jest teraz w kawalkach? czemu ma te horyzontalne paski? narazie pierwsze skojarzenie jakie mialam jak go zobaczylam to styropian opatulajacy budynek, przed tynkowaniem...

Napisano
smuci to, że fajny model holownika chcesz zepsuć, słabą jakością pozostałych elementów. Przynajmniej na razie tak to wygląda. Po pierwsze ten łańcuszek, co to jest, proporcje gdzieś sobie wyszły na miasto, czy coś. Po drugie lakier na statku chyba coś za mocno lustrzany, No i jeszcze takie małe coś, każdy statek płynący będzie mokry powyżej poziomu linii wody. Po prostu fale cały czas się o niego rozbijają i moczą jego poszycie. Dodatkowo przydała by sie jakaś fala powstająca na skutek rozcinania wody przez kadłub statku. To tyle.

Walcz chłopie, bo masz wypasiony model holownika i szkoda, żeby zginął w marnym tle.

 

Sukcesywnie walcze z wymianą właśnie "tej całej reszty", te zbiorniki i kawałek zurawia chce wywalic. mysle, czy by nie zawalic tego kontenerami , zeby sie taka przygniatająca atmosfera zrobila.

 

Muszę spytać, jak zrobiłeś taką fantastyczną wodę!? I chodzi mi o taflę, a nie rozbryzgi - byłbym wdzięczny za odpowiedź (dodam tylko, że sam pracuję na Blenderze, dlatego też prosiłbym o informację, w której zrozumiałbym, o co chodzi - obawiam się, że mógłbym nie "załapać" znaczenia pewnych opcji...).

 

Poraz którys z kolei pisze , ze w blenderze robie tylko uv'ki, cała reszta, czyli modelowanie i rendering w 3ds8, wiec ci nie pomogę

 

ok co mnie strasznie intryguje to te liny... gdzie te liny mialyby byc przywiazane? teraz sprawiaja wrazenie jakby byly przezucone przez caly duzy statek a to byloby trudne :) .. tak przy okazji czy ten statek jest teraz w kawalkach? czemu ma te horyzontalne paski? narazie pierwsze skojarzenie jakie mialam jak go zobaczylam to styropian opatulajacy budynek, przed tynkowaniem...

 

Z linami to fakt popracuje nad tym, moze oteksturowany statek będzie wyglądał lepiej

 

TOOL w Winampie

Tak trzymać

 

Tool wymiata!!! bym so zmienił nicka, ale szkoda mi postcounta, i tych paru osób , ktore mnie rozpoznają :)

 

A i bym zapomniał, obrazek:)

26.jpg

Napisano

...te "grzyby " do cumowania nie sa zbyt wielkie ?? :D - moze jescze wypelnij otwory w burcie statku czyms wiecej niz tylko tym lancuchem - bo za nimi widac te zabudowania portow ei troche to robi takie wrazenie jakby to byla tylko polowka dziobu statku- taka atrapa ;)

Napisano

Damn faktycznie jakos glupio to wyglada, ale to nie moja wina tylko perspektywy, ogolnie ten gorny segment statku jest do wymiany(czego ja w tej scenie jeszcze nie wymienialem:-)?)bo zrobilem za duze otwory, jeszcze czlowiek moglby przez nie wypasc.

 

Ps do czego to doszlo ze sam wlasna prace krytykuje, ale na nastepny dzien wiecej widac :o

Napisano

imho lepiej :)

 

- ale nie podoba mi sie ta rdza. na grzmocie rowniez dales fakture ale ona znacznie odbiega skala od tej na duzym statku. w ten sposob grzmot wyglada jak zabaweczka.

- wysokosc wneki na kotwice, mysle ze za nisko, no i moze ten element jest nieco za duzy, ale sie nie znam to nie bede sie upieral

- kamera/obserwator powinien byc nizej zeby zniwelowac nieco wrazenie dziwne wrazenie ze bawimy sie zabawkami (powiedzmy ze fotka jest z drugiego grzmota z wysokosci wzroku czlowieka na pokladzie)

- kolorki chyba troche przepalone albo monitor mam przepalony :D ale czarny za ciemny i moze ogolnie zbyt nasycone toto... mi sie wydaje ze powinno byc to wszystko takie troche wyplowiale od slonca. slonce z natury wypala z czasem odcienie magenty i zoltego zostawiajac wszystko nieco szare i wpadajace w cyan

- a i mysle ze duzy statek jest za blisko nabrzeza :) wyglada tak jakby ciagnal bokiem po betonie :D no i nie wiem te laczenia na poszyciu jakby tez przeskalowane, chyba powinny byc mniej widoczne

 

historie na nabrzezu ida w dobrym kierunku. obok tych kontenerow dalbym takiego zurawia jak byl porcie w GTA SA.

 

w pracy skrobnalem taki maly kadr (z przodu), ale nie wiem czy ci pokazywac bo to jakby nowa rewolucja w twojej pracy, a nie chce ci za bardzo mieszac. ogolnie na plus. powalcz jeszcze

 

pozdro

Napisano

Myslalem nad kadrem z przodu, ale grzmot wyglada wtedy wyjatkowo nudno i nieatrakcyjnie.

Zrobilem sobie mala przerwe bo musialem oddac plan ramowy z polaka :) z siedmiu miesiecy na to przeznaczonych zajelo mi dwa dni.

 

Dzisiaj sobie referki kontenerow posciagalem i bede dlubal.

 

Elmo wezme podrozwage twego posta :) z rdza jest tak ,ze Grzmot ma troche inny rodzaj rdzy, dlugo by gadac.

 

Poprzez takie ustawienie kontenerow chcialem zyskac troche glebi, moze z mglaw oddali pokombinuje.

 

Kolory podkrecone w ps, rzeczywiscie na niektorych monitorach daja po oczach :)

 

Aha i wciagu dwoch tygodni na 100 procent tepsa ma mi podlaczyc neta (po 6 latach walki) ;)

 

Taki luzny przekaz mysli :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności