Napisano 22 Czerwiec 201014 l magdzik: http://www.animationmentor.com/webinar/ i jesli mozesz to zaopatrz sie w animator's survival kit :)
Napisano 22 Czerwiec 201014 l mozesz tez obejrzec webinar animation mentora:) http://www.animationmentor.com/webinar/replay/2010-timing-and-spacing-in-animation-explained.html
Napisano 9 Lipiec 201014 l Witam! Mój kolejny teścik mooma http://www.youtube.com/user/mayakasi74#p/a/u/0/74xxTfppJyQ
Napisano 12 Lipiec 201014 l Głównie by potrenować robienie tekstur. Trochę niefajnie wyszedł mi ten metal, ale w ogóle nie miałem pomysłu, jak oteksturować te mechaniczne elementy.
Napisano 28 Sierpień 201014 l Witam przenoszę moją animację tutaj żeby nie spamować widzę że są testy to myślę że dobre miejsce: http://www.youtube.com/watch?v=FcdFxL_2Ffo
Napisano 11 Październik 201014 l walk cycle czworonoga ;) edit: i dwunoga http://www.youtube.com/watch?v=KjKgDvbxlYk Edytowane 15 Październik 201014 l przez Sunedge
Napisano 27 Październik 201014 l walne doubla - moze nic sie nie stanie ;p fragment (brak czasu) sekwencji z The last airbender
Napisano 8 Grudzień 201014 l Witam Zrobiłem sobie taką krótką scenke (ze speeda "klatka") postaram się to rozwinąć o jakieś bardziej zaawansowane efekty jak będzie czas posiedzieć. Pozdrawiam. http://www.youtube.com/watch?v=KMklqdUFmrU
Napisano 18 Grudzień 201014 l szukalem jakiegos sensownego growa z opcjiami, nie znalazlem to se partiklami zrobilem:)
Napisano 3 Maj 201113 l taki test z ktorego jestem nawet zadowolony :) http://www.youtube.com/watch?v=8oUeD60xyy8
Napisano 21 Maj 201113 l pozwole sobie na dubel ;) pierwszy filmik z dzwiekiem (inny sie nie liczy) http://www.youtube.com/watch?v=eKwpsEFWyXo
Napisano 20 Wrzesień 201113 l http://www.swfcabin.com/open/1316517846 rozgrzewka do czegoś większego ;)
Napisano 17 Październik 201113 l Ostatnio uczyłem się IK w Cinema 4D r13. Cholera, zabierałem się tyle czasu a nie wiedziałem, że to takie proste. http://vimeo.com/30166627 Teraz zabieram się za coś bardziej skomplikowanego.
Napisano 8 Listopad 201113 l Yo. Zabawa z wodą w RF żeby sprawdzić jak sprawa z renderingiem wygląda. Test przed większym projektem. Pozdrawiam, R.
Napisano 8 Listopad 201113 l Długo, bo głównie renderowałem sobie "na kolanie" na 2rdzeniowym laptopie, więc kilka dni się zeszło. Ale mogę potem sprawdzić ile się jaki pass liczył.
Napisano 21 Luty 201213 l I jeszcze pierwsza wersja scenki otwierającej animację, czas renderingu na Internalu (chyba jeszcze nie czas na Cyclesa) to póki co około 15 sekund na klatkę. Wstrzymam się chyba z kolejnymi sneakpeek'ami i albo założę wątek WIP, albo pokażę coś więcej dopiero za kilka tygodni.
Napisano 18 Marzec 201212 l Witam, przedstawiam mały test animacji, rotoscopingu i ogolnie efektów specjalnych, dajcie znać co o tym myślicie. Uprzedzam, ze efekt końcowy jest krótki (ok. 2 sekund), ale puszczony kilka razy wiec trzeba się trochę przyglądać.
Napisano 5 Kwiecień 201212 l Test bujającej się lampy, która będzie jednym z najważniejszych elementów powstającej animacji (więcej szczegółów na jej temat na mojej stronie - link w podpisie). Edytowane 5 Kwiecień 201212 l przez mookie
Napisano 2 Maj 201212 l Testowa animacja. Blender. Postać wykonana przeze mnie, ale odwzorowana na gdzieś znalezionym renderze. Chętnie usłyszę komentarze, porady. Na tło proszę nie patrzeć ;)
Napisano 13 Czerwiec 201212 l mookie>> swietna robota ... mały teścik/ćwiczenie (polecam jakość HD) http://www.youtube.com/watch?v=7a9_NBsRhOQ&feature=plcp
Napisano 21 Czerwiec 201212 l tak... troszeczeke chyba sa (z 30%) ale mialem problem z dostosowaniem skali.... (moglem zrobic odnosniki wielkosci na zdjeciu) a tutaj maly tescik... (niestety rigg jeszcze do malych modyfikacji) polecam hd http://www.youtube.com/watch?v=tYiOK4o0FuQ&feature=plcp
Napisano 8 Sierpień 201212 l Testy moich animek z Endorphina, export do maxowego bipeda bardzo prosty. Jeśli ktoś nie wie - Endorphin to program służący do tworzenia realistycznych animacji, gdzie zadaniem animatora jest tworzenie odpowiednich pozycji postaci, ustawianie constraintów, dodatkowych sił etc, reszta symulowana jest przez program, zgodnie z zasadami fizyki. Do animacji tego typu jest moim zdaniem świetny :) https://vimeo.com/47188804
Napisano 10 Sierpień 201212 l jedna z krótkich animacji dzięki którym chciałbym się przygotować do znacznie większego projektu ; - ) http://www.youtube.com/watch?v=c2-bdyRCRWg
Napisano 11 Grudzień 201212 l Macie może jakieś zastrzerzenia do niego ?? Piszcie :) Bardzo mi pomożecie :) Z góry dzięki
Napisano 12 Grudzień 201212 l Strasznie okropna praca kamery ;) W głowie się kręci. Na wizkach się nie znam ale mocno flicka, za oknem nic nie ma i mogło by być krótsze :) Ale się nie poddawaj :)
Napisano 2 Kwiecień 201311 l Animacja na temat "Jak kręcić hipsem i nie zwariować?" :) Ćwiczenie na walkę z gimbal lockiem itp :) Pozdrawiam.
Napisano 2 Kwiecień 201311 l Wg mnie świetnie czujesz animowanie :) Wydaje mi się, że druga połowa ostatniego salta do tyłu powinna być odrobinkę szybsza.
Napisano 3 Kwiecień 201311 l Riko Zgadzam się z powyższym, ostatnie salto powinno być zdecydowanie szybsze. Przyjemnie ogląda się twoje animacje. W demoreel z 2011 masz ujęcie z W2? Animowałeś czy czyściłeś mocap z tego fragmentu? Dawaj więcej!
Napisano 3 Kwiecień 201311 l Dziękuję :) Salto takie miało być założenia, na żywo widziałem, że ludzie potrafią "zwolnić" w powietrzu przy takich akrobacjach, ale skoro szczypie w oczy to chyba zmienię. Do Wiedźmina 2 tylko czyściłem mocapy do niektórych cutscen. Aktualne demo niestety zawiera materiały, których nie mogę pokazywać szerszej publice. Więc albo przemontuje albo poczekam na zielone światło :) Fajnie że się ogólnie podoba. Yo!
Napisano 6 Kwiecień 201311 l Mój robot, na którym uczyłem się riggowania oraz będę uczył animowania, dodatkowo posłuży mi do krótkiej animacji, nad którą będę pracował w najbliższym czasie. Pierwsza próba ruchu - walkcycle:
Napisano 7 Kwiecień 201311 l Na początku się coś nieładnego dzieje, potem lepiej. Prawa ręka trochę skaczę, chyba nie animuje się nic w łokciach, i trochę wagi nie czuć, chociaż im dalej tym lepiej. powodzenia. R.
Napisano 7 Kwiecień 201311 l Na początku się coś nieładnego dzieje, potem lepiej. Prawa ręka trochę skaczę, chyba nie animuje się nic w łokciach, i trochę wagi nie czuć, chociaż im dalej tym lepiej. powodzenia. R.
Napisano 10 Kwiecień 201311 l Kolejny test. Trochę z innej beczki, ale też coś się tam rusza. O! Pozdro, R.
Napisano 25 Kwiecień 201311 l Test rozwałki. Blender. Uwaga na dźwięki, może być róznie, radzę ściszyć.
Napisano 14 Maj 201311 l adrian2608 - ładnie to wygląda :) moje pierwsze podejście do animacji chodu: http://www.youtube.com/watch?v=YY5dwBU8D3w
Napisano 5 Czerwiec 201311 l Oto moja krótka próba sklejenia renderu ze zdjęciem i ruszenia chmur (chmury ze statycznego zdjęcia), made in 2007 lub 2008:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto