Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 177
  • Wyświetleń 33,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

piękna sprawa ;)

a nad dofem to pewnie cała ekipa z fotek siedziała :> hehe

powodzenia piksar

Napisano
  • Autor
piękna sprawa ;)

a nad dofem to pewnie cała ekipa z fotek siedziała :> hehe

powodzenia piksar

 

dof z kanału Z-depth - ale fakt pare ciekawych tematów w PS poznałem

Napisano

No co tu dużo mówić SUPER no i masz 10/10

Jak dla mnie bomba no i te stonowane otoczenie mi się bardziej podoba jest na prawdę super.

 

GRATULACJE

 

 

 

P.S. nie zrozumiem po co robić DOF w PS nie lepiej exp do blendera i 3min zabawy ale jest wszystko bez problemu. Jak masz zapisany obrazek to renderujesz w Blenderze tylko kanał Z a to trwa chwile.

Napisano

Fajne, fajne, chociaż ta czerwień kamieni nieco mnie razi. Ale ciekawe ujęcie tematu. Faktycznie jest coś pięknego w precyzji i budowie takich mechanizmów. Gratuluje ukończenia.

Napisano

pikSar-->spróbuj jesczze zrobic te zarysowania, przynamniej tak dla testu, jesli nic z tego nie wyjdzie wrocisz co tego co masz, naprawde moze byc warto, pozdrawiam :]

Napisano

KoMic dobrze prawi - kilka rys by fajnie zrobiło tej pracy - warto spróbować bo czas jest

Napisano
pikSar-->spróbuj jesczze zrobic te zarysowania, przynamniej tak dla testu, jesli nic z tego nie wyjdzie wrocisz do tego co masz, naprawde moze byc warto

 

Nie głupi pomysł :)

pozdrawiam

Napisano

pikSar gratuluje skończenia!

ale jeszcze masz trochę czasu, zważywszy ze termin przesunęli o kolejne 3 tyg, wiec może warto jeszcze popracować nad tym co panowie wyżej ci proponują.

pozdro

Napisano
  • Autor
Praca wygląda wspaniale i robi wrażenie, nawet na starych wyjadaczach: http://www.zegarkiclub.pl/forum/viewtopic.php?t=14099. Pozdrawiam i trzymam mocno kciuki

 

dzięki za link - bardzo przyjemnie było to czytać

 

co do reszty to dzisiaj siadam i postaram się pomęczyć jeszcze ten model - postarzyć go. Chciałem użyć Vraydirt jak ktoś proponował ale nie mam na tym polu żadnych sukcesów - rozpracuje dzisiaj helpa do Vraya

Napisano

Jesteś niezmordowany! Obstawiam podium z Twoim udziałem i czekam na efekty oddziaływania czasu, na nomen omen - trybiki mechanizmu.

Napisano

Jest to zamieszczone trochę wcześniej ;)

 

---

 

PikS ekstra trybiki , spróbój te zadrapania. :)

Napisano

pikne, gratuluje ukonczenia. glos oddaje na ciebie [jesli bedzie "nagroda publicznosci", a sadze ze bedzie], imho najlepiej podpasowane pod temat bitwy, i bardzo dobrze wykonane...

Napisano

Bardzo fajny projekt, mym zdaniem jedynie kolory mogły by być inne ale jest super, powodzenia w nominacjach !!

Napisano
  • Autor

proba dodania rys to środkowej zebatki, ślady które tam w realu powinny byc po wytłoczeniu.

co do kolorów to troche beda zdesaturowane

7a29464582f789a4.jpg

Napisano
  • Autor

na tej zębatce w środku kadru

ale i tak zegarkowi fachowcy powiedzieli że mam poprawić zazębienia, więc jeszcze tu wróce....

Napisano

w miejscach w których dodałeś rysy (wewnętrzna strona zębów), powinny raczej znaleźć się krótkie, o odwrotnej polaryzacji. Pamiętaj, ząbki nachodzą na siebie, a nie trą wzdłuż osi. Ryski powinny być ledwo widoczne, co innego ślady obróbki kół zębatych... tutaj mozesz puścić wodze fantazji.

 

Powodzenia! Pamiętaj też... nie jestem fachowcem od werków, a jedynie od zegarów słonecznych - hahaha

Napisano
  • Autor

probuje zrobic slady po frezarce, narazie tyle - nastepne sie liczy

Dof bedzie na koniec

26b66ec2d176b63d.jpg

Napisano

siema bardzo fajnie ci to wyszło, ale możesz zwiększyć rozdzielczość bump map na metalu(czy displacement) ponieważ widać schodkowanie. Bump wchodzi na kryształek tak btw. Ten na samym dole.

\

Efekt wizualny bardzo ciekawy. Niby temat zrealizowany, ale obrazek nie pokazuje żadnej historii, to minus i jury pewnie zwróci na to uwagę.

 

Pozdro

 

Co do wypowiedzi lewusa pod spodem, Zgadzam się. Dużo lepiej by bardzo lekki efekt brushed metal,

 

Odbicia w tylnich kłach zembatych też jakoś mi niepasują. Może to wina kompresii.(Jeżeli kompresii niema, a to jest DoF to wyłącz dof:-))

Napisano

Witam!!

chyba za duzy ten bump jak i frez ? ja bym wartosc bumpa(czy w czym to masz) zmniejszyl :)

a diamenty wedlug mnie lepsze :)

ps. nie wiedzialem ze mozna sie zegarkami fascynowac :D

Napisano
  • Autor
celular?!?!? :P

 

właśnie że nie, zrobiłem mape bumpa w PS-ie ale wyszło niezgodnie z zamierzeniem - ale licze już następne - jak sie doliczy to pokażę

Napisano
  • Autor

nowe zębatki - zgodnie z sugerowanymi referkami - podobają się ?

dalej nie ma DOF-a, będzie w finalnym renderze

 

4f64df4105cd978e.jpg

Napisano

pikSarze :) ciągnij dalej temat.

jak ja to widzę:

- Jest szaro buro.

- Nudny kadr strasznie.

- Ogólnie się napracowałeś ale nie ma na czym oka zawiesić. wszystko się zlewa (zrobiłeś tak dużo detali że zrobił się z tego wzorek).

- Obrazek jest idealnym tłem dla czegoś więcej. może osadzić jakąć miniaturową postać wspinającą się po czymś lub takie tam.

 

Pozdrawiam.

 

ps. szkoda że frezów nie widać :(

Napisano

zabki na zebatkach sa ok, ale sama obrecz zebatek powinna byc imo grubsza - czyli od czubka zabka po promieniu do srodka wyciecie powinno zaczynac sie nieco pozniej.

Napisano
  • Autor

dobra z powodu wyjazdu to jest ostatnia wersja do nominacji

update również w pierwszym wątku.

Interesuje mnie Wasza opinia na temat kolorów - bo sam już nie wiem na 3 monitorach mam kompletnie różne kolory.

 

3e15cd69ca5f686b.jpg

Napisano

no no, dobrze ze cie namówili na te szlify, pracka nabrała rumieńców! gratuluje skończenia!

Napisano
  • Autor
A nie będzie już większego rozmycia w tle ?

 

a powinno ? to też temat do dyskusji - kto za większym/mniejszym rozmyciem ?

Napisano

pewnie gdyby było 1280x1024 i bez obwodki to by fajnie jako Tapeta pod syetem wygladało.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności