Skocz do zawartości

Bitwa3D: Treasure of Lost


gryzon

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli to wojowniczki to stringi się marnie sprawdzą w roli zbroji...

 

Zależy przed czym mają chronić:D

 

Gryzoń, możesz pokazać przy okazji zbliżenie na te włosy i buźkę? bo mnie zaciekawiły, bardzo fajnie wyglądają!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 106
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

coz umiejetnosci to ty masz i pomysl sam w sobie tez wydaje sie orginalny ale zgadzam sie w 100% z kiełbasterem co do planu sado maso. Nie rozumiem tych frywolnych ciuszków a juz najbardziej tego odłsoniętego cycka. Odnosze wrazenie ze jestes tak płodnym artystą ze koniecznie musisz do swoich prac dolączac podtekst erotyczny. Nie zebym mial cos bardzo przeciwko ale w tej pracy i na tym etapie >> ciekawy pomysł potraktowany z przymruzeniem oka w polączeniu z tymi lateksowymi łaszkami wydają mi sie groteskowe.

No i tlye :)

pozdrawiam!

shi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to wojowniczki to stringi się marnie sprawdzą w roli zbroji...

 

Myślę że zbyt na poważnie bierzesz wszystko. Przecież to nie musi być super zgodne z rzeczywistością. One nie muszą być całe pozakuwane w zbroje. Nigdy nie oglądałeś artów w takich klimatach ?

 

Zależy przed czym mają chronić:D

 

Gryzoń, możesz pokazać przy okazji zbliżenie na te włosy i buźkę? bo mnie zaciekawiły, bardzo fajnie wyglądają!

 

Pewnie że mogę ale nic ciekawego nie zobaczysz, ponieważ detalu nie będzie na takim zbliżeniu. Nie ma sensu robić tego czego nie widać.

 

coz umiejetnosci to ty masz i pomysl sam w sobie tez wydaje sie orginalny ale zgadzam sie w 100% z kiełbasterem co do planu sado maso. Nie rozumiem tych frywolnych ciuszków a juz najbardziej tego odłsoniętego cycka. Odnosze wrazenie ze jestes tak płodnym artystą ze koniecznie musisz do swoich prac dolączac podtekst erotyczny. Nie zebym mial cos bardzo przeciwko ale w tej pracy i na tym etapie >> ciekawy pomysł potraktowany z przymruzeniem oka w polączeniu z tymi lateksowymi łaszkami wydają mi sie groteskowe.

No i tlye :)

pozdrawiam!

shi

 

lateksowymi ? hmm chodzi ci o tą brązową skórę (buty, gorset)? lateks to trochę inaczej wygląda. Jeśli chodzi o groteskowość mojej pracy to myślę że tak jak Master Kiełbaster zbyt na poważnie bierzesz to wszystko i dlatego wydaje ci się że jest to nagięte. Taki art i taki klimat. Każdy ma jakiś styl. Dzięki za wyczerpujący komentarz.

 

Włosy gotowe, chciałbym móc z nimi więcej popracować ale czas goni i trzeba się streszczać. Pozdrawiam.

 

shading17.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taj jak napisał ktoś wczesniej - ich pozy są potwornie nienaturalne, powinny się skradać, a wyglądają na rozbiegane (nie wspominając już o tym, że ta na pierwszym planie zdaje się dawać klapsa koleżance). Ponadto jakoś mnie nie przekonują te sterylne wyrazy na twarzy - zero uczuć...

 

Hmm... Naprawdę niezłe wykonanie, aczkolwiek żadnego zwrotu już chyba nie bedzie i całość pozostanie fantazją seksualną na temat "Małe jest piękne".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taj jak napisał ktoś wczesniej - ich pozy są potwornie nienaturalne, powinny się skradać, a wyglądają na rozbiegane (nie wspominając już o tym, że ta na pierwszym planie zdaje się dawać klapsa koleżance). Ponadto jakoś mnie nie przekonują te sterylne wyrazy na twarzy - zero uczuć...

 

Hmm... Naprawdę niezłe wykonanie, aczkolwiek żadnego zwrotu już chyba nie bedzie i całość pozostanie fantazją seksualną na temat "Małe jest piękne".

 

Przecież o pozach i minach dyskutowaliśmy już i temat uważam za wyczerpany. Wydawało mi się że rozwiałem wszystkie wątpliwości, ale mogę przypomnieć - wrócę do tych poprawek o ile mi starczy czasu.

 

To czy całość pozostanie fantazją seksualną to już zależy od ciebie jak to będziesz dalej odbierał. Chciałbym zwrócić uwagę że nie wszyscy tak odbierają tą pracę. Moja praca to skarb zguby, pierścień dla którego zginęło wielu.

 

Pierwsze próby zmontowania tego co już mam.

 

shading18.jpg

 

Nowy koncept, nie jestem jeszcze pewien czy wprowadzę to w życie.

 

shading19.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne modele i tekstury. Sam pierścień mi nie pasuje. Jest ładnie zrobiony, ale jest mały. Facet z reguły jak już sobie coś założy na palec to już coś większego, ten rozmiarami przypomina damski. Ewentualnie mógłbyś jeszcze coś dorzuć mu na palce, nie muszą to być pierścienie, może jakieś ozdobne obrączki. Skoro to ręka kupca/władcy to na jednym pierścieniu pewnie by się nie skończyło. Sama praca warsztatowo jest fajna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne modele i tekstury. Sam pierścień mi nie pasuje. Jest ładnie zrobiony, ale jest mały. Facet z reguły jak już sobie coś założy na palec to już coś większego, ten rozmiarami przypomina damski. Ewentualnie mógłbyś jeszcze coś dorzuć mu na palce, nie muszą to być pierścienie, może jakieś ozdobne obrączki. Skoro to ręka kupca/władcy to na jednym pierścieniu pewnie by się nie skończyło. Sama praca warsztatowo jest fajna.

 

Możliwe że mała wyszła, ale to jest właśnie skarb zguby. I nie może być ich wiele, jest jedna, ciemna, mroczna, mała i piękna. Dzięki.

 

modele i tekstury super, pupeczki rewelacyjne ale szukam cały czas w tej pracy tematu przewodniego "małe jest piekne"

 

Czytaj tytuł pracy, czytaj powyżej, czytaj też poprzednie posty. Już wiele razy dałem do zrozumienia że chodzi o skarb zguby. Dzięki

 

Kombinuje z tym nowym kadrem, jestem niezdecydowany w tej sprawie. Muszę to jeszcze przemyśleć. Piszcie co sadzicie o takim kadrowaniu. Trochę inaczej niż poprzednio, uciąłem pustą przestrzeń do czaszek i od dołu trochę też. Jakoś zależy mi aby było więcej opowiedziane gdzie akcja się rozgrywa, nie jestem jednak pewien czy to dobry kierunek.

 

shading20.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kadr panoramiczny odpada. Pojawiło się za wiele pytań bez odpowiedzi. Postanowiłem wrócić do tego co już zostało zaplanowane wcześniej. Kiedy zaczynamy za bardzo improwizować tracimy kontrolę nad tym co chcieliśmy wcześniej uchwycić. Zabrakło mi czasu na detal i głębsze poprawki.

 

shading21.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proszę pośpiech, kończenie na szybko w nocy a tu okazuje się że wszyscy mamy jeszcze 3 tyg. Za pewnie nie wszystkim się to podoba, ale ci którzy nie dopieścili swoich prac właśnie mają wielką okazję ;) Powodzenia wszystkim !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ant-3d

Te zmarszczki na dloni az sie prosza o normal mape... chyba ze jest a ja nie dostrzegam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba użyteczniejszym, precyzyjniejszym i bardziej wygodnym w kradzieży tego kamienia byłby długi nóż, tym długim czymś Dziewuszki kamień mogą tylko uszkodzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba użyteczniejszym, precyzyjniejszym i bardziej wygodnym w kradzieży tego kamienia byłby długi nóż, tym długim czymś Dziewuszki kamień mogą tylko uszkodzić

 

Dzida jest w planie od początku. Ani noż ani dzida nie może uszkodzić takiego szlachetnego kamienia. Takie kamienie charakteryzują się bardzo dużą twardością. Nie od parady rubiny są w zegarkach jako łożyska trybików. Zerknij na pracę time machine :)

 

Praca nad detalami

 

shading23.jpg

 

oraz nowe ustawienie kamery i poprawa pozycji postaci

 

 

shading24.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietne,

bump za duzy na kamieniu, i na litosc boska daj jakis sss ;)

 

powodzenia

 

Zdecydowałem się teraz na displacement. Jeszcze poeksperymentuję. Oczywiście wszystkie skóry renderowane z uzyciem sss. Jak wyszło tak jest ok, nie muszę mieć fotorealu.

 

Zmiana światła, dodaję drobne detale w teksturach, jakiś naszyjnik, podmalowałem oczy i zaznaczyłem rzęsy, zapomniałem o tym całkowicie. Teraz ich wzrok powinien być bardziej czytelny.

 

Jeszcze popracuję nad tym.

 

shading29.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

a mi jednak bardziej podobała się opcja gdy było widać całe oparcie tronu, tamten kadr byl lepszy, oczywiście to mój punkt widzenia

 

na tym renderze teraz wyszło wszystko za blade, ale robotę odwaliłeś pierwsza klasa! modele i teksturki są wypas!

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca bardzo fajna i ciekawa, modele maja prawo sie podobac.

Gorzej z pozami, szczegolnie tej pierwszej zlodziejki.

Warto ja ustawic jakos realistycznie, skoro wziales sie za modele ludzi to na pewno wiesz ze sa dosc niewdzieczne i bardzo trudno sie uzywa ich w pracach, kazda niedoskonalosc powoduje jakis 'niewytlumaczony bunt' w odbiorcy.

Trzeba bedzie pokombinowac cos ze swiatlem i porzadnymi teksturami, teraz wyglada wszystko plasko

i przypomina kadr z gry komputerowej. Tekstur po prostu nie widac, skora nie przypomina skory tylko kawalek plastiku. Szczegolnie na dloni swiatlo i kolor wygladaja na brudne.

Zrobilbym im realny kolor skory, z porzadnymi pieprzykami i paroma szczegolami, kazdej oczywiscie inny odcien bo ludzie roznia sie iloscia pigmentu. Zadne sss nie bedzie raczej potrzebne przy takiej odleglosci modeli, wiec mozna eksperymentowac z probnymi renderami.

Poki co praca opiera sie na jakby nie patrzec dobrych modelach, ale czasem samo swiatlo i kolory potrafia byc wazniejsze.

A cycek - jednak schowalbym go w finalnym renderze, wszyscy juz wiedza ze jest ;/ W tej chwili i pozie jeszcze bardziej zmniejsza realistycznosc calej sceny, szczegolnie ze ma troche bledow w anatomii.

Jasne ze moznaby go wykorzystac jako atut do odwracanai uwagi czy cos, na pewno przy innym ustawieniu calego ciala, ale to juz inna historia i chyba nie takie jest zamierzenie.

Jesli chodzi o tlo - tez mam nadzieje ze jest do wymiany, kontrastowa, wyszywana zlotem indyjska zaslona, jakis zwierzak w klatce ostrzacy sobie zeby na zlodziejki albo chocby porecz antycznego krzesla zalatwilaby sprawe. Matowa chmuroplazma na pewno nie dodaje uroku tej pracy.

W kazdym razie zapowiada sie jedna z najciekawszych prac, trzeba jednak poki co jeszcze poswiecic jej troche czasu.

Pozdrawiam!

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scena by lepiej wyglądała chyba o bardziej czerwono-pomarańczowej kolorystyce (taki zachód słońca) 2 posty wcześniej miałeś lepszą dużo kolorystkę

 

Pozy fajne, lewa dłoń pierwszej złodziejki mogła by być nieco niżej (teraz wygląda to nienaturalnie :])

 

-materiał skóry dłoni troche ssie, mógłbyś dodać jakiegoś zwykłego bumpa (poprzyglądaj się swojej dłoni). Przy tej pozie cycek mógłby zostać, element humoru w scenie.

 

Włosy wyglądają jak wklejone w photoshopie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......trzeba jednak poki co jeszcze poswiecic jej troche czasu.

Pozdrawiam!

 

Na początek serdecznie dzięki za taki długi i wyczerpujący komentarz.

Bardzo dużo pracowałem nad pozami i ciągle nie jest doskonale. Mimo wszystko wydaje mi się że poszło teraz zdecydowanie na lepiej w stosunku do tego co miałem ułożone wcześniej. Nie zgodzę się z tobą w kwestii detalu na skórze. Według mnie taki detal nie będzie widoczny, z doświadczenia wiem jak to wychodzi. Przy dużym zbliżeniu owszem, ale przy takiej odległości ciał od kamery nie ma szans aby było widać taki detal. Różnica w kolorze skóry poszczególnych postaci raczej ciężko by tu wypadła. Za bardzo by to odwracało uwagę. Jeśli chodzi o efekt końcowy shadingu skóry o jej płaskość i plastikowość, no to niestety nie jest to fotoreal, ale efekt jest wystarczający dla mnie. Postaram się jeszcze coś z tym zrobić.

O tej nieszczęsnej piersi już tyle ludzi napisało i wnioskuję z tego że jednak nie uzyskałem tego co chciałem. Nie tak odebrała to większość jak było to w moim zamyśle. Ale pozostawię ją tak jak jest.

Tło, tak planowałem je zmienić. Do tej pory był to fragment fotografii potraktowany blurem. Tło miało być nieczytelne, po prostu głębia ostrości.

Spodobał mi się twój pomysł z czerwoną kurtyną. Myślałem już o tym wcześniej ale do tej pory miałem spore wątpliwości, uważałem że jeśli będzie blur to ciężko będzie odbiorcy zobaczyć co tam jest. Ponieważ robiłem już grafikę na której tłem akcji była czerwona kurtyna, postanowiłem wstawić ten render dla testów.

 

Tutaj tło czytelne

shading30.jpg

 

A tutaj z blurem

shading31.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi jednak bardziej podobała się opcja gdy było widać całe oparcie tronu, tamten kadr byl lepszy, oczywiście to mój punkt widzenia

 

na tym renderze teraz wyszło wszystko za blade, ale robotę odwaliłeś pierwsza klasa! modele i teksturki są wypas!

pozdrawiam

 

dzięki. Z tym kadrem to ciągle nie byłem przekonany. Postanowiłem że zostanę przy tym co wcześniej zaplanowałem. Czaszki nawet wymodelowałem i robiłem rendery ale nie pokazuję ich bo jakoś ta panorama mnie nie przekonała. Tak jak ktoś już napisał robił się delikatny zamęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymodelowałem tło. Wzory na firance odpuściłem bo przy zblurowanym tle wygląda to jak plamy na tej kurtynie.

 

Inne ustawienia światła, teraz bardziej słonecznie. Mnie takie barwy mniej odpowiadają. W moim przekonaniu powinno to być zimniejsze, nie słoneczne. Powinno być oświetlenie globalne, takie jak miałem na początku tej strony. Jakoś nie mogę się przekonać do takich ciepłych barw w tym arcie.

 

shading36.jpg

 

a tutaj mogła by być księżycowa noc.

 

shading37.jpg

 

Chyba jednak wrócę do oświetlenia wcześniejszego.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

a tak ogolnie to dopiero teraz zauwazylem ze one sie dobieraja do tego klejnotu... tak to nie zwrocilem na to uwagi...

 

spostrzegawczy jesteś! :D :D :D

 

bardzo mi sie podobają barwy na dzienny renderku, fajnie to wygląda z tego punktu oświetlenia, ale wszystko przemawia za tym że powinny skradać sie o zmroku więc nocny bardziej pasuje do klimatu, tylko coś za dużo tego niebieskeigo wyszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przedstawia kolejną porcję renderów. Nie jestem jeszcze do końca zdecydowany która wersja jest najlepsza.

 

01 Słoneczko.

 

shading01.jpg

 

 

02. To samo tylko nocne barwy

 

shading02.jpg

 

 

03. To samo co powyżej ale bez jasnego okna.

 

shading03.jpg

 

 

04. Wersja słoneczna ale bez okna, i większa głębia ostrości.

 

shading04.jpg

 

 

05. To samo co 04 tylko w nocnych barwach.

 

shading05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się zdaje ze jesli ma byc seexyyyy to wersja dzienna najlepiej z oknem ale z wieksza glebią. Nic tak nie dziala na podswiadomość jak zdrowy kolor skóry.

Tam mi sie jeszcze zdaje ze u laski najblizszej pomidzy cyckami az do szyi idzie nienaturalny cień. Sadze ze pownienes to poprawic na koncu w psie, sutka ma tez chyba zabardzo w lewo a laska za nią nie tak pod pachą no ale to chyba wszystko widziesz.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się zdaje ze jesli ma byc seexyyyy to wersja dzienna najlepiej z oknem ale z wieksza glebią. Nic tak nie dziala na podswiadomość jak zdrowy kolor skóry.

Tam mi sie jeszcze zdaje ze u laski najblizszej pomidzy cyckami az do szyi idzie nienaturalny cień. Sadze ze pownienes to poprawic na koncu w psie, sutka ma tez chyba zabardzo w lewo a laska za nią nie tak pod pachą no ale to chyba wszystko widziesz.

pozdrawiam

 

Mi chodzi o klimat i wybrał bym nocne ale sam nie wiem czy to słoneczne nie lepsze. Wcześniej chciałem takie bardziej monochromatyczne, no ale może za bardzo przyzwyczaiłem oko do tamtych barw.

 

Tak coś ten cień dziwnie wychodzi, i całą pierś może odrobinę przesunę, ale już na pewno poprawa pach postaci wyłamującej kamień musi być.

 

pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jesli chodzi o klimat to fajnie wyglada polaczenie niebieskiego swiatla z czerwienią fatałaszków i kamienia ale na dziennym panienki maja takie smakowite kolory ze az szkoda by bylo to zmieniać, moze moglbys pomyslec nad jakims posrednim wyjsciem np przez dodanie kolejnych świateł które w półmroku ślizgały by sie po wszystkich krągłościach tych panienek. Mysle ze nie było by to złe posuniecie bo abstrahując nawet od tego co wczesniej czegoś mi w tej pracy brakuje >> chyba kontekstu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze moglbys pomyslec nad jakims posrednim wyjsciem np przez dodanie kolejnych świateł które w półmroku ślizgały by sie po wszystkich krągłościach tych panienek.

 

Koncept na szybko. Ten pomysł nie jest dobry.

 

shading51.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ostatnia wersja podoba sie najbardziej. Kojarzy sie z nocna scena, a chyba wlasnie wtedy grasuja zlodzieje ;/

A co do posrednich wyjsc - zobacz moze jak bedzie wygladac nocna scena (ostatnia) z innym niz niebieskie tlem, troche za duzo niebieskosci sie zaczelo robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem render z prawdziwym światłem, tamto to był mix warstw w Photoshopie.

 

shading55.jpg

 

A tutaj wersja z tłem innym niż niebieskie. Coś jednak mi w nim nie pasuje, niebieskie raczej lepsze.

 

shading54.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedstawiam tymczasową ostatnią wersję przed nominacjami. Jest to wersja nocna z oknem. Sporo ludzi uważało, że jest ona najbardziej pasująca do klimatu tej akcji. Jest jeszcze sporo wątpliwości ale wybiła godzina zero. Wkrótce przekonam się czy będzie mi dane tą pracę jeszcze dokończyć i wziąć udział w finale. Dziękuje wszystkim za wszelkie słowa krytyki i życzę powodzenia wszystkim.

 

pozdrawiam

 

shading60.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Jest to wersja nocna z oknem."

I dobrze, że okno wróciło.

bdw, tak się zastanawiam czy zbójnikowanie jest faktycznie tak bardzo podniecające ;-)

 

edit:

chociaż w sumie fakt, noc jest to jej zimno może być.. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne wykonane modele, ale dla mnie totalnie skopane zarówno oświetlenie i kompozycja/kadr. Nijak nie mogę wyłapać o co chodzi w tej pracy, nie mniej jak pisałem, modele świetne, więc potencjał jest ;p

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Ostatnią wersję mojej pracy uważam za końcową. Dzięki wszystkim za komentarze i zainteresowanie moim wątkiem. Sporo ludzi odwaliło na bitwie kawał dobrej roboty, trzymam za was kciuki. Pozdrowienia

 

gryzon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności