Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 404
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

 

Głównie by potrenować robienie tekstur. Trochę niefajnie wyszedł mi ten metal, ale w ogóle nie miałem pomysłu, jak oteksturować te mechaniczne elementy.

Napisano

Ostatnio uczyłem się IK w Cinema 4D r13. Cholera, zabierałem się tyle czasu a nie wiedziałem, że to takie proste. http://vimeo.com/30166627 Teraz zabieram się za coś bardziej skomplikowanego.

Napisano

Yo.

Zabawa z wodą w RF żeby sprawdzić jak sprawa z renderingiem wygląda. Test przed większym projektem.

 

Pozdrawiam,

R.

Napisano

Długo, bo głównie renderowałem sobie "na kolanie" na 2rdzeniowym laptopie, więc kilka dni się zeszło. Ale mogę potem sprawdzić ile się jaki pass liczył.

Napisano

I jeszcze pierwsza wersja scenki otwierającej animację, czas renderingu na Internalu (chyba jeszcze nie czas na Cyclesa) to póki co około 15 sekund na klatkę. Wstrzymam się chyba z kolejnymi sneakpeek'ami i albo założę wątek WIP, albo pokażę coś więcej dopiero za kilka tygodni.

 

testpo.jpg

Napisano

Witam, przedstawiam mały test animacji, rotoscopingu i ogolnie efektów specjalnych, dajcie znać co o tym myślicie. Uprzedzam, ze efekt końcowy jest krótki (ok. 2 sekund), ale puszczony kilka razy wiec trzeba się trochę przyglądać.

Napisano (edytowane)

Test bujającej się lampy, która będzie jednym z najważniejszych elementów powstającej animacji (więcej szczegółów na jej temat na mojej stronie - link w podpisie).

 

Edytowane przez mookie
Gość ManyMan
Napisano

Testowa animacja. Blender. Postać wykonana przeze mnie, ale odwzorowana na gdzieś znalezionym renderze.

Chętnie usłyszę komentarze, porady. Na tło proszę nie patrzeć ;)

Napisano

Testy moich animek z Endorphina, export do maxowego bipeda bardzo prosty. Jeśli ktoś nie wie - Endorphin to program służący do tworzenia realistycznych animacji, gdzie zadaniem animatora jest tworzenie odpowiednich pozycji postaci, ustawianie constraintów, dodatkowych sił etc, reszta symulowana jest przez program, zgodnie z zasadami fizyki. Do animacji tego typu jest moim zdaniem świetny :)

 

https://vimeo.com/47188804

Napisano

Strasznie okropna praca kamery ;) W głowie się kręci.

Na wizkach się nie znam ale mocno flicka, za oknem nic nie ma i mogło by być krótsze :)

Ale się nie poddawaj :)

Napisano

Riko Zgadzam się z powyższym, ostatnie salto powinno być zdecydowanie szybsze.

Przyjemnie ogląda się twoje animacje. W demoreel z 2011 masz ujęcie z W2? Animowałeś czy czyściłeś mocap z tego fragmentu?

Dawaj więcej!

Napisano

Dziękuję :)

Salto takie miało być założenia, na żywo widziałem, że ludzie potrafią "zwolnić" w powietrzu przy takich akrobacjach, ale skoro szczypie w oczy to chyba zmienię.

 

Do Wiedźmina 2 tylko czyściłem mocapy do niektórych cutscen. Aktualne demo niestety zawiera materiały, których nie mogę pokazywać szerszej publice. Więc albo przemontuje albo poczekam na zielone światło :)

 

Fajnie że się ogólnie podoba. Yo!

Napisano

Mój robot, na którym uczyłem się riggowania oraz będę uczył animowania, dodatkowo posłuży mi do krótkiej animacji, nad którą będę pracował w najbliższym czasie.

 

Pierwsza próba ruchu - walkcycle:

Napisano

Na początku się coś nieładnego dzieje, potem lepiej. Prawa ręka trochę skaczę, chyba nie animuje się nic w łokciach, i trochę wagi nie czuć, chociaż im dalej tym lepiej.

powodzenia.

R.

Napisano

Na początku się coś nieładnego dzieje, potem lepiej. Prawa ręka trochę skaczę, chyba nie animuje się nic w łokciach, i trochę wagi nie czuć, chociaż im dalej tym lepiej.

powodzenia.

R.

Napisano

Oto moja krótka próba sklejenia renderu ze zdjęciem i ruszenia chmur (chmury ze statycznego zdjęcia), made in 2007 lub 2008:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności