Skocz do zawartości

Silver Award: Koloseum


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Tak sobie teraz Pionier photoshopuję trochę z twoim koloseum i powiem ci, że gdybyś jeszcze wydobył ten świetny niebieski na koloseum w tej części najbardziej równolegle ustawionej do kamery, to wyglądałoby imo jeszcze zacniej. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym pochwalić ten render ale według mnie całość psują jednolite kolory i zupełny brak kontrastu, przez co obraz jest dosyć monotonny. Ale za modeling na pewno pochwały się należą, troszkę musiałeś się napracować ;)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ciepło i serdecznie

 

Ogromne dzięki za przytłaczająca ilość odpowiedzi w tak krótkim czasie oraz dużego Newa na stronie głównej!,

 

Cieszę się że praca Wam się podoba, niektórzy z wrażenia nie przeczytali nawet treści pierwszego postu ;)

 

Klatka wycięta z filmu – taki był mój cel, w pełni świadomie zjechałem z kontrastów i nie przesadzałem z saturacja kolorów. Miało być ‘filmowo’ i w miarę możliwości ‘monumentalnie’ , sądząc po większości komentarzy mi się to udało, fajnie.

 

Tak jak już wspomniałem na początku, sprzęt na jakim powstawała praca to:

 

AMD Athlon XP 2.0 GHz with 1 GB RAM and GeForce 6200

 

W zupełności wystarczyło na zrobienie modelu (poszalałem i niektóre zniszczenia zrobielm na modelu), nieco gorzej było w czasie rozkładania uvw-lek , źle nie było też w czasie prac nad tekturami w Photoshopie, no może poza tym że w czasie zapisywania pliku mogłem spokojnie zrobić sobie parę kanapek w kuchni. O ile w czasie wymienionych przed chwilą etapów dało się pracować normalnie, o tyle przy renderowaniu sprzęt odmówił współpracy. Dał radę tylko z pierwszym planem który liczył się ok. 16 godzin plus ok. 1,5 godziny na ambitne occlusion.. Koloseum udało się wyrenderowac na komputerach uzbrojonych w kilka xeonow i więcej niż 2 GB ramu, niestety nie wiem jakie były czasy – w każdym razie jeszcze raz pozdrawiam Poznań i Częstochowę!. Główny render to Vray, jeżeli chodzi o AO to mental ray rozniósł go w pył, jakością i czasem renderu. Cała scena ma prawie 1 mln poly. Oryginalna rozdzielczość obrazu to 1920x1080 (HD)

 

Stopień domalówek jest raczej znikomy, głównie zabawa krzywymi, poziomami itp.

 

Poniżej parę obrazów, resztę postaram się pokazać niebawem, widzę że nie zrobienie mofa nie wchodzi w grę więc proszę o cierpliwość, wygospodaruje trochę czasu w weekend.

 

siatka pierwszego planu:

118606_0.jpg

 

textura prawego fragemntu pierwszego planu:

118606_1.jpg

 

któryś tam test modelu koloseum plus screen z maxa:

118606_2.jpg

118606_3.jpg

 

 

Macie to na tapecie? Nie wierze, wrzuć ktoś screna, co się porobiło…

 

Tak, już nie mam długich pejsów, lato idzie więc byłoby mi za gorąco.

 

Aha, rozmyślam sobie luźno nad 3/5 sekundowa animacja, może coś z tego będzie.

 

Jeszcze raz dziękuje za komentarze!

 

Czołem

Pionier!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko maroko :) bedzie w swoim czasie, dla max3d i 3Dtotal, taki jest plan.

 

hmm Panowie, musze cos jeszcze wyjasnic, pewno wiekszosc juz doczytala w watkach na forach zagranicznych:

 

"This work is the test piece for developing a model for RealtimeUK company, they were very impressed with my work and level of detail. So I'm now going to work for RealtimUK"

 

tak wiec moj czas w Evermotion dobiegl konca w stylu iscie Kolosalnym ;-)

 

co sie tyczy poly to wyszlo prawie 1 mln :)

 

ah, jeszcze obrazek w HD:

 

 

KOLOSEUM HD

 

 

dzieki jeszcze raz za komentarze

 

czolem

pionier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak już wszyscy powiedzieli swoje, to teraz ja dorzucę swoje trzy grosze :) Wybacz Pitku, że tak późno wystawiam komentarz, ale jak jest z czasem to sam wiesz :/ W każdym razie nie zapomniałem tylko czekałem na wolną chwilę. Ostrzegam, że będę okrutny :)

Pitku, miałem to szczęście, że widziałem jak powstaje Twoje Koluseum, od początku i widziałem ile pracy włożyłeś w to aby powstało i musze powiedzieć, że Twój znój się opłacił, bo finał wygląda rewelacyjnie, co przeciez nie zawsze musi iść w parze. Co tu dużo gadać, bo pisałem podobne elaboraty na GG. Mów co chcesz, dla mnie to wygląda lepiej niż w Gladiatorze. Pokazujesz po raz kolejny jakie cuda zdziała talent + umiejętności i jakie są możliwości CG. Gratulacje Piter i powodzenia dalej ( :) ) . Nie zapominaj tylko karmić krów (czy owiec) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam stary wątek, ale jestem pod wrażeniem i nie mogę się powstrzymać. Swoją przygodę z Max'em zacząłem dopiero miesiąc temu i jak patrzę na Twoją pracę Pionier, to zastanawiam się, czy zrobienie takiego modelu jest w ogóle możliwe ;-) Wielki szacunek! Przede mną jeszcze dużo nauki :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności