Jump to content
gryzon

Bitwa3D: Treasure of Lost

Recommended Posts

Treasure of Lost

 

My piece depicts three beautiful female warriors stealing a precious treasure. The viewers diverse point of view will reveal what they see as small, and hence, beautiful .

 

 

Mój pomysł to scena kradzieży drogocennego kamienia przez trzy piękne wojowniczki. To co jest małe i piękne często zależy od punktu widzenia.

 

Final Image

shading60.jpg

 

[ATTACH]45982[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koncept

 

[ATTACH]44731[/ATTACH]

 

[ATTACH]44732[/ATTACH]

 

Witam wszystkich. Jest to moja pierwsza bitwa. Przez najbliższy miesiąc postaram się skończyć to co właśnie zaplanowałem. Czuję że mam bardzo mało czasu i ciężki orzech do zgryzienia. Jeśli nie zdążę to i tak będzie mi bardzo miło śledzić to forum przez ten czas. Pozdrawiam i życzę wszystkim udanych wyników.

 

Poniżej modeling ciała moich postaci. Stopy odpuszczam bo w planach będą buty. Wkrótce więcej szczegółów odnośnie ubioru.

 

[ATTACH]44432[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstępne modele. Potrzebne mi były dwa modele twarzy, jedna z postaci stoi tyłem. Muszę jeszcze nad nimi popracować ale nie chcę też przesadzać z detalem bo postacie stoją w znacznej odległości.

 

[ATTACH]44253[/ATTACH]

 

[ATTACH]44254[/ATTACH]

 

Owen, wkrótce podrzucę siatkę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam wątpliwości co do proporcji kadru. 4:3 ? A może mogę ustawić je tak jak mi pasuje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tło akcji, czyli ręka i tytułowy skarb zguby. Ręka wymagała potraktowania jej z należytą dbałością o detale, zbliżenie jest naprawdę duże i bump nie wchodził w grę.

 

[ATTACH]44433[/ATTACH]

 

[ATTACH]44434[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super pomysł, super modeling!

Powodzenia w dalszej pracy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piękna wojowniczka a dłoń ma jak chłop, który całe życie łopatą 10h ziemi kopał co sezon. Model ładny choć ma trochę błędów, chodzi mi głównie o dłoń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakoś trudno mi sobie wyobrazić kompozycję sceny... Dłoń i klejnot mają być wyeksponowane, ale przy jednoczesnym zachowaniu w kadrze całej postaci, tak? A więc przykucnieta złodziejka sięga ręką w kierunku obiektywu? A co do dłoni to rzeczywiście za dużo zmarszczek, poza tym jak na płeć piękną to nie jest zbyt wyględna - może by nałożyć jej rękawiczki (wiem dobrze, jak niełatwe jest modelowanie dłoni, bo sam nad tym siedzę już od dłuzszego czasu)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kliment - zgadzam się :D

 

Co do pracy - świetny modeling i pomysł. Powodzonka życzę ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jakoś trudno mi sobie wyobrazić kompozycję sceny... Dłoń i klejnot mają być wyeksponowane, ale przy jednoczesnym zachowaniu w kadrze całej postaci, tak? A więc przykucnieta złodziejka sięga ręką w kierunku obiektywu? A co do dłoni to rzeczywiście za dużo zmarszczek, poza tym jak na płeć piękną to nie jest zbyt wyględna - może by nałożyć jej rękawiczki (wiem dobrze, jak niełatwe jest modelowanie dłoni, bo sam nad tym siedzę już od dłuzszego czasu)?

 

Jak trudno ci wyobrazić sobie kompozycję sceny to zerknij do pierwszego posta gdzie jest koncept. Złodziejka nie sięga ręką w stronę obiektywu, nie wiem skąd ten pomysł (koncept) 3 złodziejki biorą udział w tej kradzieży. Jedna wyłamuje klejnot za pomocą dzidy? patyka?, druga stoi na "czatach" i patrzy na coś interesującego, trzecia z tylu martwi się aby wszystko poszło dobrze, dba o ciszę na planie. Może nałożyć rękawiczki ? Nie wiem czy zauważyłeś ale wszystkie moje wojowniczki mają rękawiczki. No chyba że pomyliłeś to z łapą z pierścieniem która jest planem całej kradzieży.

Na razie nie bardzo rozumiem o co chodzi wam z dłońmi kobiety, fakt nie są doskonałe ale mam wrażenie ze niektórzy z was myślą o tej ręce z pierścieniem.

 

Próbne rozmieszczenie postaci. Pracuję nad deformacją w szkieletach, wkrótce więcej szczegółów.

 

ubranie08.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Finalne ułożenie postaci. Właśnie skończyłem rozkładać UV i zabieram się za teksturowanie. Konieczne będzie poprawienie łokci i innych stawów. Mam nadzieję że wkrótce pokażę coś więcej.

 

ubranie09.jpg

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest _Kreska_

rewelacja! podoba mi sie bardzo, nawet bez tekstur :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

piękne modele - mmmmm.... ale powiedz ... kim jesteś gryzoń ? ;)

przyznaj się pracujesz w Weta Digital, Blur albo PI ?? no bądź człowiek - wyrzuć to z siebie - bedziesz miał już to za sobą ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model pierwsza klasa mam nadzieję, że tekstury będą na równie wysokim poziomie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozycje postaci wyglądają trochę sztywno, zwłaszcza panienka z przodu.

ładny detal się szykuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy