Jump to content
gryzon

Bitwa3D: Treasure of Lost

Recommended Posts

zgadzam sie rowniez... bardzo sztywno i nie widac w ogole ich wagi w tych pozach! ehem... co do samych modeli choc sa juz calkiem, calkiem to moim zdaniem wymagaja jeszcze pracy... ale nie bede swinia i sie juz zamkne :cool: - powiem tylko, ze kciuk jednej z nich jest w srodku tej dloni ale to pewnie wiesz! Moze tekstury i reszta im dodadza wiecej uroku :) ...

 

sam pomysl za to bardzo mi sie podoba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaras - niestety nie pracuję :)

 

Ciesze się że wam się podoba. Dziękuję też za wszelkie słowa krytyki, jest mi ona teraz bardzo potrzebna. Jak widzicie ostatecznie zdecydowałem się na coś odrobinę innego niż przewidywał koncept. W planie postacie miały siedzieć na palcach, ale kiedy to rysowałem wiedziałem że deformacja przy takich pozach będzie bardzo mocna i będę musiał poświęcić sporo czasu aby to poprawiać. Zdecydowałem się na przeniesienie postaci na ziemię przy zachowaniu tego co miały robić. Jak widać postać na pierwszym planie gra trochę inaczej. Chciałem aby jednak nie wskazywała na coś interesującego tylko bardziej stała na "czatach". Prawdę mówiąc byłem bardzo pewien jeśli chodzi po pozycję postaci ale rzuciliście teraz cień wątpliwości. Postaram się wrócić i dogłębniej prześledzić to co zrobiłem.

 

Intervain - kiedy układałem dłonie postaci na pierwszym planie, wiedziałem że dłoń spoczywająca na dłoni ;) może zostać zakryta z powodu dispacementu dłoni z pierścieniem. W finalnym renderze nie będzie takich błędów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostały mi postacie do oteksturowania, mam nadzieję że zmieszczę się w czasie.

 

Dłoń.

shading08.jpg

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki.

 

tadzio - jedno i drugie. Jest to displacement, ale aby uzyskać wiarygodne zmarszczki wymagało to wielogodzinnej pracy w ZBrush, którą nazwał bym też modelingiem. Do ich uzyskania stosowałem kilka rodzajów map zrobionych ze zdjęć makrofotograficznych ręki, a dokładnie specyficznych miejsc (stawy, odciski, skora na palcach itd.) No i później normalne dłubanie, poprawki, bo samymi mapami cudów nie da się uzyskać. Subdivision miałem na dość wysokim poziomie i bardzo ciężko było pracować z tym modelem. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fikołek - był konieczny. Ta ręka niekoniecznie musi być ręką zdrową i piękną. Nic w świecie nie jest idealne. Ta ręka ma grzyba na paznokciach i będę pracował jeszcze nad tym aby dodać jej trochę takiego mrocznego charakteru. Wszystko z czasem.

 

Ciała.

 

shading10.jpg

 

Czas na tekstury twarzy i ubrań.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Mam proźbe , mianowicie wstaw te obrazki na inny serwer bo na tym mi się nie otwierają ... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ciekawie to wygląda jednak moim zdaniem tym postaciom poprostu brak charakteru, co do samej ręki to mimo tego że wygląda dośc przyzwoicie to brak jej dobrego "shadingu" przez co wiele traci :) to tyle marudzenia życze ukończenia pracy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapowiada się ciekawa pracka. Widać, że autor wie czego chce. Modeling miodzio. Zrobisz making of (jak wygrasz :) )? Trzymam kciuki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lewus - Dzięki.

 

mileS - niestety nie mam innego serwera. Spróbuj jeszcze raz.

 

Przepraszam, czy ktoś jeszcze ma problemy z otwieraniem linków ? Mam nadzieję że to było chwilowe.

 

max_1989 - brak shadingu i odpowiedniego oswietlenia, wszystko z czasem. Będę walczył aby były żywe. Z ręką bardzo się staram, to nie moje ostatnie słowo. Dzięki

 

adam_m - Dzięki. Bardzo chętnie. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miod juz sie polal, wiec te czesc pomine.

 

Pozy sa strasznie sztuczne. Powykrecaj je troche. Obroc w miednicy, w barkach, dodaj jakies emocje na twarzach. Stworz im jakies charaktery, niech beda bardziej naturalne. Niestety realistyczny modeling, tekstury i rendering to tylko polowa pracy:)

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy te dziewoje będą łyse?

 

Jakoś do całej koncepcji nie pasuje mi ani wychylająca się zza "biustonosza" pierś, ani stringi... Chyba, że to właśnie te panny mają być "małe i piękne".

Share this post


Link to post
Share on other sites
jednakowoż wygląda to jak plan zdjęciowy filmu sado-maso :/

 

Zgadza się, jak by nie było to rzemiosło wojenne dla kobiety to jest w pewnym sensie sado-maso.

 

Miod juz sie polal, wiec te czesc pomine.

 

Pozy sa strasznie sztuczne. Powykrecaj je troche. Obroc w miednicy, w barkach, dodaj jakies emocje na twarzach. Stworz im jakies charaktery, niech beda bardziej naturalne. Niestety realistyczny modeling, tekstury i rendering to tylko polowa pracy:)

 

Pozdrawiam.

 

Tak zgadza się Reanimator, koleżanki już wcześniej też napisały takie zdanie na ten temat. Jednakże wiem że zdania są bardzo podzielone, z mojej strony monitora też różnie to ludzie oceniali. Chciałbym wam zwrócić uwagę na fakt iż to nie jest finalny render. Obiecałem sobie wrócić do pozycji postaci oraz min o ile zostanie mi jeszcze na to czas.

 

czemu one mają zeza?? :D

 

A mają obie ? Ta z tyłu faktycznie może mieć delikatnego. Ale już ci odpowiadam : ponieważ ja źle ustawiłem gałki oczne. :)

 

Czy te dziewoje będą łyse?

 

Jakoś do całej koncepcji nie pasuje mi ani wychylająca się zza "biustonosza" pierś, ani stringi... Chyba, że to właśnie te panny mają być "małe i piękne".

 

Odnośnie tego czy będą łyse to myślałem że czytałeś moją odpowiedź na twojego ostatniego posta. Przecież w koncepcie wszystko jest.

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37066

w drugim poście jest koncept.

 

To co jest małe i piękne zależy od punktu widzenia. (pierwszy post, opis pracy) To jak to zinterpretujesz zależy od ciebie.

 

fikołek, KLICEK, Kedzior - dzięki.

 

Pomalutku włosy.

 

shading16.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy